Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 354 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 352
Uživatelů: 2
Celkem: 354

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

21.01 2021 18:34


Zdarec.
Dal jsem auto ke svému mechanikovi, co vždy vše udělá poctivě a je na něj spoleh.
Bohužel dnes jsem jel pro auto po výměně oleje v Tiptronicu a dílů přední nápravy a problém.

Nesvítí tlačítka na středové konzoli, nejde MMI*,BT,navi,rádio a ani otevřít kufr.

Měl jsem s sebou VCDC 19.6 , napíchnul a jednotky se ani nepřihlásí. V chybách na Battery managementu jsem našel 6 úrovní degradace, evidentně se vybila baterie, tu sice nabil, ale jednotky nedostupné.

Zkontroluje vodu pod nohama a vlevo v kufru (zítra) a pojistky. Má se kouknout ještě jinam?

A druhá věc - kalibrace podvozku - kdysi jsem to dělal na A8 D3 a v pohodě, ale to je už 6 let.
Stačí toto : https://www.youtube.com/watch?v=o2aeQ6bhu-Y&ab_channel=RossTechVCDS
https://www.ross-tech.com/VAG-COM*/cars/levelcontrol.html

Díky za rady

Fakt jsem nečekal, že výměně přední nápravy a oleje dopadne takhle
Naposledy upravil Vesly dne 17.02 2021 12:44, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





21.01 2021 18:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

21.01 2021 19:47


Klasika odešla jakakoliv jednotka na optice LWL nebo je tekutinka v zesiku tuneru dvd bt modulu anebo v panelu u forklacku.
S automatem apod to fakt souvislost nemá pokud tam nekdo neco nevylil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

21.01 2021 20:22


Njn, stane se. Škoda, že teď v zimě, bypass optiky už jsem objednal.Až přijde otestuju a dám vědět, aby ostatní věděli. Ale myslím si, že je to jasné.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

22.01 2021 7:29


Neni to nic nového resim to min 3x měsíčně a jedno z toho co jsem psal to natuty bude.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

28.01 2021 14:03


Tak Audi je doma. Pro jistotu jsem prošel pojistky všude a vše ok.
Přes VCDS jsem udělal test optiky https://vesly-x.rajce.idnes.cz/A6_2g_MMI/1476863710
Na jednotku 07 se prostě nedostanu a ani neproblikne BOOT LOGO.
Čekám na optickej bypass.
Je vůbec ten test o něčem ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

28.01 2021 14:11


tos dělal s nastartovaným motorem?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

28.01 2021 14:15


jo - je to chyba?
U nás je -5°C, byla mi zima
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

28.01 2021 14:22


noooo, když máš na odchodu altík, tak jo. To pak dělá napětí psí kusy (i když to zdánlivě není na ničem poznat), ale citlivější jednotky na to reagují, semtam se resetují a optika jde pak vždycky na chviličku do háje.

Vsadil bych se, že když ten test optiky zopakuješ (s nastartovaným motorem) budou chyby někde jinde, jsou totiž náhodné. Záleží které jdnotka se zrovna diagnostikovala když došlo k výpadku.

S vyplým motorem ti test optiky nejspíš projde, a budeš mít max. elektrický fault v tom výpisu.
To už bude víc vypovídající výsledek.

Kdybys nebyl tak daleko, mrkl bych se ti na to sám.
nahoru

sponzor





28.01 2021 14:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

28.01 2021 14:44


udělal jsem to teď 2x2 s ON/OFF motorem, výsledek stejný. Nemělo by MMI* aspoň probliknout, ikdyž nemám optiku ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

28.01 2021 14:53


Stejný, jako že i stejné jednotky mají stejné chyby?

