Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 133 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 132
Uživatelů: 1
Celkem: 133

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2010
Příspěvků: 76 | Témat: 20

04.03 2021 14:15


Přátelé , ještě jsem v šoku. Vytáhnul jsem z kastlíku originální svazek kabelů, které má moje TT rok 2006 a nestačil jsem se divit. Barvy vodičů jsou absolutně mimo škálu všech dosud i zde publikovaných zapojení. + 12V po zapnutí zapalování tam vůbec není , Ohmicky se " ozvali " pouze tři reproduktory ( ten čtvrtý může být v poruše ), anténní konektor je ten krátký typ - to vyřeším nahrazením za dlouhou variantu.
Zapojení vyřeším svorkovnicí ( " čokoládou " ). Bohužel první pokus o oživení rádia - propojení žlutého a červeného drátu napájení mělo jediný důsledek = rádio nešlo vůbec vypnout
Propojení červeného s červeným ( bez žlutého )= rádio nešlo zapnout
Propojení červeného +12V z auta jenom na žlutý ( autorádia ) = rádio nešlo zapnout
Asi tam opravdu na ten žlutý z rádia budu muset přivézt nový drát ze zapalování.
Moje Audina nemá žádné ovládání rádia na volantu a podobné vymoženosti.
Závěrem : Rádio je Pioneer MVH-S120UI ( nové )
nahoru

sponzor





04.03 2021 14:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

04.03 2021 14:53


Tady se rádio spíná po canu tak že tam jde 2x stálé +12V za předpokladu že tam byla z výroby origo zástavba rádia. Obávám se že to jak si to představuješ zapojit stejně nedáš.
Bez fota toho jak to za rádiem skutečně vypadá si asi těžko někdo představí a taky je asi podstatný co tam kdo před tebou vyváděl. Z tohohle si jen asi představím totální chaos ze zásahu domácího kutila. Spojování na čokoládu to už asi v dnešní době není in a představa najít něco takovýho v autě mi ježí všechny chlupy a chodidla se mi kroutí v pěst.
Naposledy upravil áček dne 04.03 2021 14:59, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

04.03 2021 14:56


Cziviš (04.03 2021 13:15) orig:
Pioneer MVH-S120UI

Cziviš (04.03 2021 13:15) orig:
propojení žlutého a červeného drátu napájení mělo jediný důsledek = rádio nešlo vůbec vypnout

nešlo vypnou ani vytažením klíčku ze zapal?
nebo si to zkoušel jen tak na stole?
červ. drát je spínaný+ od klíčku, žlut. je stálý + bat. drží paměti rádia.
zřejmě je na obou stálý+12V
někdo to asi předělaval.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

04.03 2021 15:10


Ze spínačky spínaných 12V nedáš protože tam je jen tenoučkej drátek a ten ti to neutáhne a jinde spínaných 12V nenajdeš.
Dá se to ale udělat tak že tenhle dráteček bude jako ovládací signál na sepnutí relé které bude spínat napájení od jinud kde je dostatečně silný vodič na terminálu 15 od pojistek. Tím se docílí stejného ovládání zapnutí a vypnutí rádia jako u origo rádia z fabriky přes klíček.
Tímhle způsobem mám zapojený ovládání zadních monitorů a TV.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

04.03 2021 15:31


rozsini (04.03 2021 13:56) orig:
červ. drát je spínaný+ od klíčku

tak jsem to nemyslel,prostě na červeným drátu se musí objeviyt 12V po zapnutí klíčku
asi to něgdo předělál na stálý +
už sem to zažil. pak se dáma divila, že ji radio vybíjí bat. i když vypne rádio.
bralo si pěkných 80mA při stand by stavu.
jinak pruřez vodiče ze sp. skř. do radia je 0.5mmm2
to na odběr 1-1.5A radia uplně stačí
ten mon. a TV asi bere víc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2010
Příspěvků: 76 | Témat: 20

04.03 2021 18:06


[quote]nešlo vypnout ani vytažením klíčku ze zapal?
Tak klíček ze zapalování jsem já " staré kopyto " nevytáhnul
Měl jsem ho jenom v nule. Ty původní konektory tam zřejmě někdo dobastlil , protože ten Napájecí měl nahoře výřez uprostřed stejně jako má ten pro reproduktory , takže do protikonektoru z rádia nejde zasunout. Koukal jsem na různé konektory , které k těm rádiím prodávají a všechny mají konektor pro napájení s výřezem na pravé straně.
Na A3 , kterou jsem měl šlo rádio vypnout dvěma způsoby Buďto podržením tlačítka SRC na rádiu a nebo vytažením klíčku. Tady při držení SRC rádio stále maká akorát se spustil nějaký demo program
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

04.03 2021 18:25


nevim teda jak to je u TT jestli radio jede po CANu, ale já na A6 02/03 musím vytahnout klíček
jinak radio hraje furt.ale u mě to komunikuje po CAN sběrnici.myslim ovl. radia.
někdo tu kabeláž k radiu pěkně dobastlil
sám to asi nedáš, pokud nerozumíš elektro.
jestli je na tom žl. drátu pořád +12V, tak zkus z poj.kde se objeví napětí po zap. klíčku /asi 37 nebo 43/ natahnout drát na červ. kabel radia.
mohlo by to fungovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2010
Příspěvků: 76 | Témat: 20

04.03 2021 18:54


Zkusím. Jako vyučený elektromechanik se toho nebojím
Oprava - červený má pořád +12 V. Žlutý nemá nic , ale napadlo mne , jestli je vůbec v pořádku pojistka pro autorádio - na tu jsem vůbec nepomyslel. Jinak , co se týká té CAN sběrnice , tak podle různých obrázků je to krabička nad pedálem plynu a umožňuje komunikovat s rádiem tlačítkama u volantu. Já tam nic takového nenašel
nahoru

sponzor





04.03 2021 18:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

04.03 2021 19:24


no tak to určitě dáš
koupil bych ISO konektory a kabeláž v autě bych předělal.
toto je redukce z kon. co je v TT na ISO
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email