Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 521 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 517
Uživatelů: 4
Celkem: 521

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2022
Příspěvků: 8 | Témat: 1

05.03 2022 17:31


Zdravím, nemáte zkušenost s těmato chybami na Audi S4 B7? Jsou špatné katalyzátory, nebo může být chyba v Lambda* sondách? Rozsvítila se kontrolka motoru a po vymazání se chyby vrátí po nějákém čase. Někdy svítila jen samostatně chyba Lambda* sondy. Když se rozsvítila kontrolka pozoroval jsem chvilkově vyšší spotřebu, jinak je při jízdě vše OK.

18628 - řADA* válců 1 - sonda 1
P2196 - 004 - signál příliš vysoký - Sporadická

16815 - zahřívání katalyzátoru: řADA* válců 2
P0431 - 001 - účinek příliš malý - kontrolka závad ZAP

16805 - zahřívání katalyzátoru: řADA* válců 1
P0421 - 001 - účinek příliš malý - Sporadická


Díky
nahoru

sponzor





05.03 2022 17:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

05.03 2022 18:34


P0421/431 mám v nepravidelých intervalech
co jsem k tomu zjistil zde na foru a jinde
budou vadné lambdy.ŘJ porovnává signaly z př.a zadní lambdy, a jestliže je jejich poměr
mimo určitou toleranc, zapíše se tato chyba.
když to píše lambdu tak bude KO.
tu bych vyměnil první.ale obě.
kolik to má najeto?
přední má životnost 250k zadní 160k.

toto sem našel k těm chybám
Řídicí modul motoru (ECM*) monitoruje spínací frekvenční poměr zahřátých senzorů kyslíku 1 (přední O2 senzor) a senzorů kyslíku 2 (zadní senzor O2).
Trojcestný Katalyzátor* s vysokou kapacitou kyslíku indikuje nízkou spínací frekvenci vyhřívaného senzoru kyslíku 2. Vzhledem k tomu, že úložná kapacita kyslíku se sníží,
zvýší se spínací frekvence snímače kyslíku 2
Když se frekvenční poměr senzorů kyslíku 1 a 2 přiblíží ke specifické mezní hodnotě,
je diagnostikována chyba katalyzátoru P0421/431
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2022
Příspěvků: 8 | Témat: 1

05.03 2022 18:53


Auto má najeto 180tis km. Mám vyměnit jen obě přední, nebo i ty zadní? Auto jsem měl pár měsíců zpět v servise a měnila se jen jedna přední Lambda*, prej ta co je psaná na diagnostice. Dávali tam BOSCH. Ta druhá tam bude teda ještě původní.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

05.03 2022 19:18


pokud je měněná ta hlášená B1S1 tak může být chyba v konektoru, nebo kabeláži.proč se měnila?lambdy se mají měnit v páru, obě.
dal bych to zpátky do servisu, at si stím poradí.oni dělali diag?
pokud to má 180k realnejch tak ty lambdy eště chvíli vydrží.
já měnil zadní po 220k,ale zahřivaní to hlásí furt.
na přední se chystám, ale nikomu se do toho nechce. je to vopruz.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

05.03 2022 19:43


Lambdy se maj měnit za nové někde po 160ti někde po 250ti tis. Kdo to děla ze ….
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2022
Příspěvků: 8 | Témat: 1

05.03 2022 20:06


Měnila se právě kvůli té chybě: 18628 - řADA* válců 1 - sonda 1.
Našel jsem tu chybu na diag. při běžné kontrole chyb. V servise pak bylo na diag to stejné co nahoře, s tím rozdílem že nesvítila kontrolka motoru. Nechal jsem ji teda vyměnit, ale měnila se jen ta B1S1.

Normálně jsem s autem jezdil a po čase ta chyba vyskočila znovu a jsou tam k tomu i ty chyby s katama a zase ta stejná Lambda*. Přišlo mi, že po výměně té jedné lambdy se snížila spotřeba, ale po pár desítkách km se to zase vrátilo do normálu.

