Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 319 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 312
Uživatelů: 7
Celkem: 319

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 1.8T - LPG - zkušenosti
tagy: wiki: CNG, LPG...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

27.05 2009 11:52


Vzhledem k mému ročnímu nájezdu km (30t) a neochoty měnit auto, silně uvažuju, že to překopu na LPG*...

Něco už jsem probral s Kovim a Sniper přes icq, ale zajímají mě vaše názory a postřehy, případně jestli někdo má konkrétně zkušenosti s kombinací tohoto motoru a LPG*...
nahoru

sponzor





27.05 2009 11:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

27.05 2009 19:35


jak to tak vypada tak moc uzivatelu asi nebude s LPG* v audince... nechces to jeste prehodnotit;) vis co se rika ze plyn patri do sporaku:)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

27.05 2009 19:39


A nafta do kamen!!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

27.05 2009 20:03


Stillman:
jak to tak vypada tak moc uzivatelu asi nebude s LPG* v audince... nechces to jeste prehodnotit;) vis co se rika ze plyn patri do sporaku:)


jj, vím... přesto nad tím uvažuju...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

27.05 2009 20:45


vencaa6:


jj, vím... přesto nad tím uvažuju...
no neměl jsem pravdu,synku?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.05 2009 20:54


m.i.v.:
vencaa6: - když jsi měl minulý týden tu sračku, tak sis asi nedopatřením vysral z hlavy i zbytek mozku
-
už máš dodělané to quattro*, že se pouštíš do další akce ????


nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

27.05 2009 21:40


venco nenech se odradit,jdi za svým cílem.To Q ti namontiuju na srazu.Dame dvě půlky a nějak to do večera dáme dokupy.Lidí ,kteří ti poradí,tam bude určitě dost
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.05 2009 21:47


Jj, u piva se dá vyřešit věcí.
nahoru

sponzor





27.05 2009 21:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

27.05 2009 21:49


Petan:
Jj, u piva se dá vyřešit věcí.
no už jsme na to 3.Jak znám M.i.v.a ,tak ten má spoustu skvělých nápadů a rad se k nám přidá
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2007
Příspěvků: 601 | Témat: 10

27.05 2009 22:08


LPG* do turba je vzdy problem , ale tyky to muze funkovat uplne normalne , ale cena bude tak kolem 20 ci vic .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

27.05 2009 23:44


vencaa6:


jj, vím... přesto nad tím uvažuju...

ale pokud to chces tak to udelej... hlavni je ze spokojenej budes ty..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

28.05 2009 0:57


vencaa6:
Vrazíš do toho 30k, ušetříš 20k a pak to prodáš. Protože za rok budou ceny B6tek neodolatelné ...

Já bych to nedělal
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

28.05 2009 9:50


m.i.v.:

barenst: cena je 30tisíc

root: teď právě řeším, jak dlouho bych si chtěl auto nechat... min dva roky určitě... nechci hned další ušetřené prachy vrazit do auta...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

28.05 2009 10:03


Venco ja bych do plynu nešel kdybych mněl benzin... vim jak dopadla moje B3... respektive jak dopadl motor z te moji B3...bylo to na plyn nesmyslne propojky hadic po odstranění LPG* a motor šel časem do kytek... a jak jsem mněl Rapida, tak mi hořela elektrika od plynu... děkuji pěkne..to raději si připlatim a budu jezdit na benzin... než abych riskoval že se mi něco stane s motorem nebo bouchnu ... tot muj nazor
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

28.05 2009 10:10


Adélka80: nesmíš to dělat v garáži, ale od firmy, která ma dobré reference...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

28.05 2009 23:50


kámoš má 1,8 T v ochcavce LPG* a nemá problem ,předpoklad je kvalitni firma a vyrobce (delaj italove ,nizozemci,polaci,cesi)já mel cesky lovtec ve 3 svych autech a spokojenost maximalni (samozrejme ze jsem investoval tech par korun do udrzby a kontroly)

jinak posledni LPG* jsem mel v B5 1,8 avant a finansne jsem jezdil za 6L coz byla parada ted ma diesel a jezdim za 8L a jeste mi to chrochtá

na dětinské hlášky nafta do kamen ,benzín do zapalovače a plyn do sporaku nereaguju jen píšu osobní zkušenost což valné věčině vždy flusajcích lídí na jedno nebo druhe chybí
nahoru

sponzor





28.05 2009 23:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

31.05 2009 9:55


mara A4: já taky říkám nafta do kamen, plyn do sporáku. ale myslím to ve srandě. každý ať si jezdí na co chce...

