Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 438 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 434
Uživatelů: 4
Celkem: 438

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

10.04 2022 18:36


Zdar. Prosím o radu. Auto mi neprošlo na emisích motor je po skoro GO kdy se delal komplet vršek a dole se měnili kroužky ložiska a tak dále. Motor komplet pretesneny. EGR* je nový. Auto jezdi na vervu. Nebyl uplne idealni zvuk takže po opravě se slo pak s kolem pro cerpadlo asi o necelý milimetr kdy vysledna hodnota byla 1.5 auto tak lip startuje v mrazech a celkově ma hezčí plynulejší zvuk.A pak jsem zkousel čistit vstriky ktere se neřešili. litim aditiv BG 245 3 nádrže za sebou Jedine co se mi zdá že spotreba kolem 13l je moc ale na spotřebu moc nejezdím
nahoru

sponzor





10.04 2022 18:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

10.04 2022 18:48


A co kdo čekáte… žádná 2.5 TDI* dneska nemá ok vstriky a už vůbec ne katalyzátory který dávno nefunguji no a tohle vše ve spojení s novým systemem emisí nemůže znamenat nic jiného než nashle. Rozumějte tomu takhle… delaj vše proto aby neprošli 5 let starý auta takže nějaká 2.5 20 let stará? Fakt ne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

10.04 2022 18:49


Auto jede úplně normálně sílu ma jak ďábel motor zni krásně čistě jak studeny tak ohřátý. Jediné co je trichu zvláštní pri velmi rychlem proslapnutí plynu na neutral to jakoby trochu zahrka kolem 3tis. Ten zvuk je zavysli na nastavení čerpadla než jsem to posunul zarachtalo to driv a ve vetsim rozsahu otáček. Vse je jinak v naprostém pořádku Snad to neni v háji čerpadlo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

10.04 2022 19:12


To jo.. To chapu ale muze mit vliv pootoceni cerpadla na kourivost? Popr mas nejakou zkušenost jak tohle vyřešit?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

10.04 2022 20:26


Satas prosimte zachraň mě.. Byl jsem to teď zkontrolovat asi se to možná hlo nevim hodnota je teď ale 1.0 atdc.. To asi neni správně že? Je to automat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

10.04 2022 21:10


Ja sa v diesloch nevyznam ake 13l spotreba na 2.5 TDI* je podla mna riadne vela. To nemoze zrat viac ako 8-9l.. To je zrejme aj dovod preco nedavas emisie.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

10.04 2022 22:15


8-9 s tim jezdit jde.. I min po rovince pěkně.. Ale je nutný si uvědomit ze je to 4x4 + automat a to auto ma skoro 2tuny a jezdim s tim do kopce z kopce pac nejsem z prahe ale ze severu a priznavam ze jak rucicka teploty oleje ukáže dobrý tak mam celkem těžší nohu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

11.04 2022 7:47


Josefostrej: Zaměř se na vstřiky a na čerpadlo. Zrepasuj, nebo nech repasovat vstřiky originál opravnými sadami Bosch a pro jistotu bych nechal prověřit i čerpadlo na stolici. Tohle auto musí při náloži jezdit do 10L/100km. Já když to měl, tak mi to jezdilo 8,5L/100km a to jsem s tím rozhodně nejezdil na spotřebu.
Vstřiky můžeš čistit jak chceš, ale pokud mají víc jak 100tis najeto, už stoprocentně nebudou mít otevírací tlak a rozprach jak mají mít a na emisích to pak neprojde.
nahoru

sponzor





11.04 2022 7:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

11.04 2022 8:43


Neprojde to hlavně kvůli katu kterej je natuty ko.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

11.04 2022 10:12


Je to v prdeli, to moje quattro* C4 2.5 TDI* Ael taky předepsaných 0.8 asi těžko nakouří. Hlavně jak takový Ford Fusion 1.4 TDci* má 1.5. Jinak mám čisté svědomí, EGR* funguje, katy tam jsou, vstřiky byly alespoň na kontrole, takže zvolená cesta přes známé mě nedrásá.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

11.04 2022 11:53


Me se líbí ta cesta toho že jsem tam byl brzo ráno a typek nameril hromadu páry
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

11.04 2022 11:54


Me se líbí ta cesta toho že jsem tam byl brzo ráno a typek nameril hromadu páry
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

