Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 447 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 446
Uživatelů: 1
Celkem: 447

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

02.06 2022 20:15


Ahoj,

chci se zeptat, nejsem si jistý, ale od doby co jsem poprvé natankoval na stanici ONO, tak mi auto začalo slušně blbnout.

Problém nastává pouze pokud je auto zahřáté na provozní teplotu, začíná to startem, který trvá delší dobu (i 3-5s). Když jedu do kopce, z ničeho nic spadnou otáčky např. z 3k okamžitě na 1K a kolísají nahoru dolu a auto sice přidává ale přitom "vynechává" akceleraci.

Zkusil jsem vyměnit svíčky, prostříkat kontakty, vyčistit váhu vzduchu, škrtící klapku (jen sprejem lehce a vypadala OK).

Napojil jsem PC na diagnostiku a vyhodilo mi to toto:

00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-10 - No Signal - Intermittent

Zjistil jsem, že někdo měl obdobný problém se stejným motorem 1.6 AHL pouze za TEPLA:

https://www.audiworld.com/forums/a4-b5-platform-di [zkrácená url]

Je toto senzor rychlosti / snímač otáček co jsem vyndal? A mohl by to dělat tento senzor? Jiný typ, co by to mohlo dělat?


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





02.06 2022 20:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

03.06 2022 6:47


Tohle je myslím snímač rychlosti z převodovky. Ty hledáš snímač s číslem 06A 906 433 C. Je na bloku motoru jak je držák olejového filtru. Tak kousek od toho držáku směrem ke spojce bude. Jeden šroubek, 10ka ořech. Konektor je černý nebo šedý, najdeš v místě za expanzkou (tam jsou i konektory Lambda* sondy a snímače klepání).

Problémy za tepla přesně sedí závadě na senzoru. Doporučuju vyměnit za buď origo díl a nebo Hella/Bosch. Ušetříš si tím nervy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

03.06 2022 9:11


@Nakadah

Díky moc za radu!

Včera jsem googlil a našel jsem přesně to, co píšeš. Zkusil jsem prostříkat kontaktolem konektory a uvidím, zda to bude stále dělat. Když tak to vyměním, jen mě udivuje kudy je táhnutý kabel (pod škrtící klapkou, to bude asi nejhorší ten kabel vést stejnou cestou).

PS: Neexistuje způsob, jak ověřit, že je ten senzor opravdu nefunkční? Někde jsem četl, že měří odpor, ale to je otázka - když je motor studený, asi odpor bude dobrý, ale při zahřátém nikoliv?

U nového díly u Helly píšou 900 Ohm, tak plus mínus by to mělo mít stejně?

Díky ještě jednou
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

03.06 2022 11:52


Je to indukční senzor. Uvnitř je jadýrko z magnetu a kolem toho je mrtě závitu cívky tenkým drátem. Jak se těsně kolem konce senzoru míhají zuby zubatého kotouče na klikovce, tak to v tom senzoru indukuje napětí a to ECU* snímá. V jednom místě má kotouč mezi zuby mezeru, tam je signál jiný a to pak ECU* ví že je klika v pozici TDC na 1. válci.

No a protože střeva senzoru jsou zalité v plastu, ten teplotou různě pracuje a dokonce i popraská, tak to sebou tahá i ty drátky závitů. Nakonec ho to někde přetrhne. Někdy senzor umře okamžitě a už nejede ani po vychladnutí, někdy se zastudena ještě vzpamatuje. Protože plast se smrksne a ještě nějak spojí vinutí cívky.

A psal sem ať koupíš origo v autorizáku a nebo značku z prvovýroby. Jedna levná náhražka mi fungovala něco přes rok než se posrala, což je super v 6h ráno na dálničním obchvatu. Druhá náhražka fungovala asi tak 10 minut po instalaci do motoru, to jsem absolutně nepobral. Takže jsem už to dál neřešil a koupil Hella, to stejné co bylo na původním origo senzoru. Už je to pár let a bez vady.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

03.06 2022 14:16


@Nakadah

Super, díky za vysvětlení, dává to smysl. Před hoďkou jsem to jel projet a vše vypadalo cajk, 3x jsem startoval na provozní teplotu a naskočil hned. Když jsem přijel domu, zhasnul jsem to a po chvíli to zkusil nahodit, začalo to zase 3s naskakovat.

Zkusím to tedy vyměnit, vemu ten od Helly (viděl jsem i jak volnoběh kolísá nahoru dolu).

Kdyby to nepomohlo, ozvu se.

Ještě jednou mockrát díky za helpa!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

03.06 2022 18:01


Tak už čekám na díl (píšou, že by v UT mohl být u mě, ve středu mi končí technická, to bude veselé).

