Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 532 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 528
Uživatelů: 4
Celkem: 532

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2020
Příspěvků: 20 | Témat: 3

02.10 2020 21:19


Zdravim

Chcel by som sa poradit ohladne spotreby mojej A3-ky ktora sa mi zda vyssia ako by mala byt.
Audi A3 8L 74kw ATD rv. 2002 najazdenych 216000km
Na aute boli 2000 km dozadu meneny olej, vsetky filtre (vzduch,palivo,olej), rozvody s pumpou

Napriek tomu mi nadrz vydrzi tak 750km pri jazde mesto aj dialnica kombinovane co pri 55l v nadrzi vychadza tak 7+ litrov/100km.
Pripojil som preto dnes ELM327 a zalogoval nejaku jazdu (zial iba behanie po meste) a v datach tam je spotreba okolo 14l.
Iny krat som siel medzimesto/dediny cize jazda 50-90km/h a spotreba 7,8l. Pritom som nerobil ziadnu dynamicku jazdu, otacky snad ani raz nesli nad 2500.

Neviem uplne cim by to mohlo byt. Cakal by som ze tento motor pri tom ze jazdim sam, bez nakladu s nahustenymi pneumatikami a po servise by mohol zrat menej.

Ak som dal malo informacii, tak sa pokusim doplnit. Na zaver prikladam jeden log ak by to niekomu pomohlo. https://uloz.to/file/Nt0AQcQXIdwy/csvlog-20201002-145853-csv
nahoru

sponzor





02.10 2020 21:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 3

28.11 2020 23:49


Sice je trochu pozdě, ale ke spotřebě napíšu toto: koukal jsem na štítek v kufru, a mám tam uvedenou spotřebu 10,6/6,0/7,7. Jezdím kombinovaně, přes město a mimo město, včetně změn nadmořské výšky, a počítač mi ukazuje spotřebu 7,8 l. Když jsem jel dálkovou cestu po výměně Maxidotu, tak jsem měl při ujetí nějakých 80 km cesty spotřebu 6,2 l / 100 km. Takže si myslím, že ta spotřeba je relativně optimální vzhledem k papírové spotřebě. Jinak mám motor 1.6 AKL před G. O.

Měl jsem feldu 1.3 MPI*, a tam jsem měl spotřebu na všem zhruba o litr nižší, takže ten výkon/obsah je někde znát
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2020
Příspěvků: 20 | Témat: 3

11.03 2021 9:53


Tak aj ja pridam neskor odpoved.
Kazdopadne dakujem za postreh, tiez som sa najskor zmieril s tym ze ta spotreba nebude 4 litre :)

Ale napadlo mi ze nakolko mam to auto vyslovene pre radost a nie pre potrebu tak vyskusam tam chvilu liat VIF ze ci to nieco spravi a zda sa ze po par mesiacoch a dalsi 6000km mam teraz spotrebu kombinovanu na nadrz okolo 6L/100km (merane ako pocet litrov natankovanych do uplne plnej nadrze vydeleny udajom prejdenych kilometrov). Takze aktualne mam podozrenie na to ze ten motor je proste zaneseny.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 3

11.03 2021 15:43


Ten VIF by se měl lít do nádrže jednou za čas, ne každou chvíli. Já na feldě jsem dával VIF každé jaro, v létě jsem měnil olej podle plánu, protože ten olej se ti ještě o něco víc zprasí, pokud máš zakarbonovaný motor. Roční nájezd jsem měl kolem 12 tisíc. Jelikož mám motor po kompletní generálce a ještě dovychytáváme mouchy, tak VIF budu dávat do nádrže asi nejdřív na podzim.
Pokud ybchom se bavili o zvýšené spotřebě, tak to může být zakarbonovaný motor, pístní kroužky, trubky, výfuk, Lambda*...
Koukni na štítek v kufru a pak se podle toho orientuj. Samozřejmě v zimě budeš mít o něco větší spotřebu a nějaké další odchylky tam taky jsou. Průměrný schopný mechanik by ti měl říct, v jakém stavu by měl ten motor být.

Máš kombinovanou spotřebu 6 l / 100 km? To máš naftu ne? Já mám benzín a papírově to mám 7.8 l / 100 km. I když spotřeby 6/100 bych mohl taky mít, pokud pojedu konstatní rychlostí dálkovou cestu (Tempomat* by možná byl lepší, ale já ho nemám).
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

11.03 2021 16:05


MIKO94: vif se dava pri kazdem tankovani ta odmerka...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2020
Příspěvků: 20 | Témat: 3

11.03 2021 18:33


Ano motor je naftovy (ATD, 1.9 TDI* PD 74kw). Teraz tam je olej meneny cca pred 9000km a bude meneny opat v lete alebo po celkovom 15000km najazde.

V sucasnej situacii zial neviem len tak ist do servisu, kam standardne chodievam, ale ano planujem poziadat aby sa mi pozreli aj na karbon v motore.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2020
Příspěvků: 20 | Témat: 3

12.03 2021 15:24


Este jeden update : Tiez som si pozrel a odfotil stitok co mam v kufri, moje hodnoty uplne na spodu su 6,6/4,3/5,1 takze som este skoro liter nad tym co napisali vo fabrike.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 3

12.03 2021 19:29


Nechci to zlehčovat, ale není problém mezi pedálem a sedadlem? Já jsem taky zjistil, že když se chci relativně vejít do tabulek, tak musím mít ultralehkou nohu na pedále. Pak jsem schopný se do toho vejít.
nahoru

sponzor





12.03 2021 19:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

12.03 2021 19:39


Ta spotreba mi nepride nejako sialena.... na tak starom aute by som nejako nepatral, pripadne to dal niekomu kto robi octavie, ten motor je rovnaky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2020
Příspěvků: 20 | Témat: 3

12.03 2021 20:38


MIKO94: Je to jedna z moznosti. Snazim sa jazdit podobne trate, podobnym tempom. Zial nie som profesionalny eko sofer, nepoznam este profil tohto motora, neviem ake % plynu na akom stupni a podobne by som mal mat aby som siel za co najmenej (a ani ma to uplne nebavi), len tak laicky naivne predpokladam ze to co je "test" z fabriky nie je najnizsia mozna merana hodnota v naindealnejsich podmienkach

tomko222 : Ano nepride ani mne, na zaciatku mi to bolo divne, teraz je to uz iba o tom ze mam auto pre radost a vzhladom k situacii vo svete mam posledne mesiace kopec casu tak vymyslam a ucim sa o aute.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

12.03 2021 20:45


Zvazil by som chip, je mozne ze je tam predchadzajucim majitelom nahrata nejaka garazova haluz.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2020
Příspěvků: 20 | Témat: 3

13.03 2021 9:36


tomko222: to je dobry postreh, DAM* vediet co tam je ked sa najblizsie budem vediet dostat do servisu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

13.03 2021 9:39


Skaldamramra: skoc do profituningu, chip sa oplati, a auto pojde o dost lepsie. Na tieto auta to uz stoji par eur.
Budes spoko, maju pobocky po celom SK. A su otvoreni.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2020
Příspěvků: 20 | Témat: 3

13.03 2021 12:46


tomko222: Ano cipovanie je uz dlhsie v plane ale chcel som najprv zistit ci je motor ako tak v poriadku nech ho necipujem "zbytocne". Tiez mam v profituningu zatial cipovane vsetky auta co som doteraz mal. Ked sa budem vediet dostat legalne do Bratislavskeho okresu (kde to mam najblizsie) tak si tam dohodnem termin.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email