Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 353 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 352
Uživatelů: 1
Celkem: 353

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.10. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

12.10 2020 11:19


Dobrý den,
mohl bych poprosit o konzultaci, zda se do - Audi A6 Avant, 171 kW, 2967 cm3, diesel, automatická Převodovka*, rok 2007, najeto 310000 km - vyplatí investovat cca 60000, které jsou dle mechanika nezbytné, viz:
Výměna oleje v převodovce - 9000 Kč
Rozvody, řemen, řetěz
Vodní pumpa
Kotouče + destičky - přední i zadní
Celá přední náprava - silentbloky?
Jedná se mi o to, zda je tento typ auta "držák", že když uvedené vyměním, tak jak velká je šance, že auto bude ještě 5 let (aktuálně se s ním moc nejezdí), případně cca 150000-200000 km, když se začne používat více, tak zda je pravděpodobné, že to "dá"?
Nebo se mi to začne sypat a je lepší se toho zbavit?
Co jsem koukal, tak se prodávají za cca 120000 Kč.
Jinak se k němu chovám ohleduplně, žádné vytáčení, nechávám zahřát motor, po dojezdu nechávám opět nějakou dobu motor běžet a podobně.
V autech se nevyznám, ale raději bych si nechal toto, jelikož ho mám cca 7 let, jsem s ním spokojen, znám historii a říkám si, že je to poctivý kus a mohl by ještě sloužit.
Budu rád za jakékoliv rady.
Děkuji, Tomáš
nahoru

sponzor





12.10 2020 11:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

12.10 2020 11:34


Můj vlastní názor je raději si nechat auto co znám, udělám do něj investice a vím že to mám v pořádku. Než to prodat a koupit jinou ojetinu, kde nevíš co tě vymrdá.

A pokud ti to auto plně vyhovuje, máš nějaký jiný důvod ho vyměnit?

Historka z rodiny - bratr má passata 2.8 V6, rok 2000, hujda s 500tkm, 2x se mu už potkal motor Pokaždé to nechal opravit a jezdí s tím dál. Odmítá se toho zbavit, natolik mu prostě to auto vyhovuje.

Investice do větší opravy A6 za těch 60.000Kč jaksi tak nějak není nic divného, ono to tak prostě stojí ty prémiovky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

12.10 2020 11:34


Sance je ale jeste pocitej ze u tohohle auta prochcavaj vstriky a vetsinou to konci ko motorem takze udelat test vstriku
Pokud nejsou uz menene a pak to bude chtit repas automatu po case
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

12.10 2020 12:35


171kw na ty vstriky tak hakliva neni jak
165kw,
Ja bych to spravil vse, videl jsem a6 4f s 800tis km, takze je slusna sance, ze dalsich 200tis km do toho nebudes muset sypat nic.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

12.10 2020 14:45


...za to, cos vsechno vyjmenoval je 60k dobrej deal, bych rekl.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.10. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

12.10 2020 15:02


Děkuji všem za rady!
Právě, bojím se toho kupovat jinou ojetinu, kde nevím, co a jak je ošulený.
Doma vedeme diskuzi, zda prodat, či nechat.
Já bych nechal, zbytek rodiny radí prodat, že jsou náhradní díly drahé, že už je stará, má hodně najeto a bude se do ní jen cpát.
jsem amatér, ale co jsem tak četl, tak myslím že např. Octavia 2 neměly problém s nájezdem 500tkm+ a říkám si, že když je Audi o třídu výš a navíc
už jí máme takovou dobu a jen jednou praskl nějaký řemen, teď jsme měnili baterku, jinak vždy šlapala, tak bysme museli mít smůlu, kdyby se to začalo sypat.
Ale jak píšu, jsem jen amatér, nerozumím tomu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

12.10 2020 15:10


AudiA62007: Pojdme se na to podivat jinak. O jake nahrade teoreticky uvazujes? S Octaviou II budes po A6 V6-ce nestastny. Jestli mas dost penez a uvazujes treba nad koupi vyrazne mladsi a min ojete A6, proc ne, ale jestli prodas za 120 A6ku kterou znas, abys za 150 koupil Octavku... to nevim jestli stoji za to, mozna ve vysledku usetris par korun, ale taky dost mozna ne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.10. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

