Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 395 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 389
Uživatelů: 6
Celkem: 395

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 2

22.01 2023 11:33


Ahoj, neřešil někdo, že mu audi A6(C6) přestala automiticky startovat po otočení klíčku do start polohy a uvolnění klíče do zapnutého zapalování. Prostě udělám start a dřív auto samo nastartovalo. Teď jen drbne do startéru a nic. Přitom když klíč podržím ve start poloze, tak auto startuje, ale nechytí. Nevím jestli se takto zvláštně může pokazit spínací skříňka. Díky za radu
nahoru

sponzor





22.01 2023 11:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

22.01 2023 13:31


WebchatGPT

Zdá se, že problém může být s relé startéru nebo s elektrickým spojením mezi relé startéru a startérem. Relé startéru je zodpovědné za spuštění startéru při otočení klíčku do startovací polohy. Pokud relé nefunguje správně, může se stát, že startér nebude fungovat i když klíček bude ve startovací poloze.

Další možnou příčinou může být problém s elektrickým spojením mezi relé startéru a startérem. To by mohlo způsobit, že startér nebude dostávat dostatek energie, aby mohl správně fungovat.

Doporučuji zkontrolovat relé startéru a elektrické spojení mezi relé startéru a startérem a pokud je to nutné, vyměnit je. Pokud je to možné, je vhodné kontaktovat odborníka na opravu automobilů, který by mohl problém přesně diagnostikovat a opravit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 2

22.01 2023 18:27


Ok, děkuji ta tip, relé startéru můžu zkontrolovat. Nebudeš vědět, kde je umístěno? Jinak diagnostika bez závad a zvláštní právě je, že když klíč podržím na start, tak to točí, ale nechytne. Komprese slyším, otáčky motoru diagnostika ukazuje, palivové čerpadlo tlačí, tak mě napadla ta spínací skříňka. Vzpomínám si, že kdysi jsem na takové audi A6 měnil nějaké mikrospínače ve spínací skříňce, ale tuším se to chovalo jinak. Tak já jen jestli někdo neřešil konkrétní případ. Budu informovat....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

23.01 2023 10:04


Jsou tam dve, ale spis bych resil, proc to nechytne, kdyz pises, ze toci, vidi ot.kliky a vytvori tlak paliva pro start...
Jakou diag.na to beres?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 2

23.01 2023 17:13


Diagnostika KTS, ano otáčky to vidí, žádnou závadu nehlásí. Proto se raději ptám, jestli někdo neměl tímto způsobem poškozenou spínací skříňku na Audi. U mechanickych spínaček jsem se s tím už setkal, že v poloze startování nešlo napájení do polohy dvě. A vzpomínám, že u A6 mi to taky dělalo nějaký bordel a chovalo se to prapodivně, když ve spínačce odešel jeden ten mikrospínač a na druhý už nějak špatně dosáhl ten ovládací mechanismus. Přemýšlel jsem nad spínačkou, protože se to stalo v jeden okamžik. Auto přestalo samo startovat a přestalo i chytat. Takže než na tom začnu, chtěl jsem vědět, jestli se to už někomu nestalo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

25.01 2023 15:07


V Praze vyresim opravím vše na 4F skladem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 2

28.01 2023 12:21


Ok, díky. Budu na to pamatovat. Do Prahy to mám celkem z ruky a spíš jsem chtěl jen vědět, jestli už to někdo neřešil, než začnu s opravou sám.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 2

18.03 2023 12:13


Takže nikdo nemá zkušenost s takovým problémem? Nějaký nápad s čím začít?
nahoru

sponzor





18.03 2023 12:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

18.03 2023 19:24


No po temer dvou mesicich asi nabitim baterky , pak bych se vratil k tem otackam kliky, tlaku v railu, ...
Btw.kristalova koule mi tvrdi, ze ten motor jeste nebyl vyrobenej, ale ma-li se jednat o ten petilitr(benzin), pak bych se spis nez na tlak paliva zameril po ty klice na jiskru a jestli tam vubec jde benzin...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 2

