Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 345 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 5
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2015
Příspěvků: 34 | Témat: 12

12.07 2021 11:58


Ahoj,

momentálně mám Audi A6 C5 2.8 quattro. Je čas se posunout dál, ale mám pár nejistot a proto píšu a obracím se na vás.

Mám připraveno 300 000kč:
Dojíždím do práce z Kolína do Prahy každý den, takže je mi jedno jestli benzín nebo nafta. S tou naftou bych trochu ušetřil na PHM.

Nejraději bych Audi A6 C7 180kw jenže tam se dávají Stronic a to je prý průšvih. Otázka je co přesně se na tom kazí. Je jasné, že s tímto budgetem jsou to auta s nájezdem 280tkm. Otázka je jestli je nějaká šance koupit slušný kus i třeba, že je již opravená převodovka. Je to dobrá volba?

Druhá volba je A5 v 3.2 benzín(škoda, že není sportback )
Koukal jsem, že se dělají v manuálu, ale asi bych už chtěl jen šolíchat jednou nožkou, takže tam se dává jaký typ převodovky? Celkově to má nějakou bolest?

Třetí možnost je, že jsem teď pokukoval, že se dají sehnat S5 V8 za nějakých 320-340kč, ale to bude asi ekonomická seberažda nebo co myslíte?

Noo a poslední možnost, což tady dostanu asi pořádnej céres je VW Passat CC 3.6
Přítelkyně to má v 2.0 147kw a celkově je to pekně, ale říkám si jestli to nerisknout a vzít nějakou A6 C7 to pohodlí prostě musí být někde jinde.

Prosím o nějaké rady a vaše zkušenosti. Prostě nejsem milionář a 300 000kč není málo peněz a rád si nechám poradit. Samozřejmě mám připraveno na nějaké počáteční servisy jen ať to hnedka neni 100k ..

Díky moc
nahoru

sponzor





12.07 2021 11:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

12.07 2021 12:31


4g za 300 si myslim uprime ze vsechny budou tak nejak na hrane prave na to 100 na servis aspon muj nazor
3.2 fsi taky dokaze potrapit
Co se tyce s5 v8 tak tam je 100 uplne tutovka hned jak to privezes
3.6 netusim ale ty maj snad jenom dsg a ty docela drzi tech 250 tis

Ale proste v tehle cenove relaci bude mit aspon z audi vsechno hodne najeto a otazka casu kdy bude ko prevodovka nebo rozvody a to je cca 120 tutovka na servis
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2015
Příspěvků: 34 | Témat: 12

12.07 2021 15:50


Ze všeho nejvíce chci tu A6 C7 ... pořád žiju v naději, že mi někdo řekne, že je to reálný sehnat... nicméně ten 3.0tdi, tak s tímto větším nájezdem pokud byl pravidelně servisovaný i s převodovkou, tak i tak se to vy..re? Nejde mi do hlavy, že by každej ten S-tronic byl tak k ničemu :O
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

12.07 2021 16:40


kuRRri: kazdej s-tronic se vysere. Tecka
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.12. 2013
Příspěvků: 43 | Témat: 1

12.07 2021 20:45


A já bych zas nic jineho jak s-tronic nechtel.

Ale po pravdě pri zanedbane udrzbe vydrž max 300000km i když to jezdilo streky. Jednu takou mam. Servis audi rakousko a ejhle - filtry od výroby na 10let starem aute, spojky na uhel. Na druhém vozu ok, ale zas svazek v prevodovce. Pak kde máš vstřiky, setrvačník, rozvody, gumy ......

Ale dnes už každý dobry autoservis zabyvajici se vozidlum audi ti na voze opraví i ten s-tronic. Jen si dej bokem aspon 100.000 na budouci základní opravy

a každý to prodává před smrtí...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

12.07 2021 20:49


ktmdriver: vsak opravit to jde, ale pohadku jak tam nekdo koupil novou prevodovku, a pak to prodava, tak te verit nebudeme
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.12. 2013
Příspěvků: 43 | Témat: 1

12.07 2021 20:53


to nikdo nepsal
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

12.07 2021 21:30


Vysere se vsechno driv nebo pozdeji
Pokud to auto bude mit od 250 -300 tak proste uz je hrane servisu toho nejvetsiho protoze prevodovka to nevydrzi rozvody vstriky atd i sebelepsi kus super opecovananej odejde je to spotrebak a ty uz jsou na to proste moc
nahoru

sponzor





12.07 2021 21:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

12.07 2021 23:21


Sem napjatej jak struna. Na tohle si pockam.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

13.07 2021 7:17


Vsetky z tych aut budu potrebovat servis a nie lacny. Pri tom najazde sa asi viac oplati nafta.

Ale ked mas vo vybere S5 tak ako "ekonomickejsiu" variantu by som asi zobral 3.2 atmo (len rataj s rozvodmi) a hotovo. Popravde ani jedno z tych aut mi nepride vhodne na ten ucel na ktory to chces hlavne ked kupujes v podstate 10 rocny voz na obrovsky najazd km rocne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 46 | Témat: 7

13.07 2021 12:20


Nakonec stejne nejvic projedes na palivu u takovych motoru..

Jezdit Kolin-Praha denne, to mas tak 2-3000km mesicne, pri 6l na 100 projedes tak 4-6k mesicne, pri 9 na 100 pak 6-9k mesicne, to si v peti letech za palivo v rozmezi 200-540k. pricti 300 nakup, 200-300k servis a vsechno ostatni a mas spodni moznou hranici tak 700k a horni moznou hranici plus minus 1100k v peti letech.

Pokud bych chtel setrit, tak na takove jezdeni bych vzal neco mensiho do dvoulitru v nafte v automatu, at nemusim kvedlat pri popojizdeni, stejne je ta Praha furt zasekana. A jinak je to uplne fuk, klidne S5, ze jo.. pul mega sem, pul mega tam..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2015
Příspěvků: 34 | Témat: 12

13.07 2021 15:57


Palivo a spotřebu vůbec neřeším.. Mám rád benzínáky. Měl jsem Opel Calibra jako první auto a teď mám C5 2.8quattro. Ono stejně do roka budu přecházet zpět do Kolína na pobočku. Dal jsem si prostě budget 300k, ale tak šíleně se mi líbí A6 C7 ... ideálně A5 3.2 ve sportbacku, ale to prý neexistuje ... Passat CC 3.6, tak zase vím, že to pohodlí bude v AUDI úplně někde jinde.

Nooo jsem na rozcestí... To, že jsem teď viděl A7 3.0tfsi 200kw v AAA za 310 000kč to bude na stopro vrak co.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email