12.10 2020 15:21


Uvažujeme o max 5 let staré Octavii combi, automat, najeto do 150tkm.
Osobně do toho jít nechci, z důvodů, které byly vypsány předtím (neznám historii, nákupní cena cca 300t Kč), oproti tomu levnější servis/náhradní díly.
Já vím, že nikdo nezaručí, že se A6 nezačne sypat, ale když už do ní člověk investuje na běžné údržbě několik desítek tisíc, tak zda to má smysl.
nahoru

sponzor





12.10 2020 15:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

12.10 2020 15:26


Tak zrovna o3 se ridi teda lip nez a6 4f to auto je technologicky stare dokonce se ridi lip nez superb 3
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

12.10 2020 15:39


Rikal OII, ne OIII, ale je fakt ze to nevychazi do 5 let stari
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

12.10 2020 15:41


Tak o2 fl se delal do 2013 takze pocitam ze se bavime o o3 protoze ty uz jsou 2015
A sehnat o2 do 150tis by byl pomalu zazrak
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.10. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

12.10 2020 15:47


Psal jsem o O2, že jsem četl, že jsou to držáci.
Ale kupovali bychom kdyžtak O3.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

12.10 2020 16:13


Bora (12.10 2020 14:45) <a href="/forum/prispevek/1449418-prodat-opravit-audi-a6-avant-171-kw-2967-cm3#1449418">orig</a> :
...za to, cos vsechno vyjmenoval je 60k dobrej deal, bych rekl.

Spis mam pocit že mechanik ma namysli cenu pouze za dily a pokud to ma i s prací tak mu zbyde asi tak 12 korun pokud to dela melouchem načerno.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

12.10 2020 16:13


O2 relativne byli ale o3 je vybavove a technologicky nekde jinde
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

12.10 2020 16:48


ASB 171kW
auto zakupene uz s "novymi tryskami"
vysledok po pol roku slusneho jazdenia s VIFovanim
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

test trysky na stolici s prokotolom = OK

takze ked si to chces nechat, trysky rovno vymenit
a predtym skontrolovat piliny
a prip. skontrolovat kamerou valce, piesty, ventily

takze radsej asi kupit ine-novsie-lepsie auto

a ked tam uz potrebujes menit aj rozvody, asi si sa o to prilis nestaraj (olej)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

12.10 2020 17:28


Rozvody bys menil proc? Pokud nerahtaji u studeneho startu, nechytal bych je, ja najel s puvodnima 450tisic a podle me to auto porad beha...
nahoru

sponzor





12.10 2020 17:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

12.10 2020 21:13


03 se řídí lépe jo? jako A6 4F bránit nebudu, je to dálniční bagr ale s O3 jsem najel 8étis km a je to ta nejvetsi jebka se kterou jsem za posledních 10 let jezdil
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

12.10 2020 21:18


Satas (12.10 2020 16:13) orig :

Spis mam pocit že mechanik ma namysli cenu pouze za dily a pokud to ma i s prací tak mu zbyde asi tak 12 korun pokud to dela melouchem načerno.

Prave, Tak nejak mi to prislo....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

12.10 2020 21:41


SupermanXXX: to se teda ridi aspon me ta audi je proste 15 let stara vrana ta okina je proste dal ale vec nazoru ta me proste okina o level jinde
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

13.10 2020 7:30


Roubic (12.10 2020 21:41) <a href="/forum/prispevek/1449456-prodat-opravit-audi-a6-avant-171-kw-2967-cm3#1449456">orig</a> :
SupermanXXX: to se teda ridi aspon me ta audi je proste 15 let stara vrana ta okina je proste dal ale vec nazoru ta me proste okina o level jinde

Je to pravda máme doma okenu 2019 je to teda jebka to auto hrozná nejede to po 60000 to rano z motoru vydává zvuky hrozny vošizený to je až do prdele ale co tomu nemůžu vytknout je ohebnost a ovládání to klobouk dolu.Je to sluzebak ženy takže tj jediná výjimka proč tohle auto stojí na mým pozemku.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

13.10 2020 7:51


Takto, mam 3jkovou octavku, a je to sluzebak.
Na odhlucneni padlo asi 50tisic, muselo se to snizit, dat tam vetsi brzdy, trochu poladit motor, ale porad to neni zdaleka 4F, kor na dlouhe streky. Na popojizdeni dobry, bylo to zdarma, jinak to je teda strasne jak pise Satas osizene. Uplne ve vsem.
Od jednoho tesneni na dverich co od 140 profukuje a spolujezdci instinktivne zmacknou ovladani okna aby ho dovreli az po kazdy kousek plastu v tom aute, tam vsude je videt maximalni setreni.

