Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 190 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 181
Uživatelů: 9
Celkem: 190

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

12.03 2021 19:58


Zdravím,

po dlouhém uvažování se doposud nedokážu rozhodnou s jakým podvozkem si mám koupit model Audi TT 1.8T 132kw.

Začnu postupně mými postřehy a rozdíly o kterých vím.

Předokolka:

+ Menší spotřeba.

+ Menší váha automobilu.

+ Ménší náklady - nemusím řešit olej, filtry a nemusím řešit ani servis haldexu, který u předokolky samožrejmě není.

+ Možnost přenést více kroutícího momentu na kola.

- Horší jízdní vlastnosti???

A protože jsem to nemohl nikdy porovonat, protože sem neseděl v obouch verích našel by se tu někdo, kdo jezdil v obouh verzích a dokázal by mi říci o jak moc velký rozdíl se jedná?

quattro*:

+ Lepší jízdní vlastnosti?, (nevím v jaké míře).

- Větší váha automobilu.

- Větší spotřeba.

- Větší náklady, (výměna oleje, filtrů, servis)

- Při velkém kroutícícm momentu Haldex* nemusí zvládnout přenést krouťák na kola?

+,- Něco co jsem vynechal u obou verzí? Kdyžtak dopište své + a -

Někdo si teď může říkat, že jsem si vpodstatě odpověděl na otázku sám, ale pokud by jízdní vlastnosti byly znatelně rozdílné. Tak bych všechny zmiňované mínusy u quattra dokázal snést.



S pozdravem Miky.
nahoru

sponzor





12.03 2021 19:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11013 | Témat: 89

12.03 2021 20:08


Jestli resis ze jednou za zivot vymenis olej v haldexu, tak si nekupuj 1.8t.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

12.03 2021 20:12


Ak budget dovoli kup si 165kw quattro*. Ak budget nedovoli kup si 132kw quattro*. A 132kw predokolu, to mozes rovno tie prachy aj zapalit bude to mat rovnaky efekt. Auto bez radosti z jazdy, bez hodnoty do buducna.

Btw este existuju aj 110kw verzie TT ktore budu asi lacne, ale motor je rovnaky ako 132kw cize vykon mozes doriesit chipom. Ale neviem ci nie su tiez len predokoly.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5266 | Témat: 68

12.03 2021 22:30


TTcku pridana vaha na zadok len pomaha a to vo vsetkych generaciach.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

13.03 2021 8:02


tomko222 (12.03 2021 20:08) orig :
Jestli resis ze jednou za zivot vymenis olej v haldexu, tak si nekupuj 1.8t.


presne tak... s 1.8T motorom a s 20 rocnym autom si uzijes investicii viac nez dost... olej v haldexe je asi to najmenej

ale ak nemas pripravene nejakych 1000€ na pociatocny servis, tak do toho ani nechod.. jedine, ze by si kupil kusok za 6-8000€, to by uz mohlo byt v relativne dobrom stave a tych investicii by mohlo byt menej. ale to musi predavat clovek, ktory sa o to fakt staral..

za mna jedine quattro*.. to sa neda porovnat na ceste s predohrabom.

ja premyslam co s mojou S3.. treba to lakovat a pustit sa do motora.. hlavne repas hlavy a to lakovanie.. ostatne uz mam prakticky porobene.. len nie je cas sa s tym hrajkat
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11013 | Témat: 89

13.03 2021 9:14


Fuxxo: mas cas, prachy nutne nepotrebujes,'tak to urob za rok, za dva. Ak nemusis predavat tak to nechaj.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11013 | Témat: 89

13.03 2021 9:22


V CR vypada zajimave tohle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

13.03 2021 9:39


tomko222 (12.03 2021 20:08) orig :
Jestli resis ze jednou za zivot vymenis olej v haldexu, tak si nekupuj 1.8t.


Jestli sis nevšiml, tak tam je více aspektů které sem dle tebe "řešil", tak znovu, zvýšená spotřeba cca o 1 - 1,5l navíc, větší váha cca o 250kg, olej + filtr + servis.

A pokud sis to dočetl až do konce, tak bys věděl, že pokud toto "falešné" quattro* má lepší jízdní vlastnosti x násobně větší jak předokolka, tak bych si klidně pár korun za 132kw verzi připlatil a opravdu by mi nevadila výměna oleje
Naposledy upravil MikyTT dne 13.03 2021 9:46, celkově upraveno 2 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





13.03 2021 9:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

13.03 2021 9:43


snuff (12.03 2021 20:12) orig :
Ak budget dovoli kup si 165kw quattro*. Ak budget nedovoli kup si 132kw quattro*. A 132kw predokolu, to mozes rovno tie prachy aj zapalit bude to mat rovnaky efekt. Auto bez radosti z jazdy, bez hodnoty do buducna.