Říkal jsem si teda, že nechám vyměnit i tu druhou, ale napadlo mě, jestli ta vyměněná Lambda* nebyla vadná. Ten konektor a kabeláž zkusím prověřit.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

05.03 2022 20:39


nechal bych udělat off line emise
tím poznáš jestli je kat OK nebo KO.
při P0421/31 Milka svítí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2022
Příspěvků: 8 | Témat: 1

06.03 2022 12:34


Na ty off line emise normálně zajet na stanici STK* a nechat si to udělat tam?
nahoru

sponzor





06.03 2022 12:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

06.03 2022 12:38


ano na STK*
nevím teda zda to udělají fšude, ale tam kam jezdím já to udělají.
samo že ti nedají žádný protokol,jen ti řeknou jak na tom sou katy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2022
Příspěvků: 8 | Témat: 1

06.03 2022 16:41


Super, zkusím tam zavolat a domluvit se. Díky

Ty pozoruješ vyšší spotřebu, nebo horší výkon, když ti to taky hlásí tu chybu P0421/431?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

06.03 2022 16:49


spotřebu neřeším, je to 3litr,220k, tam se nedá jezdit na spotřebu.výkon je OK.
prostě když potřebuju tak to jede.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2022
Příspěvků: 8 | Témat: 1

06.03 2022 17:39


Jasné to chápu. Jen si říkám, kdyby to mělo větší vliv na spotřebu, tak se pak vyplatí vyměnit i ty katy, protože se ty peníze časem vrátí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2022
Příspěvků: 8 | Témat: 1

08.03 2022 17:42


Byl jsem na emisích a vypadá to následovně, levá strana je úplně OK a na pravé straně (kde hlasí diagnostika i chybu lambdy) je propustnost lehce snížená, ale podle technika bude na 90% netěsnost ve výfuku. Nechám to zkontrolovat a uvidím.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

04.05 2022 23:17


Aky je rozdiel medzi offline a online emisiami?

Tie lambdy na BBK sa daju vymenit jednoducho alebo sa musi hybat s motorom (vyberat z auta) ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

05.05 2022 6:41


online - připojený na centrální registr STK* , lze vydat protokol
offline - jen per huba.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2022
Příspěvků: 8 | Témat: 1

05.05 2022 9:18


Ahoj, nechal jsem přetěsnit výfuk a měnily se oba vlnovce. Zatím mám najetých pár stovek kilometrů a všechno v pořádku, výše uvedené chyby se už neukázaly.
nahoru

sponzor





05.05 2022 9:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.10. 2014
Příspěvků: 22 | Témat: 2

31.10 2023 14:33


Tak také řeším - koupil jsem auto najezdil cca 1500km
párkrát si sjel a vlnovce začaly dosti foukat hlavně levý

Rozhazuje to už lamdy a celé řízení motoru.
chyba příliš bohatá směs je sporadická ale i tak začal mít motor neklidnější chod v diagnostice je vydět že levá Lambda* jiné hodnoty než pravá...
zvuk motoru je už slyšet jak funí pod auto
jiné chyby zatim jednotka nevypisuje

Koukal jsem jak budu řešit zatim nevím úplně sám

Oprava ? převařením vlnovce ... stav katu a sond ? auto má 200k a bude velká sranda to vyndat ale co zbejvá

asi dám i nove lambdy kdy už budu kuchat ty downpipe ven

Případnou možnosti je vyměnit celé

náhrada cele downpipes dostupné jsou maximálne

polské JMJ - bojím se kvality katu. Nemá nekdo zkusenost ?
Náhrady katu nerezove Turboworks ? a zas nevím hlučnost a funkčnost ?

original jsem našel už maximálně na DE ebay za cca 2500€

jinak mě čeká alternator je hotovej regulator 13,5 - 15V žarovky umí pěkně blikat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

31.10 2023 17:57


JMJ vám shoří. V LPG* vydrží pár měsíců, v benzínu budete rádi když prolezete další emise. Bosal keramika v LPG* prolezl s odřenýma ušima třetí emise. V benzínu by vydržel dýl. Pro další STK* pokud se ho auto dožije, budu kat měnit.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

