Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 394 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 390
Uživatelů: 4
Celkem: 394

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 1.8T - LPG - zkušenosti
tagy: wiki: CNG, LPG...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

14.04 2014 0:49


Mě to dělá jen když mám už málo plynu.
Pokud mám víc jak cca 1/4 tak to na benzín nepřepne ani při Kick Down.
sponzor





14.04 2014 0:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

14.04 2014 7:19


no tak nemělo by to dělat vůbec ale pokud to při přechodu benzin / plyn a zpět neškube a dělá to opravdu jen při malém množství LPG* v nádrži a plném zatížení, nechal bych to být...
AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

14.04 2014 8:21


Me to také dela jen když už nemam plyn, a začne pípat a automaticky se přepíná na benzin.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

14.04 2014 8:42


Tak ono možná bude rozdíl i v tom, že mám 4.2 V8...
To pipani je normální.
Při přechodu benzín/plyn žádný cukání, takže neřeším...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

14.04 2014 10:14


Takze nejake moje mechanicke casti napr. vstreky nie su dimenzovane na taky vykon?
Alebo to moze byt aj chyba v sofveri?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

14.04 2014 21:31


Muze to byt mechanickej ale i softwarovej problem akorat sem prehledl ze tam mas tartarini a to my nedelame ...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

16.10 2014 12:45


Já bych to teda s tou Audinou na LPG* neviděl zdaleka tak černě.
Nový systémy pracujou už tak, že to stejně nepoznáš, na co jedeš.
Některý motory se teda na LPG* moc nehoděj (především motory od Fordu, kde vyráběj sedla ventilů z lžiček ze školní jídelny), ale Audi má pořádný materiály a na LPG* funguje úplně ok.

Brácha má 4,2 V8 C5 na LPG*, kterou si teda díky své profesi http://www.levnelpg.cz/ , předělal sám, ale zatím má najeto asi 50 000 a v pohodě. Audinku si často půjčuju a prostě to nepoznáš. Až jednou jsem jel na chatu a před cestou jsem bral LPG* a nějakým omylem jsem si LPG* vypnul a nevěděl jsem to. Pak mě celý výlet přišel na 1 200,- místo na 600,-, tak to bylo jediný, kdy jsem LPG* v Audi poznal.
K motoru 1,8t - jedná se o jeden z nejlepších koncernových motorů, takže tady bych fakt strach neměl.

Dokonce jsem si teď všiml jedné 1,8T v galerii..
http://www.levnelpg.cz/fotogalerie-prestaveb/audi/a4-18t-b7/

Já jsem měl plyn taky (teda v BMW), ale to je jedno. Naprostá spokojenost !
Naposledy upravil bmwm3 dne 16.10 2014 13:00, celkově upraveno 2 krát. (1% původního příspěvku)
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

16.10 2014 12:59


Jinak obecně k přepínání v zátěží na benzín:

1/ Dochází palivo
Když dochází palivo, snižuje se tlak v soustavě a při velkém zatížení není systém schopen plnit vstřiky požadovaným tlakem, tak systém přepne
U velkých výkonů to ale může být i tím, když je toroidní nádrž umístěna tak, že má multiventim vepředu (směrem do kabiny), lepší je multiventil umístit dozadu, kam se LPG* odlévá v případě akcelerace

2/ Vstřiky
Nestíhají vstřiky (vytížení vstříků). Různé systémy mají různé koncepty vstřiků.
Některé systémy používají vždy jeden vstřik a mění se pouze velikost trysky (Např. vstřikovače Magic). Když montážník udělá trysky příliš malé, nestíhají plnit při velké zátěži. Když je udělá moc velké, vstřiky jsou nepřesné v nízké zátěží
Druhý systém je, že k systému se dodávají větší vstřiky, tak jak to známe z benzínových kár. Zde je opět třeba zvolit příslušné vstřiky k daném výkonu

3/ Reduktor
Další důvod přepínání může být nedostatečně výkonný reduktor, který při velkém zatížení (velkém průtoku LPG*) nestíhá vaporizovat (klesá teplota LPG*). Systém tedy po dosažení spodní mezní hodnoty (cca 35 stupňů) přepne do benzínu

4/ Vodní okruh
V případě, že je reduktor zapojen do vodního okruhu s nízkým průtokem, i dobře dimenzovaný reduktor nestihne LPG* prohřát a vaporizovat v požadované teplotě.
Audi (především ty s Webastem) na toto při nesprávném zapojení docela trpí.

Pak se můžeme bavit o umístění reduktoru, který když je "na větru" a je zima (např okolo 0) a jedete plnej 250 km/h, tak jej proudění vzduchu ochladí natolik, že klesne i teplota LPG*.

