Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 343 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 5
Celkem: 343

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 4

21.03 2023 10:28


Dobrý den,

chtěl bych Vás poprosit o radu ohledně padání vozu do nouzového režimu při jízdě nad 3000 otáček. Diagnostika ukazuje chybu 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation.
S největší pravděpodobností se bude jednat o regulaci turbodmychadla, ale nejprve bych chtěl vyloučit ještě jiné možnosti např. váha vzduchu apod., a proto přikládám log ze zkušební jízdy. EGR* ventil je zaslepený.

Chystám se vyměnit veškeré podtlakové hadice a koupit nový N75 ventil a zkusit znovu log, ale určitě Vy zkušenější z logu poznáte víc než já.

Děkuji moc za reakce.
nahoru

sponzor





21.03 2023 10:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

21.03 2023 11:38


Moznosti:
Podtlak, ale to spis zpusobuje nedosazeni tlaku nez jeho prekroceni, s tim souvisi vyveva, hadicky, vse co je pripojeno k hadickam a ovladaci banka
Zanesene Turbo*, omezena pohyblivost lopatek. Nepises, kolik ma auto km, v jakem stavu je EGR* a spol, ale rozebral a vycistil bych mechanismus VGT*.

Ventil N75 muze byt ve vysledku i v poradku, jenom treba nezvlada naklapet lopatky, jak ma
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 4

21.03 2023 16:58


Děkuji za odpověď. Z LOGU je něco více patrné?

Díky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

21.03 2023 22:31


z logu nic vic nevyctes, videl ze plnici tlak preskoci horni hranici, proc to ale dela - muze byt cokoliv z toho, co jsem psal vys, navic treba spatne poskladane Turbo*.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

22.03 2023 6:55


z takového logu stejně nic kloudného nezjistíš. Pokud vidím dobře, je tam celkem 9 nebo 10 hodnot najednou. To jsou nejméně 3 bloky. Perioda logu bude tak 1-1,5 vteřiny.

Pokud logovat, tak maximálně po jednom bloku, kdy se perioda zmenší na únosných 0,35 sekundy. Samozřejmě udělat takový log třeba na 4kvalt, aby bylo co nejvíce času něco nalogovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 4

22.03 2023 8:15


Díky za odpověď :⁠-⁠).

Jak jsem pročítal fórum se stejným problémem, tak všude psali, že je dobré udělat log skupin 3, 10 a 11 na plný plyn na třetí nebo čtvrtý rychlostní stupeň, což jsem udělal. Je vidět, že požadovaný tlak je 1948 mbar a Turbo* tlačí 2580 mbar kvůli čemu spadne do nouzového režimu jestli to dobře chápu.
Co hodnota ve skupině 10 - Intake Air Press, tam jsou povolené hodnoty od 1900-2150 mbar a naměřené jsou 2580 mbar?

Včera jsem objednal nové podtlakové hadice, takže všechny vyměním, a pak tedy vyzkouším tu baňku a regulaci jestli se hýbe než to budu celé sundavat.

Teď jsem na to chvilku koukal a všiml jsem si, že jsou hadice k turbu a k EGRU dost od oleje, auto už mám asi 5 let a dělá to už tedy delší dobu, ale nějak mě to neomezovalo, tak jsem to neřešil, ale teď to chci dát dohromady. Olej dolevám okolo 0,5l mezi výměnami. Až zjistím odkud to teče je možné to opravit a nebo je to spíše na nové či repasované Turbo*? Kudy to nejčastěji protéká? Tuším, že jedině přes Turbo*.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email