Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 429 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 421
Uživatelů: 8
Celkem: 429

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

23.03 2022 18:31


Zdar,

kotouče už to mají u mě za sebou a zvažuju jakou cestou se vydat.

1. Koupit znovu 256mm kotouče a vesele jezdit
2. Předělat na 280mm kotouče

Druhá varianta by se mi líbila mnohem víc, ovšem u ní vidí ve vzduchu otazník - co všechno by se muselo upravit/vyměnit. Čistě teoreticky by měl stačit adaptér, abych dostal třmen na větší průměr. 256 i 280mm kotouče mají shodnou šířku 22 mm. Podle etky jsou těhlice stejné, takže veškerý rozdíl je jen ve třmenech, držácích a kotoučích. Neabsolvoval někdo cestu upgradu na větší kotouče?

Díky, BB
nahoru

sponzor





23.03 2022 18:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

24.03 2022 18:59


Šel bych variantou 2-pístků co se dávali na 20v a S2. Je to otázka třmenů, kotoučů a destiček.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

24.03 2022 20:18


Abych pravdu řekl, tak nějakých 15 tisíc se mi za bzrdy nechce dát vzhledem k poměru cena/výkon... ebay, allegro jsem projel a bez úspěchu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

25.03 2022 20:08


Ahoj
2piesty sa dajú zohnať okolo 150e kotúče 280mm
Alebo adaptéry iba vymenis na jednopiest na 280mm kotúč
Ja by som ale v tvojom prípade išiel do nejakej 4piest zástavby, to sa dá kúpiť okolo 200e
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

30.03 2022 9:15


Povedal by som, ze na Cabriu, vzhladom k tomu, ako nie moc tuha ta kasna je, su ti podstatne vacsie brzdy leda tak na paradu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

30.03 2022 22:06


Jsi mimo mísu Mě osobně vůbec nejde o to dělat z kábra „závoďák“. Jen hledám cesty jak dojít k výkonějším brzdám pro případ, že budou potřeba. 256mm kotouče jsem měl na Fabii HTP a mám na A2. Obě auta mají o 300 resp. 400 kg méně než má kabrio. Proto mi nepříjdou ty brzdy odpovídající a taky proto i samo Audi přišlo v polovině roku s 280mm brzdama v základu.

pepo96: Pokud za 150€ dokážeš sehnat dvoupístky včetně adaptérů, sem s nima
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

31.03 2022 10:38


Domnívám se, že nejlepším řešením bezpečnosti je vždy vlastní přizpůsobení se stavu a povaze auta, motorky. De fakto každé věci kolem sebe. Také jsem v mládí tunil kde co a nakonec jsem přišel na to, že žádný výkon, podvozek ani brzdy nejsou ve výsledku dostatečný. Vždy se nakonec narazí na limity. Jde spíše o to, pochopit na čem sedím a co od toho lze očekávat a tomu se přizpůsobit. Říkám tomu pokora. Nejslabším článkem bezpečnosti je vždy chování řidiče.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

31.03 2022 21:50


A co třeba situace kdy mi někdo nedá přednost? Rozdíl jestli dobrzdím včas nebo ne je o materiálu nikoliv o přizpůsobení na/v čem sedím. Osobně nejsem žádnej tunič, ale brzdy a pneu jsou vždycky prioritou. A ne kvůli tomu, že bych je chtěl denně využívat na 100 %, ale právě kvůli situacím, které prostě předvídat nejdou. Potom může záviset čistě na materiálu, jestli z dané situace vyjde jen se zvýšenou tepovkou a nebo se třeba proletí vrtulníkem a vyhlídkovej let to nebude.

Vintera, tvou logikou bych koupil nejlevnější pneu, co jsou na trhu a o potenciálních následcích, kdyby šlo do tuhého, se radši rozvádět nebudu...
nahoru

sponzor





31.03 2022 21:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

01.04 2022 17:56


Odpověděl jsi si sám v tvém prvním příspěvku. Pokud máš obavy o své zdraví a brzdy a pneu jsou pro tebe prioritou tak do toho budeš muset něco nasypat.
Pro mě by byla nejsnazší varianta nechat někoho vystrouhnout mezikus, koupit kotouče a jedeš dál.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

01.04 2022 18:48


Kdybych se tak bál, tak bych do kabrioletu vůbec nevlez. Z podstaty vůbec nejnebezpečnější auto. Sám v něm jezdím přes 40 let, s bubnovými brzdami a starodávnými digonálami.
Nejsem ale vůbec proti účinnějším brzdám ani kvalitnějším pneu, pokud to limity technické i finanční dovolí.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email