Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 379 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 378
Uživatelů: 1
Celkem: 379

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.10. 2021
Příspěvků: 8 | Témat: 1

11.10 2021 10:30


Ahoj!
Moc se omlouvám - pokud můj dotaz je pošahanej a ve smyslu "to bys chtěl aby to jezdilo zadarmo", atd.

Vlastním 3 vozy s 1.9tdi PD 96kW, ty motory znám do posledního šroubku, dokonce i SW si dělám sám.

Spotreba 8.5l/100km.


Začal jsem pátrat.
1. Byly špatně nakodovane vstriky,
2. Váha vzduchu byla celá zadělaná, dal jsem novou.
3. Prověřil jsem stav DPF*
4. Prověřil jsem čidla: Tlaku paliva, lambdu (dal jsem novou), teploty vody, teploty nas. vzduchu, tlaku v SAC*. potrubí.

Všiml jsem si, že ta spotřeba o kousek sleze, když odpojím aktuátor v. klapek na valcich 1.2.3.

Vstřiky měněný a testovaný. Sakra, co s tím může bejt?

Nahrál jsem tam nakonec soft EGR*-off, DPF*-off, protože jsem zjistil, že DPF* je prázdný. Budu to řešit až nakonec, až budu vědět, že motoricky je to OK.

Test aktuátorů: OK.
Olej nepřibejvá.
Vejfuk v celku,
Rozvody dělaný.
Je to manuál.
Kola nepřibrždují.
Podtlaky OK.

Spotřeba na volnoběh: 0.93l/h, konkrétně 4.7mg/válec. Voln. otáčky jsou 745rpm.

Já už z toho začínam bejt šílenej.

Jediný co mě napadá, tak zkouknout jestli neni zarostlý sání, protože jinak už fakt nevim. Prostě ten motor neni efektivní, jak by měl bejt. Jako když jedu padesát, tak to žere jak má - prostě 4.4 - 5.5l/100km, ale čim víc otáček ten motor má, tim větší je tam deviace od té spotřeby, resp. efektivity (to je lepší slovo) větší.

Díky moc za konstruktivní poznatky.
Naposledy upravil mrkvo dne 12.10 2021 12:58, celkově upraveno 1 krát. (14% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





11.10 2021 10:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

11.10 2021 11:42


Jaky SW tam je? Tipoval bych nejaky chiptuning
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

11.10 2021 12:26


ahoj,
a nepřisáva si to někde skrz trhliny vzduch navíc. Pak se může měnit poměr směsi a zvýši to spotřebu nafty.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

11.10 2021 13:13


Ahoj,

mám stejný motor, stejný parametry. Mám najeto 295 000km, auto mám od 140 000km. Co se týče spotřeby, jezdím za 9l/100km když to spočítám a neřeším palubák. Na nádrž najíždím do 600km, pak už tankuju. Palubák ukazuje dlouhodobou 8,5l.

Jezdím u nás hodně po D11, když jedu 130-140km/h a Tempomat* a nejedou brzdy a levopuhaři, to je na tom hrozně důležitý, tzn. jedu fakt konstantně, tak jedu za 6,5l/100km a to nesmí extra chcát, nesmí foukat proti. Když jedu v neděli nebo pátek, kdy jede každej a je to pořád brzda plyn a jedu furt do těch +- 150km/h ale tímhle stylem, jedu za 8,5l/100km. Když jedu Chotvatsko, předpisově a v HR 160km/h jedu za 8l/100km když to počítám, palubák 7,5l/100km.

Je fakt, že ta běžná cesta je u mě 90km dálnice a k tomu 50km mimo. A jezdím stylem mimo vesnici 120km/h a předjíždím dost.

Další rozdíl je, mám Tiptronic*.

Poznatek - jak dám zimní kola, jsem klidně o 0,5-1l/100km nahoru. Jezdím na 17" oboje sady 235/45.

Rozvody mám původní, vstřiky a čerpadlo dělané při 140tkm, Lambda* měněná preventivně při cca 180tkm. výřivé klapky jsem také dělal, už nechodili (klasika), jinak nic. DPF* mám 51g zaplnění, takže jsem ještě OK. Olej měním co 12tkm +- klasiku 5W30 Castrol.

Mám veškeré plasty, gumy a všechno, nic urvaného, takže aerodynamika je jako byla když to sjelo z linky. Sáni jsem čistil už 2x, od tý doby co dávám VIF, je tam jen maz, ale žádný karbon. Ještě jsem nedávno dělal měděný podložky pod vstřiky.

