Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 23 dubna 2024
Celkem je zde 170 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kubaa1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 416
Online návštěvníků
Návštěvníků: 165
Uživatelů: 5
Celkem: 170

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 70992 | Témat: 8169

09.12 2022 9:00


Audi RS 6 Avant a RS 7 Sportback přijíždějí v ještě ostřejších verzích performance
Nové modely Audi RS 6 Avant performance a RS 7 Sportback performance jsou ještě silnější a rychlejší než všechny dosavadní verze modelů RS 6 a RS 7, a to díky mnoha exkluzivním prvkům výbavy, které jim dodávají ostřejší vzhled a zajišťují emocionálnější zážitky z jízdy.

Autor: Hugo
Kategorie: Audi A6 Audi A7 Sportback sportovní vozy Audi Audi RS 6 Audi RS 6 Avant Audi RS 7 Audi RS 7 Sportback Audi RS6 chlazení jízdní vlastnosti osvětlení převodovky řízení točivý moment turbodmychadla výbava
Datum zveřejnění: Fri, 09 Dec 2022 07:26:36 +0000

* Zvýšení výkonových parametrů o 30 k a 50 N.m zrychlilo sprint z 0 na 100 km/h na 3,4 sekundy

* Exkluzivní charakter modelů performance umocňují matné vnější prvky a modré ozdobné doplňky v interiéru

* Ještě preciznější jízdní vlastnosti díky optimalizovanému samosvornému mezinápravovému diferenciálu, novým 22" kolům lehké konstrukce a vysokovýkonným pneumatikám

Zákazníci mohou modely RS 6 Avant performance a RS 7 Sportback performance objednávat od 8. prosince. Model Audi RS6 Avant performance lze pořídit od 3 501 900 korun, Audi RS7 Sportback performance od 3 587 900 korun včetně prodloužené tovární záruky 4 roky / 120 000 km.

„Performance" znamená u značky Audi v první řadě více výkonu. V porovnání s výchozími verzemi umožnila větší turbodmychadla a nárůst plnicího tlaku z 2,4 na 2,6 baru u motoru V8 Biturbo TFSI 4,0 litru v modelech RS 6 Avant performance a RS 7 Sportback performance zvýšení nejvyššího výkonu o 30 k a maximálního točivého momentu o 50 N.m.

Nejvyšší výkon tak vzrostl z 441 kW (600 k) na 463 kW (630 k) a maximální točivý moment z 800 na 850 N.m. Modely performance zvládnou sprint z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy, což představuje zlepšení o 0,2 sekundy v porovnání s výchozími modely RS 6/RS 7.

Méně je někdy více: Díky menší zvukové izolaci mezi motorovým prostorem a interiérem a v zadní části vozidla nadchnou modely RS 6 Avant performance a RS 7 Sportback performance novou úrovní podmanivé akustiky. Navíc se tím snížila hmotnost o osm kilogramů. Pohotovostní hmotnost modelu RS 6 Avabt performance je 2090 kilogramů, RS 7 Sportback performance váží 2065 kilogramů.

Zvýšení jízdní dynamiky: nový samosvorný mezinápravový diferenciál

Sériově dodávaná 8stupňová převodovka tiptronic s kratšími dobami řazení předává hnací sílu jednotky 4.0 TFSI trvalému pohonu všech kol quattro. Výhradně mechanicky pracující mezinápravový diferenciál rozděluje hnací sílu mezi přední a zadní nápravu v poměru 40:60.

Při prokluzu kol je větší točivý moment automaticky přenášen na nápravu s lepší trakcí - až 70 procent může směřovat dopředu, nebo až 85 procent dozadu.

Optimalizovaný samosvorný mezinápravový diferenciál je lehčí a kompaktnější. Vylepšuje jízdní dynamiku, zajišťuje citelně preciznější chování vozu v zatáčkách a potlačuje nedotáčivost vozu především v limitních situacích. Vůz kromě toho reaguje ještě přesněji na otočení volantu při vjezdu do zatáčky. Benefitem pro zákazníka je celkově ještě agilnější jízda.

