Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 294 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 292
Uživatelů: 2
Celkem: 294

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 70839 | Témat: 8169

21.03 2023 9:00


Test Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+ pohledem ženy: Když sen vstoupí v realitu
Máte přebytečné 3 miliony a říkáte si, jaké „dream car" by vám sedělo? V tom případě jste na správném místě.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: Mercedes-Benz Mercedes-Benz CLS Velký test amg auto kola luxury car luxusní auta luxusní vozy Mercedes nová
Datum zveřejnění: Tue, 21 Mar 2023 06:56:11 +0000

Nový Mercedes-AMG CLS se pyšní ostřejším designem, sportovnějším charakterem a ještě luxusnějším pocitem. To jsou 3 základní charakteristické prvky, které mi přišly na mysl ve chvíli, kdy jsem ho poprvé spatřila. Jeho cesta od modernizace, až k nám do redakce nějakou dobu trvala, ale konečně jsme se dočkali. Co je tak výjimečné na autě, jehož předchozí generace uchvátila USA i Čínu (nebojte, domácí Německo nevyjímaje)?

Zdroj: Sabina Sarkisovová
AMG paket dělá CLS sexy

Když na Mercedesu naleznete ona sladká 3 písmena „AMG", tak víte, že máte k dispozici to nejlepší a že díky tomu pocítíte onen sportovnějších nádech vozu. CLS má tak nově tvarovanou přední partii se sportovním nárazníkem AMG křídlovitého tvaru s černými aerodynamickými plochami a viditelnými otvory pro vedení vzduchu do podběhů kol, který doplňuje charakteristická maska chladiče AMG s vertikálními lamelami. Nechybí ani rozšíření bočních prahů AMG a odtoková hrana na víku zavazadlového prostoru. Co mě na onom vizuálu ale bavilo nejvíc, byla 20palcová kola s červeně lakovanými brzdovými třmeny s černým nápisem AMG v kombinaci s výfukovým systémem AMG Performance zakončeným čtyřmi pěknými stříbrnými koncovkami. Němcům se prostě neupře ten cit pro detail.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
Zdroj: Sabina Sarkisovová

Čím jsem starší, tím má záliba v kupéčka se čtyřmi dveřmi Aka limuzíny roste. Oceňuji na nich hlavně to spojení elegance s dravostí, které jde ruku v ruce s perfektním sladěním maličkostí.

Červené prvky v interiéru

Uvnitř došlo ke znatelnějšímu omlazení a na výběr je o něco víc typů čalounění, stejně tak ozdobných prvků. Já měla příležitost „přičichnout" ke kombinaci šedo/černé kůže Nappa s ozdobnými prvky pleteného kovu a musím se přiznat, že to hrálo dohromady skvěle. To vše doplněné lehkým červených prošíváním a červeně laděnými bezpečnostními pásy působilo sexy. Co k tomu říct.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
Designéři si vyhráli s detaily

Když jste se na auto podívali jakoby z dálky, uvědomili jste si, že ony červené pásy a prošívání vlastně ladí s červenými brzdovými třmeny, a to prostě člověka jako já, který má rád práci do detailu, neskutečně zahřeje u srdce.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

Model CLS obdržel v rámci modernizace i nově navržený multifunkční volant obšitý kůží Nappa s černě lesklými rameny (kromě toho vespod). Co jsem ocenila byly dvě nová kulatá tlačítka, díky nimž jsem měla zjednodušený přístup například k manuálnímu řazení, ovládání podvozku, výfukovým klapkám, zadní kameře nebo jsem si mohla měnit jízdní režimy.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
Zdroj: Sabina Sarkisovová
MBUX v novém hávu

Kromě hardwarové modernizace, prošel updatem i software. Multimediální systém MBUX je nyní „vybaven" dvěma velkými displeji s úhlopříčkou 12,3 palce, které jsou uspořádány vedle sebe, čímž vzniká jedna širokoúhlá obrazovka. Připadáte si jak v kině, protože všechny pokyny, které zařízení dáváte, jsou rychlé, přesné, a to platí i pro vykreslení grafiky, která je opravdu velmi ostrá.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

Navíc se MBUX umí učit, respektive má v sobě zabudovanou umělou inteligenci. Když například ve středu odpoledne voláte pravidelně svému kamarádovi, bude se vám v tento den zobrazovat na displeji jeho telefonní číslo. Trošku „horor", ne?

8 válců? Zapomeňte

Kdepak. Osm válců už je minulostí. Přichází na řadu kombinace třílitrového šestiválce s mild-hybridním ústrojím. A ačkoliv to nemusí znít jak něco, co vás posadí na zadek, tak vás to na tu „prdel" ale vážně posadí. Z 0 na 100 km za 4,5 sekundy. Bodejť by ne, když to má 435 koní + startér/generátor dodává dalších 23 koní.

Pohon všech kol je kombinovaný s devítistupňovou převodovkou, která funguje hladce, nikde se nezadrhává a je plynulá.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
Zdroj: Sabina Sarkisovová

Auto při jízdě vydává poddajnější zvuky než generace osmiválcová, ale to neznamená, že vám srdíčko nezaplesá. Pobrumlává si tak nenásilně a když otevřete klapky, posílá i do interiéru celkem příjemný zvuk pro sportovní ego.

Lepší naladění podvozku

Vzduchové odpružení podvozku AMG RIDE CONTROL+ je naladěné spíše v tužší formě. Proto výmoly na českých silnicích, jsou v tomhle autě znáte. Zpětné rázy občas dost bolí. CLS to proto sluší na opravdu hladkém povrchu. Ten, pokud najdete, dokážete si jízdu užít v individuálních módech (Sport, Sport +, Kluzko) úplně neskutečně. CLS za to totiž dokáže vzít, vyvézt vás krásně do/z každé zatáčky v jakékoliv rychlosti, ale i za stavit na místě. To vše ve větší kultivovanosti a eleganci než kdy dřív.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+ byla radost testovat. Jedná se totiž o dotažené auto, které potěší hlavně ty, kteří obdivují přesně německé inženýrství a smysl pro detail. Jedná se o výjimečné dílo, které je potřeba tak brát. Stejně tak i tu cenu, která atakuje 3 milionovou hranici. Ale rozumím ji.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

Je radost CLS řídit, ale jeho vlastnictví má pár úskalí, jak řidičských (parkování v centru Prahy, strach z výmolů, obavy z toho, že mi někdo odře dveře), tak zmiňovaných finančních... No. Chápu, proč je to auto pro vyvolené.

    - Zdroj: Sabina Sarkisovová
    -
    -
    -
Celá galerie 54

Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





21.03 2023 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email