Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 375 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 372
Uživatelů: 3
Celkem: 375

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2021
Příspěvků: 3 | Témat: 1

25.06 2021 19:35


Zdravím všechny audiklubáky. Jak se říká - víc hlav víc ví.
Cca měsíc řeším problém na své Audi A7 4G 3.0 bitdi rv. 2015 142tkm.
Auto při dálničních rychlostech (130+) při akceleraci vibruje, někdy (ne vždy) i při konstantní dálniční rychlosti. např na Tempomat*. Při brždění z těchto rychlostí vibruje naprosto děsivým způsobem. Kopání do volantu, kopání do brzdového pedálu, zkrátka jako by se mělo každou vteřinou rozpadnout na šroubky.

Vibrace se stupňují čím víc sešplápnu brzdový pedál. Zároveň se ale tento problém neobjeví vždy. Když jej chci vyvolat např. jako demonstraci mechanikovi, rozjedu se jednou na 150-190 - nic, rozjedu se podruhé na 150-190 - nic, rozjedu se potřetí (pouze příklad, nikoliv nutně v tomto pořadí) a show začíná. Nejsem schopen zjistit co je faktorem, že jednou se neděje vůbec nic, podruhé je z mého auta vibrátor.
3x řešeno v autorizovaném servise Audi, 3x sděleno, že problém na vozidle nenašli, 1x řešeno v nezávislém servise se stejným výsledkem, 1x prověřeno na STK* za moji přítomnosti, shodli jsme se s technikem že vůle skutečně nikde nejsou, náprava a všechny prvky zavěšení jako nové. Problém přesto trvá.

Náprava a zavěšení tedy prověřeno, brzdy vyměněny komplet, tlumiče (vzduch) prověřeny, kola převáženy - problém stále trvá. Z mého laického pohledu už netuším na co se zaměřit dál, zvlášť když jsou i servisy v koncích (vzhledem k faktu jak dobře a rádi si nechají zaplatit v Audi, myslím že opravdu v koncích jsou).
Vozidlo mám od novoty a nikdy nebylo havarováno, tedy vůle po havárce nebo např. těhlice se dají hádám vyloučit.
Zajímavostí je, že při městských rychlostech vozidlo jede naprosto hladce, bez vibrací při zrychlení, při brždění.

Každé věcné rady a připomínky víc než vítány.
nahoru

sponzor





25.06 2021 19:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2021
Příspěvků: 44 | Témat: 1

25.06 2021 21:38


pneu? Jaké jsou tam? Výrobce, země původu?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2021
Příspěvků: 3 | Témat: 1

25.06 2021 22:07


Děkuji za reakci. Pneu jsou 265/35R20 Dunlop SP Sport Maxx Race loňské. Nicméně pneu jsou v pořádku, zkontrolováno, pro jistotu jsem vyzkoušel i přehodit na zimní 19 pro případ že by skutečně byly pneu "poskákané" nebo kopnutý disk - beze změny.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2019
Příspěvků: 36 | Témat: 3

26.06 2021 6:45


Mal som to, ale na aute inej znacky. Niekedy triaslo, inokedy nie. Pricina bol brzdovy valcek v strmeni. Niekedy sa neodtiahla doska od kotuca a nahriala kotuc. Ten sa zvlnil.
Ak bude auto vibrovat, zastav, dvihni ho zdvihakom a zatoc kolesom. Takto to bud zistis, alebo vylucis. Mozno mas to iste.

Kontrolou ci je niektore koleso viac nahriate, som to nevedel rozoznat, pretoze ked som zastavil, vsetky boli nahriate od brzdenia.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2021
Příspěvků: 3 | Témat: 1

26.06 2021 9:20


Díky za tip. Prověřím, ačkoliv si myslím, že zvlněný kotouč by vibroval vždy, ne jak se mu zachce.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

10.07 2021 13:31


Zaměřil bych se na brzdy, zvlněný kotouč může kopat i bez brzdění, vůle mezi deskami a kotoučem je minimální. Stejne tak se muze kotouč zvlnit až po určité porci kilometrů,po ochlazeni se zase bude tvářit,ze je ok. Ja bych rozebral brzdy,zkontroloval dosedaci plochy kotoučů na náboje,ocistil, ošetřil měděnou pastou,zkontroloval pístky třmenů,hybnost destiček, plovoucích třmenů, změřil tloušťku kotoučů. Předpokládám, že desky i koutouce jsou slušné značky a disky s předepsanou středovou dírou a vyvážené minimem závaží. Ale spíš bych sázel na ty kotouče, minulé auto mi to dělalo také. Furt dobrý a jak se zvlnil kotouč brzděním,tak se už sám hřál o desky,jak jimi špatně procházel a kopal i bez brzdění i kdyz jen lehce. Od té chvíle bylo to kolo stále zahřáté,dokud jsem nezastavil a neochladilo se,studeny kotouc nekopal. Pak se opět brzdilo a nekdy driv,nekdy pozdeji se situace s kopanim opakovala. Kotouče nové, dostatečná tloušťka, stáčení na soustruhu nepomahalo,proste vada materialu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

10.07 2021 14:36


Vibrace při akceleraci má za následek Kardan*. Sám jsem si s ním prošel vcelku dost. Klouby a středový ložisko pokud jsou opotřebovaný nebo jen vyschlá vazelína v kloubech umí svoje a z auta je vibrační třídička odpadu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

10.07 2021 18:42


áček: Souhlasím,ale předpokládám, že po tomto se šlo jako první a píše, že i při konstantní rychlosti a že by kopal i brzdový pedál...? Snad to zjistí co nejdřív.
nahoru

sponzor





10.07 2021 18:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

10.07 2021 19:27


Hele na tom skutečně není nic vidět ale to co to dělá je šílený. Na to aby to ověřil musí Kardan* dolů a kvalitní mašinu a hlavně to musí dělat někdo kdo opravdu ví co dělá.
Nepadla zde zmínka o demontáži a ani o vyvažování kardanu, proto to píšu že tohle vysokotáčkové udělátko opravdu umí třást hodně slušně a už dávno neplatí že ač má málo najeto a je to mladý auto že to tím bejt nemůže. Ba naopak čím mladší tím víc ošizený na kvalitě s nízkou životností za přepálený cifry.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

12.07 2021 9:52


Tiež som mal vibrácie pri určitých rýchlostiach a až na valcovej brzde pre quattro* pri čipovaní motora sme spozorovali že ten zasratý jeden zadný upozorňujem originál Audi kovaný disk R20 mal tvar vajca, proste jemne hádzal. Bohužiaľ som prišiel o 1300€ za new disk. Jemné vibrácie boli iba za jazdy pri 80,130,170,240, nie pri brzdení.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email