Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 353 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 348
Uživatelů: 5
Celkem: 353

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

20.05 2021 12:37


Zdarec všichni.
Je tu ještě někdo, kdo by mi dokázal poradit se starším autem?
auto vibruje na volnoběh, je to nepříjemně cítit uvnitř,není to sice bůhví co, ale mi to vadí, chci aby to bylo v cajku.
Asi před rokem jsem měřil z tohoto důvodu komprese a na jednom válci byly o dost nižší. koupil jsem sadu těsnění na hlavy+nové šrouby. Před samotnou rozborkou jsem si řekl, že to ještě jednou proměřím... A ejhle komprese všude stejné.
Tak jsem si řekl, že jsem snad kompresiometr jen špatně dotáhl.
Po úvaze čím by to mohlo být jsem koupil sadu DMF a spojky(Valeo,protože LUK měli jen v Kelly za nehorázné peníze).Je týden po výměně a vibruje pořád, k tomu se přidalo hazení motorem při rozjezdu. Vyměnil jsem i zapalovací kabely,protože při proměřování jeden ztrácel kontakt při zahýbání, ale žádná změna.Hydrolůžka motoru nová cca před 3-mi lety(febi,opravdu jsou hydro,ne jen guma).Uložení převodovky ucházející až na mikropraskliny na povrchu.Reakční vzpěra ok.
Nevím už co s tím, VAG nehlásí nic.Otáčky kolísají kolem 670,a na budíku je to takové mírné pohupování nahoru a dolu,to mě taky štve. Zkusím tu nahrát video,jestli se podaří
Díky moc za každou rozumnou radu.
Přímý odkaz na youtube video
nahoru

sponzor





20.05 2021 12:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

20.05 2021 13:06


Špatně to spaluje, není to vyvážené. V6 má jenom bzučet a ani se nehnout. Vstřiky, zapalování, lambdy. Kontrola korekcí směsi na obou bancích, kontrola funkcí Lambda* sond. A samozřejmě kontrola těsnosti sání za škrtící klapkou (různé zpuchřelé hadice, rozpadlé těsnění a podobně).

Nedávno jsem měl zprostředkovanou anabázi s V6 2.4, co jel jak pumpa na sračky. Důsledek byl jeden vadný vstřik, Lambda* se to snažila dohnat korekcemi směsi přímo na celém banku (jedna Lambda* měří výstup ze tří válců současně) a celé to rozmrdala.

Jsou to už bohužel starý auta, na tyhle problémy mají nárok - komponenty tomu odchází jak je hlodá zub času. Hodně zdaru při pátrání.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

20.05 2021 14:32


Nooo... Všechno to zkusím překontrolovat.
Vstřiky zvládnu, to je dobře popsáno v "jak na to"
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

20.05 2021 14:33


Ale nejsem si jistý v diagnostice těch Lambda* sond. Sice mám vag, ale nerozumím těm hodnotám...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

20.05 2021 14:35


A ta korekce směsi to mají v kompetenci právě Lambda* sondy přece ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

20.05 2021 16:12


Ano, Lambda* sondy měří zbytkový kyslík ve výfukových plynech, podle toho ECU* dělá korekce dávkování paliva. To je ale hodně zjednodušený výklad, celkově je to ehm trošku složitější jak to všechno funguje a kolik dalších veličin se bere v potaz.

Jestli ale moc nerozumíš práci s reálnými hodnotami ve VAGu budeš se s tím akorát trápit než se do toho víc dostaneš (pokud tomu umíš porozumět).

