Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 234 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 229
Uživatelů: 5
Celkem: 234

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2013
Příspěvků: 63 | Témat: 10

13.01 2022 13:16


Zdarec. Měnil jsem Turbo* za repasované a na cca 2,2 Bar mi začne tlačit až někde u 2400 ot. Umí někdo nastavit z Kroměříže, Zlína a okolí. Jedná se o motor BMK. Děkuji
nahoru

sponzor





13.01 2022 13:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

13.01 2022 14:28


To bude zase nejakej supr PL repas
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2013
Příspěvků: 63 | Témat: 10

13.01 2022 18:19


JJ je to možné, ale bohužel jsem to dříve nějak neřešil nebo nepoznal až nyní se svezl v jiné A6, tak proto to chci řešit. Na nějakou reklamaci je bohužel pozdě, tak kdyby to někdo uměl. Dík
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

13.01 2022 19:41


DAM* vám všem jednu dobrou radu kterou stejne jako vždy nikdo nevezme …. Vyjebte se už pro jednou na ty zasrany repasy který na 3.0 TDI* proste nikdo neumí. Všechno je to splacany s Čína dílů a to nemluvím otom ze nikdo z nich poradně neumí naucit tu regulaci nechávají je tam stare sladěny na původní komponenty.
Vždy to Turbo* kupuji nové nebo fabricky remain od Borgu.
Jediný kdo poradně děla repas s originálních dílů je speciál Turbo* v Praze.
Neni zákazník který by se mi vrátil po výměně turba a proč? No protože dostal nové které se namontuje smaznou se chyby a auto proste funguje. Tj cely.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2013
Příspěvků: 63 | Témat: 10

14.01 2022 11:54


OK s tím souhlasím, ale přece teď nevytáhnu to Turbo* z auta a nevyhodím ho někam do škarpy. Rotor má bez vůle, tak pokud to pomůže nastavit elektrickou regulaci, tak bude chvíli jezdit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

14.01 2022 11:58


No buď si to Turbo* necháš v autě a smíříš se s tím že to jede nahovno, a nebo ho hodíš do kopřiv kam patří a dáš tam nové. Možnosti znáš a rozhodnout se musíš sám. Satas ví o čem mluví, někdy mě udivuje že na ten stejné problémy je pořád ochotný donekonečna odpovídat.

Jo a ještě je možnost pořídit rovnou jiné auto...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2013
Příspěvků: 63 | Témat: 10

14.01 2022 12:36


JJ dík za kvalifikovanou odpověď. Někdy mám pocit, že je to jak na facebooku. Nicméně, kdyby měl někdo zkušenost s nastavením regulace turba, tak dejte vědět. Dík a mějte se.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

14.01 2022 12:37


tak z toho turba vyhod ten rotor do skarpy a dej si tam originalni stred od BorgWagner misto ty polsky mrdky cos koupil !
nahoru

sponzor





14.01 2022 12:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2013
Příspěvků: 63 | Témat: 10

14.01 2022 12:56


Jak říkáš
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

14.01 2022 15:37


Ale tj všechno k hovnu jak ile se tam dá novej věnec VTG* musí se nastavit Max předepsaného plnicí tlak na
masine a od toho se odvíjí pak parametry regulace a pokud se tohle nastaví blbě nepomůže tomu ani 10 naučení regulací. Zjednodušeně napsano jak někdo špatně hrabne do dorazovyho sroubku Paky VTG* je to v pici. Takže pokud je to Turbo* splacany z hoven tak to vyrvi ven a dej tam buďto nový nebo jety original funkcni z jinyho auta. Tečka
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2013
Příspěvků: 63 | Témat: 10

14.01 2022 17:09


OK už je mi to jasné. Zbytečně bych vyhazoval další peníze za nastavení a bylo by to k hovnu. Tuto informaci jsem neměl. Myslel jsem, že bude stačit správné nastavit a hotovo. Uvidím něco vymyslím co tam dám. Jak je to ojeté, tak se do toho jenom sypou prachy. Děkuji za jasné vysvětlení.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

