Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 393 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 392
Uživatelů: 1
Celkem: 393

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.10. 2020
Příspěvků: 51 | Témat: 10

05.11 2020 23:47


Zdravím Vás.

Uvažujem nad vyčistením vnútra motora 4.2 BFM od karbónových usadenín.
Kúpil som si A8L D3 a chcem si dať pekne do-poriadku

Začal by som od motora, už pri kúpe som tam videl tie usadeniny, ale po zvážení všetkých + a - som sa rozhodol, že si spravím radosť, tak dúfam, že som si nekúpil starosť
Dosť som sa divil, že v BFM-ku sú usadeniny, to by som čakal skôr v FSI* ako v MPI*, ale tak predpokladám že "dopriali" tomu, Long Life každých 30 000km+ a neskôr už len klasický 5W-30, ako som našiel štítok na dverách.

Keď som čistil motor z vonka, napadlo mi skúsiť tie usadeniny na vrchnáčiku oleja vyčistiť riedidlom C6000 (prvé, čo prišlo pod ruku) a na prečudovanie to bez mechanického zásahu vyčistilo krásne do čista len tým, že to bolo potopené v ňom.
No malo to 1 háčik, tá tesniaca guma sa natiahla samá od seba a nešlo mi to zakrútiť späť. Po čase sa tá guma znova zmrštila a zakrútil som to bez problémov.

Uvažujem na koľko je reálne takto zatopiť motor po vrchnáčik, nechať to pôsobiť a vypustiť von.
Sú v motore gumy, ktoré sú toho istého materiálu, ako tá na vrchnáčiku kde sa dolieva olej ? Natiahli by sa, keby sú z oboch strán pritlačené ? Nechcem, aby mi motor tiekol, ale ten magľajz tam nechcem.

Ak by stými gumami nebol problém, po vypustení by som postup zopakoval, nech je to čisté.
Po vypustení by som to nechal vyvetrať, teda odpariť (ten vrchnáčik schnul pred očami), nech to neriedi olej.

No a potom tam chcem dať olej s vyššou viskozitou pri teple, nech sa netrhá film alebo aby sa neprepaľoval, ako 5W-30.

Čo na to vravíte ?
nahoru

sponzor





05.11 2020 23:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 84 | Témat: 16777215

06.11 2020 14:29


Zatopit motor?? To by mohla byt rychlá smrt....motoru.

Olej dávám zásadně dle doporučení výrobce auta.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

06.11 2020 19:36


0000: tak to mi pride blbost, a nic by som tam nelial...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

06.11 2020 19:58


To jsou zase nápady zalejt motor ředidlem až po víčko

Proboha kam na tyhle pikačoviny chodíte? co hulíte za matroš?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.10. 2020
Příspěvků: 51 | Témat: 10

06.11 2020 20:05


A ako to rozumne čo najrýchlejšie vyčistiť až povrch ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

06.11 2020 20:14


Skrat interval vymeny oleja na polovicu. Daj tak 2-3 vymeny po 7000km a to je cele. Ak nemas nejaky zasadny problem s motorom tak to staci. Takymito experimentami viac riskujes ako ziskas.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

06.11 2020 20:16


Motor ven rozebrat a vyčistit jiný řešení nebude lepší.
Cpát tam jakýkoliv sajrajty na rozpuštění nánosů můžou způsobit vážný škody tak že ani takový přípravky nepoužívat. Můžou způsobit zacpání sacího koše a je vyděláno. Nehledě v důsledku rozpuštění toho maglajzu to ten motor může v lepším případě přidrbat.

Jakýkoliv agresivní přípravky viz aceton budou narušovat těsnění gufera a pokud je nějaký vedení svazky pod ventilovým víkem tak i ty to může poleptat. Tak že zalití motoru je totální nesmysl.
Nehledě na to až se to po takovýmhle pokusu natočí tak veškerý ložiska klika ojnice válce písty kroužky budou suchý a to teprve bude sranda.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.10. 2020
Příspěvků: 51 | Témat: 10

06.11 2020 20:54


Neviem, či sme sa úplne dobre pochopili.