Dneska jsem to byl nejspíš naposledy nutně projet, při více jako 3K otáček to začlo ztrácen výkon podstatě častěji, jel jsem mezi 2-3K zpět a poté jsem napojil na diagnostiku a vyskočil mi error navíc:

2 Faults Found:
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-10 - No Signal - Intermittent
00515 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent


ta chyba 00515 je jako:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40): Open or Short to Plus


Takže to doopravdy bude ten senzor, že? Jenom se chci ještě zeptat, jak to jde ze shora vymontovat? Díval jsem se na videa a přístup tam je fakt šílený (vedle olejového filtru).

Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

03.06 2022 22:14


Zespodu z pod auta, kudy bys to dělal vrchem fakt netuším.

G40 je snímač pozice vačky, je na takovém plechu umístěný pod kolem co pohání ozubený řemen rozvodu. proč by měl problémy i on můžu jen hádat. Problém s kabely, kuna, atd? Nevím. Prvně vyřeš G28 senzor otáček motoru a pak řeš ten G40.

Akorát mám neblahé tušení, že abys tenhle mohl vyndat ven, tak musíš sundat to kolo s řemenem z vačky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

04.06 2022 6:21


tu chybu 00515 to napsalo přímo v diag?
nebo si to jen zjistil /vygooglil?/podle čísla?
nahoru

sponzor





04.06 2022 6:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

04.06 2022 21:27


Napsalo mi to pouze toto (mam asi free verzi VCDS Lite):

00515 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent

A podle googlu to vypadá na ten další senzor (někde jsem četl, že i když ho vyměnil, chyba nakonec byla spíš v tomhle senzoru).

Dneska jsem to byl zkouknout, odšrouboval jsem 3 šrouby co drží expanzku, vyklopil na stranu a vypadá to, že by to šlo vyměnit i ze shora. Očistil jsem ten starý senzor - Bosch (už to někdo měnil). Kapal na to nejspíš benzín, jedna hadice nemá vůbec žádnou svorku (přímo nad tím senzorem), jen je zmáčklá a jinak barevná (jako kdyby ta svorka odpadla z té hadice, asi nějaký přepad a celý ten senzor je poblitý - byl poblitý, očistil jsem to)

Nemohlo to být i tím, jak to bylo zeblité a když se zahřál motor, zahřál i ten senzor - ten humus na něm a začal blbnout?

zde fotky:


Náhled, klikni pro zvětšení.


Po vyčistění technickým benzínem:


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

05.06 2022 9:26


I kdyby si to pomazal teplým sloním lejnem, nemělo by to na chod senzoru vliv. Co je to za značku na tomhle původním senzoru? Je to ještě origo?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

05.06 2022 20:55


Nene, podle fotky je tam Bosch. Auto budu mít 7 let a nebyl s tím až do minuleho tydne žádný problém a otázka je, jak dlouho to tam měl majitel přede mnou.

Jinak ze shora ten přístup je něco, zjistil jsem, ze nejlepe to pujde 5tkou imbusem. Jen se bojim, aby mi ten šroubek někam nezapadl.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

06.06 2022 8:37


Tak stejně podle popisu i podle diagnostiky je to čidlo vadné. Výměna tě stejně nemine. Pokud nemáš pod motorem dekl, tak šroubek spadne na zem. Lepší případ. Pokud máš pod motorem dekl tak spadne do něj, to je horší případ

Na konec inbusu nebo na oříšek si dej neodym magnet a nic nespadne. Čidlo má na sobě o-kroužek, tak si dej pozor aby byl i na novém senzoru. Jinak ti tam bude slimpat olej.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.06 2022 11:32


Ten snimac, co hlasi "open or short signal", presiel by som celu kabelaz az po protipoziarnu prepazku, ci si pri tom vymontovavani niekde bud kabelaz neposkodil, alebo nerozpojil, alebo sa nerozsypal nejaky konektor. Predsalen tie konektory uz maju zo 20 rokov. Pride mi divne, ze zacal blbnut teraz po tom, co si vliezol do motoroveho priestoru. Najst vsetky konektory po ceste, dotlacit. Pripadne ak si prestriekaval konektory, ci v niektorom z nich nezostal bordel.

