Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 431 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 425
Uživatelů: 6
Celkem: 431

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.7. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

31.10 2021 14:06


Hezkou neděli všem, dohledali jsem si tady témata ohledně mého problemu, ale stejně bych se chtěl poradit… před nějakým časem jsem začal mit u moji A6 4F, 176Kw problem s DPF*, nespouštěla se mi regenerace, pak jsem samozdřejmě zjistil, že mi přibývá motorový olej a začalo mi také kouřit auto. Byl jsem na diagnostice, kde mi bylo vyměněno čidlo tlaku na DPF* a u Satose jsem si nechal vymenit všechny vstřiky, tímto mu ještě jednou dodatečně děkuji. Problem se zdál vyřešen, motor krasně přede, spotřeba šla dolů a auto už nekouří… Dnes, po ujeti cca. 3tis. km, jsem ze zvědavosti zkusil změřit hladinu oleje v motoru a zjistil jsem, že je opět cca. 2cm nad maxem, odsal jsem cca. 1,5l oleje, abych byl pod ryskou a teď přemýšlím co dále… mate nekdo tip, přípaně někoho zdatného v MS kraji, kdo by mi mohl zjistit co je za problém?Do generálky motoru se mi vrážet teď nechce, ale s autem jsem jinak moc spolojený… díky za odpovědi při neděli, jinak omluva za gramatiku, pišu na rychlo z mobilu…
nahoru

sponzor





31.10 2021 14:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

31.10 2021 16:29


Tak ona se asi spouštěla, ale nedokončovala a nebo bez efektu požadovaného poklesu sazí v DPF* a pořád takhle za sebou, k čemuž si auto dopomohálo obohacenou dávkou. Diagnostika bude nezbytná, abys viděl, jak na tom DPF* je po provozu se špatnými vstřiky a čidlem. Taky nepíšeš, jak auto provozuješ, jestli za problémem nejsou i nevhodné trasy. Možná bude muset DPF* ven na komplet vyčištění, třeba bude stačit vynucená regenerace přes diagnostiku... Ale s takhle naředěným olejem bych teda nejezdil. Snad ti tady dá někdo tip na někoho v okolí...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.7. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

31.10 2021 16:45


Zitra zkusim diagnostiku, ale auto se jinak tvari uplne normalne, vlastne o dost lip nez predtim… do prace to mam cca. 12km a tak jednou tydne jedu delsi trasu… predtim s tim nebyl problem… potreboval bych nekoho, kdo se mi na to koukne at zase neotravuji Satase
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

31.10 2021 17:19


OLej vyměnit je rozředěnej a koleduješ si o přidrbání a nejdřív odejde Turbo* a pak se to mázne na válcích
Nabejvání hladiny je z častých a nedokončených regenerací. Je to příčina krátkých tras. Je potřeba jezdit mnohem delší štreky.
Naposledy upravil áček dne 31.10 2021 18:07, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

31.10 2021 17:25


Pokud se stim jezdi pouze kratasy je to problem dosti.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.7. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

31.10 2021 18:21


Je, ale otazkou proc to nedelalo i drive?Jenou tydne jezu cca 40km trasu a jednou za 14 dni dalnici… to by asi melo stacit, co myslite?A za 3tis. km nasbirat 1,5l nafty do oleje je celkem masakr… uvidime co povi zitra ta diagnostika, mate nekdo tip kam dat kdyztak to DPF* vycistit, áček psal, ze to daval nekam do de, ale nic blizsiho…
Jinak diky moc za odpovedi…
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

31.10 2021 18:59


Co čekáš od diagnostiky? Myslíš že ti řekne kde je příčina?

Prostě pokud jezdíš krátký trasy je to problém sotva se ti auto začne zahřívat tak se spustí regenerace a dojedeš chcípneš a pořád dokola to se nesmíš divit že ti ta hladina takhle stoupne.

Problém bude že ten DPF* bude už dosti zasviněnej a proto se to všechno děje. Dokud byl DPF* plně funkční tak tyhle příznaky co máš teď nebyli s tím se musíš smířit.