Ako aspoň olejová vaňa so sitom by šli dole, pre kontrolu. No celý motor sa mi nechce rozoberať. Keď vrchnák bol v tom riedidle, tak riedidlo sa nasycovalo rovnomerne tými usadeninami a olejom - neodlúpili sa kusy usadenín, ani to neplávalo na spodku, ale v celom objeme riedidla, teda bol by predpoklad, že maglajz sa rozpustí úplne, nie len odlepí a upchá čosi napríklad ten sací kôš, ten by bol podľa mňa riadne čistý.
Skôr sa mi jednalo o to, čo namiesto takého typu riedila použiť, niečo, čo nenatiahne takto gumy. Síce sa zmrštila naspäť a nepredpokladám, že vnútri motora sú takéto mäkké gumy, tak predsa píšem sem, možno niekto vie, či sú tam také a kde (ak by bolo treba vymeniť aj)
Alebo možno už niekto skúšal na inom motore a nič zlé sa nestalo.

Napadla mi aj klasická cesta to je jasné, teda skrátiť interval výmeny oleja, ale príde mi to oveľa drahšia cesta a keby neriešim financie, tak na koľko je pravdepodobne, že sa motor pekne vyčistí ?
Po koľkých výmenách ? a ak vôbec ?

Dávať tam potom radšej redší olej, alebo tepelne odolnejší a teda hustejší ?
Alebo na preplach olejom dať ten riedky-lacnejší pokiaľ neuvidím výsledok a potom tomu dopriať teplotne odolný - hustejší ?

Chápete, jedná sa mi o to, či lacný riedky zas nebude prepaľovať a teda znova sa usádzať viac, ako by vyčistil.
nahoru

sponzor





06.11 2020 20:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

06.11 2020 21:07


Řešíš blbosti. Dávej olej co je předepsaný výrobcem. Zkrácením intervalu není olej tolik degradovaný a neobsahuje potom tolik nečistot. A věř že tím tomu motoru rozhodně neublížíš jako nalitím ředidla. Long interval je smrt všech motorů. Potom to vypadá tak jak to máš v motoru. Pokud dáš co tam patří tak to bude čistý. Já za těch x let co mám naftový auta tak nemám nikde žádný usazeniny motor je krásně čistej a to díky tomu že dostává co tam patří a měním max po 15tis km.

Pokud se ti chce mordovat s vanou a odstranit co se dá tomu neublížíš. Hlavně ať máš čistý sací koš na olejovým čerpadle.To je základ.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

06.11 2020 21:33


Tvl svět je fakt zlej....ste normální?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

18.11 2020 9:41


Já bych se přidal k tomuhle tématu, když už se tu řeší jak (NE)čistit motor.

Zajímalo by mě jestli vůbec je nějaká metoda jak rozpustit letitý "mazut" z oleje usazený v různých zákoutích motoru bez jeho rozebrání, nebo jestli to nejde?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

18.11 2020 12:27


Na starších jednoduchých TDI* motorech mám ověřený výplach BG109. Mě to dost pomohlo. Zatím nevím o nikom, komu by to poškodilo motor a spoustě lidem to pomohlo. U benzínu nemám přímou zkušenost, ale je o tom dost napsáno na netu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

18.11 2020 12:32


O BG109 som premyslal aj ja.. Bojim sa ale ze to uvolni pevne castice karbonu, ktore upchaju saci kos..Co z toho potom tieklo?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.10. 2020
Příspěvků: 51 | Témat: 10

22.11 2020 1:50


e-certik (18.11 2020 9:41) orig :
Já bych se přidal k tomuhle tématu, když už se tu řeší jak (NE)čistit motor.