Btw este existuju aj 110kw verzie TT ktore budu asi lacne, ale motor je rovnaky ako 132kw cize vykon mozes doriesit chipom. Ale neviem ci nie su tiez len predokoly.


Nejspíše bych šel po 132kw quattru, cenově lépe dostupné, dát za 20 let staré auto 150-200 tisíc se mi opravdu nechce, díky za tvůj názor
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

13.03 2021 9:48


hemic (12.03 2021 22:30) orig :
TTcku pridana vaha na zadok len pomaha a to vo vsetkych generaciach.


Díky za pomoc, najít rozdíly
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11013 | Témat: 89

13.03 2021 10:39


No 50 koni tam je znat jak blazen, resil bych tu 165kw, obzvlast pokud si ji muzes nechat na dlouho. Bude stoupat na cene pomerne intenzivne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

13.03 2021 10:46


tomko222 (13.03 2021 10:39) orig :
No 50 koni tam je znat jak blazen, resil bych tu 165kw, obzvlast pokud si ji muzes nechat na dlouho. Bude stoupat na cene pomerne intenzivne.


Já s tou 132kw verzí mám hodně plánů co se týče koní Takže o koně bych se nebál. Je pravda, že ta 165kw verze bude stoupat na ceně, ale nekupuji auto kvůli vidině do budoucna si vydělat. Kupuji si ho pro radost a protože jsem milovník aut a milovníci bohužel většinou na autech prodělávají
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

13.03 2021 12:37


No specialne ak chces nahanat kone tak 165kw je omnoho lepsia moznost.
Ma to kovanu kluku ,nizsi kompresny pomer a 240mm spojku (do 132kw je 228mm). Uz
v serii je to kusok lepsie pripravene na velke vykony. 110-132kw je dost kompromisny motor.
A rozdiel medzi tym ako jazdi 132 a 165kw je brutalny. 33kw to nehra rolu, ale celkovy prejav 165 kw motora je o tri levely inde. 132kw je zdochnuta mrdka oproti 165.

Tolko moja rada, kedze na tych motoroch jazdim uz asi 8 rokov a presiel som si kazdou vykonovou verziou.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 57 | Témat: 11

13.03 2021 16:01


Mal som A4 1.8t 120kW predohrab a už len quattro* Ak si rád užívaš jazdu tak predohrab neber, hlavne pri výkone nad 110kW je to marné a kone ti budú len páliť predné gumy pri ostrej jazde... TT s predným náhonom je pre mladé cicky a kaderníkov ktorý chcú niečo viac cool než VW beatle.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

13.03 2021 17:59


snuff (13.03 2021 12:37) orig :
No specialne ak chces nahanat kone tak 165kw je omnoho lepsia moznost.
Ma to kovanu kluku ,nizsi kompresny pomer a 240mm spojku (do 132kw je 228mm). Uz
v serii je to kusok lepsie pripravene na velke vykony. 110-132kw je dost kompromisny motor.
A rozdiel medzi tym ako jazdi 132 a 165kw je brutalny. 33kw to nehra rolu, ale celkovy prejav 165 kw motora je o tri levely inde. 132kw je zdochnuta mrdka oproti 165.

Tolko moja rada, kedze na tych motoroch jazdim uz asi 8 rokov a presiel som si kazdou vykonovou verziou.


Vím, že u 165kw verze jsou změny oproti 132kw už ze série a to, že má kovaný součástky v motoru, nevim konkrétně které, nebo jen kliku. Dále má větší vstřiky, větší spojku, větší Turbo*, větší sání, které je leštěné. Toť vše co jsem tak postřehl za rozdíly mezi 132kw a 165kw verzí.

Já tohle neřeším, jestli koupit 132kw, nebo 165kw verzi já jen chtěl vědět jestli předohrab, nebo quattro*. Rozhodl jsem se tedy pro 132kw verzi v quattru, ani mi nevadí, že tam ze série nejsou kované součástky, protože to stejně chci komplet předělat na kovanej kit. Navíc v tom pro mě vidím + a to ten, že koupím o pár tisíc levnější auto s rozdílem toho, že tam nebudu mít sice 165kw a ani jetej kovanej motor, ale rovnou tam dám komplet nové součástky, takže si myslím, že je to lepší, než koupit jetou 165kw verzi na úkor kw v základu, snad si mě pochopil
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