14.01 2022 17:16


Jako zkusit tu regulaci preucit můžete ale pokud nevyhazuje chybu o el nefunkci tak nevěřím ze se to zlepší.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2013
Příspěvků: 63 | Témat: 10

14.01 2022 17:36


Seru na to. Ono to jezdí, jen když chci zrychlit z malých otáček, tak musím počkat. Jinak olej to nežere. Koupím druhé Turbo*, ale s podmínkou, že mi ho tam namontují, abych věděl, jak to pojede. Teď jsem dělal hydroměnič, jen do toho člověk vráží peníze Zlatý passat 1,9 81 Kw
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

15.01 2022 22:20


Bohužel C6 je auto na kterou dnes dosáhne sorta lidí která by tyhle auta vlastnit neměla a úplně je pohřbí a narazit na kus nedojebanej setrivym kutilem pro kteryho je smrt vyndat za něco 200 kc je bohužel prakticky nemožné.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2013
Příspěvků: 63 | Témat: 10

15.01 2022 22:31


Nechápu jak to teď myslels. Auto mám 10 let a stálo mě balík. Za tu dobu jsem do něho nacpal pěkné peníze a servisem nešetřil. Jen od tebe jsem kupoval vstřiky, kdy na volnoběh auto přestalo hulit, tak super, ale v létě se zahřátý motor při startu stejně zakopává, tak vstřiky nedrží. Jak píšeš, to jsou ty zkurvený repasy. Ale stejně je prodáváš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 319 | Témat: 25

16.01 2022 19:02


Zakopavat ti to môže aj kvôli káblu na kostru alebo plusový od terminálu.
Niečo už tie kábly majú za sebou...
nahoru

sponzor





16.01 2022 19:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

17.01 2022 8:01


Robert Řiháček (15.01 2022 22:31) <a href="/forum/prispevek/1475629-a6-3-0-TDI*-165-kw-nastaveni-turba#1475629">orig</a> :
Nechápu jak to teď myslels. Auto mám 10 let a stálo mě balík. Za tu dobu jsem do něho nacpal pěkné peníze a servisem nešetřil. Jen od tebe jsem kupoval vstřiky, kdy na volnoběh auto přestalo hulit, tak super, ale v létě se zahřátý motor při startu stejně zakopává, tak vstřiky nedrží. Jak píšeš, to jsou ty zkurvený repasy. Ale stejně je prodáváš.

No jejda nepochopils jak sem to myslel a plivnout si jak jsem ti asi prodal špatný trysky to jde nahned
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2013
Příspěvků: 63 | Témat: 10

17.01 2022 9:41


Pochopil jsem to, že to bylo myšleno na mě, tak v tom případě Ok. Založil jsem toto téma, že se dozvím nějaké info, jiná skupina než klub audi mě nenapadá. V žádném případě se nechci s někým dohadovat a někoho obviňovat. Ty trysky jsem vzpomněl z důvodu těch repasí, jak psals. Už se na to vyserme a pojďme dál opravovat Měj se.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

17.01 2022 11:20


Robert Řiháček (17.01 2022 9:41) <a href="/forum/prispevek/1475688-a6-3-0-TDI*-165-kw-nastaveni-turba#1475688">orig</a> :
Pochopil jsem to, že to bylo myšleno na mě, tak v tom případě Ok. Založil jsem toto téma, že se dozvím nějaké info, jiná skupina než klub audi mě nenapadá. V žádném případě se nechci s někým dohadovat a někoho obviňovat. Ty trysky jsem vzpomněl z důvodu těch repasí, jak psals. Už se na to vyserme a pojďme dál opravovat Měj se.
Bylo to myslený všeobecně co za lidi si ted kupují 4F a pak nemaj korunu na servis ne na tebe.
Prostě kup normal jetý Turbo* z auta na díly kde se nikdo nestihl kutilsky vesrat a napadnout tu regulaci....U auta udelej update SW motoru a pojdede to.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email