Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 29 listopadu 2020
Celkem je zde 20 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: duffv
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 46 514
Online návštěvníků
Návštěvníků: 11
Uživatelů: 9
Celkem: 20

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 254 | Témat: 9

31.08 2020 9:24


Ahoj,
Přemýšlím, že bych místo A3 koupil něco pohodlnějšího a většího abych nemusel všechny velké věci tahat S4kou. Celkem bych bral A6 4Fko.

Chtěl bych asi 171, nebo 176kw (165kw se tu píše, že nejsou vyladěné - je to tak?)
Quattro
na převodovce ani moc nezáleží.
Uvažuju o vzduchu, ale klidně vezmu i pružiny.

z výbavy bych bral toto:
černý interiér, obložení v hliníku
webasto, senzor stěraču, park. senzory zadek a předek, tažné by taky nebylo špatné.
výhřev sedaček je bonus, roletky do oken taky, adaptivní tempomat taky bonus, ale tyhle věci k životu úplně nepotřebuju.

To zanmená, že to je celkem velká výbava.

Je to moc velká finanční sebevražda kupovat v tuhle chvíli 4fko když mají naběháno min 300tis km a nejasnou historii? Nechtěl bych úplně kasičku, to si raději nechám A3a dám jí částečně dohromady, ale není moc na výběr - A4 B8 nevím jak je uvnitř velká, ale v B6ce na zadních sedačkách moc místa není + motory jsou vlastně stejné. U B8 bych ještě byl asi ochotný uvažovat o 2.0Tdi, protože benzínům z těhle let moc nevěřím. 2.0Tfsi je hrozná kaše, 1.8Tfsi bude podobé a 3.2kou si oproti 4.2 nepomůžu na nákladech + servis vyjde na stejně co 3.0Tdi.

Takže otázka zní, jestli jsou nějaké důležité (přelomové) roky kdy se něco výrazně zlepšilo?
Lubo někde psal, že od určitého roku byl hydroměnič silnější, ale už jsem nedohledal který rok to byl.
U 3.0 vím o vstřikách, klapky, klasika turbo/egr/dpf, rozvody, případně hydroměnič (nebo celá převodovka). Takže když se to rozsype, tak to je prostě raketa. Má to cenu vůbec riskovat?


Případně kdyby někdo nabízel svojí, tak klidně pošlete.

Díky za každou radu.
nahoru

sponzor





31.08 2020 9:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8847 | Témat: 85

31.08 2020 9:37


Je tady inzerat nekdy ze vcera, co ma docela vybavu.
4F te prezije, a pokud vymenis rozvody, tak najede klidne milion km.
Moje co jsem koupil v roce 2009 (171kw) ma najeto 600tisic a puvodni rozvody i prevodovku. Znam allroada co ma 750tis km.
Pohledej neco s nejakym rozumnym garantovanym najezdem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4795 | Témat: 33

31.08 2020 10:16


Myslim si uzivatel jason nebo tak tu je ma peknyho allroada za super penize a hodne veci vymeneny
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2293 | Témat: 33

31.08 2020 10:23


Bez problémů koupíš auta s nájezdem pod 200 tisíc s průkaznou historií. Ale počítej s tím, že cena bude tak 250-300 tisíc.
Rozhodně bych kupoval minimálně MR 2009 (176kW motor, po faceliftu), ideálně tak 2010 nebo 2011 (poslední roky výroby), orazítkovaná serviska samozřejmě nestačí, je potřeba buď servisní historie z Audi, že to fakt sedí nebo u českýho auta výpis z Cebie (Cebia má smysl opravdu jen u českých aut, jinak ti to nic nenapíše a jsou to vyhozený prachy).
Těch vybavenějších zas tolik není, ale průběžně se dají koupit hezký kousky, loni jsem kupoval jednu s nájezdem 173 tisíc a letos Allroada se 196 tisíc.
Investice zatím jenom spotřeba nebo drobnosti, ale samozřejmě je jenom otázkou času, kdy se na nich posere něco dražšího, jsou to prostě starý Audi a díly nejsou nesmrtelný. S tím musí člověk počítat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 254 | Témat: 9

31.08 2020 10:42


Na toho od Jasona jsem pokukoval, ale myslím že nemá webasto a má dřevo. Nevím proč, ale to nezávisle topení jsem si tak nějak usmyslel, že bych chtěl. Ale je pravda že je za parádní cenu a má dost věcí udělaných.

Ta od uživatele Arlie byla prodána hned jak to aktualizoval.

Já na to nějak extrémně nepospíchám, A3 má ještě rok a půl technickou, takže mám čas. Plus teda jezdím dost S4kou. Spíš mě zajímalo, jestli to má vůbec cenu koukat a uvažovat nad dejme tomu 14let starým autem.

Myslel jsem cenu do 200k, ale to facelift těžko seženu. Nechci žádnou voňavku co se týče exterieru. Bude to auto na běžné pouzivani a ne nějaká garážová kralovna. Spíš aby to prostě fungovalo a nebyla to kasička jako zatím moje S4ka . O té by mohl Satas vyprávět . Každopádně díky za rady a budu rád za další postřehy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4795 | Témat: 33

31.08 2020 10:46


tak webasto se dá cca 20tis dodělat podle mě od firmy co dělá topení oproti originálu moc netratíš
co se týče 4f je to prostě sázka do loterie až už fl nebo pre-fl
bud to fungovat bude a nebo lovesa na servis
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2293 | Témat: 33

31.08 2020 10:48


Tak to bych nedoporučil, tam opravdu hrozí, že to bude kasička a co ušetříš na pořízení, to za chvíli nasypeš do servisu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 13866 | Témat: 6732