13.03 2021 19:52


Lestene sanie wtf
Ja viem presne co je rozdielne (pisem co ma 165kw lepsie oproti 132). Vstreky Turbo*, neriesim to sa aj tak vsetko meni ked ides vyssie s vykonom. Ale co je podstatne a to som spominal je:
- Spojka 240mm, oproti malej 228mm
- DSMIC a otocene sanie, oproti SMIC
- vacsia vaha vzduchu (132kw ma vahu vzduchu ktoru vymaxujes pri +- 260 konoch a dalej musis zas davat vacsiu vahu vzduchu a cele to premapovavat v RJ)
- kovana kluka a 20mm piestny cap oproti 19mm - ak budes davat kovane ojnice aj tak pojdes rovno do 20mm kvoli tomu, ze je lacnejsie zohnat na ne kovane ojnice. Inak piesty a ojnice su +- rovnake.
- nizsi kompresny pomer
- velke sacie kanale v hlave

No a to je asi tak vsetko. Ako ak sa chces bavkat tak si zober aj 132kw, ale rataj s tym, ze pri vacsich vykonoch budes menit uplne vsetko. Zatialco 165kw ti v podstate v serii vyda na 300PS. Pri 132kw je 300PS bez velkej upravy nemoznych, tam je strop tych 250.
nahoru

sponzor





13.03 2021 19:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

13.03 2021 20:49


O tom sání jsem někde četl, taky mi to přišla blbost, ale to je teď už jedno
Spojku budu dávat taky komplet novou, odlehčený setrváčník a zesílená lamela s keramickým obložením, spojka dimenzována do 580PS, bavím se o té menší spojce 228mm. Já bych chtěl dostat z té 132kw verze cca 270PS. No co si budeme, asi se stim budu dosti bavkat, jak ty píšeš
Ano s tím čepem máš pravdu, bude tam 20mm čep oproti 19mm.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

13.03 2021 22:09


Po přečtení celé této debaty, mě jako nezaujatého pozorovatele napadly dvě otázky:

1) Jaký je současný cenový rozdíl v Quattru mezi verzemi 132 kW a 162 kW?
2) A kolik to toho pak hodláš nasypat?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

13.03 2021 22:13


MikyTT (13.03 2021 20:49) orig :
O tom sání jsem někde četl, taky mi to přišla blbost, ale to je teď už jedno
Spojku budu dávat taky komplet novou, odlehčený setrváčník a zesílená lamela s keramickým obložením, spojka dimenzována do 580PS, bavím se o té menší spojce 228mm. Já bych chtěl dostat z té 132kw verze cca 270PS. No co si budeme, asi se stim budu dosti bavkat, jak ty píšeš
Ano s tím čepem máš pravdu, bude tam 20mm čep oproti 19mm.


vezmi 154kw/165kw a na tie koniky sa dostanes len chipom.. netreba ti davat nic viac.. lamelu staci dat preoblozit HDSkom do renovaku a mas usetrene peniaze za tu spojku co chces kupit.. za mna nema zmysel to, co chces urobit so 132kw... ak mas moznost, urcite chod do tych silnejsich a zober so sebou niekoho, kto tomu rozumie a pozna kusok tie auta..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

13.03 2021 22:41


Jako já bych mohl koupit 165kw verzi a chipnout to na ty koníky co bych chtěl, ale jde tu o to, jaká by potom byla životnost už tak jetých součástek předešlým majitelem. Kdežto u 132kw verze bych udělal komplet motor a měl bych na nějaký čas pokoj a hlavně je to jistota. A udělat tam 270PS neni zas tak neralne.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

13.03 2021 22:53


to mas len motor.. a preto ti hovorim, aby si zobral niekoho, kto do toho vidi viac nez ty.. najlepsie niekoho kto uz mal taketo autom, bud s3 alebo tt.. ale ked kupis 132kw, tak budes lutovat, to ti hovorim hned.

kolega a zaroven kamarat isiel kupovat Q7.. pozeral len 3.0TDi a povedal som mu, nech vezme 4.2TDi.. a do dnes mi dakuje, ze kupil 4.2tdi a nie 3.0 TDI*.. tak prosim ta, daj si aj ty povedat. urcite sa ku mne pripoji viac ludi..

a nie su to len veci okolo motora.. 165kw ma vacsie brzdy a aj toto ti potvrdi dalsich XY ludi, ze co ide, to musi aj brzdit.. takze nad tym velmi dobre pouvazuj... my tu z nikoho nechcem robit hlupaka ani nic podobne.. len poradit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

