Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 345 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 7
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

02.05 2021 17:18


Ahoj všem, mám dotaz na ty znalejší z vás - včera mi začala moje A6 BiTDi divně cukat, když při zařazeném D4,D5,D6 v cca 1400-1600ot přidám, tak začne tak jako cukat auto, než najede přes 1600ot a pak už zas OK. při přepnutí na S to nedělá, ale to je tím, že je motor ve vyšších otáčkách. Jde fakt čistě jen o přidání v tomto rozmezí otáček, jako by se auto dusilo a místo podřazení na nižší stupeň se to snažilo "vytáhnout", ale za cenu škubání. Co by to mohlo být? Děkuju za rady a tipy.
nahoru

sponzor





02.05 2021 17:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

02.05 2021 17:25


ondra92: rika neco diagnostika? Oni bez ni tezko prez internet urcit
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

02.05 2021 17:32


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

02.05 2021 17:53


Díky za odpovědi. Diagnostiku jsem ještě nevyjel a podle odkazu od Ajaxe vidím, že nejsem jedinej, kdo tohle řešil a řeší a očividně neexistuje univerzální řešení... ZKusím zítra ZF v Jihlavě, zda neporadí. Když tam bylo auto na servisu převodovky (olej a diferáky), tak vypadali jako hodně znalí profíci...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2019
Příspěvků: 47 | Témat: 1

02.05 2021 22:16


Update SW převodovky a základní nastavení 2x dle TPI
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 118 | Témat: 15

02.05 2021 23:16


V tom topicu se to přece vyřešilo...na vině jsou vstřiky...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

02.05 2021 23:56


Bud podlozky pod vstrekmi - podfukuje alebo vadne samotne vstreky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

04.05 2021 18:22


Tak zatím to vypadá těsnění pod vstřiky. Díky všem za tipy, mechanik myslí totéž + je vidět trochu napečeného pod vstřiky. Takže výměna podložek + smazání hodnot převodovky, aby se znovu naučila jezdit a snad bude po problému a nebude to nic dalšího... Díky všem za rady!
nahoru

sponzor





04.05 2021 18:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

04.05 2021 18:54


Koukam ze bych mel asi sundat dekl z motoru obcas a kouknout co je pod nim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

04.05 2021 19:54


Ajaxi tohle je ještě níž, musíš kouknout škvírkou a se světlem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

17.05 2021 12:38


Tak se mi to nejak dojebalo cele. Poslednich par dni zacalo auto cukat pri pridani plynu pod 2000 otacek (coz u bitdi je prakticky porad). Od vcerejska se to zhorsilo a cele auto vibruje i na volnobeh. Diagnostika kupodivu prazdna. Subjektivne se to zhorsuje.


Z diagnostiky jsem vycetl jen toto:

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ale to se stalo jen jednou a od te doby nic.

Myslite ze to budou ty blby vstriky?

Dik
AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

17.05 2021 13:07


Ajaxi u mě už vyřešeno. Začalo to těsněními pod vstřiky a nakonec byl v háji jeden vstřik a druhý načatý. OStatní OK. Vyměněno + smazány adaptace v převodovce a vše je parádní.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

17.05 2021 16:39


ondra92 (17.05 2021 13:07) orig :
Ajaxi u mě už vyřešeno. Začalo to těsněními pod vstřiky a nakonec byl v háji jeden vstřik a druhý načatý. OStatní OK. Vyměněno + smazány adaptace v převodovce a vše je parádní.

Konečne si aspoň niekto dal povedať
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 118 | Témat: 15

17.05 2021 19:14


Ajaxi máš tam selhání na prvním válci, vytáhni rovnou všechny vstřiky a zavez je na test na stolici... Nebo je rovnou vyměň a budeš mít pokoj.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

17.05 2021 20:36


Mmmm tak jsem si nameril odchylky na vstrikach a zadna nic moc hitparada teda:

1 - 5.08 mg
2 - -1.65 mg
3 - -2.43 mg
4 - -0.07 mg
5 - -0.55 mg
6 - -1.03 mg

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 0

27.03 2022 10:00


Ahoj, má dotaz. Donedávna jsem žádné pocukávání nepozoroval. Pak jsem nechával preventivně měnit těsnění pod výstřiky, najeto 200k. Od té doby občas při malé rychlosti kolem 20 km/h. se auto zaklepe. Do výměny těsnících kroužků nic. Počítám, že bude chyba tam někde. Dělal to autorizak..díky za rady.
nahoru

sponzor





27.03 2022 10:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 158 | Témat: 30

27.03 2022 13:40


Jednou jsem se potkal s tím že si nevšimli že podložka zůstala v hlavě a nevyndali ji a dali na vstrik novou a byly tam v tu chvíli dvě. Při jízdě to občas zakoplo, nejhorší na volnobeh
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 0

28.03 2022 11:42


Díky za odpověď. No, právě jsem z toho úplně v depce. Do výměny jsem cukání neznal..a i teď to zazivam jen pri prvním rozjetí..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 6 | Témat: 0

06.10 2022 21:45


Ahoj, prosím vyřešil někdo to cukáni. Mě to dělá nejspíše motor. Cukáni je cítit i při "manuálním " řazení. Nejčastěji to dělá při 1000-1800 ot...cukne i několikrát za sebou při pozvolném zrychlování. Vyčistil jsem klapku, sání a EGR*. A rovnou dal originální úplně nové vstřikovače Bosch (žádný repas). Bohužel auto stále cuká. Jedná se o verzi A6 C7 avant 3.0 bitdi 240kW, rok 2015. Za jakoukoliv radu budu vděčný. Děkuji Jára.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.4. 2012
Příspěvků: 99 | Témat: 11

07.10 2022 17:50


Tohle jsem psal kdysi u jiného vlákna k dušení biTDI:

Ten EGR* je zdravej?

