Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 547 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 541
Uživatelů: 6
Celkem: 547

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

05.03 2021 14:43


Ahojte, na A8 D4 2011 vymenili platnicky. Po vymene je makky pedal. Ako keby unikal tlak. Potom to aj odvzdusnili rucne cez naslapavanie pedalu a vypustanie kvapaliny cez ventil, ale nic. Prebehlo cca 0,7 deci. Ale stale je to rovnako. Cez VCDS skusali odvzdusnenie, ale nic. Nevie niekto co s tym?
Naposledy upravil lenkaaa dne 05.03 2021 18:12, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





05.03 2021 14:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

05.03 2021 15:10


dělali to takto?
Postup při ovzdušnení pomocí diagnostického programu VagCom (VCDS):
1.Připojíme kabel do diagnostické zásuvky.
2.Zapneme zapalování
3.Zapneme diagnostický program VCDS
4.Připojíme se do ŘJ 03 – brzdy

5.Po navázání komunikace vybereme 04 - základní nastavení

6.Zvolíme kanál 001 a stiskneme START!

7.Dále postupujeme dle instrukcí
8.Stlačíme brzdový pedál a držíme ho. Po chvíli začne „vrčet” čerpadlo ABS* a pedál začne stoupat nahoru resp. Začne tlačit proti noze (pedál držíme pořád stlačený)
9.Program nás vyzve, abychom uvolnili brzdový pedál. Druhá osoba na ovzdušňovací ventil navleče průsvitnou hadičku, volný konec hadičky dáme do nějaké plastové nádoby, aby nám nevytekla vytlačená brzdová kapalina nazem, a uvolní ho. Ovzdušňovací šroub uvolní pouze na jedné straně! Např. Na pravé přední.
10.Klikneme na tlačitko "ZAP/VYP/dalsi". Ovzdušňovací šroub máme stále povolený.
11.Program nás vyzve, abychom asi 10 sekund počkali. Během těchto 10sekund se znovu rozběhne čerpadlo ABS*. (ovzdušňovák je stále povolení)
12.V této chvíli nás program vyzve abychom 10krát stlačili a uvolnili brzdový pedál. Druhá osoba sleduje zda po čas stlačení brzdového pedálu jsou vidět v hadičce bublinky. Při posledním stlačení držíme pedál stlačený dolů až do té doby, než druhá osoba dotáhne ovzdušňovací šroub. Následně uvolníme brzdový pedál.
13.Po předchozí proceduře zkontrolujeme stav brzdové kapaliny popř. Ji doplníme, následně klikneme znovu na tlačítko "ZAP/VYP/dalsi".
14.V následujícím kroku se opakuje procedura v bodech 8 až 13, s jediným rozdílem že druhá osoba povolí a následně dotáhne ovzdušňovací šroub na dalším kole.
15.Následně se můžeme odpojit od ŘJ ABS*. Tímto celá procedůra končí a brzdový systém máme nyní ovzdušněný.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

05.03 2021 15:18


Celej průser je ten že se u staršího vozu pedál prošlápne do míst kam běžně nechodí. Válec je vyběhanej a gumička se ještě víc zmáčkne a při následným vrácení už v tom oběhaným místě nechce těsnit.
Není potřeba diagnostiku ale dobrou odsávačku a taky pořádně našlapat válec aby se gumička zase roztáhla. Pak to všechno odvzdušnit odsávačkou.
Je možný že se bude i po odvzdušnění pedál při nastartovaným motoru při držení pomalu propadávat.
Za jízdy se tento jev neprojevuje a vše brzdí jak má. Taky se se tím setkávám u svý A4B7.
Nejlepší řešení ve vyměnit hlavní brzdovej válec. A mít klid.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

05.03 2021 15:18


kolikrát tohle nepomůže já zajel na mašinu přímo na brzdy kde to dělaj pod tlakem a brzda jak má bejt
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

05.03 2021 15:24


rozsini: Ten navod je asi zo starsieho VCDS, tu v novom bolo pod 04 v popise, ze odvzdusnenie brzd. Problem je, ze v tej ceskej verzii nebolo v okienku vidiet cely popis co sa ma stlacat a aj ked sa to robilo, tak ziadna zmena vo VCDS neprebehla.

acek: Gumicky s voditkami boli vymenene za nove.

Roubic: Zajtra sa s tym ide na stroj, aby to tym odvzdusnili.

Nemoze byt propadne problem aj s tym vakuovym cerpadom (ci nieco take) alebo hlavnym brzdovym vlacom?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

05.03 2021 15:27


lenkaaa: Gumičky v hlavním brzdovým válci ty se prošlápnou. O těch píšu.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

05.03 2021 18:06


Aha. Tu na Autokelly len tak v rychlosti najdeny brzdovy valec, ale treba skontrolovat cislo dielu podla ETKY. Je toto ono?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Kde sa brzdovy valec nachadza a ako dlho pocitat, ze bude trvat vymena? Dakujem.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

05.03 2021 18:13


Pod nádobkou na brzdovou kapalinu.Záleží na šikovnosti mechanika cca 1hod. výměna a odvzdušnění.
nahoru

sponzor





05.03 2021 18:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

05.03 2021 18:22


Okej, dakujem. Ved mechanik bude vediet co s tym zrejme, teda kde to hladat. Len problem je, ze tento kamarat nemal pristroj na odvzdusnenie. Inak TRW hlavny brzdovy valec stoji okolo 50 eur na internete.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

14.03 2021 10:53


Neuverite, ale nebolo to nicim co sa tu spominalo. 2x to bolo odvzdusnene rucne cez naslapavanie pedala. Potom 2x cez pristroj. Ale rovnake. A potom si iny mechanik vsimol, ze na strmeni je zle zalozeny pliesok, ktory je pri platnicke - bol vlozeny na jednej strane ako keby na platnicku, takze sa nedokazal vytvorit tlak a zatlacit platnicku. Ako sa to tam dostalo, tak to nikto nevie, kazdopadne islo o chybu mechanika, ktory platnicky menil. Po ohnuti plechu, spravnom nasadeni, opatovnom odvzdusneni je uz vsetko ok. Auto brzdi opat vyborne.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email