kámoš se mně ptal známého s 1,8T v ochca a prej no problema. ptal jsem se kolegy s mondeem 2.0, taky no problemo...

kua, kua, či já vím... tady se bojím, jak se to s tím plynem bude pak prodávat...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

31.05 2009 10:15


vencaa6: s plynem to prodas lip nez obyc. Prece jenom nizsi naklady na provoz a nemusi do toho dalsi zajemce strkat tech 30k, ty uz jsi tam strcil ty. Alespon, co mam ja zkusenoti, tak stejne auto s LPG* stalo o neco vic nez bez nej a prodalo se celkem snadno
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

31.05 2009 10:21


sTeblo: no nevím. je hodně lidí, co si s plynem nerozumí...
Naposledy upravil vencaa6 dne 31.05 2009 19:51, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.05 2009 13:19


vencaa6:
Už jen proto, že by neměl přístup do většiny garáží mi za to nestojí

Když chci spořit, tak koupím dýzl, ale plyn ne-e.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

31.05 2009 14:48


vencaa6:
no nevím. je hodně lidí, co si plynem nerozumí...


-protože vědí ho...,já auto na LPG* vždy prodal take bez problemu stačilo do inzerátu přepočítat km na kč a bylo

Už jen proto, že by neměl přístup do většiny garáží mi za to nestoj

u nás těhle garaží kam se "nesmí" je málo vlastně si nyní nevzpomenu ani na jednu kam bych jezdil (v praze je to samozřejmě jiné)a hlavně u A4 jsem to měl tak že plnící ventil jsem měl hned vedle hrdla nádrže (takže žádné przdnění zadního nárazníku ,ohejbání a v zimě problem s námrazou...) a samolepku na zadní okno jsem si nenechal dát takže jsem mohl všude(jasně teorie o hoření podzemní garáže a problemu stím spojených si uvědomu ale to je jak u nepovolených xenonů nebo alu,pneu ruzných doplnku apod. ktere tu má 80% z nás)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

31.05 2009 16:24


root: na garáže seru. jezdím do nich minimálně...

a jak jsem řekl, auto měnit teď nechci...

mara A4: kde jsi měl přesně ten plnící ventil?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

31.05 2009 19:40


tady jsem ti to nakreslil-normálně když otevřeš víčko nádrže tak vedle hrdla pro benzín-kluci v LPG* srvisu co mi vždy dělájí LPG* to už jinam ani nedávají
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

31.05 2009 19:44


mara A4: tak to jsi mě překvapil, že to jde řešit i takhle...
nahoru

sponzor





31.05 2009 19:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

31.05 2009 19:52


vencaa6:
mara A4: tak to jsi mě překvapil, že to jde řešit i takhle...


myslím že to je nejlepší místo výhody jsem už psal(nezprzněnej narazník.....atd)takhle jsem to měl u B5 kdyby ten prostor u 8E byl menší tak to jde taky udělat stačí na to prostor asi jak dvojkoruna pak se tam dava to hrdlo až při tankování ale myslím že se tam vejde klasicky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

31.05 2009 19:53


vencaa6: Můj názor na to znáš.
A taky mi tvrdili, že do turba to nepůjde a 2 roky nez jakýchkoli potíží. Základ je, že se to musí umět udělat dobře, ne dobastlit.
Ti Zlíňáci už takové motory dělali, obrať se na ně, nebudou ti mazat med kolem huby, žeknou ti vše po pravdě!!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

31.05 2009 19:55


mara A4: nemáš to někde nafocené?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

31.05 2009 20:09


vencaa6:
mara A4: nemáš to někde nafocené?


mám přeinstalované pc takže už nemám ,ale když se podíváš na to do čeho se dává hadice s LPG* tak když vyšroubuješ tu plastovou zátku tak je to kovovej ventil- dřív se udělala díra do narazníku pak se vložil tenhle ventil chytnul dvěma šrouby a zespoda se přitáhla kovová hadička která vedla do nádrže a ted se ta hadička přitáhne zespodu k hrdlu nádrže stejny kovovej ventil se zasadí vedle chydne dvema šrouby a dá tam.jeste se podívam na SD kartu ve fotaku jestli to nemám tam .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

03.06 2009 10:43


mara A4: náhodou po té fotce na SD kartě ses nedíval?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email