Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 326
Uživatelů: 5
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 3 | Témat: 2

23.02 2008 23:23


muze mi nekdo sdelit, jaky rozmer ma dojezdove kolo. Ja mam pouze v kufru dojezdovou sadu, a kdyz gumu prorazim, tak mi to je uplne k nicemu. 5x112 je samozrejme, ale jde o sirku a prumer rafku a to same o pneumatice.
Predem moc dekuji
nahoru

sponzor





23.02 2008 23:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 496 | Témat: 63

23.02 2008 23:28


na jaké auto???
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

24.02 2008 0:22


Co tam máš, když píšeš, že je to dojezdová sada?
A jak jaký rozměr dojezdový kolo. Jako nouzový, takový to malý? To je celkem jedno ne, vždycky bude menší, než všechny ostatní Jak správně píšeš, 5x112 rozhoduje.

Jinak bych se rád tady kolegů při tý příležitosti zeptal, jak moc může porušit jízda na rozdílném rozměru rezervy systém quattro*. Tedy co se může zničit a jestli to je vůbec reálná hrozba. Já se svým LPG* systémem v akci musím tahat s sebou rezervu v kufru a zabírá to dost místa. Nejradši bych však tahal s sebou toho nouzovýho prcka.
Nebo víte ještě o jiný alternativě, kromě používání runflatů(vysoká cena, dojezd gumu zničí) a nějaký tý pěny do gumy v případě defektu (výsledkem opět zničená guma).

Díky
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

24.02 2008 1:07


nevim jak je to treba u haldexu....

ale u quattra by mel bejt stejnej rozmer kvuli diferaku
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

24.02 2008 1:09


Bunda: u quattra se to vylozene NEDOPORUCUJE. je tam urcite nejaka technologicka rezerva, ale ja bych s tim nejel.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

24.02 2008 1:23


ja mam treba jako rezrevu ten samej elektron 17" s pneu 225/45

takze neco na tom bude. A hned me o tom par znamejch informovalo at tam endavam nic mensiho..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 3 | Témat: 2

24.02 2008 17:46


Mam A4 - 8E - 2003. Standartne mam rafky 7Jx15 a na to gumy 195/65/15, standartni rozmer. Kdyz vyhodim z kufru ten polistyrenovy drzak na vsechny ty nesmyly,(lepidlo, Kompresor*, hak na vleceni...), a vrazim tam standartni plnohodnotny kola, tak na prumeru se tam v poho vejde, ale je mos vysoky, cumi z toho plastovyho krytu. Vesmes to nicemu nevadi, protoze mam v kufru tzv dve podlahy, ale kdyz se k rezerve neco zakutaly, tak to nevytahnu jinak, nez vyndat celou rezervu, a to se mi nechce . Jde mi o to, jakou ma A4 standart rezervu (standart rozmer). Nikde to nemuzu dohledat...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

24.02 2008 23:43


Taky bych se bál s menším kolem jet. Díky za info. To už jsem v podstatě věděl, rád bych znal konkrétní možnost poškození.
Asi taky proto tam mám úplně stejnej náhradní válec jako ty, Speedy, ale narozdíl od tebe ho mám přímo v kufru..Dokážete si hoši představit, jak tam překáží..

Asi to budu řešit tak, že blízko domova budu jezdit bez rezervy. Kamarádi by mi mohli případně rezervu dovézt. Ale na ty delší cesty s potřebou většího kufru a každýho kila dolu výhodou bych to rád vyřešil jinak. Musím pohledat co trh nabízí. Je mi ale jasný, že zůstat někde o půlnoci ve Francii viset bez gumy s pěnou na dojetí je docela na houby.
Přitom by stačilo 15 miut práce a maže se dál. No jo, to je ta největší daň za plyn, s tím jsem do toho šel. Ale to jsem ještě nevěděl, že to menším kolem neošulim.

Jíro, to nevim. Hádal bych to přesně na ten rozměr co tam máš..
nahoru

sponzor





24.02 2008 23:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

25.02 2008 1:33


Tak jsem zatím zjistil, že ta pěna na dojetí je i na delší používání. Je jich více druhů, ale pracují na stejném principu. Ve spreji je tlak, který pneu zároveň se vstříknutím pěny nafoukne. Může se aplikovat i jako prevence.
Vesměs jsem na to našel negativní reakce.
Jako nouzovka dobrý, ale následky horší. Pěna někdy přestane fungovat po pár měsících, je od ní zadělaný celý ráfek i guma. Další nebo i obnovený defekt nelze již opravit běžným způsobem, protože ta pěna a lepidlo se nesnášejí. Jako další negativum bych bral její nespolehlivost, což se může projevit zvlášť ve vysokých rychlostech - vliv na vyvážení...

