Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 533 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 530
Uživatelů: 3
Celkem: 533

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.9. 2021
Příspěvků: 2 | Témat: 1

06.09 2021 20:49


Ahoj,
našel jsem podobné témata, bohužel ne však odpověď přímo na můj problém.

Zhruba před třemi měsíci jsem zaslechl při průjezdu kruhovým objezdem pro mě nový, neznámý zvuk, který jde pravděpodobně někde od přední nápravy, přední části vozu (levé kolo).

Ozvalo se nejdříve pouze na kruhovém objezdu při levém rejdu, při výjezdu v pravém rejdu zcela bez hluku.

Během měsíce se trochu zhoršilo, každopádně se neprojevovalo pořád stejně a ve stejné intenzitě. Stejné místo jsme jeden den projel v tichosti, druhý den již s jakýmsi pazvukem.

Ještě doplním, že po defektu jedné z pneu, jsem jezdil s ne zcela stejnou pneu na všech kolech...přední náprava jeden výrobce, zadní druhý výrobce. Samozřejmě všechny pneu s přibližně stejnou výškou dezénu(stejný rozměr 245/40 R19 98Y, origo kola Audi, zapsáno v TP).

Na autě jsem vyměnil pneu za nové a hned při první jízdě několika kruhovými objezdy nádherné ticho, pouze zvuk valících se pneu. Na voze jsem také nechal udělat geometrii, abych nové pneu pokud možno sjížděl stejně.

Zlepšení celkově o 90%, pazvuk se objevuje minimálně, ale přesto někdy zaslechnu.

Nejvíce slyšitelné bylo na kruhovém objezdu, kdy je vozovka ve sklonu, střed kruhového objezdu je výše než kraj. Zvuk většinou není nepřetržitý, dochází k jeho občasnému přerušení.

Tím, jak auto poslouchám, tak mi přijde, že je také slyšet drobné hučení při dojezdu právě ke kruhovému objezdu, ozvalo se mi již také lehce při průjezdu pravou zatáčkou, opět lehce ve sklonu.

Lehce také bylo slyšet při parkování a otočení koly na místě, srovnání kol po zaparkování.

Servo mi přijde v pořádku, hladina oleje také(zkontrolováno a dolito). Točení na místě koly v tichosti.

Auto zkontrolováno technikem, podvozkově vše v pořádku, ložiska na kolech také, auto při přejezdu nerovností na vozovce absolutně tiché.

Ostrý výjezd z křižovatky vlevo/vpravo, také bez problémů a v tichosti. Točením volantu za jízdy ostřeji vlevo/vpravo také bez hluku.

Motoricky v pořádku, Převodovka* po výměně oleje, vše řadí, jak má.

Technik mi říká, že je možný problém někde v quattro* ústrojí, každopádně s tímto problémem nemá přímé zkušenosti (odhaduje možný problém někde v předním diferenciálu).

Auto má aktuálně najeto 182.000km.

Převodovka* dle VIN* (kód převodovky HNN KJD), předpokládám tedy, že je Tiptronic*.

Řešil již někdo z vás podobný problém? Budu rád, za každou rozumnou odpověď, případně kontakt na někoho, kdo se těmito opravami zabývá a mohl by poradit.

Jsem z Ústeckého kraje.

Díky,David
nahoru

sponzor





06.09 2021 20:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

06.09 2021 21:25


loziska pohleden nezjisti, pokud to huci v zatacce na jednu stranu, vetsinou je to lozisko
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.9. 2021
Příspěvků: 2 | Témat: 1

06.09 2021 22:03


Auto bylo na zvedáku a s každým kolem se točilo a poslouchalo....

Čekal bych, že vadné ložisko bude slyšet. Leda, že by to byl teprve začátek.

Chápu, že se asi jinak projeví za jízdy a zatížení, než pouhým otáčením na volno na zvedáku.

Je pravda, že na našich silnicích již dostaly přední kola několik pořádných ran od nerovností a děr, kterým jsem se nestačil vyhnout nebo se jim vyhnout nešlo .

Tím, že jezdím léto na 19", tak bude více namáháno než na zimních 17".

Když už výměna ložiska, tak předpokládám, že by se měly vyměnit obě dvě na nápravě.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

06.09 2021 22:37


pokud je jasne ktera strana a nechces to delat z principu komplet, klidne vymen jen to jedno

Da se to udelat pri spravnem natoceni volantu bez odpojeni hornich ramen
nedavno jsem to delal, menil jsem jen to vadne, stejne je to docela drbacka, dulezite je uspesne povolit ty 4 srouby co drzi lozisko daval jsen FAG

Hucelo to nekdy vic nekdy min, podle teploty ale vzdy pri zatizeni na jednu stranu v zatacce. Nejake otaceni volneho kola je smesne proti zatizeni odsterdivou silou a vahou 2 tunoveho auta, jsou to axialni sily uplne jine urovne. Lepsi nez kruhac, ktery je kratky je tahly sjezd z dalnice koncici do esicka, tam to poznas jasne.

https://www.autodily-pema.cz/lozisko-kola-sada-fag-713610480

pokud to budete delat s odpojenim ramen a vyndanim to zkurveneho sroubu z hliniku, dej tam pak novy modifikovany sroub

https://www.autodily-pema.cz/sada-na-opravy-zaveseni-kol-lemfoerder-4290301
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 270 | Témat: 31

07.09 2021 7:27


Ten sroub pro odpojeni ramen jsem delal vcera - menil jsem obe vrchni ramena - maras !!!! uz nikdy vic nakonec komplet tehlice dolu a ve sveraku nahrivat a nahrivat a nahrivat....serval jsem i pripravek - nakonec hruba sila MEGA HRUBA sila ,jen by me zajimalo proc je ten jeden sroub vybrany ???
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

07.09 2021 19:08


protoze to je ten modifikovany, takze tam nedrzi jako ten plny, a jde vyndat lip
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

08.09 2021 9:54


Mně začlo ložisko hučet a za týden se tím nedalo jezdit, jakej to byl kravál. Možná to ložisko je, ale pokud je to slyšet jenom někdy a jenom trochu, tak je to předčasná výměna a navíc to nemusí být ložiskem. Když je to takto málo a občas, na zvedáku to nebude slyšet ani omylem.
Bohužel bez toho zvuku to jde blbě odhadovat, ale já bych tipoval, že to může být i pneu, zvlášť když fakticky měníš geometrii při změnách výšky. Správná geometrie je pouze v té jedné poloze, ve které to bylo nastaveno (pravděpodobně druhá pozice). Zkus nějakej kruháč, kde to jde dobře navodit, projet na všechny výškový pozice, jestli se ten zvuk bude nějak měnit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email