Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 srpna 2022
Celkem je zde 422 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Fishakk
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 010
Online návštěvníků
Návštěvníků: 420
Uživatelů: 2
Celkem: 422

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 34 | Témat: 4

27.10 2021 11:05


Zdravím vespolek,
koupil jsem po dlouhé době opět Audi a protože jsem měl priority jako světlou barvu, masáže sedaček, nezničený interiér... vzal jsem méně vybavený kus - 3,0 TDI* 184kW, bj. 2013.

1) nemá ACC*, lze jej jednoduše dodělat koupením radaru s držákem a dotažením kabelů k ŘJ, nakodovat a hotovo?

2) hudba je nic moc (hádám základ - v menu je sice DSP* GALA* a subwoofer, ale repro nemá popis BOSE ani B&O), mám si dokoupit použitý subwoofer Bose (případně přední repro) a origo zesilovač do kufru (pasuje kabeláž) a dokodovat? Nebo je jiná alternativa typu Helix/Audiotec Fischer DSP* Match u Bmw/Mercedes (vymení/přidá se zesilovač s Plug and Play kabeláží)?

3) nemá Comfort Access (CA), mohu koupit 4 kliky/senzory s CA na Aliexpresu za pár korun, lze je zapojit do RJ ve dverich, dokodovat a hotovo?

4) nemá couvací kameru (má PDC* a zobrazuje linky), stačí koupit kameru, kabeláž a RJ + nakodovat?

Příp. byl by někdo z Prahy a okolí schopný to dodělat? Rozpočet/čas cca? Auto mohu nechat klidně 14 dní, mám druhé.

Díky
nahoru

sponzor





27.10 2021 11:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 102 | Témat: 11

31.10 2021 12:31


Já se vycházím jen k hudbě... Za mě nemá smysl kupovat jakékoliv měniče, které jsou originál, ani Bose, ani B&O všechno to jsou papírové měniče, mnohem lepší je koupit aftermarket měniče a vytlumit dveře. Jinak celkové vzato, nikdy se nevyplatí dodělávat výbavu, vždycky je lepší koupit třeba víc jeté auto s výbavou, kterou chceš. Ono rozbombardovat půl auta a pak ho skládat... Ze zkušenosti, když rozcvakas třeba palubní, tak ty plasty už nikdy nebudou tak pevné a časem začnou vrzat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 34 | Témat: 4

05.11 2021 10:35


ad hudba - vytlumim dvere kazdopadne, v kufru neni za prepazkou vubec nic, tak leda nejaky uni DSP* zesik napojit mezi kabelaz a dat pod palubku.

trocha tlumeni pod prednim oknem/torpedem, rovnez pod origo tlumenim kapoty, poreferuji vysledek...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.4. 2021
Příspěvků: 29 | Témat: 6

05.11 2021 11:53


1. ACC* - toto bude asi najhorsie, Kufatec ma set za 5tis Euro https://www.kufatec.com/en/audi/a8/a8-4h/adaptive- [zkrácená url] Aj keby si pozhanal diely z vrakaca/ebay tak toto bude za nesmysel asi nema cenu.

2. ako napisal jonaasisko, aftermarket bude vyraznejsie lepsi pomer cena/kvalita

3. dorabal som par mesiacov dozadu na svoju A6 4G FL, senzory z Aliexpressu, nova RJ, zapojenie a trosku kodovania. Stalo ma to asi 400E vratane prace

4. tiez som dorabal pred par mesiacmi do A6 46 FL. Ja som potreboval len kameru (zobral som pouzitu OEM), kabelaz a trosku kodovania. Stalo ma to 350E aj s robotou

P.S. auto bez ACC* by som uz nechcel
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 34 | Témat: 4

08.11 2021 16:23


1) diky, o Kauftec vim, 5tis Euro to pro me smysl nema

2) tak jsem sundal tapecak a zjistil, ze tam neni ani basic repro (je mi z tech Nemcu blivno, do vlajkove lode nedaji reprak do dveri - stredovy)... asi tam DAM* MDF ramecek a 2 kompo 16cm stredobas...