13.03 2021 23:32


Dobře, co víc mi to nabídne krom větších brzd, turba, spojky, vstřiků, a jinak řešeného sání, pokud si ho koupim jak radíš, zajistíš mi to, že se mi to po nachipování na 270PS po několika km nevysype? Nebude tam nic nového, je to 20 let staré auto, takže celkem pochybuji. Ten kdo si koupí auto co má 165kw a je to auto zařazené do sportovní kategorie určitě nebude jezdit typem lehká noha, aby ušetřil každou korunu na benzínu a nehonil tolik motor, takže pochybuju, že takový motor bude v dobrém stavu, navíc tyhle TTčka se rády stáčí a to je zase věc druhá. Napiš mi jedinej pádnej důvod, který by mě přesvědčil proč koupit tu 165kw verzi, po tom co sem ti tu vše napsal za argumenty, proč bych radši chtěl 132kw.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11013 | Témat: 89

13.03 2021 23:42


Fuxxo: jeb na to.
Prisiel typek, ktory chcel ukazat, ze vie co je lesteny kanalik.
Tak nech si kupi co len chce, najma ked ako skutocny odbornik prisiel s tam, ze ci vlastne quatfro ci nequatfro.....ked zisti, co obnasa upgrade vyfuku a brzd, tak cely rozdiel ceny pri nakupe moze preskocit.
Chalan ma 3000euro s velke plany.
Sak nech sa dojebe sam, co mu to kurvis.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

14.03 2021 0:16


Znovu opakuji, že si nechci kupovat 20 let staré auto za 150-200k
nahoru

sponzor





14.03 2021 0:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

14.03 2021 0:17


A věřte že ten cenovej rozdíl mezi 132kw a 165kw je velkej
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11013 | Témat: 89

14.03 2021 8:48


Jako 90tis vs 145tis?
To je ani ne 2tis euro. Za to neudelas poradne ani motor, natoz podvozky, vyfuky, brzdy a tak.
Na jedne strane tomu rozumis soufl a setris korunu, na druhe rikas jak to jdes cele udelat, co bude stat nasobek/ky ceny auta.
Nema to logiku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

14.03 2021 10:51


Skoda slov vtejto téme. Chalani ti chceli len dobre.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

14.03 2021 11:00


MikyTT:
Nechej si poradit...
Nechapu proc tady presvedcujes borce co vi, o cem mluvi ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

14.03 2021 11:57


tomko222 (14.03 2021 8:48) orig :
Jako 90tis vs 145tis?
To je ani ne 2tis euro. Za to neudelas poradne ani motor, natoz podvozky, vyfuky, brzdy a tak.
Na jedne strane tomu rozumis soufl a setris korunu, na druhe rikas jak to jdes cele udelat, co bude stat nasobek/ky ceny auta.
Nema to logiku.


To si teď našel 1 auto na bazoši v quattru za 90 tis co má najeto 300tkm a hned to srovnáváš? Nevíte zdaleka všechno co mám za možnosti, nebo nemám. Tak tedy, naskytla se mi možnost koupit od známého za 52 tis audi TT 132kw v quattru, po tom co sem se rozhodl pro quattro* díky Vám, poslechl jsem Vás. Ptal jsem se jestli quattro*, nebo předohrab. Ano, každý mi řekl, že jedině quattro* a dal jsem na Vaši radu. Ptal sem se někde jestli koupit 132kw verzi nebo 165kw? Ne, neptal a hned mně tu všichni ukamenujte jak nic neumim a nechci si něchat poradit od zkušenějších, přitom o mě víte kulový stejně tak já vím kulový o Vás Tak Vám to přiblížím aspoň trošku, jsem automechanik a nemyslim si, že nic neumim a ničemu nerozumim, vše co chci dělat na tom autě si budu dělat sám, nikdo jiný. Jestli chcete tak Vám tu potom hodim graf z brzdy před a po úpravách V tomto případě když budu brát nejnižší možnou cenu 165kw verze co koupim tady v ČR 150tis tak je to už celkově rozdíl 98 tis a to mi neříkejte že je málo. Za to mám celej vnitřek kovanej
Naposledy upravil MikyTT dne 14.03 2021 12:03, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11013 | Témat: 89

14.03 2021 12:03


MikyTT: jedno?
Tady jsou dalsi, ktere sice stoji za starou belu, ale cenove jsou levnejsi.

1)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

2)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

3)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Poslal jsem Ti to, ktere bych se jel podivat, kdyby TT 1.8t byla vrcholem mych moznosti, coz zaplatpanbuh neni.

Cislo jedna je 165kw za 90tisic, dokonce s LPG* at min zere a tece ji olej, ale to ti jako mechanikovi vadit nemuze.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email