Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 459 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 457
Uživatelů: 2
Celkem: 459

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 70968 | Témat: 8169

16.09 2022 9:00


Druhá generace Kia Niro pohledem ženy aneb Když se skloubí udržitelnost materiálů s novými technologiemi
Nové Niro přichází ve 3 specifikacích - jako hybrid, plug-in hybrid nebo čistě elektrický model. Všechny mají něco do sebe.

Autor: Hugo
Kategorie: elektromobil hybrid Kia Niro První jízda autotest crossover Kia Kia Niro EV pohledem ženy první dojmy první jízdní dojmy redakční test suv ženský test
Datum zveřejnění: Fri, 16 Sep 2022 05:35:53 +0000

Křivka srdečního rytmu

Přední partie zcela nového Nira prezentuje nejnovější provedení tygří masky Kia, zde zvětšené natolik, že sahá dolů od kapoty až po přední blatníky.

Čelní sklo se vyznačuje jedinečným zdvojeným krytem pod čelním oknem, jehož horní a spodní část se vzájemně zrcadlí v podobě jednotného designu. K zajímavému vzhledu přispívají ostře řezaná světla denního svícení ve tvaru křivky srdečního rytmu.

Provedení EV se od plug-in hybridu a hybridu odlišuje dvoubarevnou uzavřenou maskou chladiče a bočními obklady v ocelově šedém odstínu.

Dalším prvkem Nira EV je jinak ztvárněná spodní část masky chladiče a nárazníku, jakož i 17″ litá kola, vyhrazená pouze tomuto provedení. Dobíjecí port čistě elektrické verze je umístěn uprostřed masky chladiče pro snadný přístup na všech dobíjecích místech.

Zdroj: Kia

Při pohledu z boku hlavně zaujme C-sloupek na zádi auta. Ten byl vytvarován tak, aby napomohl k optimálnímu proudění vzduchu ve prospěch lepších aerodynamických vlastností.

Při pohledu zezadu zaujmou koncová LED světla ve tvaru bumerangu, která jsou zasazena po stranách jednoduché kapsy na registrační značku, kde též najdeme logo Kia, zatímco podoba zadních odrazek ve tvaru křivky srdečního rytmu, robustního ochranného krytu a nápadného difuzoru odráží designové prvky z přídě vozidla.

Prostorné a udržitelné

Zcela přepracované Niro s délkou 4 420 mm, šířkou 1 825 mm a výškou až 1 570 mm je postaveno na třetí generaci podvozkové platformy ‚K' značky Kia. Vzhledem k rozvoru 2 720 mm a vylepšený proporcím kabiny čeká posádku prostornost ruku v ruce s velkým zavazadlovým prostorem.

Kabinu zkrášlují recyklované materiály s luxusním vzhledem, které vylepšují vnitřní prostor a podtrhují ekologický naturel tohoto modelu. Řidiče obklopuje asymetrická přístrojová deska, která se stáčí kolem sedadla a nabízí ve snadném dosahu všechny nezbytné ovládací prvky.

Zdroj: Kia

Dvojice hladce začleněných obrazovek o velikosti 10,25″ ukazuje jízdní údaje a pokyny navigace; ke snadnému ovládání palubního infotainmentu a funkcí topení slouží multifunkční dotykový displej.

Head-up displej (HUD) o úhlopříčce 10″ promítá na čelní sklo klíčové jízdní informace, jako např. rychlost, údaje systému ADAS a pokyny navigace.

Na ekologický charakter pohonů navazuje i samotné provedení kabiny. Čalounění stropu je vyrobeno z recyklovaných tapet, na výplních dveří je použit lak bez obsahu těkavých organických látek a k čalounění sedadel posloužil polyuretan a tkanina Tencel™ z celulózových vláken eukalyptu.

Zdroj: Kia
Rozdíly v modelech

Hybridní provedení se zážehovým čtyřválcem za podpory 32kW synchronního elektromotoru s permanentními magnety vykazuje maximální systémový výkon 141 koní.

Elektromotor o výkonu 62 kW pro plug-in hybrid přispívá k celkovému systémovému výkonu 183 koní a zprostředkuje dojezd až 65 km na samotnou elektřinu, což spolehlivě pokryje většinu každodenních potřeb.

Niro v provedení EV kombinuje dlouhý dojezd 463 km s agilním jízdním chováním, které vyplývá z maxima výkonu 150 kW v rozsahu 6000 - 14 600 ot/min a okamžitě dostupného točivého momentu 255 Nm.

Niro EV s nejvyšší rychlostí 167 km/h a zrychlením z místa na 100 km/h za pouhých 7,8 sekundy zprostředkuje řidiči hladkou a suverénní jízdu za všech podmínek.

    - Zdroj: Kia
    -
    -
    -
Celá galerie 67
Zdroj: Kia

Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





16.09 2022 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email