Když nefunguje wakeup (to je to "electrical"), tak ani neví, že se má zapnout Takže ne, nemusí probliknout.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

28.01 2021 15:06


není zde kolem Lysé n/L +50km někdo kdo má O Bypass ? Můj přijde cca za týden.Půjčím, dám lahvinku, vrátím
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

28.01 2021 20:06


Satas asi dojezdil... vypada to,ze mi vezl ten bypass...

https://www.novinky.cz/krimi/clanek/ridic-uhanel-p [zkrácená url]
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

29.01 2021 1:55


Neblbni já nikam nevyjel 2 měsíce nemám na naftu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

01.02 2021 10:32


Jdu na to, bypass ještě nemám, snad zítra, ale mám doma AMI, použiju tedy toto Držte mi palce
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

03.02 2021 14:16


Takže bypass došel a to je asi vše pozitivní.
Perpartes jsem zkoušel nejdříve jednu jednotku za druhou přemostit - negativ.
Poté jsem vždy zapnul klíček a koukal, kde ještě optika svítí. Paradoxně BT bylo OK.
Zesilovač KO (po rozebrání zjištěno vypálených pár smd na el.vstupu
Dal jsem BYPASS.
Poté rádio - to samé. Jenže druhý bypass už nemám a přepinovávat to nebudu.
Zesik o rádio už jsou na cestě, protože náhradní na zjistění hodnot smd nemám.
Takže pokračování příště a evidetně tam zateklo jako mnohým přede mnou. To budu muset najít a opravit taktéž. Kdybych nenchal měnit olej a přední nápravu, mohl jsem aspoň poslouchat rádio
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

03.02 2021 14:34


Vesly: nikdy nic preventivne neservisuj
nahoru

sponzor





03.02 2021 14:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

13.02 2021 19:04


Takže částečný FIX.
Postup byl následující:
Abych vyloučil chybu v zadní OPTIC smyčce, musel jsem udělat bypass vstup/výstup.
MMI* naběhlo, samozřejmě bez dostupnosti dotčených jednotek.
Poté jsem začal připojovat jednu po druhé.
S NAVI to šlo, dále, zjištěno, že nejde napětí do rádia. Resp. napájení má GND a 2x 12V, jedno napětí ale chybí a pojistky jsou . Chybí napětí přímo pod GND, jde tam 1.9V což je divné.
Zkusím najít zapojení, poprosím ty co ví kam se kouknout.
Samotný konektor pro napájení NAVI a Rádia je shodný, je to cca 4x2 pin, kdy GND je hnědý je GND a modro červený 2x je 12x, jedno napětí nejde.
Co dál?
Čekám na zesilovač, který pokud vím podléhá ACP, přehodím IC ze starého. Nechci kupovat AVDI, abych uvedl do virgin state.

Proč nejde napětí do 2. pinu pro 12V do rádia?


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

13.02 2021 20:11


čili závěrem,
nejlépe změřit všechna napětí na pinech pro NAVI+RÁDIO+ZESIK a poté přemostit komplet IN/OUT OPTIC.
A připojovat po jedné a koukat, po každém přepojení je třeba udělat REASTART MMI*, nejlépe vyp/zap klíček, protože je vždy REASTART funguje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

13.02 2021 23:16


To chybějící napětí bude "wake-up" signál.
Našel jsi chybu.

Pro test ho propoj třeba z navigace. Jsou zapojené všechny paralelně.
Pak by se rádio mělo probudit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

14.02 2021 5:28


Ano to jsem zapomnel napsat.Toto jsem take zkousel,prohodit radio s navi.Chyba je v konektoru,resp.chybejicim napeti.Jenze nejdriv musim dohledat zda chybi vylozene napajeni,nebo Ringring V googlu zadavam vse mozne,ale nic zatim nemam.
Promerim to bez klicku a se zapnutym,jak urcit ktery je wakeup.Delam to venku v -5'C
Proc chybi wakeup napeti?Odkud jde?Naprimo?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

14.02 2021 8:59


pin 5. Teda jestli je tam taky dvouřadý 8mi pinový.