11.04 2022 11:54


Me se líbí ta cesta toho že jsem tam byl brzo ráno a typek nameril hromadu páry katy by meli ještě nejakej cas bejt okej ma to auto jen opravdové ho 240tis v podstatě sem potreboval poradit teda definitivně od nejakyho borce co tomu rozumí kolik nastavit hodnotu atdc přesně.. Všude se píše neco ruznýho. Myslel jsem ze je to tu klub kde si vzájemně nejak poinformujem no na dalku jsem se dozvěděl že mam v pici katy a mam to hodit ze skály. Tak supr. Kdo pise vstriky a tak joo to zkusim az vyloucim to nastaveni čerpadla.. Nez se s tim hejbalo tak auto zralo tech 10l max akorat neznělo tak hezky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

11.04 2022 11:59


Nerikejte mi ze auto který uplne normálně jede nic z nej nehulí zni asi líp i než vetsina 2.7 co potkavam ma v prdeli cerpadlo a vstriky a kat a tak podobně.. Rikam jde s tim jet i za 7.. Dokonce kdyz se hodně snazim jde jet i za 6.5 po rovince mezi Děčínem a Ústí
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

11.04 2022 12:44


Bylo to pořádně prohřáté, ne jako voda na 80, jinak Satas do řiti asi nějakou zkušenost má. Stejně by to musel vidět, osobně všechno projít než by ti řekl 100 pro výsledek.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

11.04 2022 12:46


při katech KO to pojede OK, ale emise to nedá
můžeš nastavovat co chceš.
SATAS má pravdu, věř tomu.
nahoru

sponzor





11.04 2022 12:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

11.04 2022 13:05


Věřím jen se mi nechce věřit heh.. Hral jsem si teď zas s tim nacasovanim cerpadla auto zni zase o něco líp.. V podstatě žádný rušivý zvuk uz ani pri proslapnutí pedalu na volnoběh.. Absolutně v pořádku zátah vše.. Tak tedy vyloucim cerpadla vstriky a tak.. A asi teda obednam novej kat.. Ze zkusenosti bude stacit vymenit aspon jen ten prekat zo jde hned z turba? Nebo i oba dva na vejfuku uprostřed? Ať to aspon neboli tolik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

11.04 2022 14:05


Hele bylo to fakt vypucovany a ohřátý pořádnou jízdou před emisema? Vím, co z toho litá, když jezdíš 100 km klobouka a potom tomu dáš ke 4000 otáček. Poprvé peklo, počtvrté už skoro nic. Katy musí být horké, aby se saze lepily
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

11.04 2022 14:17


Vubec uplne ledový auto rano v 7 jsem jel ani ne 3min na technickou. Tam jsem ho nechal a tak v 9 ji dělali v 10 mi volal ze ma moc velkou kourivost 1.77.. Vim ze to auto kazde rano když mrzne prvnich par minut hulí páru.. Zkoušel sem i test papírem uz drivje to jen pára.. No v tydnu pojedu znovu a zkusim nejdriv vse prohrat popř si pockam d nastartovamym autem nez prijdu na řadu.. Jojo nejdriv to i pořádně projedu. Az když to nepomůže tak budu řešit nákupy drahejch věci.. V tom autě uz je strasnej randal v garazi 4 náhradní origo mechy s tlumičema.. Proste nepůjde do srotu [/aw]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 0

11.04 2022 14:36


Poprvé jsem to udělal tak jak ty a neprošel jsem,od té doby to před každou technickou pořádně zahreju a projedu po dálnici třeba i na 4ku a chlapík na emisích jen spokojeně mručí jak to krásně vychází.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

12.04 2022 6:15


Na svých autech jsem katy vždy při první servisní příležitosti vyndal a vyčistil a pak nebyl problém. Na obyčejném katu bez DPF* nemá co odejít, kromě rozsypání se. Je to keramika. Když není zalepený sazema od oleje, do určité míry se vyčistí i prohřátím delší jízdou pod zátěží. Ale když ho člověk vyndá, pořádně vyfouká vzduchem, je to vždy lepší. V krajním případě pomůže i vymytí vapkou, ale s rozumem, aby se nepoškodila keramika, je křehká. Potom nechat dlouho sušit. Toť má zkušenost.
Nové katy na C5 2,5TDI quattro* (jsou tam tři), přesáhnou hodnotu vozu možná několikanásobně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 0

12.04 2022 7:17


Ja mam 2,5tdi r.v.2001 AKE automat,najeto 360000km,vstřiky puvodní.V únnoru nová STK*+emise a vše v pohodě.Jediné co jsem na autě měnil čerpadlo a hlavy ze superba,rolna vačky.Při 280000km vyčistěné vstřiky,jinak jsou puvodní.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