Zajímalo by mě jestli vůbec je nějaká metoda jak rozpustit letitý "mazut" z oleje usazený v různých zákoutích motoru bez jeho rozebrání, nebo jestli to nejde?



Však toto tu riešim celý čas, myslíš že dostaneš nejakú odbornú odpoveď ?

Lebo ja čakám márne na info od niekoho, kto naozaj mal plno motorov rozobratých, čistil to kadečím a vie, aká chémia na to, ako pôsobí.
A konečne by sa vyjadril vecne a napísal by, aké rozpúšťadlá dokážu rozpustiť ten "mazut" bez poškodenia gumy toho typu, ako je na vrchnáčiku na olej -(ktorá sa možno ani vo vnútri motora nenachádza). Bez toho, aby sa tu robila reklama konkrétnemu produktu, kde sa zrejme hojne pripláca len za značku marketing,..

Alebo keby sa tu našiel niekto kto mal rozobratú tú V8 (4.2 BFM) a vie, či tam vôbec aj také gumové tesnenia sú. Ak nie, tak čo odpojiť a aké pripchať otvory.
Ale zatiaľ nič,..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

22.11 2020 6:48


Mas pocit, ze v motore ktoreho teplota sa pohybuje od 100 do 1000 stupnov su nejake gumove tesnenia? Bez ohladu od toho riesis hluposti, preplachov je na trhu xy druhov, staci si vybrat.. Hore spominany BG109 napriklad.

Pripadne mozes skusit experimenty typu nafta do oleja/petrolej do oleja. A jazdi. Rozpusti ti to vsetko, mozno aj ojnicne saly postupne Vsetko zalezi od toho ako velmi chces riskovat/aky velky si kaskader. Uz ti tu par ludi pisalo, ze nic take neodporuca a stale si ides svoje. Mozno faktura za novy motor by Ta vyliecila.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 84 | Témat: 16777215

23.11 2020 21:00


to: 0000
Jednou píšeš, že chceš čistit vršek motoru a pak zase, že vana motoru....to jsou ovšem dvě dost různé věci.
Pokud chceš čistit místa, která jsou oplachována motorovým olejem, tak jak už ti tu někdo psal, udělej jednu nebo dvě výměny oleje v motoru navíc. Nový olej karbon rozpustí a ty ten rozpuštěný karbon vypustíš s olejem.
Pokud ti jde o sání + EGR*, tak nejlépe sundat a čistit čističem na karbon ev na EGR*, běžně se to prodává.
Pokud výše uvedené způsoby nepomohou, pak nemá smysl čistit, ale jezdi dokud se motor nezastaví, pak výměna motoru.
nahoru

sponzor





23.11 2020 21:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.10. 2020
Příspěvků: 51 | Témat: 10

18.12 2020 12:44


snuff: ako som už spomínal, hľadám alternatívu ku klasickým preplachom, riešením hlúposti by som to nenazval. Kto vie, poradí, predsa kto nevie, tak sa tomu bude napríklad vysmievať alebo sám písať hlúposti.
Nemal som ten motor rozobratý, neviem čo v ňom je, ale gufero tiež považujem, za gumové tesnenie a nenachádza sa tam ?
Robil by si experimenty na svojom aute, keby máš tam tento motor ?
Ale viem, mal si za potrebu sa k tomu vyjadriť, mohol si sa radšej vyjadriť k tomu či bude tie ojničné ložiská treba meniť a pri koľkých km na takomto motore

STRUCTOR: nikde nepíšem raz tak raz tak, chcem vyčistiť celý motor. Pokojne si to celé ešte raz prečítaj, lebo ani sanie nikde neriešim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

18.12 2020 15:52


vacsinou taketo hokusy pokusy s dekarbonizaciou skoncili smrtou motora vymen olej po 5000km a nic neries, nespekuluj,nevymyslaj....amerika je uz objavena davno
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.10. 2020
Příspěvků: 51 | Témat: 10