Měly by být zapojené
1 (terminal31)
2 (terminal30)
5 (open circuit diagnostic lead)

ty dva jsou na jedné straně, 5ka je ten samotný na opačném konci.

Na všech jednotkách na optice jsou zapojené paralelně, je to jeden drát, takže ho klidně propoj se stejným pinem na čemkoliv co máš poblíž (TV tuner, navi...)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

14.02 2021 14:06


Bohužel chybí na PINu 2 napětí , naopak 5 má 12V.
Každopádně opraven zesilovač, takže zvuk již je.
Udělal jsem foto kostky, ze které jde napájení do zesilovače,navi,radia.
Vpravo nahoře je označen pin s napětím 1,2V... o řád jinde...Nemůže to být od nějakého relé s přechoďákem? Moc se mi nechce napíchnout se na třeba zesilovač. V téhle zimě venku to spíš vypadá, že počkám do jara a natáhnu to čistě
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

14.02 2021 15:11


tak to ti tam nejde napájení. Nevím jak A6, A8 má pojistky v kufru vedle toho.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

14.02 2021 16:01


Legrace je,ze pojistky jsou Ok
nahoru

sponzor





14.02 2021 16:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

14.02 2021 16:48


Protože je na konektoru pro rádio 1,2V místo 12V, tak pojistka by to být neměla, ne? To by ukazovalo snad 0V ? Proč proboha 1,2V? To mí být přechoďák ne?
Mechanik říká, že při výměně nápravy nikde nic nepřerušil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

15.02 2021 16:37


viz obrázek výše - černá kostka se třemi piny, všechny mají dávat 12V.
Ten pro rádio dává 1,2V
Všechny proměřeny na svorkovnici, rádio vodič evidentně někde skoro přerušen či zkratován na zem.
Teď to dělat nemůžu, je tam -7°C, kabely od multimetru ztuhly na kámeen za 5 minut
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

16.02 2021 15:23


Takze jedna se o vodic,jehoz pojistka v kufru vpravo 5 nahoru.Sundal jsem plastovej dekl u zamku 5. dveri a jen lehce vakloval svazkem.Napeti kolisalo od 0.5V do 1.3V
Do svazku se sral ten co tam delal el.pro tazne.Je to fakt prasecina.Az bude teplec,rozmotam a najdu zeleny mech
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

16.02 2021 17:26


no, aspoň už víš kam se zaměřit, tak ať se zadaří.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

17.02 2021 12:42


Takže hotovo, opraveno.

Závada : vypálený zesilovač a rádio + el.vodič k rádiu přerušen oxidací v prostoru levé části kufru.
Vědět to co vím teď tak to mám za hodinu všechno ¨

Každopádně napíšu něco jako návod pro ty co by měli podobný problém s MMI*.

Nejdříve kontrola pojistek (při poruše vyměnit, pokud opět shoří, tak jít na zařízení)
Následně kontrola napětí na napájecích konektorech dotčených zařízení (jsou-li pojistky dobré a chybí napětí, tak jít po vodičích. Napětí jde do konkrétně do rádia a navigace 2x12V + GND-hnědá, hlavní napájení je pin pod GND, druhý je WAKEUP).
Pokud vše toto je OK, tak si zakoupit optický BYPASS (mám 3x ) a postupně přepojovat jednotky. Po přepojení vždy VYP/ZAP klíčkem, RESTART MMI* trojhmatem není 100% )
CO jsem vypozoroval, tak optika přicházela z jednotky BT (pod nohama řidiče) a jde do zesilovače, z něho do rádia a z něho do navigace a z té se vrací dovnitř do auta.
Některé jednotky vyžadují po výměně odblokování COMPONENT PROTECTION - CD, Zesilovač. Naproti tomu navigace, rádio a BT ne.
Odblokování je možné i výměnou konkrétního IC, ale zda je tomu tak ve 100% případů nevím. Každopádně po výměně nakódovat.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email