5) vcera jsem vymenil IC za ten z Bi-TDI* 313PS verze, pasuje vcelku nenasilne, je treba dodelat jen drzak u spolujezdce a upravit plasty okolo... hadice u spolujezdce se musi peclive vyrovnat, seriznout pod uhlem a vnutit zpatky... neni to dokonale, ale zjevne to drzi... IC je vetsi, ma vetsi teplosmennou plochu a diky hustejsimu zebrovani lepsi efektivitu prenosu tepla... cenove jsou kolem 100-200 euro jete...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 34 | Témat: 4

10.11 2021 11:19


Kontrolni otazka - mam v aute Quadlock 52pin konektor?
Je umisten za panelem s CD a SD cteckou nebo je nekde pod palubkou dalsi extra krabice se zesilovacem/radiem/audio systemem (mam basic audio bez zesilovace v kufru)...?
diky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4845 | Témat: 64

10.11 2021 11:38


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 34 | Témat: 4

12.11 2021 13:07


Diky za tip... kazdopadne "radio se zesilovacem" je ten multimedia modul? Jakoze tam je ten konektor?
Nebo je to jen cteci jednotka a zesilovac/audio krabice je jeste nekde jinde?
nahoru

sponzor





12.11 2021 13:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4845 | Témat: 64

15.11 2021 10:36


pokud vim je i v A8 zesilovac zvlast, toto je "jen" multimedialni jednotka
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 34 | Témat: 4

16.11 2021 21:46


Je to v té čtečce…
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6777 | Témat: 19

16.11 2021 22:47


Pokud u 3Gplus neni bose ci jiny system tak je repro vzdy hnane z radiotuneru ktery je i zaroven basic zesikovac proto taky stoji od 7 mi nahoru. Jednotka s sd kartami je hlavni jednotka MMI* s hdd diskem. Vse je spojeno lwl opti kabelama
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 34 | Témat: 4

18.11 2021 17:12


Teď tomu nerozumím - to na fotce je zadní strana MMI* čtečky z A8 4h.
Je tam teda ještě jedna krabice ze zesilovačem? Proč má pak ta na foto ten QuadLock konektor (ISO high výstupy na repro)?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 34 | Témat: 4

04.01 2022 11:13


Update po cca 4tis km - IC a trubky drží, auto jezdí fajn, spotřeba na váhu/výkon směšná (na dálku kolem 7,5 s průměrem přes 110 km/h).

Hifi - vyházel jsem přední středobasy (sice 20 cm, ale papír a mini magnety), výšky ořezané pouze kondíkem, centrální středový reprák papír (bez ořezu)…
Dal jsem Hertz 16cm 2 pásma (příjemný projev, kvalitní komponenty VCT*. výhybek), použil Mdf redukce z Q7 pro zadní dveře (nepasují jen otvory, což je otázka 5min s vrtačkou)… trocha tlumení uvnitř a pro formu na vnitřním plechu/plastu + pár míst na tapecáku…
Hraje to i na to rádio tak, že polovička zahlásila, že má pocit, jako když si nasadí brýle… což asi hovoří za vše
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10483 | Témat: 86

04.01 2022 15:01


Streetpro: taky me ceka nejaky tlumeni, ale moc se mi do toho nechce.
Plus vetsi brzdy clubsport, a kopa picovin.
Jo a antiradar.

(Update firemniho kocaru)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4845 | Témat: 64

04.01 2022 16:24


tomko222: Nechce se ti do toho z casovych duvodu, nebo to resit a domlouvat?