Za mě, je moje spotřeba OK, vím, že když jedu slušně, jedu za 7,5l když to spočítám, když jedu normálně jedu za těch 8l a když jedu třeba Něměcko 180km/h většinu cesty, tak jedu za těch 9l. když jsem jel Amsterdam, takřka 80% 180km/h, jel jsme za 9,5l/100km a to jsem celkem koukal, čekal jsem víc.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.10. 2021
Příspěvků: 8 | Témat: 1

11.10 2021 13:45


Cauky, moc diky za uzitecne tipy

Dozvedel jsem se nakonec od byvaleho majitele, ze spotreba byla OK, dokud se nemenily vstrikovace. Duvod vymeny byl ze to hulilo bíle. Po vymene vstriku to zaclo zrat. Takze to - zatim - vidim na spatne vstrikovani, napr. ze se tam mohlo neco dostat vymenou nebo ze to bylo vemenene ne plne otestovanym vstrikem. Zkusim to nechat vrcet na TEC - 2000, kdyz to nepomuze tak udelam test ze odpojim vratky a hadickou je svedu do sesti nadob a uvidim deviaci.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

11.10 2021 13:48


No, sam jsi psal, ze po tom co jsi je nakodoval spravne se to dost snizilo a ja si myslim, ze si nyni na spotrebe, co by mela byt. V technicaku je 12l/6,5l/8,4l a to bych rekl, ze odpovida, jak ja, tak ty se kolem toho dost motame. 12 mesto, 6,5 mimo mesto 90km/h a 8,4l dalnice + dlouhodoba a to je ono.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

12.10 2021 7:30


Ty bláho to čo je za spotreby?
Slovensko - Chorvátsko 900km, priemer bez klímy 5,4l.
Chorvátsko - Slovensko 900km, priemer s klímou 6.2l.
Krátke trasy mám priemer 6,6-7,2l.
265/30 R20, 180KW, CKVC + čip.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

12.10 2021 9:04


Máš novější motor o hodně, tyto starší 3.0 TDI* nejsou tak úsporný jako novější. To naše je takový chrochták, myslím že i podobné spotřeby má 4F v těch motorech.

Na tu spotřebu se nedostanu ani kdybych to tlačil

Tu spotřebu mám od té doby co to mám to auto, od jakživa s tím jezdím přes 8l. A jak jsem psal, auto mám od 140tkm.
nahoru

sponzor





12.10 2021 9:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.10. 2021
Příspěvků: 8 | Témat: 1

12.10 2021 10:21


Cauky,
vcera jsem to nechal vrcet na TEC 2000 ale bez vyrazneho uspechu.

Vsiml jsem si, ze na VAG jsou korekce paliva vstriku 4. a 6. -0.75mg a +0.78mg, je to hodne mimo?

To vite, ted se proste placam mezi - je ta spotřeba fakt normální (dneska 8.4l/100km dalnice Plzen - Norimberk, prumerna rychlost 125km/h), nebo tam prostě dřímá problém

Z diag nic uz nepoznam. Rozhoduju se jestli je vytahnu a necham zmerit.

Ď
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

12.10 2021 10:43


Za me 8,4 naprosto v poradku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

12.10 2021 11:15


Zkusil bych ten test přepadů, to napoví víc, než korekce. A pokud si s tím poradíš doma s pár zkumavkama a hadičkou.... Ta poslední spotřeba se mi taky nezdá tak hrozná. Já mám 6,5 a to nejsem žádný závodník a jezdím okresky. Možná bych nějaké deci sklepnul užší pneu, mám 245 na 18-kách, ale nebude to žádný zázrak.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

12.10 2021 11:22



Přímý odkaz na youtube video


Chlapci tu mate pokec o spotrebe.. 2:10
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

12.10 2021 11:23


Spyke1973 (12.10 2021 11:15) orig :
Zkusil bych ten test přepadů, to napoví víc, než korekce. A pokud si s tím poradíš doma s pár zkumavkama a hadičkou.... Ta poslední spotřeba se mi taky nezdá tak hrozná. Já mám 6,5 a to nejsem žádný závodník a jezdím okresky. Možná bych nějaké deci sklepnul užší pneu, mám 245 na 18-kách, ale nebude to žádný zázrak.


Ale ty máš 2.0 podle popisku ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

12.10 2021 11:27


Ja myslim ze tato spotreba uz je na BKN ok
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

12.10 2021 11:30


Já v pátek zkusím jet až pojede Praha zvyšovat životní úroveň na venkov po D11 spořádaně a schválně co ukáže palubák. Počítám že u Poděbrad budu na prášky a stejně to nedám, ale zkusit to můžu..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

12.10 2021 11:36


Fan1s (12.10 2021 11:23) orig :


Ale ty máš 2.0 podle popisku ne?



