Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 449 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 446
Uživatelů: 3
Celkem: 449

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2021
Příspěvků: 6 | Témat: 1

13.07 2021 18:02


Cau mam prosbu.koupil jsem audi a3 8P 2005 BKD po srazce se srnou a ted uz mam vse v pohode spravene akorat mi sviti kontrolka volantu a ESP*.zkousel jsem zakladni nastaveni ale hodnoty ve vcds porad ukazuji uhel natoceni volantu 0°.cely den stim jezdim ale nejde mi to zkalibrovat.menil jsem i snimac g85 ale porad nic.delal jsem to podle navodu ve Visu.nesetkal jste se stim nekdo? nejaky napad po cem jit?diagnostika
pise chybu 02546 stop limit rizeni 005 spatne nebo zadne zakladni nastaveni
a 00778-snimac uhlu rizeni G85. Diky za kazdou radu
nahoru

sponzor





13.07 2021 18:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

14.07 2021 9:12


A jaky postup jsi aplikoval? Prvne musis smazat chybu diagnostikou, pak nastartovat, jet chvili rovne, aby jsi srovnal kola, otocit pul otacky doleva a pak doprava, srovnat volant. Nasledne plny rejd prava - podrzet, pak zase doleva a podrzet. Nasledne vystredit volant. Melo by to zhasnout. Podotykam, ze chyba musi byt pr ne smazana.


Dale, jak jsi instaloval podvolantovy krouzek? Zkalibroval jsi ho na centralni polohu? Mel by jsi tam mit takove okenko, ktere ti to rekne. Udelas to tak, ze krouzek nasadis (volant predtim musel byt vycentrovany. Otocis uplne doprava. Nasledne otacis kroizkem uplne doleva a pocitas, kolikrat jsi s nim otocil. Vyjde ti to vesmes 4x. Pak to vydelis 2 a tolik, kolik ti vyjde otocis zpet doprava. Tim by jsi to mel mit zkalibrovane. Byva tam takove male okenko, ve kterem se ukazuji sipky a v okamziku, kdy je vycentrovany, se tam ukaze zlute kolečko. Pokud jsi to nezkalibroval, je dost mozne, ze uz jsi utrhl ten vnitrni snimaci pasek, ale take jsi nemusel.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2021
Příspěvků: 6 | Témat: 1

14.07 2021 10:47


Chyby smazat nejdou hned se objevi znova.podvolantovej krouzek mam vystredenej presne v polovine ale zadneho okenka pro kalibraci jsem si tam nevsimnul.urvanej podle me neni protoze Airbag* chybu nehlasi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2021
Příspěvků: 6 | Témat: 1

14.07 2021 10:48


Chyby smazat nejdou hned se objevi znova.podvolantovej krouzek mam vystredenej presne v polovine ale zadneho okenka pro kalibraci jsem si tam nevsimnul.urvanej podle me neni protoze Airbag* chybu nehlasi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2021
Příspěvků: 6 | Témat: 1

14.07 2021 10:50


delal jsem to podle tohodle navodu ktery byl ve visu-me se ale ani pontomhle nastabeni neukazuji uhel volantu natoceni.. Mam tam porad 0° coz jsem se docetl ze je normalni dokud neni spravne zakladni nastaveni

Nastartovaný motor.

• Otočte volantem naplno do prava a naplno doleva.

• Ujeďte rovné krátkou vzdálenost po rovině. Ne rychleji nez 20km/h!

• Pokud je volant při jízdě v rovné poloze pro rovny směr, zastavte.
• Dále nepohybujte volantem.

• Ponechte bezet motor.

• Palubní napěni musí byt min 12V.



Pomoci funkce Kodovani-ll připadne Bezpečnostní přístup vložte kod 40168 pro odblokováni základního nastaveni

Skupina 060 Základní nastaveni
Po úspěšném uvedeni di základního nastaveni

musí být v poli "OK"

Skupina 007 Přepnout do měřených hodnot

V poli 1 musi byt hodnoty -1.5°az +1.5°





Pozn. Po úspěšném základním nastavení je nutno přizpůsobit limit řízení viz níže





Přizpůsobeni limitu řízení (motor stále ve volnoběhu)





Postup:



• Vyrovnejte volant do polohy (±10°) viz merene hodnoty 007 a držte 5 sekund

• Otočte volant naplno doleva a držte 5 sekund.

• Otočte volant naplno doprava a držte 5 sekund.

• Vyrovnejte volant do polohy (±10°) viz merene hodnoty 007.

• Vypněte zapalování.

• Cekejte 5 sekund.

• Kontrolka řizení musí být zhasnuta
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

14.07 2021 20:16


Pokud nekze smazat, je chyba jinde. Pokud by sla a nebyl zkalibrovany, tak se po vytoceni rejdu na urcitou stranu, rozsviti zase znovu. Koukni do ostanich jednotek, pripadne zda to nedekoduje jinou chybu. Ma s tim spojitost milion jinych veci, jako senzor bocniho a pricneho zrychleni, Airbag*, vlastne treba i brzdovy spinac. Okynko tam byt nemusi, jestli je jiz meneny, tak neorigo ho nemaji, ale staci to vycebtrovat na otacky. Dale muze byt rozhozena sbihavost, presazeny volant, auto po nehode (kriva napravnice, rameno...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2021
Příspěvků: 6 | Témat: 1

14.07 2021 20:34


Zkusim asi teda tu geometrii.ted me napadlo ze tam obcas vyskoci chyba snimace otacek zadniho praveho kola G44.muze to mit taky souvislost ze to nejde seridit? Diky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

14.07 2021 21:23


Tyhle senzory maji jednu nevyhodu, ze jsou kvuli bezpecnosti napojene na kdejakou blbost v aute, ikdyz s tim uplne nesouvisi. ABS* cidlo s tim muze souviset. ESP* pak hodi chybu, kontrola trakce se vypne a nesmazes ji. Ale svitilo by ti pravdepodobne ABS*, avsak stat se to muze. Zkus to vse smazat, udelat nastaveni, a pak to projed aspon 10km ruznymi styly, idealne i pres nejaky kruhac se parkrat otoc. Je dost mozne, ze se to nauci samo, jak treba lateralni senzor. Minimalne ti tam vsak znovu naskaci chyby a budes lip vedet.
nahoru

sponzor





14.07 2021 21:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2021
Příspěvků: 6 | Témat: 1

14.07 2021 21:33


Vyzkousim. Diky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email