Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 18 ledna 2021
Celkem je zde 13 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Patas98
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 46 750
Online návštěvníků
Návštěvníků: 11
Uživatelů: 2
Celkem: 13

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 57981 | Témat: 8169

26.11 2020 9:00


Chcete se projet Rapidem nebo Stovkou? Československé youngtimery si můžete jednoduše půjčit
Platforma pro sdílení aut HoppyGo vítá ve své nabídce ikonické youngtimery ze 70. a 80. let 20. století v čele s modely Škoda 110L a Škoda 136 Rapid.

Autor: Hugo
Kategorie: Škoda 100 Škoda 110 škoda 130 Škoda Rapid aplikace HoppyGo sdílení aut Škoda škoda 100 škoda 110 Škoda 136 Rapid speciální veteráni Veterány Škoda
Datum zveřejnění: Thu, 26 Nov 2020 07:00:01 +0000

Uživatelé si tak nyní mohou vychutnat historickou jízdu v prvním československém automobilu, kterého se vyrobilo přes milion, nebo ve sportovnější verzi dobře známé „stodvacítky" zvané „Porsche chudých". Nesmrtelné historické unikáty jsou ve skvělém technickém stavu k zapůjčení v Praze a nabízí jedinečnou možnost poznat, jak cestovala typická československá rodina.

„Mezi stěžejní výhody HoppyGo patří kromě příznivých cen a uživatelsky přívětivé aplikace také velice bohatá nabídka automobilů, kterou neustále rozšiřujeme. Naším cílem je poskytnout uživatelům jak komfortní a moderní vozy pro cestování na dovolenou a víkendové tripy, tak speciály, které nabídnou jedinečný zážitek a unikátní svezení - ať už jde o obytné karavany, sportovní speciály nebo právě o historické youngtimery, které mají dnes již kultovní status," uvedl Jakub Erben, Fleet manager HoppyGo.

Škoda 110L

Škoda 100 a 110 jsou téměř stejné osobní automobily, které se liší pouze motorizací. Vyráběla je československá automobilka AZNP v období 1969-1977 a v historii tuzemského automobilového průmyslu zastávají významné postavení. Jedná se totiž o první československý automobil, který překonal hranici milionu vyrobených kusů (1 079 708 ks) a zároveň jde o první miliontý vůz značky Škoda s motorem vzadu.

Model v nabídce HoppyGo je velice zachovalá verze 110 „de Luxe", což byla silnější motorová varianta 1107 cm³ / 39 kW s maximální rychlostí 128 km/h, která rovněž nabízela speciální lůžkovou úpravu sedadel včetně luxusních doplňků. Škoda 110 L měla jako první uprostřed čelní masky nápis Škoda a celkově se jí vyrobilo přes 259 tisíc kusů (včetně verze LS).

Zdroj: HoppyGo

Modely 100 a 110 byly v Československu exportním klenotem, jelikož se vyvážely do řady západoevropských zemí a verze 110 L dokonce i na Nový Zéland. Veřejnost zaujaly především příznivou cenou a velice dobrými jízdními vlastnostmi. Škoda 110 se později stala východiskem také pro koncepční automobily a její poháněcí soustava poskytla základ pro první formuli Škoda z podniku Metalex.

Škoda 136 Rapid

Modely Škoda Rapid vyráběla rovněž československá automobilka AZNP v období 1981 až 1990 v Kvasinách a jednalo se o sportovně laděné osobní automobily. Rapid 136 vycházel z modelů Škoda 136 GL a měl v zásadě shodný motor s modelem Škoda Favorit o objemu 1289 cm³ a výkonem 46 kW. Celkem se vyrobilo 9 708 kusů a velkou popularitu si získal především ve Velké Británii kvůli nízké ceně a specifickým jízdním vlastnostem ovlivněným podélným uložením motoru za zadní nápravou.

Renomovaný britský motoristický magazín Autocar & Motor vůz testoval v roce 1988 a dokonce tehdy uvedl, že se „chová jako Porsche 911". Tuto zmínku následně vtipně využil také britský importér v reklamní kampani, kde porovnával shodné jízdní vlastnosti právě s ikonickou 911. Škoda 136 Rapid tak byla od té doby přezdívána „Porsche chudých". V nabídce HoppyGo je tento model ve velice dobrém stavu z roku 1989 s nájezdem pouhých 70 tisíc km.

Pronajímatel českých youngtimerů má ve své sbírce i další kultovní modely, a kromě zápůjčky nabízí i kompletní prohlídku. „Naše portfolio historických unikátů čítá zhruba dvě desítky vozů a vedle statických prohlídek na nejrůznějších veletrzích, autosalonech a výstavách, jsme se nyní rozhodli tyto automobily veřejnosti ještě více zpřístupnit. Kromě zapůjčení vozu na HoppyGo poskytneme zájemcům rovněž možnost podívat se také na zbytek naší sbírky včetně odborného výkladu. Kompletní sbírku našich veteránů si zájemci mohou dopředu prohlédnout na našem Instagramu @veteranyskoda," uvedl majitel sbírky.

Kromě historických unikátů nabízí platforma pro sdílení aut HoppyGo více než 2 000 aut nejrůznějších značek, a vedle širokého výběru je velkou výhodou rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy a zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V případě dlouhodobých pronájmů na více dní navíc mohou uživatelé využít výhodný slevový program. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





26.11 2020 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email