19.03 2023 10:48


Baterie je celou dobu na nabíječce. Už je z toho málem Tesla. Včera jsem se k tomu konečně dostal. Vytáhnu jsem, přes odvzdušňovák na vysokotlakém čerpadle, zbytek paliva pomocí čerpadla v nádrži. Dal nové palivo. Po každém zapnutí klíče slyším čerpadlo v nádrži. Když držím klíč v poloze dva, tak startér točí. Otáčky se ukazují v diagnostice i jde vidět na budíku. Komprese je slyšet. Zvláštní je to, že když zapnu zapalování a pak dám polohu dva na krátko, startér skočí do setrváku a jen velmi krátce pootočí motorem. Tohle myslím, že s tím nestartováním souvisí.
immo* bez závad, transpordér v pořádku píše diag. Při startování se hodnota vstřikovaného paliva ukazuje. Všechny jednotky bez závad, jen občas silentblok motoru a v jedné jednotce signál od snímače světlé výšky 051E. Dnes teda začnu rozdělávat. Zkusím svíčky, jiskru a přeměřit komprese, ale opravdu se to tváří, že je chyba v elektronice, když se to samo nesnaží nastartovat a hned se proces startování přeruší....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

19.03 2023 11:51


Co se stane, kdyz drzis manualne klicek v poloze startovani..?
Neco mi rika, ze bych se juknul na spinacku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 2

19.03 2023 20:04


Když držím v poloze startovat, tak to točí točí ale bez sebemenšího náznaku chytání. Ale v diagnostice se zobrazují otáčky a vstřikované palivo 7 až 10mg.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 2

09.04 2023 22:51


No tak konečně jsem měl včera zase chvíli, takže jsem si auto natlačil před dílnu. Zkusil jsem žduchnout do klíčku a auto si zkusilo samo nastartovat, jak je to u těchto aut běžné. Takže cca 10s start bez náznaku zapálení směsi. To že to začalo samo točit svádím na odpojení baterie, zkoušení jiné baterie a odpojení jednotek, když tady na to koukal čipař.
Vyházel jsem na válci 6,7,8 a 9 svíčky. Tyto válce jsem vybral k vůli přístupu. Cívky jsem připojil, strčil jsem svíčky do cívek, přikostřil a start. Než jsem doběhl do motoru, motor ukončil startování. Žádnou jiskru jsem nezahlédl, ale říkám si ještě jednou a budu rychlejší od klíčku do motoru. V ten moment přestala moje láska automaticky točit. Takže předělat svíčky tak ať na ně vidím z kabiny. Startuji a absolutně žádná jiskra. Změřil jsem napajení cívek, bylo v pořádku, takže už jsem koukal na ebay, kolik stojí jednotky. Změřil jsem primáry na cívkách a taky ok. Přistavil jsem S6 a cívky vyzkoušel v ní, v pořádku. Nechal jsem si to rozležet a pokračoval až dnes. V první řadě mě zajímá signál z jednotek na indukční cívky. Zapojím osciloskop a startuji, v tom jsem si všiml, jak jedna svíčka prostřelila mezi střední elektrodou a okolním izolátorem. V ten moment mi to došlo.....
Stalo se tohle: Vervu co mám do čtyřkolek, jsem zaměnil s benzínem, který jsem vytáhnul zákazníkovi z naftového auta, když omylem natankoval do prázdné nádrže plnou benzínu. Poměr cca 60L benzin ku 5L nafta. Tohle jsem si nalil do RS v domnění,že liju Vervu. Nějaký ten den na to mi zatarokovala a zdechla. Zkusil jsem párkrát nastartovat a vyřadila se funkce automatického startování. Ta se mi vrátila až po odpojení jednotek, když jsem je opticky kontroloval, jestli neuvidím nějakou oxidaci konektorů, či samotného těla. Po pár neúspěšných startech to RS6 vyřazuje.
Takže dnes po vyčištění čtyř svíček, motor opravdu naskočil na pouhé čtyři válce. V úterý dám nové svíčky. Dnes se mi bude malinko líp usínat. Opravdu bych nečekal, že zanesené svíčky můžou zcela sabotovat start. Ani náznak, že by některý válec při startování zapálil. Úplné mrtvo. Všem děkuji za rady a omlouvám se, ze jsem s takovou banalitou otravoval. Až se člověk stydí.....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 581 | Témat: 43

10.04 2023 7:09


Naopak, pro mnoho dalsich to muze byt prinosne Gratuluji ke zjisteni zavady, clovek si dost oddychne A at ti to zase dobre jezdi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email