Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 509 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 507
Uživatelů: 2
Celkem: 509

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

14.06 2021 9:45


Zdravím všechny,

našel by se tu někdo kdo by mi poradil jak je zapojená Lambda* na moji A4 b8. Stále mi to v diagnostice dává tuto chybu (viz. níže), mechanik mi povídal, že je to vyhřívání ať proměřím kabeláž. Tak jsem kabely proměřil, ale od lambdy k jednotce jsem jeden z šesti vodičů nenašel a nevím na jaký pin by měl být zapojený. Nemá někdo třeba schéma? Moc by mi to pomohlo.

Díky za pomoc.

Adresa 01: Motor (J623-CAHA) Labely:* nevybrány
Øídící jednotka SW: 03L 906 022 L HW: 03L 906 022 B
Díl: R4 2.0l TDI* H01 9978
Revize: 11H01---
Kódování: 0104002C180F2018
Dílna #: WSC 33729 002 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022L A01013
ROD: EV_ECM20TDI03L906022HN.rod
VCID: 2E53BBBF71174C3F04-807A

1 nalezena chyba:
5104 - rada valcu 1 - sonda 1
P2237 00 [237] - napajeni cerpadla preruseni
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 2
Kilometry: 242071 km
Datum: 2021.04.23
Èas: 14:25:25

Otáèky motoru: 902.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 31.4 %
Rychlost vozidla: 4 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 62 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 25 °C
Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
Napìtí svorky 30: 14.000 V
Èítaè zapomenutí po OBD*: 40
Otáèky klikového høídele: 902.0 /min
Rychlost vozidla: 4.84 km/h
Aktivace vyhøívání sondy Lambda*: 34.83 %
Skuteèná hodnota hmotnosti vzduchu: 245.7 mg/stroke
Signál Lambda*: 2.310
Sonda Lambda*: diagnostika-Bits 0-7: 0
Sonda Lambda*: diagnostika-Bits 0-7: 0
Sonda Lambda*: teplotní signál: 1000.2 mV

Readiness: 1 1 0 0 0
nahoru

sponzor





14.06 2021 9:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

14.06 2021 10:15


sela (14.06 2021 8:45) orig:
P2237 00 [237] - napajeni cerpadla prerusen


toto není vyhřívání lambdy, ale tzv.čerpací článek v lambdě.je to 6 pin Lambda*?
ten 6tý pin není vyveden vede zní jen 5 drátů.
Naposledy upravil rozsini dne 17.06 2021 12:10, celkově upraveno 1 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

14.06 2021 14:07


Teď jsem se byl podívat a z Lambdy vede jen 5 máte pravdu. Když jsem ale měřil kabely, tak jsem od konektoru směrem k jednotce měl 6 vodičů. Myslel jsem si že ten šestý dělá tedy neplechu.

Co to tedy přesně je? Jaká by měla být další moje cesta k opravě? Lambda* je totiž nová tak v ní bych chybu asi nehledal. Nemůže být třeba chyby někde v nastavení když ji měnily? Nemusí se třeba někam načíst?
díky za radu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

17.06 2021 8:37


Poradí někdo prosím co s tím můžu udělat? Nebo musím prostě do servisu?

Za každou radu budu vděčný.

Díky .
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

17.06 2021 9:24


do ŘJ vede 6 vodičů to ano,ale uvnitř LS je jeden vodič spojen.
ty vodiče do ŘJ jsi měřil prozvoněním, na opor, nebo jak.
máš schéma pinů ŘJ
LS se nigde nenastavuje.
je tam správná co tam patří? original?kdo ju měnil?
že je nová neznamená že je dobrá
taky sem měnil diagnostickou LS,která tam podle prodejce může být, a nefungovala dobře.
změřit LS není až tak trivialní úkon.
nejlíp napíchnout na osciloskop, sledovat křivku řízení.to neumí každej servis.
dal bych to do servisu.
v Plzni jsou 2 autorizáky, ale tam se nedoplatíš.
tady je pár servisů ze zPLZně
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil rozsini dne 17.06 2021 12:19, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

17.06 2021 11:33


Měřil jsem to prozvoněním. Nemám totiž schéma pinů, nikde jsem nic nedohledal, tak jsem je hledal pokus omyl. Našel jsem právě jen těch pět a ten šestý ne.
Byl jsem ujištěn, že je to ta správná a originál.

Děkuji za seznam určitě se někam budu muset obrátit. Za týden jedu na dovolenou a s tímto problémem se mi jezdit moc nechce.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

17.06 2021 12:14


podle datumu z diag. už s tím jezdíš 2měsíce
dal sem lepší obr. je na něm líp vidět, že v LS
je ten 6 vodič spojenej/ne rozdělenej/ na 5.
měla by tam být tato LS BOSCH 03L906262
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

17.06 2021 13:11


Ano jezdím. A stále to řeším. Snažil jsem se to vyřešit právě své pomocí ale zatím marně.
Náhodou to schéma pinů u řídící jednotky nemáte, že bych to ještě jednou prošel. Po práci se podívám na tu LS zda je tam tento tip. Případně se zeptám, když by tam byl náhodou jiný, a já koupil ten správný stačí to jen přehodit a vymazat chyby?
nahoru

sponzor





17.06 2021 13:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

17.06 2021 14:15


piny ŘJ nemám
netvrdím že je tam nevhodná, ale těch výrobců je tolik.ani že ta chyba je špatná LS
ta diag.sice píše napájení čerpadla přerušení
to je ten čerpací čl. davá sem popis a barvy vod.
audi dává jen BOSCH.nic jinýho bych tam nedával
už vůbec nějakou uni.
prošel bych znovu vodiče
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

17.06 2021 14:55


Nemám sice wideband LS o které se tady bavíte, jenom úzkopásmovou 4 vodiče. Zkusil sem NGK, zkusil sem Hella, relativně brzo zdechly. Nakonec mi vždy dlouhodobě funguje jenom Bosch u toho mého pohonu na LPG*. Dokonce origo Bosch co v tom autě byla od výroby v roce 96 pořád funguje (jenom už je pomalá).

