Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 7
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

02.01 2023 19:03


Zdar borci už delší dobu po chipu samozřejmě origo chip Sgs Motorpower.
Sem zjistil ze bych chtěl nahnat víc koniku a teď bych rád vaše postřehy, jsem rád že u auta dokážu vyměnit olej a tím sem skončil.
Zajímá má pro to jaký možnosti existují pro motor Asb co se týče vyndat katy větší cooler nebo jiný Turbo* rád bych trošku experimentoval jelikož automat už brzo půjde a hodím tam manuál
nahoru

sponzor





02.01 2023 19:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

02.01 2023 19:18


Kontaktuj uživatele Parik udělá ti sw na origo komponenty a budeš překvapen jak to ještě umí jeste jet oproti tomu co tam je.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

02.01 2023 19:24


Nemyslím si že lze udělat ještě něco víc než tam je.
Spíše mně zajímá možnost úprav o kterých sem psal.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

02.01 2023 19:42


Nemysli a zkus to.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

02.01 2023 20:00


Pointa mého příspěvků je ale jinde mistre
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

02.01 2023 20:20


Neco podobneho delal luboumt ale pocitej ze jestli nedas vnitrni upravu prevodovky myslim ze mi rikal karbon lamely atd tak se ti to rozlitne ale to spis presne by rekl on
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

02.01 2023 20:23


Poenta mi uchází proč tohle vůbec dělat u 3.0tdi. Berte tedy moje komenty za bezpředmětné omlouvám se.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

02.01 2023 20:27


Kdo chce kam satas pomozmu tam az zjisti co to vse penezne obnasi tak zjisti ze to tak nepotrebuje a nebo to auto musi tak milovat aby tam poslal treba sto klacku
nahoru

sponzor





02.01 2023 20:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

02.01 2023 21:53


No on manual na kroutak upne ideální není teda. Jinak vyhodit DPF* pomůže, cooler taky, dá se i větší turbína samozřejmě. Nejdřív musíš určit na jaký výkon bys chtěl jít a pak se spočítá cena. Soft budeš muset udělat znova samozřejmě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

02.01 2023 22:37


Protože sem typicky Čechácek a chci jezdit za levno,jasný že nejlepší je prodat a koupit třeba s5 to je jasný ale auto mne nikdy nikde nenechalo a zajímá mne co se z toho dá dostat samozřejmě se počítá s investicii vyšší než je výměna rozvodu že jo ..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

02.01 2023 22:38


SupermanXXX (02.01 2023 21:53) orig :
No on manual na kroutak upne ideální není teda. Jinak vyhodit DPF* pomůže, cooler taky, dá se i větší turbína samozřejmě. Nejdřív musíš určit na jaký výkon bys chtěl jít a pak se spočítá cena. Soft budeš muset udělat znova samozřejmě.


Verze bez DPF*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

02.01 2023 22:40


Roubic (02.01 2023 20:20) orig :
Neco podobneho delal luboumt ale pocitej ze jestli nedas vnitrni upravu prevodovky myslim ze mi rikal karbon lamely atd tak se ti to rozlitne ale to spis presne by rekl on


Karbon lamely už je na nějaký maxi úpravě já bych se chtěl dostat aspoň přes 230 kw
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

02.01 2023 22:43


Satas (02.01 2023 20:23) orig :
Poenta mi uchází proč tohle vůbec dělat u 3.0tdi. Berte tedy moje komenty za bezpředmětné omlouvám se.


Já sem Zapoměl ze každý člen zde má 2 jachty v Abú Dabi a na účtě 2 Mega. Prostě chci pracovat s tím co jsem koupil a samozřejmě počítám s tím že v klidu může vystřelit vnitřek motoru na silnici ale nikdo zkušený by bez vlastních chyb nebyl ze jo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

02.01 2023 23:53


CheatingV (02.01 2023 22:40) orig :


Karbon lamely už je na nějaký maxi úpravě já bych se chtěl dostat aspoň přes 230 kw

já si myslim že chip je na tu převodovku uplně max ale nechci kecat napiš uživateli luboumt on ti to řekne přesně nebo možná parik by mohl vědět
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

03.01 2023 0:10


zadna veda, hybrid bv50, downpipe, fmic, 4bar map senzor a je hotovo. Seriovej 171/176kw hydromenic da bezproblemu 700nm.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

03.01 2023 15:15


parik (03.01 2023 0:10) orig :
zadna veda, hybrid bv50, downpipe, fmic, 4bar map senzor a je hotovo. Seriovej 171/176kw hydromenic da bezproblemu 700nm.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Můžeš víc rozepsat co na kolik vyjde hlavně jak velký cooler tam vejde ? Tím pádem se ty malý u kol zruší úplně nebo ? Díky za vyjádření kolik dostanu na origo 171 kw ? Na kolik vyjde u tebe úprava kdybych chtěl zkusit jiný soft než mám? Díky
nahoru

sponzor





03.01 2023 15:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

03.01 2023 18:37


A sme u toho co jsem psal na začátku…. Zkuste tam s parikem dat jeho upravu a to co tam je už tam zpátky nedáte si myslím a další úpravy už nebudou třeba.
Mám upraveného Cayenne ze 180 na 225kw a na SUV* to jede jako debil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

03.01 2023 20:09


Satas (03.01 2023 18:37) orig :
A sme u toho co jsem psal na začátku…. Zkuste tam s parikem dat jeho upravu a to co tam je už tam zpátky nedáte si myslím a další úpravy už nebudou třeba.
Mám upraveného Cayenne ze 180 na 225kw a na SUV* to jede jako debil.


Jede jako debil zajímavý přirovnání
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

03.01 2023 23:10


Jak potom jede sq7 373kw?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

04.01 2023 2:17


Nad 300koni uz potrebujes lepsie chladenie vzduchu z turba, teda lepsi cooler. Samozrejme seriove Turbo* pojde “na doraz”, treba vykonnejsie. Takisto klasicke vyfuky v lete budu sposobovat vyssie prehrievanie motora, treba väcší priemer popr.priechodnost. Takze ruka v ruke s vykonom musis prisposobovat chladenie. Okolo 320koni Ta zabrzdi palivova pumpa. Treba úpravu na výkonnejsiu, inak bude motor hadzat do nudzaku kvoli nedostatocnemu tlaku v raile. Dostanes sa zalezi od komponentov na max 350koni, ale to dost pochybujem. V lete ked pojdes chvilu po dialnici nad 240 Ti bude hlasit nadmerne vysoku teplotu bud v motore voda alebo olej, alebo prevodovka, pretoze ich chladice pojdu uz nad limit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

04.01 2023 8:16


Barry (03.01 2023 23:10) <a href="/forum/prispevek/1483895-uprava-vykonu-3-0-TDI*#1483895">orig</a> :
Jak potom jede sq7 373kw?

Kurevsky ukrutně ma ji pani a občas mě sveze.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

04.01 2023 10:11


Ked sa meni cooler za väčší , netreba znova upravovat soft?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email