18.12 2020 16:49


No dobre chlapi, skúsim to vymieňať v skrátených intervaloch a či to naozaj pekne vyčistí. Neviem koľko pojazdím na tomto aute, takže nesľubujem, že sa aj v tomto prípade dozviete, ak to dopadlo, ale keď tak máte znova info z prvej ruky

Ešte ma zaujíma, čo poviete (ale iba ak sa zamyslíte nad tým hlbšie), nad zmenou viskozity oleja.
Konkrétne dať taký, čo odoláva vyšším teplotám, počul som, že tieto motory prepaľujú olej, to môže byť pokojne dôvod tých usadenín no nie ?

Taká 5W40 by mohla stačiť ? origo sa odporúča 5W30, kúpil som s 0W30.
Používali predpokladám kvôli úspore palive v zime.

Poprípade, aký najodolnejší tam môžem vliať ?
už čakám kedy niekto napíše, že tam má ísť len presne taký, len ako odporúča výrobca, ale toto sa nepýtam.
Chcem, aby viac odolával, zrejme až roky preverili to že sa prepaľuje a usádza sa, takže pri výrobe stým ešte nerátali. Berte to tak.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

18.12 2020 17:59


Dej tam olej co tam dle specifikace od výrobce patří,tj. výkonnostní specifikaci a viskozitu. a Zkrať intervaly výměny oleje jak je psáno výše. Jestli ti to přijde drahé řešení a chceš spíš šetřit, měl sis koupit Dacii.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

19.12 2020 11:12


0w30 isto nieje dobry napad, skor 5w50 sa neprepali lebo ma vyssie posledne cislo a od 0w30 necakaj ze ti klesne nejaka spotreba paliva, ani kvapka neklesne! ten motor bude zrat stale svoje a nemalo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.10. 2020
Příspěvků: 51 | Témat: 10

21.12 2020 13:36


Nakadah (18.12 2020 17:59) orig :
Dej tam olej co tam dle specifikace od výrobce patří,tj. výkonnostní specifikaci a viskozitu. a Zkrať intervaly výměny oleje jak je psáno výše. Jestli ti to přijde drahé řešení a chceš spíš šetřit, měl sis koupit Dacii.


Pre pána kráľa, ty by si sa nemal radšej vyjadrovať a nie to ešte mne radiť Daciu!

Píšem to jasne, chcem vyjadrenie iba od toho čo sa zamyslí nad tým hlbšie a vyjadríš sa ty, čo si sa ani nezamyslel a nevieš vlastne ani čítaš s porozumením
Aj logika tvojho príspevku postráda, lebo čím odolnejší olej v širšom spektre teplôt, tým je drahší (pri tej istej značke), takže keď tam chcem dať odolnejší a radím sa aký by bol lepší od originálu, tak som zrejme ochotnejší si za to priplatiť viac, ako stojí originál. Ale chápem, mal si silnú potrebu sa vyjadriť
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.10. 2020
Příspěvků: 51 | Témat: 10

21.12 2020 14:08


bady555 (19.12 2020 11:12) orig :
0w30 isto nieje dobry napad, skor 5w50 sa neprepali lebo ma vyssie posledne cislo a od 0w30 necakaj ze ti klesne nejaka spotreba paliva, ani kvapka neklesne! ten motor bude zrat stale svoje a nemalo


Vieš mi prosím ťa vysvetliť prečo nieje dobrý nápad ? takýto im tam vlievali v značkovom servise, neverím tomu, že si sami pýtali inú špecifikáciu, pre nejaký dôvod im ho tam museli dávať. Alebo iba zarobiť na nich ? lebo kade to auto chodilo, tak tam nebýva -30°C v zime.
Myslíš že 5W40 je málo ?