Ten druhy snimac, co hlasi "no signal" moze byt v prdeli (ale to by som tiez cakal, ze diagnostika zahlasi "open or short", ale je mozne, ze v krajnom pripade nanho vovnutri nasadal nejaky bordel typu kovove piliny a ma to nahovno signal.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

07.06 2022 22:11


Tak jsem 2 hodiny dělal ten šílenej senzor impulsů a zdá se, že autu nekolísají "tolik" otáčky dolu (dřív to skočilo ze 3K na 1K během chvilky, bouchalo to). Teď je to mírné "zlepšení", nicméně jakmile má auto více jak 70°C tak:

1. akcelerace je mizivá a chvilkama má tendenci nezrychlit (cukavost)
2. z výfuku jde studená voda a to celkem dost (žádná kapalina mi neubývá, ani nepřibývá)

Po přijetí jsem zkontroloval chyby a mám tam tohle:¨

2 Faults Found:
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-10 - No Signal - Intermittent
00635 - Shareware Version. To Decode all DTCs
37-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Podle google je chyba 00635:
00635 - Oxygen (Lambda*) Sensor Heating; Before CAT

Uložil jsem si chybové hlášky, nastartoval a zase 3-4s jsem startoval, pak to naskočilo a objevila se pouze chyba : 00513

VCDS hodnoty za běhu:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Co teď zkusit? Zítra mi končí STK*, přemýšlím, že tam ráno sjedu a když mě vyhodí, budu mít měsíc na to zkusit něco dalšího. Co myslíte?

Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

08.06 2022 9:21


Koukám máš to slušně zakletý. Nevlezla ti do auta kuna? Mě už to taky přijde jako problém s kabeláží. VentYl už to nakousnul.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

08.06 2022 15:46


Myslím si, ze jsem tam žádné takove zvířátko nemel. Dneska jsem byl na STK* a emisema jsem neprosel, coz se ani nedivim, když motor jede nepravidelne. Co se tyce technicke stranky, tak to bylo v pořádku. Tak mam mesic na to, to opravit.

Chci se zeptat, na ty opakovane emise mam ve sleve jen u toho stejného kontrolního mista nebo muzu i jinam? Za tu polovicni taxu.

Jinak jsem byl dneska ukazat auto servisakovi a rikal, ze je to fakt divné a pristi tyden se na to podíva. Napadlo ho, jestli to nedela to cidlo na vacce, jak mi jednou vyskocilo. To G40, nebo rozvody.

Zase si rikam, jestli to neni vadna Lambda* sonda. Ale to by to pry nedělalo tohle. Nevim.

Auto ma polovicni vykon (line, pomala akcelerace) a startuje tak 3s, hruza.

Kdyz neco zjisti, napisu to sem. Nemam napad, proc furt hlasi cidlo G28. Nemuze to byt jeste tim čidlem v převodovce? Jak jsem ho mel prvne vyndany? Trosku se divim, ze diagnostika hlasila 230rpm, kdyz byl motor vyply. Ma to cidlo na neco vliv nebo to ukazuje jen na budikach?

Diky
nahoru

sponzor





08.06 2022 15:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

08.06 2022 16:28


trochu OT ale --> zmente niekto nazov vlakna na cidlo otacek motoru, alebo tak nejak, cidlo rychlosti je kktina
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

08.06 2022 16:42


Zeptám se asi blbě, ten snímač otáček si teda vyměnil za nový?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

08.06 2022 17:08


Měnil jsem jen ten senzor klepani (G28), ten v te prevodovce jsem nemenil. Co koukam, tak ten senzor G40 nahore (co se mi 1x ukazal v ECU*), tak dela presne, to co mi to auto dela. Startuje dlouho, výkon snizeny, nepravidelny chod, i na volnobeh.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

08.06 2022 17:23


v prvé řadě bych to dal na pořádnou diagnostiku VCDS.
pak vyměnit ty dvě čidla.G28 G40.
VCDS LITE není moc spolehlivý. to je tak na mázání chyb v jednotkách, a na vosahání diagnostiky.
jestli to neprošlo emisema, tak tam bude ještě jiný problém.
nejspíš lambdy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

08.06 2022 17:29


Ano, technik, u ktereho jsem byl dneska mel poradnou VCDS a psalo to zase to same co me G28, domluvim se snim, ze pristi tyden by vymenil ten senzor G40. A pak uvidíme dal, mozna ta Lambda*. Nebo projit kabely. DAM* vedet, jestli neco z toho pomohlo.

Diky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

08.06 2022 17:39


[quote="Gog (08.06 2022 16:08) orig"]Měnil jsem jen ten senzor klepani G28 není senzor klepání.podle něj si ŘJ zjištuje 1 válec v hor. uvrati
pokud si G28 vyměnil, a chyba je stále, bude vadná kabeláž.
chyba G40 není fatální, bude to startovat, a pojede to, ale blbě,
možná proto ty emise.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

08.06 2022 17:53


Máš pravdu, senzor G28;oznacuji jako generator impulsu, klikova hridel. Ten jsem vyměnil. Premyslim, ze bych mohl zkontrolovat jeste ten kabel či konektor od G28. Nejaka rada, jak zjistím, zda je kabel k RJ v poradku? Nejaky postup, jak zjistim, ze je konektor v poradku? Měření odporu ci napeti na urcite piny?