Citace:

Tady je docela zajímavá diskuze na podobné téma, kde 23x6 v kombinaci obyč diesel palivem, kde se EGR** ventil otevírá příliš brzy a objevuje se dušení.
okolo 1200-1300 otáček na 5 nebo 7 stupeň (50-60; 90-100)

Německá diskuze:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Co jsem si před koupí přočítal zahraniční diskuze, tak mám pocit, že to víceméně dělají všechny BiTdi a že efekt jde zmírnit premiovým vyšším cetanový číslem u paliva. Stačí přidat plyn nebo přeřadit...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 6 | Témat: 0

09.10 2022 8:15


Ahoj, EGR* jsem měl sundaný a byl čistý, i tak jsem ho ještě vyčistil a opticky zkontroloval, ale jestli je 100% funkční si jistý být nemohu. Zkoušel jsem jízdu se zapnutou diagnostikou (jsem lajk) a ve chvíli kdy auto cukne je na grafu patrná změna průběhu vzduchu. Cetanové číslo* taky připadá v úvahu, ale tankuju výhradně VERVU a nic jiného, ale nevím, zda-li mohu natankovat něco lepšího. Teď po neděli zkusím nechat přehrát software a když to nepomůže, pak zkusím na zkoušku zaslepit EGR*. Pokud ani to nepomůže, tak jsem v koncích.

Jinak problém je přesně jak popisuješ, přidat a nebo přeřadit a cukáni přeskočíš. Průšvih je, že mě to cuká opravdu hodně a pravidelně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

13.11 2022 21:59


Zdravim, mám to samé, podložky pod vstriky vyměněny a odchylky na vstricich v normě... nejvic jsem to pociťoval při natankovany méně kvalitni nafty. Kdyz tankuji modrou vervu, tak po druhé nadrži to přestane. Podotykam, že i do vervy dávám VIF zimni Aditiva* 20ml/20L (s tim že plnou nadrž zaokrouhlim na 80ml aditiv) a mám klid.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

13.11 2022 21:59


Zdravim, mám to samé, podložky pod vstriky vyměněny a odchylky na vstricich v normě... nejvic jsem to pociťoval při natankovany méně kvalitni nafty. Kdyz tankuji modrou vervu, tak po druhé nadrži to přestane. Podotykam, že i do vervy dávám VIF zimni Aditiva* 20ml/20L (s tim že plnou nadrž zaokrouhlim na 80ml aditiv) a mám klid.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

14.11 2022 0:12


Přivez mi to na půl dne já na to kouknu... Mám taky bitdi tankuju obyč naftu a nic mi necuka pokud máš FB tak můj profil:

https://www.facebook.com/testa.stretta.1
nahoru

sponzor





14.11 2022 0:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2011
Příspěvků: 103 | Témat: 23

16.08 2023 23:32


Vyřešil někdo tento problém ? Nebudu popisovat do detailu vše. Při nízkém plynu a při nízkých otáčkách (1300 ot) auto skube, jakoby v ten moment se mu nedostávalo nafty/vzduchu.
Mám totožný problém co ostatní.

Čím mám začít nebo na co se mohu zaměřit? Jedna se o BiTDi r.v. 8/2017. Děla to už od 40 tis Km, teď mám 102 tis najeto a ve městě se stim jezdí už velmi špatně (zhoršuje se to)
Při přidání více plynu problém zmizí , volnobeh a start motoru jak hodinky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

17.08 2023 22:11


Ako prve vymen podlozky pod vstrekmi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 124 | Témat: 9

12.09 2023 14:46


na několik bi-TDI* jsem to řešil ... začal bych první kompletním vyčištěním sání ... přicpává se škrtící klapka ... po vyčištění trhání přestalo ... případně dál pokračovat viz lubomt
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

14.09 2023 17:26


otamartin (12.09 2023 14:46) orig :
na několik bi-TDI* jsem to řešil ... začal bych první kompletním vyčištěním sání ... přicpává se škrtící klapka ... po vyčištění trhání přestalo ... případně dál pokračovat viz lubomt

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.1. 2013
Příspěvků: 38 | Témat: 4

14.09 2023 23:45


Ahojte, nechcem koli tomu zakladat novu temu ale mam A6 bitdi 2012 s 290 000 km, vzdy rano ked zaradim D a pustim brzdu, v momente ked sa auto pohne to dost kopne, urobi to vacsinou len raz, ked je motor a prevodovka zohriaty tak to nerobi, mozem davat R a aj P a znova D a nic a ide to pekne hladko. Neviete ma nasmerovat co to moze byt?
Dakujem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

15.09 2023 11:00


Vymenit olek, malo oleja, nespravny olej… ak nie, tak netesnost spojkoveho koša
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email