Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 446 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 444
Uživatelů: 2
Celkem: 446

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

05.04 2021 8:54


Má někdo tuto motorizaci která funguje tak, jak uvádí výrobce? To znamená že nástup krouťáku má být od 1950 ot/min.

Měl jsem u sebe už spoustu 1.8T na servis, některé byly v lepším stavu, jiné v horším, ale ani s novým turbem žádná nebrala od tak nízkých otáček. Vždycky se to začalo hýbat až mnohem později (respektive okamžik kdy má Turbo* svůj plný jmenovitý tlak) kolem 2500-2800 ot/min.
nahoru

sponzor





05.04 2021 8:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

09.04 2021 1:47


ten graf sedí, moje 120kw začíná s turbem u těch 1950ot. Pak je znát ještě 3.5-4 tis. otáček ve vyšších rychlostech, tam je znát taky nárust výkonu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

09.04 2021 5:39


Sedi to, od 2000 otacok to ma krutak. K03 aj K04 su turba ktore su prisposobene tomu, ze vyrobca chcel mat krutak nizko. Len treba mat Turbo* nove alebo v top stave (casto nedolieha Wastegate*, alebo je vadny Diverter valve). Moje terajsie k04 dokaze mat daleko cez 1 bar pri 2000 otackach, co je uz skor na rozlamanie ojnic.

V mapach je to tak spravene ze Turbo* ma vyssi tlak pri 2000 otackach ako pri 3000, to je preto aby kompenzovalo krutak motora, ktory pri 3000 otackach motor vygeneruje lahsie ako pri 2000 a prave preto lebo vyrobca chcel mat krutak konstatny, tak musel menit tlak turba v priebehu otacok.
Takto by mal vyzerat tlak turba. cierna 110kw - cca 0.55 bar pri 1950 otackach, modra 140kw cca 0.65 bar pri 1950 otackach. Potom tlak turba klesa z dovodu ktory som spominal hore. A dalsia vec, ze Turbo* je dynamicka vec a nie vzdy sa sprava rovnako, jeho nastup sa lisi v zavislosti od zataze, iny budes mat tlak turba pri 2000 ot. ked pojdes na 4ke od 1500 ot. a DAS* plny plyn a iny ked pojdes z 0 otacok na 1tke plny plyn. Neviem to dobre vysvetlit, ale to bude zrejme aj problem Tvojho merania.

Skus to merat na 3-4ke a stlac plny plyn od 1500 otacok a sleduj tlak turba na BUDIKU, nie v logoch.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

09.04 2021 11:11


Co to máš za graf? Nemáš k dispozici "normální" log?

"Moje terajsie k04 dokaze mat daleko cez 1 bar pri 2000 otackach, co je uz skor na rozlamanie ojnic." Proč by to mělo vadit zrovna ojnicím?


Jak to měřit samozřejmě vím,není potřeba to dál rozebírat, samozřejmě že tlak apod neměřím při akceleraci z nuly na 1RS. Měřím na 4 nebo 5, aby bylo co nejvíc času na všechno.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

09.04 2021 12:08


To je graf z map v RJ. Odporucam to merat budikom ako som spominal, hlavne v nizkych otackach.

A ojnicim preto, lebo su najviac namahane vtedy ked sa motor "rozbieha" - najdlhsie na ne posobia tlakove sily atd. + su najslabsi clanok 1.8T.
Ked im pustis 1.5bar pri 6000 otackach tak to zvladnu, pri 2000ot. ich mozes zohnut alebo zlomit. Ale to sa bavime uz o principoch tuningu a neseriovych turbach. Hra v tom rolu fyzika, zotrvacne sily, klesajuci krutiaci moment v zavislosti od otacok atd.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

09.04 2021 14:08


Budíkem to měřit můžu, ale nebudu mít k dispozici LOG, ke vztahu s otáčkama, ani se k tomu nebudu moct později vrátit. V čem vidíš problém to klasicky nalogovat vagem?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

09.04 2021 14:17


Neskumal som to lebo to pre mna nebolo podstatne, ale vsimol som si urcite oneskorenie ked som logoval tlak turba vo vcds a mechanicky budikom. V logu som videl tlak len nabiehat (presne ako v Tvojich obrazkoch) a realne na budiku tam uz ten tlak bol. Hlavne ked som siel 4ke a stlacil som plyn, tak pri 2000 som mal tlak taky mal byt podla RJ. Neviem preco to tak je, mozno zanesene tlakove cidlo, alebo naozaj neviem.
Ale dobre Turbo* bez vole vo WG vie mat urcite pozadovany tlak pri 2000otackach.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email