Já to řešil tady výměnou za repas a funguju jako dřív. Byť hladina od výměny do výměny stoupne tak rozhodně né o 1,5-2L jako tomu bylo dřív.
Vstřikovače mám stále původní.

https://shop.kfzteile-zentrum.de/russpartikelfilter-DPF*/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.7. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

31.10 2021 19:47


Na te diagnostice chci zkontrolovat, kdy byla napisledy regenerace a zda dobehla… jinak co pises ma hlavu… je pravda, ze dojedu do prace a motor se ani nedohreje na 90st., ja ale prece toho sveho mazla neprodam!!!
nahoru

sponzor





31.10 2021 19:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

31.10 2021 20:07


Ukončená regenerace vynuluje KM od poslední regenerace ale nukončenou nikde neuvidíš.
Opětovné spuštění regenerace se spustí cca při 70°C tak že při dojíždění už ty regenerace můžou probíhat a to je zásadní problém.
Identifikovat probíhající regeneraci se dá podle toho že z pod auta při otevření dveří jde cítit větší teplo, zápach přehřátí.Je vyšší spotřeba. Po vypnutí motoru jede sahara,
Jediný co ti během probíhají regenerace a připojený diagnostice pomůže odhalit probíhající regeneraci je asi teplota na výfukovém potrubí z čidel u turba, před a za DPF*. Měla by se pohybovat kolem 700°C

Možná použít takovej ten bazmek do diagnostický zásuvky a zobrazení parametrů na mobil.Pokud tam jdou zobrazit tyhle teploty z výfukového potrubí.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

31.10 2021 20:16


Existuje appka do mobilu VAG DPF*.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

31.10 2021 20:19


zvýšený otáčky na voľnobehu cca 800-850 jinak je voľnobehu 650 ot, v diag si pozri zdá nemáš filter uz aj plný
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.7. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

31.10 2021 20:38


Kluci, díky moc za vase rady, zkusim to dpfko z de, ktere uz odzkousel acek a DAM* pak vedet jak to dopadlo… jeste jednou diky a hezky zbytek nedele:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 136 | Témat: 11

01.11 2021 19:30


Přijde mi, že výměnou DPF* to jen oddálíš.
A6 176Kw se po 12km musí ohřát i v -20, teď když je ráno nula, tak se ohřeje voda na 90°C po cca 5km a olej na 80°C do 10 km po rovině, pokud najedu na dálnici, tak je to v podstatě hned. Mrkni na termostat EGR*, termostat motoru, zapnutí a kontrolu funkce přídavného elektrického topení. Čím dřív se to ohřeje, tím dřív začne regenerace filtru. Měl jsem stejný problém s nabíváním nafty, při podobným nájezdu cca 15km do práce a zpět. Výměnou termostatu EGR* a motoru vyřešeno cca už 2 roky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

01.11 2021 21:26


Nevim,jak ty vase sestivaly,ale u me provozni teplota uz po peti kilometrech tak leda se zapnutym bufikem a to mam oba termostaty novy a origo. Ale to uz je zase do jineho tematu...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.7. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 5

02.11 2021 6:10


Ahoj Sikorko, to bych jeste taky mohl zkusit, protoze ted, kdyz je rano kolem 8st., tak motor nenahreju na tech 90st. drive nez za tech 10-12km… vim, ze mam asi i problem se smesovacim ventilem Klimatizace*, protoze ikdyz jsem doplnoval v lete klimosku tak to moc nechladilo, muze to mit souvislost?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

02.11 2021 20:56


airmen:
Mne sa 3.0 165kw po 10-12 km sa mi v mrazoch zohreje na prevadzkovu teplotu akurat tak vo sne a urcite niesom sam.
3.0 bitdi taktiez nie.
Pozri si tlaky kompresora klimy a ak s ok,tak treba vymenit expanzny ventil,ak si ho este nemenil.
nahoru

sponzor





02.11 2021 20:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

03.11 2021 12:53


Mám dvě 176kW a těch 5km v těchto teplotách sedí. U jedné A6, u druhé to je mnohem víc, je tam pravděpodobně vadný termoregulátor, protože termostat se měnil na začátku roku a nepomohlo. Takže jedna se za 5km ohřeje sama, druhá jenom s Webastem.
Ale je to 5km přes Vyškov, kde se téměř vůbec nestojí. Pokud je to poskakování po městě, tak věřím, že ani 10km nemusí stačit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email