Ale další, a to velice zajímavou věc jsem našel toto: sadu na opravu pneu pomocí knotů http://www.caravanlife.cz/e107_plugins/content/content.php?content.64
a tady přímo prodej
http://www.ddpneu.cz/product/prakticka-sada-do-aut [zkrácená url]
Vypadá to velice slušně a v kombinaci s kompresůrkem by to mohlo vyřešit můj problém..
Je jasný, že to při některých defektech nemusí umět pomoci. To riziko bych přijmul.
Jinak za posledních pět let jsem najel zhruba 250 tisíc km a měl pět defektů. Takže defekt na 50 tisíc...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

25.02 2008 1:55


ja co jsem foukal tu penu, tak se jim to v pneuservisu nelibilo, ale jen z duvodu ze jim to ztizilo praci. NE ze by tim ta pneu bnyla znehodnocena
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.02 2008 10:05


Dojezdovka má většinou rozměr 125 - 15,nebo 145 - 15. Jsou samozřejmě i 14" kola. Na quattro* se může klidně dát, neboť se s tím popere diferák a nic se neděje...nevím jak u samosvoru, ESP* apd.
Na dojezdovce je nasně napsané, že se má použít jen na nejkratší cestu do servisu, tedy ne že píchnu a pak na tom budu jezdit ještě týden
Pro tyto případy já vozím plnohodnotné kolo a mám klid.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

25.02 2008 10:12


no prej se s tim ten diferak moc dobre poprat nemusi... radeji to pokouset nebudu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.02 2008 10:15


Jak prej???
Co to je za blbost. Každý diferák, pokud není samosvorný to normálně umožní, od toho je diferák, jen se doporučuje co nejkratší jízda a taky jak jsem psal, nevím jak ESP* apd, tohle musí být jasně vysvětleno v návodu konkrétního auta.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

25.02 2008 10:16


navod mam v nemcine ale i v servisu me upozornovali at tam vzivote necpu jako rezervu jakejkoliv mensi rozmer.

Tak jen posilam dal to co mi rekli.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.02 2008 10:29


V servise Audi, nebo v pneuservise?
To nevadí, že máš návod v Němčině, i tak se z toho dá vyčíst.
Na víčku nádrže nemáš nic? Já tam mám oba rozměry a přitom mám i quattro*, ale samozřejmě nemám automatickou uzávěrku zadní nápravy, takže u mě to na 100% nevadí a Torsen* to ani nepozná.
Pokud máš tedy ESP* a samosvor, tak bys ji mohl použít pouze v případě deaktivace tohoto systému. Nevím, jak má tohle Audi ošetřeno, chtělo by to zjistit, ale pokud si nejsi jistý, tak ji nepoužívej.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

25.02 2008 10:32


mam Torsen*, ESP* nemam...

jedine co elektronika ridi je ABS* coz je v poho, a druha vec kterou nevim jak odpojit, kdyz pri seslapnutem plynu tuknes levou nohou na brzdu, tak to vlastne ubere plyn..
nahoru

sponzor





25.02 2008 10:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.02 2008 10:54


Tu funkci, co popisuješ neznám.
Pochybuji, že máš mechanickou uzávěrku zadního diferenciálu.
Takže Torsenu dojezdovka nevadí, pokud bys nepoužil 2, ale mohla by vadit tvé automatické uzávěrce, protože může vyhodnotit rozdíl otáček kol na nápravě a snažit se o přibržďování kola, které se točí rychleji.

Někdo kdysi tvrdil, že prý to systém pozná, že máš dojezdovku a uzávěrku neaktivuje. Teoreticky by to poznat měl, když se ti 3 kola budou točit stejně rychle a jen to jedno rychleji, což by běžně v praxi nešlo, ale tuhle informaci nemám potvrzenou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.1. 2007
Příspěvků: 24 | Témat: 6

27.02 2008 15:04


Já se snad podívám do manualu. Ale co pisou tak se da i quattro* tahnout s jednou zvedlou napravou. a to cca 50 km rychlosti 50km/HOD*. Tazeni tam doporucuji jen 80km max. asi kvuli prehrati diferaku.
Ja vozím dojezdovku. Když jsem zatím píchnul tak tam byl nekdo jinej s autem a s nim jsem jel rovnou do pneuservisu.

Jinak souprava na zalepení hřebíku atd. se prodavá v motorkařských obchodech.(taky nevozej rezervu) Říkají tomu antipich.(je to tkaloun namocenej v lepidle) Já to jednou tim opravoval. Nacpal jsem to do díry po šroubu a jezdil jsem na tom do sjetí gum.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 378 | Témat: 8

28.02 2008 9:18


horak.jira:
Mam A4 - 8E - 2003. Standartne mam rafky 7Jx15 a na to gumy 195/65/15, standartni rozmer. Kdyz vyhodim z kufru ten polistyrenovy drzak na vsechny ty nesmyly,(lepidlo, Kompresor*, hak na vleceni...), a vrazim tam standartni plnohodnotny kola, tak na prumeru se tam v poho vejde, ale je mos vysoky, cumi z toho plastovyho krytu. Vesmes to nicemu nevadi, protoze mam v kufru tzv dve podlahy, ale kdyz se k rezerve neco zakutaly, tak to nevytahnu jinak, nez vyndat celou rezervu, a to se mi nechce . Jde mi o to, jakou ma A4 standart rezervu (standart rozmer). Nikde to nemuzu dohledat...

Co to máš za verzi?
Já mám taky 8E 2003 a mám tam 205/55/16 a to včetně rezervy a pohodlně se mi do podlahy kufru vejde i s nářadím dalšíma drobnostma...

Každopádně od "výroby" je tam rezerva stejně velká jako to ostatní, takže na tom něco bude...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 6

25.09 2018 17:55


Zdravím Vás, nikde jsem se zde nedočetl, jaká dojezdovka tedxy má v A4 být. Mám 320 mm brzdy a jou i dost masivní a široké, a jde mi o to jestli shánět dojezdovku s ET 25 v průměru 16, 17 nebo 18. Klasické kolo je do té díry moc vysoké a nepujde tam pak ten plastový kryt. kolika palcovou dojezdovku tam máte vy ????
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

28.09 2018 13:04


Mám klasiku kolo rezervu v 17" 235/45 a vleze tam v pohodě.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email