Exkluzivní a sportovní: 22" kola s vysokovýkonnými pneumatikami

Nové modely RS 6 Avant performance a RS 7 Sportback performance jezdí sériově na 21" kolech z lehké slitiny s 10paprskovým hvězdicovým designem, na nichž jsou namontovány pneumatiky rozměru 275/35.

Kromě již nabízených 22" kol z lehké slitiny jsou na výběr navíc také 22" kola lehké konstrukce - leštěná s černým metalickým lakem, matně šedá, matně černá nebo matná v odstínu zlatá Neodym. V obou případech získá vůz ještě sportovnější vzhled.

Vzdušný design s 5 paprsky ve tvaru písmene Y je inspirován motoristickým sportem a zlepšuje chlazení brzd. Kola s nižší hmotností jsou vyráběna náročným procesem kování a frézování. V porovnání s 22" hliníkovými koly aktuálních modelů RS 6 Avant, resp. RS 7 Sportback, je nové kolo s lehkou konstrukcí o pět kilogramů lehčí. Díky snížení neodpružených hmot o 20 kilogramů je dosaženo ještě pohotovějších reakcí vozu.

K tomu přispívají také nové vysokovýkonné pneumatiky Continental „Sport Contact 7" rozměru 285/30, které se dodávají společně s novými lehkými koly. Tyto pneumatiky nabízejí výrazně vyšší adhezi na suché i mokré vozovce, zmenšují sklon k nedotáčivosti při dynamických průjezdech zatáčkami a zvyšují celkovou preciznost jízdních vlastností v celém rozsahu provozních rychlostí. Nové pneumatiky kromě toho zkracují brzdnou dráhu ze 100 na 0 km/h až o dva metry.

Řidič může ovlivnit charakter vozidla prostřednictvím systému řízení jízdní dynamiky Audi drive select. Na výběr má šest jízdních režimů: efficiency, comfort, auto, dynamic a dva individuálně konfigurovatelné specifické režimy „RS1" a „RS2".

V modelech performance se však jednotlivé jízdní režimy liší ještě výrazněji. Například režim setrvačné jízdy je automaticky aktivován již jen v režimu efficiency. To znamená, že do rychlosti jízdy až 160 km/h se spalovací motor vypíná a vůz pokračuje v jízdě setrvačností bez spotřeby paliva nebo brzdného účinku motoru.

Optimalizovaný software řídicí jednotky motoru navíc zajišťuje v režimu S ostřejší změny zatížení, pokud řidič aktivoval systémem Audi drive select jízdní modus „dynamic" nebo provozní režim převodovky S - to přispívá k dalšímu zvýšení emocionality.

Nový software v řídicí jednotce převodovky kromě toho zkracuje doby řazení a zajišťuje citelně větší rozdíly mezi jednotlivými jízdními režimy.

Dynamický paket RS je součástí sériové výbavy

Sériová výbava modelů RS 6 Avant performance a RS 7 performance zahrnuje dynamický paket RS. Jeho součástí je zvýšení nejvyšší rychlosti na 280 km/h, dynamické řízení všech kol, které prostřednictvím specifické úpravy softwaru RS podporuje řidiče aktivními zásahy do řízení na přední a zadní nápravě, a sportovní diferenciál quattro na zadní nápravě.

Na přání si mohou zákazníci objednat také dynamický paket RS plus, který nad rámec dynamického paketu RS obsahuje zvýšení nejvyšší rychlosti na 305 km/h a spolu s ním je třeba vybavit vůz keramickou brzdovou soustavu RS.

V tomto případě jsou brzdové třmeny lakovány šedou, červenou nebo modrou barvou. Brzdové kotouče mají průměr 440 milimetrů (vpředu) a 370 milimetrů (vzadu). Keramické brzdy RS mají celkem o 34 kilogramů nižší hmotnost než ocelové, což snižuje neodpružené hmoty.