Diky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

09.06 2022 8:54


Zjistit pomocí ElsaWin schémata zapojení a prostě to proměřit drát po drátu od pinu na konektoru k ECU* do pinu na konektoru ke snimači.
nahoru

sponzor





09.06 2022 8:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

09.06 2022 14:38


Tak nebudete věřit tomu, jak moc jsem blbej. Jak jsem několikrát odpojoval ten konektor od snímače G28, tak jsem naposledy ten konektor pořádně nezacvakl (pospíchal jsem ke kámošovi, abych zkouknul výfuk před STK*).

Dneska mi to nedalo a šel jsem se podívat a ejhle - nebyl docvaklý, sám o sobě je konektor poníčený a musím ho odemknout šroubovákem.

Tak tento problém byl opravdu čidlem G28 - Generátor impulsů - kliková hřídel.

Zajímavý poznatek je ten, že auto šlo nastartovat i bez tohoto senzoru (nejspíš vše řešil senzor G40 na vačce).

Díky všem a omlouvám se, za tak hloupou chybu!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

09.06 2022 16:22


Dobrý. A teď to chodí jak? Nějaký další chyby v jednotce a nebo čisto?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

09.06 2022 16:40


Nastartování během chvilky, chod na volnobeh klidnejsi, motor živý, reaguje na plyn bez nejakeho zpoždění, žádné cukání behem akceleracem.

Byl jsem object jen sidliste a nic nevyskocilo. Diagnostika čistá, snadnto tak zůstane bi zitra, kdy jedu delší trasu a v pondeli pojedu určitě 50km, tak uvidím. Nicméně to vypada fakt nadějně!

Jen tak premylsim, zda ta vyssi kouřivost nebyla tim, ze motor nejel spravne nebo bude chycene jeste neco jineho ci katalyzator od bosalu neprojde dnešníma normama emisi. A to je asi měsíc, co jsem tam dav novej katik, vlnovec...

Jak je to tedy a opravou emisi? Muzu ject jinam na opravnou nebo musim tam, kde mi původně měřili emise?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

09.06 2022 23:45


Ak to nemalo signal od snimaca vacky, je mozne, ze to vstrekovalo "po bankach". Nieco na styl starych viacbodovych felicii. Tie snimac vacky nemaju, tak vstrekuju aj palia vzdy do dvoch valcov naraz. Tam je ale na to vstrekovanie pocitane, tak to emisie da. Tu to asi narobilo sarapatu. Plus ak to obcas vynechalo, tak je jasne, ze emisie dobre byt nemohli. Tipol by som to na vysoke HC a mozno aj CO.

Este jedna poznamka, nez pojdes na emisku, zabezpec, aby si mal readiness kody v stave 1. Vela ludi o tom popisalo rozne somariny, ale v podstate readiness kod v stave 1 pri diagnostickej chybe znamena, ze vsetky testy, ktore tu chybu dokazu do pamati zavad zapisat, prebehli. Pri niektorych testoch to moze znamenat aj niekolko startov po sebe, alebo dlhsiu jazdu, kedy sa motor poriadne zohreje. Po vymaze pamate zavad sa readiness kod (spravne Diagnostic test performed) setne na 0.

V ziadnom pripade nemaz pamat zavad pred odjazdom na emisku, pretoze ak tvoje auto citaniu readiness kodov podlieha, na 100% ta z nej vyrazia.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

10.06 2022 6:09


ventYl (09.06 2022 22:45) orig:
readiness kody v stave 1

myslim že musí být v 0, aspon já to tak mám.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

10.06 2022 8:17


Bez G28 ten motor nepojede, ECU* by ani nepoznala že motor jede a kde má házet jiskru zapalování. Nějaký kontakt ten konektor mít musel ale bídný a sporadicky vypadávat.

Bez G40 čidla vaček to jede, ale ECU* neví který válec jde do sání. Takže vstřikuje dva válce naráz. Motoru sníží výkon úpravou časování, takže prostě malý nouzák. Osobně vyzkoušeno jak se to chová s odpojeným G40. Horším emisím se nedivím.

Bosal Katalyzátor* funguje, narozdíl od těch univerzálních polských mrdek JMJ nebo jak se ta sračka jmenuje. S těmi emisemi ti neporadím, jestli musíš zpět tam kde tě vykopli. To sám nevím, protože roky mi dělá emise plynař a pak s tím sám jedu na STK*. Ideálně nahodit ušmudlaný montérky lacláče, ať to vypadá jakože seš od fochu. Hejlové na STK* to už je jiný příběh.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email