12.04 2022 9:23


Tak katy se daj i repasovat ale ja budu doufat ze to pro poradnym projetí a zahraty dá.. Porad si myslim ze to proste bylo ledový.. V podstatě od znovuslozeni motoru uběhlo jen 4tis km a auto jezdilo jen kolem komina zatim.. Diky za tipy.. Kdyz to ty emise ani teď neda tak hold sahnu opět do kasičky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

12.04 2022 10:42


Tak katy na naftě jsou kovové, keramika možná u benzínu, účinnost určitě časem ztrácí, ta aktivní vrsta se vyčerpá. Na repas bych se vykašlal, chce to slušnou repliku, ve které jsou drahé kovy, ne mrdku JMJ. Hele Satas dával nové myslím do své S4, asi by poradil něco co funguje.
nahoru

sponzor





12.04 2022 10:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

12.04 2022 14:16


Libor1: Pleteš se. Nebo mi chceš říct, že když jsem kdysi vysypával keramickou drť z TDI* katů, protože se rozpadly, že to byl plech? Ten "plech" se drolil a prášil.
Plechové katy jsou většinou druhovýroba a na emisích to pak projde tak do několika set km po namontování, pak umřou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

13.04 2022 14:03


Tyo to by me stačilo.. Aby to dalo ted technickou.. Za další dva roky budu strizlivejsi a pujdu cestou mensiho odporu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

13.04 2022 14:31


rakyroky: Tak nějak jsem žil, že nosič se dieselech používá kovový, že keramika míň vydrží a dává se spíš do benzínu, nežádám se
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

14.04 2022 20:43


Tak 2.5ka hozena na přípravky rozvody samo ok a čerpadlo nastavené přesně zpět tak jak má být.. Hodnota atdc 2.2.. Audi jede lip zní líp a hlavně teda žere teď tak 9-10 po městě a bez problémů se daj okresky za 7.5 což bylo předtím absolutně nereálný... Tak dvě hodiny jsem to divoce proháněl do kopců a tak podobně takže jsem se s tím konečně od složení motoru projel a ty pitcho.. Ty nový Michelinky sedej hehe.. tak v úterý to půjdu zase zkusit.. A snad to teď dá.. Jestli bude Další pokus tak mam v planu vyprazdnit nadrz a nalejt 100% hvo které by mělo mít o půlku menši kourivost než klasika nafta. Budiž to inspirace pro lidi s podobným problémem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 3

19.04 2022 9:28


Hoši hoši.. Tak mám technickou i emise z krku ofiko emise vše v pořádku.. takže asi to proste jen nebylo projety... A nasrat katalyzátory a výměny drahejch čerpadel to přijde až za pár let
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

15.01 2023 22:45


Tiez presiel uplne normalne, mam dva filtre euro 4 a bolo na tom lepsie ako niektore benziny... a to fakt dal par krat podlahu na 4 az 5 sekund az som mal fackovaciu naladu az som si radsej miestami zo zakusom tlami drzal nervy na uzde zo zovretymi pestami... ako fakt curinovci, uz mi to pripadalo ako stavka na prepal motora, az troska pustila olejcek cez dekel, auto nezmar akurat pozerajucich pri brane ofukla tlakova vlna prachu z dvoch zvodou a zrevu motora ludi prilakalo k brane,akurat nemuseli zametat pri brane ked to tam vymietlo, vytiahol testovaci platok na zachycovanie zadz ze aha a sam sa cudoval...nove zhavice, novo pretesnene dekle aj potrubie, este ze dava omezovac iba 380-410NM a nic strasne tam na platku bielom nebolo, iba jemne ocadene.

35 rocny cucak machroval z odpichom z valca odbrzdeneho, ked dotestoval brzdy v top stave, ked ze to je manual na jednotke dal podlahu zorbeh z valca na jamu a ked vyletel pri roztocenom valci...asi ho oblial pot, ked ze dal volant rovno, ale ked ze mam volant naschval centrovany na lavu ruku aby som lahsie obiehal z blinkrom, inak ako standart -nie na stred, ale za 12min 12hod polohu rovno, tak zblednuty vystupoval...
ja grimasu, ze ci mi chce rozkalat auto, hned sa uvedomil, kedze skoro je.bol do jamy, jak vystrelil a skocil na brzdy zastavili ho rurove drziaky na okraji jamy, co bolo jeho stastie a drel po gumach rury este ze mi neodral disky z vnutra.... to bolo asi jeho posledne machrovanie v ten den urco, ked ho skoro 19 rocne auto prekvapilo odpichom, a to uz druhy krat na emisnej, na tom istom mieste za posled. 4 roky, uz druhy krat som na to upozornil nabuduce DAM* havarinu poistku a ked rozkala mam zarobene!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email