Nejlepší zkus napsat odkud jsi a možná se v okolí najde někdo kdo pomůže.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

20.05 2021 16:34


Já jsem z Ostravy a je fakt, že by mi moc pomohlo, kdyby to někdo znalý čtení ve Vagu zkouknul...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

20.05 2021 18:18


Google a skusaj. Vsetko je napisane na nete.
Ale ked to chces odladit k uplnej dokonalosti tak Ti prajem vela stastia pri takomto motore. (a to nic v zlom, ja tieto stare audi V6tky milujem, mal som dlho 2.8 v6 aah a je to jeden PAN motor)
Problemov moze byt xy, napriklad aj karbon na ventiloch, ktory zachyti vstreknute palivo a vo valci ho je malo. Jednotka palivo prida a v dalsom cykle je to zas bohate lebo sa uvolni aj to zachytene palivo z ventila atd stale dookola to hupe a nikto nevie preco.
Odmeraj tlaky, checkni VCDS vsetko mozne co sa bude dat, natankuj 100 oktan + VIF a jazdi takto aspon pol roka nech sa to trochu odkarbonuje. Vstreky, podtlaky, rozvody.. mas co skumat
nahoru

sponzor





20.05 2021 18:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

20.05 2021 18:34


Tlaky jsou v pohodě, ty jsem měřil. Já už právě moc možností čím to může být nemám. Teď tak trošku sázím na ty vstřikovače nebo nějakou netěsnost v sacím traktu jak psal Nakadah výše.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

21.05 2021 8:58


Já bych se ti klidně VAGem koukl na hodnoty za chodu motoru, ale spíš mi to přijde jako ztráta času dokud neprověříš vstřiky, netěsnosti a tak. Jakmile vyloučíš mechanický problém může se jít dál. Na odzkoušení vstřiků to chce zkušební stolici - podle knihy jak na to maximálně ověříš že to stříká a kolik toho za 30s nadávkuje čerpadlo.

Ještě bych ověřil regulátor tlaku, ty staré umí pustit membránou benzín do sání. Někdy jen trochu že to má minimální vliv ale už jsem se setkal s jedním co vesele chcal benzín a vliv to mělo dost. Regulátor je na liště vstřiků, teď nevím z hlavy esi má V6 jeden nebo dva.

Další sranda umí být solenoid odvětrání nádrže, mě se kupříkladu před 2 roky můj seknul v otevřené poloze a do sání šel extra vzduch s výpary z nádrže. Motor v tu chvíli na volnoběh jel jak pumpa na sračky Takže taky prověřit. No plus komplet hadice, hadičky. Vypadají že drží, ale pokud to má opletený obal tak třeba v místě nasunutí na nátrubek je to prasklé ale přes oplet do nejde vidět. Někdy jde slyšet syčení, ale často to motor hlukem přehluší.

Pak ještě zbývá PCV systém odvětrání motoru, tam přesně nevím jak to V6ky mají, ale umí to potrápit dost.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

21.05 2021 9:10


To by bylo super kdybys na to kouknul. Hele ja se s tím o vikendu potrapím,zkusím ty netěsnosti pohledat a ty vstřiky alespoň orientačně jestli mají stejný kužel, neprotékají nebo tak něco
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

21.05 2021 9:13


Regulace tlaku je tam jen jedna na okruznim potrubí a tu jsem měnil v rámci bádání při minulých vibracích. Aktivní uhlí myslím taky jede...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

21.05 2021 9:14


Dám vědět po víkendu jak jsem dopadl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

22.05 2021 19:13


Tak jsem dnes kontroloval ty vstřiky a vypadá to dobře
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

22.05 2021 19:15


Podtlaky vypadají taky dobře. Jen kolem klapky slyším snad nějaké syčení, ale to nevím jestli není normální.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

22.05 2021 19:19


Jestli by třeba nemohlo být netesne to složené sací potrubí hned někde pod klapkou, že to tam syčí...
nahoru

sponzor





22.05 2021 19:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

23.05 2021 11:02


Všecho to za ty roky puchří, křehne, praská, olej tomu dává svoje. Jestli chceš hledat chybu a netěsnost tak buď rozebrat a hledat a nebo do sání foukni pusou cigaretový kouř. I tak se dá hledat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

23.05 2021 11:32


Ještě vložím toto kdyby to pomohlo...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

23.05 2021 11:40


[/img]https://drive.google.com/file/d/1pwcKqpFTgB8VUcsfy4UxLUlw9Rp5h9xs/view?usp=drivesdk
A tlaky dnes u tepleho motoru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

25.05 2021 7:23


Čaute kluci.Posílám seznam toho co jsem za víkend udělal,bohužel vše zbytečně.