Jinak ale to auto jezdi.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

13.10 2020 8:05


Ja s ni parkrat v prudky zatacče lehce přibrzdil a vždy jsem malem skončil na bouďe, manevr kterej v A6 4f neudéla nic hroznyho v ovci tresta symbolem ESP* a nebyt tam ESP* tak uz tu nejsem. Ma to hrozne tvrdej a lehkej zadek.Ale chapu ze 99% lidi pro ktery je urcena s ni takhle litat nebude. Superb 2019 mnohem lepsi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

13.10 2020 9:07


Na tuto otazku neexistuje jednoznacna odpoved.. A6 so 6valcom v Q je uplne ine auto ako Octavia v predohrabe.. Ma to o 500kg menej (odhadom), prides o 4x4 (s najvacsou pravdepodobnostou) a o 2 valce.. Ziskas auto jednoduchsie a lacnejsie na servis + novsie..A6tka je dialnicny korab, s octaviou sa vyblbnes aj na okreske.

Do A6tky budes musiet sypat stale a nie malo. Je to A6, je to stare a ine to nebude. Bud mas to auto rad, mas k nemu adekvatny prijem a si ochotny do toho sypat alebo ta boli kazda tisicka tak potom si zober radsej Octaviu.. Za mna oktavku kludne ale jedine RS 2.0tsi alebo ak kupis obycajnu 2.0tdi tak potom este odlozit aspon 20 000Kc na pruziny + chip od parika nech to ma aku taku radost z jazdy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

13.10 2020 9:10


Taky jezdim od unora s 3jkovou slepicí, proti audi je to lace ale aspon to zere hovno a s 2tdi to vcelku jede, komfort jizdY s tou jednoduchou napravou je teda horsi nez O1 z roku 98,. Chapu ze to je dilema jestli srat prachy do stary A6, resil sem to samy a to me nečekala žádná akutni oprava krome sjetejch gum,ale ta predzvest ze to stejne jednou prijde mne donutilA auto strelit a koupit mladsi a levnejsi na opravy
nahoru

sponzor





13.10 2020 9:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

13.10 2020 9:16


Ono je potřeba se na věc už dívat z jiného pohledu než z pohledu autíčkáře. Moderní auta už se zaměřují zejména na snadnost použití pro "masy lidí". Aby byla spokojená i tamta maminka s dvěma dětma samoživitelka, tamten živnostník elektrikář, tamten obchoďák ze zdravotnického průmyslu, tamta "manažerka". Ať se nám to líbí nebo ne, celý aut. průmysl je teď postavený na udržitelnosti kvantitativního růstu (zisk z prodeje co nejširšímu spektru lidí). Je tlak na cenu, aby si auto mohli koupit a provozovat a používat všechny výše zmíněné sorty lidí. Navíc jsou tady každých pět deset let menší i větší krize co se týče ekonomiky i emisních zákonů, takže automobilkám se už zkrátka nevyplatí budovat image postavený na kvalitním železe, které si s sebou vezmete do hrobu. Nejlépe motivovat lidi koupit, prodat, koupit nové, staré prodat a furt dokola. Z výše zmíněných důvodů a tlaku na zlevnění výroby se šidí kde může (podle mě ne jen u škodovky, ale u VW a časem to přijde i na audi - minimálně low-endové modely už nejsou nic jiného než hezky se tvářící golf převlečený za A3.
Nejde teda porovnávat novou O3 a starou A6, protože nové generace aut mají tak přeposilované řízení, přetechnizované interiery, jednoduché nápravy se vrací tam kde byl vzadu víceprvek, pod kapotou najdete půl motoru plastových a kapotu musíte podepřít tyčkou, tam kde i na sebevětších "střepech" byly vztlakové písty.
Sumasumárum:
O3 je spotřebka, která bude vyhovovat a bude lehce použitelná pro celou rodinu, servis nic moc stát nebude, ale ani moc dlouho nevydrží, určitě si nemysli že to koupíš a bude sloužit dalších 10 let jako A6.
A6 C6 je mamut v těle audi, spousta dílů je mechanických, poctivých a kovových. Není říditelné s takovou lehkostí, nemá všechny ty fíčury v interieru s dotykovým ovládáním, nebo přiblblé asistenty které kecají do řízení, je to ale ten kus železa, který tě sevře jak sovětský tank a můžeš pelášit před nálety německých bombardérů. Nebude to jezdit zadarmo, ale bude ti věrné a s patřičnou péčí bude jezdit dlouhá léta, navíc nebude už tak ztrácet na ceně jako zánovní Octa za 300 tisíc.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

13.10 2020 10:55


pistusek: amen
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email