Dava jeste antiradar smysl, kdyz postupne vsechno nahrazuji kamerovym systemem (viz nove BMW)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 34 | Témat: 4

05.01 2022 10:20


Ještě jsem zapomněl dodat - když jsem instaloval ty 2 kompo repro, hrálo to pořád nic moc do té doby, než jsem odpojil ten centr aka “PC-speaker”… nevím, jak to zní v Bose, ale i jinde lidé zmiňují zlepšení prostoru a lokalizaci po odpojení centrálního repro… nemá to vliv na PDC* ani navigaci…
nahoru

sponzor





05.01 2022 10:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10483 | Témat: 86

05.01 2022 16:09


hemic: nechce se mi to nekam vozit, ale superb proste musim odhlucnit, stejne jako predtim octavku.
Nevim jak dnesni audi, ale ve skode si v 150tce neslo povidat. Superba mam par dni, ale zakladni tlumeni probehne.
Pak polepy cerna strecha, snizeni, podlozky, proste ten zaklad...
antiradar je nutnost, pozna to usekovky, rusi lasery, a tech par aut co meri polcamem jsem vzdy poznal.
Mam to od asi 2008......
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 34 | Témat: 4

09.02 2022 14:09


dalsi upgrade uz je jen ryzovar
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10483 | Témat: 86

09.02 2022 17:06


Streetpro: davals stredovy panel?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 34 | Témat: 4

02.07 2022 21:39


4) couvací kamera - hotovo, ale celkem opruz… kabeláž od Kafatec, kamera, ŘJ, madlo kufru…
rozdělat komplet kufr, palubku a prahy u řidiče… chvíle strachu u kódování a obraz je v telce
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 34 | Témat: 4

04.08 2022 9:32


Auto jsem chtel cca 3 mesice zpatky snizit pomoci VCDS, ale udelal jsem zacatecnickou chybu (nevsimnul jsem si, ze po navratu do menu je automaticky zvolena prvni polozka - resetovat jednotku a nevenoval pozornost hlaseni programu, takze jsem skoncil s vymazanym programem ridici jednotky) a musel navstivit dealera a o 1,5 hodiny a 70 Euro pozdeji mel zase normalne perujici auto.
Hodnoty puvodne: VL/VR 410, HL/HR 400 (namerene i v jednotce).

Po navratu/nahrani oem hodnot: VL/VR 405, HL/HR 415 (v jednotce, nyni jsem to nemeril, ale auto bylo znatelne vyssi).
Jinymi slovy byl predek puvodne o 10mm vys ci niz?

Nyni jsem zadal hodnoty (vpredu i vzadu) pausalne o 20mm vyssi. Auto se snižilo (rekl bych ze o vic nez 20mm, ale opticky vypada dobre, mezera nad koly mi prijde vsude stejna).
Nicmene jizdni vlastnosti jsou znatelne horsi, zadek ma tendenci se nekolikrat zhoupnout po prejeti nerovnosti, komfort perovani je znatelne nizsi. Po prepnuti na Comfort je to lepsi, ale necekal jsem tak dramaticky rozdil pri snizeni o 20mm.

Je to normalni jev nebo je nekde chyba?
Ma mit zadni naprava vyssi, stejne nebo vyssi hodnoty?
Diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 102 | Témat: 11

04.08 2022 16:03


Pokud jsi diagnostikou snížil podvozek, tak by to neměl mít vůbec žádný vliv na tlumící charakteristiku. jen by auto mělo být ve všech módech snížené o tebou zadanou hodnotu. Nebo je to mejlka? neměnil jsi náhodou ještě něco?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 34 | Témat: 4

04.08 2022 21:40


Když snížím auto, vždy mu zkrátím činnou dráhu pružení a tlumení, takže to vliv/dopad určitě má… spíš mi jde o ty hodnoty, jestli někdo netuší… přijde mi divný, že mi servis nastavil zadek výš… asi to celé o 10mm zase zvednu, na vzhled se můžu vyprdnout, když to bude hrkat (berte s rezervou, ale rozhodně bych nenapsal, že to není poznat).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5113 | Témat: 33

04.08 2022 21:48


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Neznam hodnoty d4 ale kdyz se podivas na calibracni udaje tak vzdy je zadek jinak
nahoru

sponzor





04.08 2022 21:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 102 | Témat: 11

před 6 dní (16:55)


S tou činnou dráhou bych tak úplně nesouhlasil, protože jde i podvozek, který dokáže pracovat v různých výškách.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 100 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email