1.kontrola všech podtlaků - v pořádku

2.demontáž sání protože jsem endoskopem viděl zespod něco co připomínalo prasklinu,ale po demontáži jsem zjistil,že je vše v cajku.Takže zase namontovat

3.kontrola senzoru otáček a senzoru předstihu(alespoň ohmicky podle knihy "jak na to" a odpory sedí,osciloskop nemám).

4.demontáž vstřiků a kontrola paprsku vstřiku s následným prostříknutím pod tlakem
pomocí spreje na čištění karburátorů.
(tady si myslím že zbytečně,ventily rozprašovaly opticky stejně a byly úplně čisté)

5.znova měření komprese, tentokrát teplý motor (pokusím se tu vložit obrázek s naměrenými tlaky)

6.z čiré bezmoci opětovné shození předku do servisní polohy a kontrola nastavení rozvodů. Sedí na chlup...

Sakra co ještě můžu udělat? Výše jsem vkládal video kde jsou na vagu vidět lambdy a podle mě jedou, nevím jestli správně, ale žádná není bez pohybu.
Navíc nejsou staré, jsou měněny odhaduji 2-3 roky nazpět.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

25.05 2021 7:41


A ventily boli ciste? Podla mna to nejde nejak zle, asi by som sa na to vykaslal, kup si VIF benzin aditiv a pridavaj ho do nadrze, semtam tomu naloz a dobre bude . Malo by sa to odkarbonovat postupne a bude to cistejsie spalovat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

25.05 2021 7:52


No když jsem měl shozené to sání tak jsem koukal na sací ventily a neměl jsem pocit že by byly nějak zakarbonované.
A navíc ty komprese jsou podle mě hezké což kdyby ventily nefungovaly jak mají tak by asi nebyly.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

25.05 2021 8:36


I když se to třese docela dost, zkus se ještě podívat na silentbloky (uložení ) motoru, jestli je nemáš utrhlé. Pak to může taky házet s motorem. Je to jenom nápad, já když jsem utrhlé uložení, tak mi to taky házelo motorem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

25.05 2021 8:56


Jojo to je jasné, že pokud by byly utrhnuté tak to hází.
Jenže já jsem je na té mojí babičce měnil před časem...
Už ale začínám uvažovat jestli nedat originály, ale jeden stojí cca 3000 a to se mi nechce dávat pokud není jistota že to pomůže...
nahoru

sponzor





25.05 2021 8:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

25.05 2021 9:30


housemaxa (25.05 2021 8:56) orig :
Jojo to je jasné, že pokud by byly utrhnuté tak to hází.
Jenže já jsem je na té mojí babičce měnil před časem...
Už ale začínám uvažovat jestli nedat originály, ale jeden stojí cca 3000 a to se mi nechce dávat pokud není jistota že to pomůže...

Tak zkoukni, jestli jsou dobře dotáhle, i malá vůle může nadělat neplechu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

26.05 2021 10:59


už jsem se setkal s tím, že tlaky byli OK, ale ventily prostě netěsnily...Na měření kompresního tlaku se to nijak nepoznalo



Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

26.05 2021 11:33


Kuuurvaaa hoši vy mě děsíte... Nechtějí se mi sundavat palice... A jak to je možné, že můžou být špatné některé vetily a tlaky jsou dobrý?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

26.05 2021 11:42


Mě ještě napadlo, že můžu zkusit odpojit výfuk před katem. Jestli třeba nemůže být pricpany a že se to na ten volnobeh s tím trápí třeba... Ale do otáček jde když na to slapnu... Já už fakt nevím...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

26.05 2021 11:45


problém s ucpaným katem se projeví vždycky až ve zvýšené/nebo plné zátěži - snížený výkon případně výpadky zapalování.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

26.05 2021 12:03


housemaxa (26.05 2021 11:33) orig:
Nechtějí se mi sundavat palice


na aah alebo ABC* to ide krasne, tieto prve v6ky sa mi pacia ake su skurvene jednoduche
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email