No 0W je menej viskózny v mínusových teplotách (pod -30°C), ako 5W (nad -30°C) a za tepla majú rovnakú špecifikáciu, takže mne osobne príde vhodnejší. Lepšie začne mazať ten motor aj na krátke trasy, tiež nieje taký viskózny a ľahšie sa štartne ten motor. Takže nejaká úspora paliva z toho vyplynie a aj lepšie mazanie = vyššia výdrž motora.
No a čo sa týka viskozity pri 100°C, tak pri vonkajšej tepote okolia (do 30°C) sú na tom rovnako.

Keďže tieto veci sú mi jasné už dávno, otázne je či 5W30 vydrží bez trhania sa, a tiež je otázne, aký znesie tepelné zaťaženie tohto motora bez trhania, bez toho, aby sa kupoval zbytočne ten s najvyššou viskozitou.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

21.12 2020 14:22


chlapče ty si nějaký můdrý.
nahoru

sponzor





21.12 2020 14:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

21.12 2020 15:27


rozsini (21.12 2020 14:22) orig :
chlapče ty si nějaký můdrý.


Chalan prisiel z vyvojoveho centra v Ingolstadte. Nemozes sa cudovat, ze ma tieto veci v malicku
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

21.12 2020 16:26


No, tak tam treba naliat rovno nejaky aceton, nechat to mesiac odstat, potom sa uvidi.
A uz bude jedno, aky olej tam budes davat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

21.12 2020 16:39


Xylen-Aceton-Ethanol směs když už (50+25+25%), ta rozpouští karbon suprově
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

21.12 2020 17:27


Mě tahle doba raketově přestudovanejch jedinců za klávesnicema z netu neutuchajícně baví....
To jsou takový násery informací že je to lepší feeling než si dát lajnu uplně vožralej.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

22.12 2020 2:30


Nechte ho at ten motor naplni az po vrch tim acetonem, tom se po obede vybehne mrknout na dvorek jestli se tam v koprivach za barakem vali naka 4.2 jka zD3jky a vsichni budou spokojeny, treba tu ozdravnou kuru acetonem motor prezije a klucina bude spokojenej , muze vydat na YouTube novej dil serialu doktorauto - poradnej vyplach dutin
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

22.12 2020 10:22


Teď trochy vážněji, taky bych rád měl motor čistej i zevnitř (hlavně zevnitř, že ano )

Měl jsem na ventildeklu i ve vaně (a určitě i jinde) takový ty usazeniny co vypadají jak když puchří stará barva.

Hodil jsem tam preventivně 2x za sebou asi na 1000 - 1500km nějaký levný olej 5w30 (samozřejmě i filtry 2x) A překvapivě narozdíl od origo LL oleje byl i za těch 1000 km pokaždé pořádně tmavý, jak z nafťáku.
Včera jsem vylíval druhý a protože jsem měnil olejové čerpadlo, kouknul jsem se pod vanu na spodek motoru, a překvapivě byl skoro čistý. a nečistoty (teď už spíš jen mapy jako když steče po něčem špinavá voda) šly v pohodě utřít hadrem.

Teď mám nachystaný origo 502.00 na zkrácený interval, tak uvidíme za 5000km co z toho vyteče.

Moje teorie je, že LL olej nemá moc detergentů, protože má být v motoru dlouho, a není záhodno aby hned na začátku rozpustil usazeniny a pak nechal tu brusnou pastu kolovat 30.000km motorem. Takže místo aby čistil, tak naopak pomalu motor zasírá. A to i když ho člověk vyměňuje třeba v polovině intervalu.

Naopak "sračkoidní" oleje mají detergentů až moc, a díku tomu ze začátku motor vyčistí a vypláchnou hodně.

Tolik k mým čerstvým empirickým zkušenostem s čištěním motoru.

Za mě se přidávám k názoru, že výplach funguje, ale s poznámkou, že to nesmí být LL olej.

A zajímal by mě názor na tlak oleje v tomhle motoru, ale na to založím nové téma.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email