Uff.
sponzor





16.10 2014 12:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

16.10 2014 14:09


Taky si pridam svou trosku do mlyna.

Do me A4 Avant se misto 15" rezervy vlezl 74l toroid = 60l plynu. Rozmer presne nevim, ale proste jako 15" plnohodnotna rezerva. Auto uz s plynem jezdi 14let, kompresni tlaky drzi 12-12,5bar. Byl sem ale nucen cely system LPG* od konce medene trubky zrepasovat a nebo vymenit dily za nove - repas reduktoru, nove hadice, filtry kapalne a plynne faze, novy davkovac, membranky a podobne. Mam system 3. generace (kontinualni), coz je neco jineho nez novejsi 4. generace (sekvence) ktera se ted u nas vsude montuje. Bohuzel tenhle system u nas nebyl nikdo ochoten delat (mysleno na Severni Morave) takze vsechno ja sam. Serizeni tlaku, najeti mapy, atd.

Subjektive nepoznam rozdil vykonu mezi plynem a benzinem, nepoznam ani prepnuti na plyn. Objektivne tam bylo v akceleraci 0-100km/h rozdil 0,2s ve prospech benzinu. Prvotni spotreba po kompletni repasi a serizeni 11,4l/100km a to jsem to zkusebne hodne honil po dalnici s nohou na podlaze. Je to celkem fajn jezdit nakladove za 5,7l benzinu na 100km.

Kamarad ma oproti me verzi 1,8T osazenou v Oktave 1. Sekvencni system, spotrebu ma jeste o neco nizsi (do 10ti litrů LPG*) a samozrejme to jede o dost lepe kdyz potrebuje.

Takze motor 1.8 a 1.8T + LPG* no problemo. Chce to jen najit slusnou a poctivou firmu, ktera to dobre nainstaluje a vyladi. A nebo soukromnika. Bohuzel na SM se vyskytuji i takovi, kteri tvrdi ze reduktor zrepasovali. Hezky vyuctuji a neudelaji nic. Nasledne praskne jedna z membran, auto jede jak tesne pred smrti a k zavade se neznaji. Spis se jeste snazi vymenovat dalsi dily za tezke penize (napr. kompletni listu vstrikovacu).

Ale kdo vi jak to s plynem bude. Do roku 2020 mozna zvednou spotrebni dan z LPG* na uroven benzinu a bude po prdeli.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

10.12 2014 17:15


pro zajímavost sem dávám fotky naší přestavby 1.8T, hrajeme si s tim aby přestavba nebyla v motorovém prostoru téměř vidět. chodí nám to bez problémů. dělali jsme i čipovanou cupru 250hp a nebyl problém, chce tomu jen rozumět a pohrát si s tim...
http://www.dobrelpg.cz/galerie/prestavby/vw/vw-passat-combi-1_8t
AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.3. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

10.05 2016 17:19


Ja si cca 2 mesice zpet koupil Audi A4 - B5 v plynu, na benzin to slape jak ma, no jak jedu na plyn tak jakoby motor prestane mit stavu a prepne se na benzin. Deje se to nekdy jednou denne, nekdy dvakrat denne, nekdy vubec. Denni najezd 30km.

Myslite, ze to bude filtry?

Nemate s tim nejakou zkusenost? Mam BRC a auto je koupene z Italie. Rok vyroby 2000.

Po koupi jsem najezdil 300 km a bylo to cajk, pak se mi to podarilo jakoby pretankovat a od te doby to zlobi.

Ridici jenotku mam Sequent.

Volal jsem do Auto-szotek zde na severni morave, ze se muzu stavit zitra, nicmene jsem cetl, ze jsou nic moc.


Diky za info
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

10.05 2016 17:40


Podle referencí si najdi někoho schopnějšího na BRC, určitě někdo takový poblíž bude. Nešetři na kilometrech, pokud najdeš dobrý reference na někoho z dálky, tak za ním prostě jeď, je to lepší, než aby ti to nějakej kouzelník doprasil ještě víc a na servisu zaplatíš desetkrát tolik, co ušetříš na kilometrech.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.3. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

10.05 2016 18:10


Prave ze jsem byl tady v ostrave u par plynaru a nikdo BRC nedela a posilali me ze Szotkem prave.
A ja ale na internetu nasel negativni recenze, no byly z roku 2012 a 2013, tak nevim no.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

11.05 2016 9:19


Tak nehledej jenom v Ostravě. Já jezdím kvůli servisu plynu 100km, protože blíž prostě nikdo solidní není.
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

15.05 2016 21:45


mfrost.cz
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

15.05 2016 21:49


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
sponzor





15.05 2016 21:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email