Mimořádný vzhled: nové barvy karoserie a stylistické pakety

Pro nové modely RS 6 Avant performance a RS 7 Sportback performance se dodává celkem 16 barev karoserie. Paleta barev pro modely RS 6 Avant performance a RS 7 Sportback performance poprvé zahrnuje barvy modrá Ascari (metalický nebo matný lak) a stříbrná Dew (matný lak). Modely performance vyčnívají z davu sériově dodávanými vnějšími prvky RS v matně šedém odstínu.

Touto barvou se odlišují mimo jiné vnější zpětná zrcátka, přední spoiler, krajní aerodynamické prvky vpředu, lišty na rozšířených bočních prazích, podélné střešní nosiče, ozdobné lišty na bočních oknech a zadní difuzor.

Alternativně je na výběr stylistický paket v kombinaci matný karbon/černá. Podélné střešní nosiče a ozdobné lišty na bočních oknech jsou v tomto případě černé. Kruhy Audi a označení modelu jsou buď chromované, nebo černé.

Sázka na modrou: nové ozdobné prvky v interiéru

Známé designové pakety RS pro interiér, nabízené v šedé a červené variantě, byly rozšířeny o modrou barvu. Věnec volantu je obšitý černou Alcantarou s kontrastním prošíváním v odstínu modrá Mercato.

Podlahové rohože, boční stěny středové konzoly a manžeta páky voliče mají rovněž kontrastní prošívání v tomto barevném odstínu. Bezpečnostní pásy září kompletně odstínem Mořská modrá a ozdobná obložení mohou být na přání objednána ve verzi z karbonových vlákem s modrými ozdobnými prvky.

Hlavice páky voliče a boční stěny středové konzoly jsou obšity tkaninou Dinamica z mikrovlákna, která je ze 45 procent vyrobena z recyklovaných vláken PET. Sportovní sedadla jsou čalouněna velmi kvalitní perforovanou kůží Valcona s kosočtvercovým prošíváním.

Kontrastní prošívání má i v tomto případě modrý odstín Mercato. Mimořádným rozpoznávacím prvkem je osvětlení LED v předních dveřích, které promítá na zem vedle vozidla nápis „RS performance".

Na přání si mohou zákazníci zvolit designové pakety RS plus ve třech barevných variantách s dodatečnými prvky. Ozdobná obložení, loketní opěrky na dveřích a středová loketní opěrka jsou v tomto případě obšity tkaninou Dinamica z mikrovlákna.

Exkluzivně v této variantě výbavy jsou prostřední plochy sedadel zdobeny šedým, červeným nebo modrým prvkem. Příslušná barva prosvítá perforovanou kůží na sportovních sedadlech. Celek doplňuje barevně sladěné, vyšívané reliéfní logo na opěradlech.

Zákazníci si mohou svá vozidla sestavovat v tisících individuálních kombinacích prostřednictvím nového vizualizačního nástroje „Audi exclusive Customiser", a vytvořit si tak svůj osobní unikát. Na výběr mají velký počet individuálních laků a barev kůže i prošívacích nití. Vizualizace probíhá v reálném čase na 3D modelu. Nahlédnout do tohoto konfigurátoru můžete zde.

Ukazatele sériově dodávaného 12,3" digitálního panelu sdružených přístrojů Audi virtual cockpit plus nabízejí v nových modelech performance nové funkce. Ukazatel řazení v manuálním režimu převodovky mění zobrazení otáček ze zelené na žlutou a následně červenou, která svítí přerušovaně jako v motoristickém sportu, a řidiči ukazuje optimální okamžik pro řazení.

Funkce Launch Control, která maximálně využívá potenciál zrychlení modelů RS 6 Avant performance a RS 7 Sportback performance, signalizuje novými symboly semaforu ideální okamžik pro start.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





09.12 2022 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email