Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 146 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 136
Uživatelů: 10
Celkem: 146

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2020
Příspěvků: 21 | Témat: 5

06.11 2020 14:53


Zdravím vás. Jsem nový člen a hned úvodem bych tady rád vyřešil dilema. Chci si koupit Audi A5. Rozhodl jsem se, že musí mít S-tronic. Měl jsem A6 Multitronic* a vadil mi m.j. ten variátorový styl. Momentálně jsem narazil na šikulku ale s Tiptronic*. Kluci, co myslíte, do čeho jít bez obav? Díky za každou plnohodnotnou radu.
nahoru

sponzor





06.11 2020 14:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5263 | Témat: 68

06.11 2020 15:06


Ahoj, napis jaky rok, motorizace a kolikastupnovy Tiptronic* to je
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

06.11 2020 16:12


obecne plati, ze kazdy automat se drive ci pozdeji posere a pak se z toho posere

neznam ve svem okoli nikoho, komu by se to u audi nestalo

ja 2x allroad c5
kamos Q7 .. momentalne se hrouti
predtim 2x A8 D2 ... 2 ruzne auta
jiny znamy stronic
kazda oprava kdyz je dobre min 30tkc
a to je tiptronics jeste porad to nejlepsi z automatu co tam davaji


automat je extra luxusni kurvitko a kdyz se k tomu prida postou audi ala dozivotni napl oleje, divim se ze je jeste nepotkala hromadna zaloba ala dieselstory
))))))))))))))))
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2020
Příspěvků: 21 | Témat: 5

06.11 2020 16:27


Jedná se o 2,0TDI, 2014, 6ti stupňový Tiptronic*.

Z dalšího chápu, že je lepší jít do manuálu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2020
Příspěvků: 21 | Témat: 5

06.11 2020 16:28


2,0TDI...šestistupňový..2014
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5263 | Témat: 68

06.11 2020 17:46


Tenhle Tiptronic* by mel byt relativne spolehlivy, ale k charakteru A5 se mi moc nehodi, spis je to takovy pomalejsi/komfortnejsi ustroji. Treba se do vlakna prida lubomt a rekne k tomu neco vic. Kazdopadne bude nejvic zalezet na dosavadnim servisu a najezdu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2020
Příspěvků: 21 | Témat: 5

06.11 2020 17:51


Uvidíme. Asi se vrátím k manuálu. No, ještě mám čas. Zatím děkuji.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11010 | Témat: 89

06.11 2020 19:00


A a5 2.0tdi je ten Tiptronic* asi fajn. Kdyz to nema motor, nepotrebuje to ani prevodovku...
nahoru

sponzor





06.11 2020 19:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2020
Příspěvků: 21 | Témat: 5

06.11 2020 19:07


No, už nejsem mladý kluk, abych si zakládal na výkonu a rychlosti. A nemám ani takové nájezdy. Proto bych nerad šestiválec trápil.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11010 | Témat: 89

06.11 2020 19:08


honzapopelka: pak je prevodovka uplne sumafuk.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2020
Příspěvků: 21 | Témat: 5

06.11 2020 19:16


tomko222: svým způsobem máš pravdu ale nerad bych do ojetinky hned vrážel. I když, s tím se asi musí počítat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

06.11 2020 23:26


B8 2014 sa 6.st Tiptronic* dávno nerobil, iba 7.st s-tronic alebo 8.st Multitronic*
Naposledy upravil lubomt dne 10.11 2020 22:11, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11010 | Témat: 89

07.11 2020 7:12


lubomt: to som si aj myslel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2020
Příspěvků: 21 | Témat: 5

07.11 2020 8:47


lubomt: Takhle to uvádí prodávající - vyrobeno 07/2014, Převodovka* automatická (6 stupňová), původ Belgie.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

07.11 2020 9:48


Predávajúci sa kopol
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2020
Příspěvků: 21 | Témat: 5

07.11 2020 10:06


lubomt: Takže, osobně vyzkoušet. Buď teda bude S-tronic nebo Variátor* Multitronic*. Kuwa, to jsou pořád nějaké problémy
nahoru

sponzor





07.11 2020 10:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

07.11 2020 10:20


Ak pise quattro*, tak s-tronic. Ak predok, Multitronic*. Podla VIN* sa da pozriet
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2020
Příspěvků: 21 | Témat: 5

07.11 2020 10:26


lubomt: aby toho nebylo málo, neuvádí, jestli quattro* či předek. Ty dokážeš zjist dle VIN*? Tady je - WAUZZZ8T8FA009710
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

07.11 2020 12:38


A5 Sportback 2,0 CGLC 7/2014, model 2015. Prevodovka PCG 8.st bezstupňová, Multitronic*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2020
Příspěvků: 21 | Témat: 5

07.11 2020 12:51


lubomt: Bravo. Takže vymalováno, Multitronic* opravdu nechci. Mockrát děkuji za ochotu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

11.11 2020 19:23


To je to co mam ja v A4. Ja za seba musim povedat ze to zas neni take najhorsie. Ked sa clovek naučí tak je to fajn mašina.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2020
Příspěvků: 21 | Témat: 5

11.11 2020 19:32


Peterr83: Měl jsem Multitronic* v A6 a vadilo mi, že se nedá v podstatě brzdit motorem. Jsem zvyklý využívat brzdnou sílu motoru a šetřit brzdy, když to jde.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

11.11 2020 20:22


Každému vyhovuje iné
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2020
Příspěvků: 21 | Témat: 5

12.11 2020 17:24


Nakonec vyřešeno (zatím) Půjdu do 2TFSI Sline 180kW Stronic
nahoru

sponzor





12.11 2020 17:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

12.11 2020 22:21


A čo tak 8 st ZF Tiptronic*?

Neviem či ich dávali do A5 ale A6 A7 BiTurbo* ich mali od 2012
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

12.11 2020 22:49


Vsetky 3,0btdi ich maju
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11010 | Témat: 89

13.11 2020 7:28


V a5 bitdi nebolo...takze ani Tiptronic*
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

13.11 2020 8:59


To uz by to auto lietalo, kedze je lahsie ako A6
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

16.11 2020 17:30


Ale no ... o zopár kg?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

16.11 2020 17:42


200 nie je zopar
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email