01.11 2023 7:13


No hlavně u motoru bbk tě možná čeká spotřeba oleje rachotici rozvody a možná i vydreny alusil ve válcích takže nejakej kat a altik je fakt sranda.
Užil sem si s temahle motorama krásný chvilky i pěkný peklo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.10. 2014
Příspěvků: 22 | Témat: 2

01.11 2023 22:24


Zdravím
Díky za reakce

o LPG* ani neuvazuji ... .Brrrr to bych tomu autu neudělal.
já hledal auto bez takovéhoto žásahu

Děkuji za potvrzení doměnky ze JMJ ne.
Bosal bych bral alespon ale není skladem ani nejde objednat.

jediné další dostupné jsou turboworks alias jap parts nerezové trubky se sportovním katem ? Funguje to vůbec ? nevěřím tomu .
vím že lidi i katy úplně vyhazovaly. ale to bych asi moc nechtěl a určitě ne jen z důvodu získaní razítka na emisích .

satas o problému s rozvody a vydíraní válců vím ...

někde jsem četl že problém způsobují právě i katy který přispějí k zatížení a vzniku problému s motorem
nakonec i o tom altíku jsem v souvislosti s tímto autem něco slyšel ve smyslu přebíjení= špatné zapalování-spalovaní = katy KO = motor KO

jde mi hlavně o to předejít právě stavu motoru KO

Rozvody zatím původní - jsou ZATIM OK studené auto max 1s a klid.
tuk tuk .. vím že se jim nevyhnu ale raději si zajistím sám než kupovat auto o 100k dražší kde to někdo nějak dělal ...
Moje dúvěra že někdo nacpe do auta balík a udělá vše pořádně před prodejem je nulová. vidím u mého auta.

v tomto ohledu je motor tohoto auta zatím ok za cca 15OOkm testovaní olej stále na max rysce , bez kouře při 5W-30
ale i tak pro jistotu kameru na inspekci a měřák na tlaky už mám připravenou i s novýma svíčkami .

Spíše budu rád za rady na co si dát pozor aby nenastal problém vydřeného motoru.

Já skočil do této problematiky rovnou ze 4 válcu a většinou ještě naftových. Proto jsem vděčný za rady. hledám informace co a jak...

Satas u tebe je pro mě samozřejmě znám tvůj nick i jako osoba motorového guru už od dob starych 2,5 TDI* v passikach na VWclubu, Poslední záchrana pro spoustu lidí. Jeden z mála lidi na řešení koncernových Véčkových motorů. a jen smekám pane.

Jinak
předchozí majitel sice za 7let a cca 55 OOOkm předal i faktury k autu přes 170 000kc a to jen co nasel v reálu bylo ještě daleko více. drobnější neřešil nedohledával.. měl na firmu na výkendy s manželkou měnil za novější auto od konkurence. prostě žádní mladík bez peněz co lítal a na servis neměl ... na takových jsem byl několika kouscích
Utíkal chladič vody na autě nový originál snad za 15k ale před novým chladičem je total kondenzátor Klimatizace*, samo už i utíká. majitel platil rakety ale mechanici dělají rádi asi na etapy. to samé faktura na jedno horní ramínko a přelisovaní jednoho silenbloku spodního ramene Faktura snad za 7 (materiál max 2500 až 3000kč)
rozebrat musel stejně a vymění jen zadni ramínko ? !! Jinak předni už načaté je , a to měněné už po cca 5000km začíná trhat silenblok!!! stabíkové C už má utrženej silenblok také. Nesmyslná drahá práce

realita servisu se stále opakuje.

ja kdysi takto koupil A4 B6 1,9TDI quattro* přítelkyni
tenkrát docela dobře zachovala v rozumném stavu i výbavě. a tenkrát za cenu co šli předokolky v nic moc stavu holoty.

mechanik měnil rodině po 1 až 2 kostech nápravu vždy učet 6 až 8
rodinka potom co zaplatila během roku na servisu přes 40k kc dala auto raději na prodej a koupila fungl novou mazdu na lizačku
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email