Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 503 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 500
Uživatelů: 3
Celkem: 503

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2021
Příspěvků: 5 | Témat: 1

17.05 2021 22:45


Dobrý den, poradí mi prosím někdo co dělat?
Koupil jsem a přivezl Audi A6 2.5 TDI* 110 kW z Hradce Králové až do Děčína, přibližně podle navigace 170 km. Cesta byla absolutně bez problémů. Auto táhlo mooc dobře. Další den jsem jel jen z Děčína do Ústí nad Labem, přibližně 44 km tam a zpět a taky bez problémů. Normálně jsem večer zaparkoval, nechal tak 3-4 minuty na volnoběh abych to dochladil a vypl jsem motor. Další den odpoledne přijdu a auto nestartuje... Jen točí startér ale nechce chytit, budíky chybu neukazují, zkoušel jsem jiný klíček jestli neni problém Imobilizér* ale marně.
Auto má údajně chip na 142 kW a odpojený řídící vstřik.
Pán mě ujišťoval že vačky jsou v super stavu, přední náprava že je nová a to má pravdu.
Koukal jsem na olej a ten je na min čárce, to bych poznal už cestou že třeba přidírám motor?

Diagnostika jen rychle VCDS ukazuje:
00546 - defekt privodu dat (49-10 zadna komunikace)
00553 - meric hmotnosti vzduchu (31-10 preruseni nebo zkrat na kostru)
00522 - cidlo teploty chladici kapaliny (30-10 preruseni nebo zkrat na plus)
00542 - snimac pro zdvih jehly (30-10 preruseni nebo zkrat na plus)
00550 - rizeni zacatku vstriku (17-10 regulacni odchylka)
00575 - tlak v sacim potrubi (08-00 meze regulace prekroceny)

S těmito chybami bych i tak údajně (info od známého) měl nastartovat.
Ještě jsme zkoušeli stříkat benzín do sání ale i tak to nic nedělalo a na podruhé to jen zaškubalo, něco trochu bouchalo a pak zdechla baterka.
Zkusit to nastartovat z kopce je asi blbost že? Když ani ten benzín nepomohl. Nechci to ještě víc dodělat..

Auto má naježděno 280 000 km se servisní knížkou do roku 2014.
Nevím jak se k tomu předchozí majitel choval, jezdil s tím prý jen rok ale když jsem jel testovací jízdu tak říkal ať to nechávám víc točit, že od 4 tisíc otáček to táhne nejvíc... Takže pán motor asi moc nešetřil.

Mam poblíž servis ale mají stále plno a já ani nemůžu udělat evidenčku když je auto nepojízdné.
Prosím o radu, strašně doufám že to není vstřikovací čerpadlo...
Karel
nahoru

sponzor





17.05 2021 22:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

17.05 2021 23:33


smutny pribeh
nejlip udelas kdyz to vratis kvuli skryte vade!

pokud chces bojovat a nechat si to

je tam nafta? vic jak pul nadrze?
vymaz chyby a pockej co znovu naskace

priprav se na vadne cerpadlo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2021
Příspěvků: 5 | Témat: 1

17.05 2021 23:57


tecka: Moc děkuji za odpověď. Zítra vymažu chyby a uvidím. Nafty je tam půl nádrže. Začínám si taky myslet to čerpadlo.. když čtu ostatní příspěvky
Jinak bych si rád auto nechal, je moc pěkné, bez koroze a s minimem kosmetických vad.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

18.05 2021 0:14


znovu pripominam NEJLEPSI RESENI!

jinak
urcite se nepokousej to nejak roztahovat , startovat z kopce apod... naprosto zbytecne, jeste nevic muzes preskocit rozvod a potkat

podivej se na privodni hadicku paliva do cerpadla, je tam nafta a bez bublin?

pokud neni, res naftu a nestartuj nasucho, znicis cerpadlo

pokud tam nafta je , muzes zkusit povolit jednu trubku na vstrikovaci a nechat nekoho startovat
Musi to strikat, pokud jen tece, vadne cerpadlo

polovina tech chyb po vymazani asi zmizi a uz se neobjevi, nekdo zapnul zapalovani kdyz mel polovinu odpojenou... kouzelnik

nicmene error 0550 je vazny problem

0542 zdvih jehly je proto ze nemas zapojeny ridici vstrik ... ale to by jelo, sice blbeji ale jelo
0575 je Turbo*... rizeni tlaku, taky by to nejak jelo
0522 cidlo teploty , jelo, korunova polozka jeli fakt vadne, vymena 5min
0553 vaha vzduchu, asi zmizi, protoze byl odpojeny konektor viz vyse, kdyby ne relativne levna soucastka

celkove ... znovu pripominam NEJLEPSI RESENI, jinak zajijes par bezesnych noci, a ver mi ze vim o cem mluvim.

Musis to vratit nebo sehnat nekoho kdo ty motory dobre zna a pomuze ti.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2021
Příspěvků: 5 | Témat: 1

18.05 2021 1:03


Zítra to určitě zkusím ale teď tu pročítám různá fóra a dozvěděl jsem se že mi mohla spadnout nafta? Že prý stačí mírnější kopeček motorem nahoru a ráno nejde nastartovat a já zrovna stojím motorem nahoru.. Noc před tím jsem stál motorem dolů. Auto zkusím odtlačit aby bylo motorem dolů a je nutné nějak odvzdušnit?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2021
Příspěvků: 5 | Témat: 1

18.05 2021 19:51


Tak auto jezdí! Huráá
Byla to spadlá nafta, nastartovali jsme to až na po třetí stříknutím čističe na škrtící klapky do sání. A teď šlape bez problémů. Jenom teda ještě vyřešit proč ta nafta padá.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

19.05 2021 12:48


its_karlos: Nový přepady, nový palivový filtr a mít v pořádku utažení hadic na filtru. Pokud nic z toho nepomůže, může být netěsnost na vstřikovacím čerpadle = oprava v Bosch. Jo nikdy to nestartuj startsprejem. Pokud je vzduch v čerpadle, tak ho akorát tak zadřeš a máš vyděláno. VP44 se musí opravdu kvalitně odvzdušnit taháním nafty podtlakem přes výstup na přepady nafty, potom povolovat trubky na vstřikovačích. Samo si nasát nedokáže. Základ pro úspěšné odvzdušnění a následné spuštění motoru je dobře nabitá baterka a dobře fungující startér.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2021
Příspěvků: 5 | Témat: 1

20.05 2021 22:01


rakyroky: Moc děkuji za rady, nový palivový filtr teď budu kupovat a k tomu ten zpětný ventil. Přepady koupím radši také.
nahoru

sponzor





20.05 2021 22:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

20.05 2021 22:07


Na případech jsou ty ventilky také nutné a neotočit.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

20.05 2021 22:22


Umrtí VP44 v rodině....V praze opravim bez trapení.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email