Takže o něčem to v případě BOSCH svědčí. Nedal bych už nic jiného, už jsem vyškolen. O vhodnosti provozu na LPG* to je na jinou debatu.

Jinak u wideband lambdy z konektoru do sondy vede jenom 5 vodičů, ale konektor má pinů 6. Protože na pinu č.2 je kalibrační rezistor. Ten je uvnitř konektoru, při výrobě se jím kalibruje sonda. Do ECU* by z konektoru mělo vést vodičů 6.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

17.06 2021 15:03


Chlapi super zatím moc děkuji. Hned k večeru se na to mrknu co tam mám a jak je na tom kabeláž.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

17.06 2021 15:20


naprosto suhlasím
dal sem denso dozadu, byla tam 14dní
furt chyba zahř. kat. učinnek příliš malý
nešel udělat readines
vrátil sem starou bosch/místo 160k má najeto 220k/ a OK.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

18.06 2021 8:35


Zdravím,
tak jsem včera vyndal lambdu a zděsil jsem se co jsem našel. Místo origo která tam měla být tam mám toto: NTK 90497 06F18 tak nevím zda je vůbec správná.
Vodiče od konektoru směrem k jednotce jsem proměřil a našel jsem všechny.
Konektor pro LS -> konektor ŘJ
1->77
2->56
3->73
4->3;5;6
5->55
6->78

Barva kabeláže od konektor pro LS -> ŘJ je u čtyřech vodičů žlutá podle mechanika je to originál opravárenská kabeláž, takže se v tom už někdo vrtal nevím tedy zda to daly správně.

Myslíte tedy že mám koupit tuto LS :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a bude to v pořádku?

děkuji za rady[/img]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

18.06 2021 9:46


Origo číslo dílu 03L 906 262
Bosch 0 281 004 083

NTK a NGK je myslím stejný výrobce, jenom to rozdělili. Zapalovací svíce pod logem NGK, elektronika a snímače pod logem NTK. Správně tam patří Bosch, fertig.

Nicméně ta NTK 90497 na mě z obrázků působí dost subtilně a šhitózně, asi jako ty Lambda* sondy od Maxgearu co vydrží max jednu nádrž.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

18.06 2021 10:56


Super tak já ji teda koupím. Jen se teda ještě jednou radši zeptám. Když ji vyměním tak jen smažu chybu a to je vše? Není nic dalšího potřeba dělat?

díky za radu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

18.06 2021 11:00


já bych tam dal taky tu bosch a fertig
pokud jsou vodiče mezi LS a ŘJ OK tak budu chyba v LS.
at hladám jak hledám tak NTK na A4 2.0 CAHA žádnou lambu nemá.
nahoru

sponzor





18.06 2021 11:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

18.06 2021 11:14


V tom případě je to jasné, objednávám
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
.

Jamile mi dojde namontuji a dám vědět jaká je změna.

Díky pánové za rady.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

30.06 2021 18:36


Zdravím,

Lambda* sondu jsem koupil novou originál díl Bosch LS 44083 0 281 004 083
V úterý jsem ji namontoval, vydrželo to bohužel jen jeden den. Dnes to opět napsalo tuto chybu.

[b]VCDS
Log vlastní diagnostiky
Støeda,30,Èerven,2021,17:46:29:00009
strana 2
VIN*: WAUZZZ8K19A125746 Výrobní štítek:
Adresa 01: Motor (J623-CAHA) Labely:* nevybrány
Øídící jednotka SW: 03L 906 022 L HW: 03L 906 022 B
Díl: R4 2.0l TDI* H01 9978
Revize: 11H01---
Kódování: 0104002C180F2018
Dílna #: WSC 33729 002 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022L A01013
ROD: EV_ECM20TDI03L906022HN.rod
VCID: 2E53BBBF71174C3F04-807A
1 nalezena chyba:
5104 - rada valcu 1 - sonda 1
P2237 00 [237] - napajeni cerpadla preruseni
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 3
Kilometry: 244362 km
Datum: 2021.06.30
Èas: 06:43:57
Otáèky motoru: 1129.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.4 %
Rychlost vozidla: 37 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 29 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 18 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napìtí svorky 30: 14.000 V
Èítaè zapomenutí po OBD*: 40
Otáèky klikového høídele: 890.5 /min
Rychlost vozidla: 23.60 km/h
Aktivace vyhøívání sondy Lambda*: 36.28 %
Skuteèná hodnota hmotnosti vzduchu: 246.1 mg/stroke
Signál Lambda*: 2.490
Sonda Lambda*: diagnostika-Bits 0-7: 0
Sonda Lambda*: diagnostika-Bits 0-7: 0
Sonda Lambda*: teplotní signál: 1001.8 mV
Readiness: 1 1 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------

Nevíte tedy někdo jak mám postupovat dál?

Děkuji za rady.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

19.07 2021 13:14


Zdravím všechny,

chtěl jsem se zeptat zda je někdo Plzeň a okolí, kdo by mi uměl přehrát řídící jednotku od Lambda* Sondy. Na můj problém s LS mi bylo právě doporučeno zkusit přehrát ŘJ a když už nezabere ani to tak ji rovnou vyměnit.
Dokázal by mi s tím někdo v okolí pomoci?

díky za rady.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email