Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 339 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 2
Celkem: 339

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Dpf filtr
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 248 | Témat: 18

24.08 2022 8:19


Ahojte
Mám zaslepený EGR* ventil. Teď se chystám na odstranění DPF* filtru protože bez EGR* už neprobíhá regenerace DPF*. Ale nemám na to teď čas. Snad příští týden. Otázka zní jak dlouho mužů takhle jezdit? Nechci jezdit s ucpaným DPF* kvůli nefunkční regeneraci. Muže se takhle něco doj..at? Děkuji za pomoc a rady
nahoru

sponzor





24.08 2022 8:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

24.08 2022 8:29


Záleží jak dlouho je zaslepený. Bez regenerace se může filtr ucpat klidně během 1000km, pak bude padat do nouze, omezí se výkon a houby to pojede. Jak vybouráš DPF*, tak bude zas jezdit normálně...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

25.08 2022 3:13


Za mna co najskor demontovat kym je pouzitelny na jednu vec. DPF* odlozit a pred emisnou kontrolou namontovat. A nasledne zas demontovat.

Miesto DPF* vyrobit novu demontovatelnu cast alebo sa na konkretne auta nieco podobne aj vyraba za cca 300 euro.

DPF* vydrzi max 1000km bez regeneracie. Bezne prebieha po 400-500km.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

25.08 2022 7:03


Bravo chlapci…. Nemá chybu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

25.08 2022 7:51


Nechapem ako to myslis Satas ?

Co odporucas kupit nove DPF* ? K tomu nove vstreky k nim aj cerpadlo, vymenit Turbo*, EGRko. Vahu vzduchu, komplet snimace. Isto som toho este vela zabudol. Aha este kopec kopec penazi na servis ktory potrebuju z niecoho zit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

25.08 2022 8:50


Já tomu nerozumím. Zaslepíš EGR* i když se to má řešit úpravou mapy ECU* aby se EGR* neotvíral. To není ta stará rotačka 1.9 co jezdila i na chcanky. Důvod zaslepení EGR* si neřekl. Pokud z důvodu toho že nefunguje, asi by to správně chtělo ho vyměnit ne? Pokud kvůli tomu, že ti zasírá sání, tak si myslím že je kontraproduktivní. Na jednu stranu sání se nebude zasírat, na stranu druhou motoru trvá déle než se ohřeje a má hrubší chod. Aspoň co vím.

A na to navázaný problém s regenerací DPF* je jen důsledek hrátek s EGR*. Dát ho ven aby se nezanášel protože neregeneruje. Jo, to je fakt logika. Asi by správně to auto mělo mít motor co funguje jak má ne? Ale pokud na to nemáš peníze, asi je to k zamyšlení jestli jsi na správné cestě.

Myslím že Satas se tomu už ani nesměje, protože by se dávno musel usmát k smrti jak se to pořád někdo snaží ojebat a opravit ideálně na dálku přes pokec na FB.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

25.08 2022 9:46


Myslím, že to asi nemá cenu porozumět... nevíme co to je za auto, ročník, motor, euronorma, důvod zaslepení egru. Evidentně tázající má svou vlastní hlavu a vlastní plány a vlastní důvody proč ojebávat. Takže já odpovídal pouze na dotaz, jestli může chvíli jezdit s filtrem který neregeneruje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

25.08 2022 12:32


Chlapy ten co ma zaslepene EGR* a ide odstranit DPF* nebude mat nic ine ako stare auto. Nad 250 000km. Sam som si zazil nekonecne problemy s DPF*. Problemy sa vzdy vyriesily len a len odstranenim. Clovek ktory by bezhlavo zainvestoval do stareho vozidla ohladne DPF* je somar. Nakolko auto s velkym najazdom a opotrebenymi suciastkami motora by akurat tak nesetril svoju penazenku. Samozrejme servisi to maju radi nakolko im takto zacne zakaznik chodit do servisu pravidelnejsie ako do prace.

Je neskutocne ako cele ustrojenstvo je naviazane na zivotnost DPF*. Ked DPF* umre tak to neni len o vymene DPF* za tisice eur !

Ale postup zvacsa je opacny najskor DPF* off a potom EGR*.
EGR* pre zaujimavost vytvara typ emisii ktore musi odstranovat chudak DPF*.


Ja osobne nemam rad dymovnice na cestach. Tiez mam rad svoje zdravie. Ale tieto eko kurvitka su v ojazdenych autach takpovediac indikator zivotnosti vozidla s pohladu ekologa. A komplexne riesenie a navratenie vozidla do stavu bezemisneho je az nerealne bez extremne vysokych vydavkov !
nahoru

sponzor





25.08 2022 12:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

25.08 2022 13:49


Tak měl sem v rodině T5 2.5R5 TDI* 128kW. DPF* neuvěřitelný problém, po X pokusech to uvést do 100% pořádku i s origo (profi vyčistěným) DPF* sme to vzdali a poslali ten krám pryč. Aj u Paříka se s tím bylo. Bratr hlavně nehodlal riskovat cesty po DE bez funkčního DPF*. Tam se k tomu nestaví tak benevolentně jako u nás. A pořídil si T5 s 3.2 VR6, aby se s opravami nenudil. Ale DPF* už ho nesere, to je hlavní.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2670 | Témat: 171

25.08 2022 23:01


Predaj to a kúp si na čo máš kurva....

Na čo ti je diesel euro 5 keď stoho robíš euo 2-3
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.4. 2012
Příspěvků: 100 | Témat: 11

26.08 2022 7:15


Zajímalo by mě jak takové EURO5 dýmovnice prochází emise a STK*.
Evidentně jsme pořád ve východní evropě, protože tohle je na západě vyhynulý druh...

Ve Francii za dva týdny zimního ježdění okolo Pařížské metropole jsem potkal max jen 3čudící auta s nějakým akutním problém (dieselový národ) a v Německu bez DPF* není šance.

Chápu, že honba za EURO normama je náročná, ale zrovna bez DPF* s přímovstřikem ty častice jsou už fakt tak malinké, že člověk sobecky ohrožuje nejen svoje okolí, ale i sebe
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

26.08 2022 10:28


Tie dymovnice uz cez STK* neprejdu ! Preto ako som pisal sa musi ist na STK* s namontovanym DPF* ! Niektore motorizacie vraj este dokazu prejst aj bez DPF*.

A doplnam ze velmi velmi velky problem s STK* maju uz aj nove benziny ktore DPF* ani namaly !

Porovnavat zapad s vychodom je jedna vec ale zabudol si doplnit priemernu mzdu jednotlivych regionov.

Za dalsie nepoznam cloveka na planete ktory pri 250 000km vymeni DPF* za novy kus a jazdi v klude dalsich 250 000 !

Nie proste je to kurvitko ktore nuti ludstvo obmienat auta rychlejsie ako ponozky. Preco si na zapade kupuju auta na 2-4 roky?

Preco vytvarat neustaly odpad ! Zakazal by som vyrobu vozidiel ktore nedokazu vydrzat aspon 25 rokov !
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 248 | Témat: 18

29.08 2022 16:06


Tak jen pro upřesnění jde o A6 C6 2.0 TDI* 125 kw. Už jsem to poresil
Tak ze DPF* je venku. Zaslepil EGR* a pak jsem udělal i softwarovou úpravu Evu
Udělal jsem to z důvodu chybného EGR* ventilu který uvízl ve uzavřené poloze. Na chvíli pomohlo ho vyčistit ale nechci to dělat pořad dokola. Mimochodem ziju v UK a tady auta bez DPF* a EGR* normálně projdou když je to dobre udělané. Asi tak jak v ČR hadam
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email