Mám, proto jsem chtěl naznačit, že není morální chtít jezdit za stejné peníze jako já s obyč dvoulitrem...
nahoru

sponzor





12.10 2021 11:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

12.10 2021 11:54


snuff:
Tak doufám, že když už bych tohoto týpka někde na pumpě v Prostějově potkal, tak že si nebude chtít pokecat o autech....třeba, jak už "někoho" píchal v kufru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

12.10 2021 11:55


Podle mě pohybovat se mezi 8-9 litrů/100km je naprosto v pohodě s ohledem na následující skutečnosti:

- je to ještě starší verze 3,0 TDI*, která není tak efektivní a vyvážená jak novější kódy motoru (kor ještě manuál/automat)
- spotřeba se odvíjí od výkonové mapy motoru. U slabších verzí je zkrátka potřeba víc "šlapat" na plyn, aby člověk jel stejně rychle jako se silnější verzí. Rozuměj obrazně u 200kw TDI* budeš o 25% míň stát na plynu při zachování stejné rychlosti => o 15-25% nižší spotřeba
- sama o sobě A4 s 3.0tdi quattro* je s ohledem na svou relativně malou velikost celkem značně těžký povoz, což se samozřejmě taky odvíjí od spotřeby, pak je teda potřeba motor něčím krmit, aby se kola rozpohybovala
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

12.10 2021 12:22


Ty kokos tyto pseudo novinari a hviezdy you-tube uz im z toho drbe....

PROSIM TA ZMAZ TO

mrkvo (11.10 2021 9:30) orig :
...

Pořídil jsem A4 S-line 3.0TDI 150kW BKN quattro*.

Dostal jsem se se spotřebou na 8.5, ale sakra, furt je to moc! Zvlast kdyz jedu na dalnici 130-140, sám, furt rovně.

Vitaj v klube a neries spotrebu a uzivaj si konecne poriadne auto
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

12.10 2021 12:32


Dobrý den vy jste youtuber?? No super ja sem láďa a umim taky totalní píču.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

12.10 2021 12:34


urgi: Ale tak proč zase...? Debatu o spotřebě nám pěkně rozsekl a spoustu dalších věcí ohledně daného modelu. Za mě teda palec....do řiti...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

12.10 2021 14:24


Spyke1973:
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.10. 2021
Příspěvků: 8 | Témat: 1

13.10 2021 20:26


Tohle by mohlo leccos vysvetlovat ze, zvlaste kdyz to zere min kdyz odpojim vahu vzduchu a odhaduje to podle cidla tlaku. Vas nazor?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

14.10 2021 20:38


Debata o spotrebe vzdy dopadne zle.
Kazdy ma inu nohu na plyne ine podmienky jazdenia. Na 3.0 TDI* je 8L si myslim dobra spotreba. Na A6 2008 som mal 10-12L
A na tejto 2015 mam 7-10
Teda zena ma 7L ale ja tych 8-10
nahoru

sponzor





14.10 2021 20:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.10. 2021
Příspěvků: 8 | Témat: 1

14.10 2021 21:09


Mam prdlej cooler. Az budu mit vymeneno, podam report.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

15.10 2021 8:58


Zase tam nebol urcite historicky unik ved predsa MAP sensor by hlasil ze real je voci poziadavke ovela nizsi.

Ale jasne oprav to.

Raz som mal za mlad Passaka 1.9AFN a niekto do prepojovacej coolerovej trubky dole navrtal spodny kryt a jazdil ako zamladi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.10. 2021
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.10 2021 0:13


Prosimvas, rychly dotaz:

Kolik tlaci Turbo* u necipovane konfigurace?

Dik
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.10. 2021
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.10 2021 23:13


Zarostle sani + jsem zjistil, že řemen pro CR cerpadlo tak ma prasklou remenici a remen je totálně sedřenej.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

17.10 2021 16:43


Tak ako ti potom tlacilo naftu do CR?

To sanie a EGR* priruba na kolene je klasika už všetkych?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

19.10 2021 17:56


Tak jen pro info, včera Náchod Wroclaw cca 130km, spotřeba palubák 6,4l/100km. Pak jsem jel Wroclaw - Lednice - LIberec. U hranic jsem tankoval schválně do plna, spočítal spotřebu a 7,7l/100km ale to mi palubák po 3h zastávce ve Wroclawi ukazoval 8l/100km. A4 v PL je peklo, nicméně jsem jel 120km/h a často 190km/h a bylo to brzda plyn. Takže to celkem hodilo 7,7.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email