31.08 2020 10:49


Nez jsem koupil Allroada 2011 po FL - 176kW, mel jsem 2 kandidaty

Arlie
https://audiklub.cz/forum/tema/379266-audi-a6-avant-3-0-tdi

a Jason
https://audiklub.cz/forum/tema/373821-p-audi-a6-allroad-2008

Oba bohuzel pred faceliftem, ale aspon od nekoho kdo se o to staral

Avant minimum kurvitek - pera
Allroad navic vzduch, ale zase ... zadni mechy vymene, predni par stoji pod 10t kdyby neco, a ma na tom nove vstriky, ok DPF, udrzovane auto, byt slabsi vybava

Jinak ideal je samozrejme rok 2011 - posledni co se to delalo, motor CDYA, nebudes badat jestli tam nahodou nejsou keramicke zhavicky atd.
Naposledy upravil tecka dne 31.08 2020 10:59, celkově upraveno 1 krát. (82% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





31.08 2020 10:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2293 | Témat: 33

31.08 2020 10:51


U C6 byl tuším se zástavbou problém, kdy pasují pouze originál díly. Navíc na B7 mě ta zástavba nevyšla na 20, ale na 30 a to bez DO a se slabším modelem (na 1.8T to stačilo), takže mám obavy, že na C6 s DO to vyjde na čtyřicet. A to už jsme na ceně faceliftových C6 s Webastem z výroby.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 254 | Témat: 9

31.08 2020 10:52


Tohle už je prodané - bylo to prodané hned druhý den po té aktualizaci
Edit:
Tohle byla odpověď na příspěvek Tečky.

Jinak webasto zvážím. Třeba bych to stejně nepoužíval.

A mr.Death - ty myslíš jako cenově a nebo celkové kupovat predfl?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8847 | Témat: 85

31.08 2020 11:00


Drevo/hlink...
Ten hlinik bude stat 1000kc, byl to zaklad, nic levnejsiho nedavali. Ma ho kazda.... takze toto neni tema.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4795 | Témat: 33

31.08 2020 11:01


Mr. Death:[/b] osobně si myslim že do 20 se musí vejít neoriginálním řešením
ano to třeba jo ale zase nemusí mít takovej servis , ale to je spíš věc názoru a štěstí na kus auta
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8847 | Témat: 85

31.08 2020 11:02


Podvozek (ramena a tlumice) mi vydrzeli 400.000tis km, menil jsem to jenom ze uz mi bylo trapne to tam nechat...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 13866 | Témat: 6732

31.08 2020 11:08


P4d0uch (Po, 31.08, 2020 10:52) orig :


Jinak webasto zvážím. Třeba bych to stejně nepoužíval.


mel jsem webasto na Allroadu C5, fajn, pouzil jsem ho 3x do roka a to C5 netopi... vetsinou jen k rozmrazovani hrubeho ledu na skle.

C6 topi okamzite, takze pokud neni v cene, vubec bych se tim netrapil.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8847 | Témat: 85

31.08 2020 11:10


Origo webasto se vsim za babku
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 254 | Témat: 9

31.08 2020 11:28


webasto teda z požadavků ruším. Pokud C6 topí hned, tak to asi nemá cenu řešit. Nebo by se třeba časem nějak dodělalo. Myslel jsem, že to je větší problém.

Pravda ze ty listy ve dverich a stredovy tunel ze dreva do hliniku asi prehodit neni problem.

Druha vec je, ze vim jake jsem prase a bile sedacky proste nejsou pro mně . Hnědé se mi zase nelíbí. Je pravda, že to co chci je zvláštní konfigurace - celkem vysoká výbava je většinou dřevo v bílé/hnědé kůži případně s alcantarou. Já bych chtěl černý. Prostě ty krémové interiéry nemám moc rád.

A co ten vzduch? mám ho případně vyhledávat, nebo to nemá cenu? když to vezmu, tak 13k za jeden přední a 8 za jeden zadní měch + případně komrpesor za 10k je celkem risk. Nikdy jsem na vzduchu nejel, tak nevím jestli to je takový rozdíl.
nahoru

sponzor





31.08 2020 11:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8847 | Témat: 85

31.08 2020 11:31


P4d0uch: ja ho nemel a prezil jsem to na snizenem podvozku, nicmene to auto bylo dalnicni kriznik s 500km denne.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 13866 | Témat: 6732

31.08 2020 11:45


par zadnich mechu stoji 5000Kc, vsechny 14t

Zadni jsou schovane takze je vymenis max 1x, predni uz jsou proti c5 taky kryte a cena v pohode. Takze hruzu bych nemel, ale samozrejme pokud nechces nic co muze prines problemy, tak manual a pera
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil tecka dne 31.08 2020 11:54, celkově upraveno 1 krát. (36% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2293 | Témat: 33

31.08 2020 11:50


Co se týče Webasta, tak v zimě jsem ho používal denně. Deset patnáct minut před tím, než jsem vyrazil do práce, jsem to zapl, takže jsem sedal do zahřátýho auta. Je to kurva rozdíl, sednout do promrzlýho auta nebo sednout do auta, kde je příjemně teplo. Je celkem jedno, jestli bylo -10 nebo +5, v autě bylo příjemně. To samý cestou z práce.
Vzduch je příjemnější, mám ho v obou autech, ale oproti C5 mně to připadá tvrdší a nevidím v tom až takový přínos, jak bych čekal. Hlavně až se to posere, tak to bude pěkná darda.
Takže za mě hledej auto s Webastem, pokud rád sedáš do vyhřátýho auta a budeš to poctivě před jízdou zapínat. Ale zbytečně nevybírej auto se vzduchem, není to taková bomba, jak bych čekal oproti C5.
Co bych opravdu zkusil najít, tak je bezklíčový otevírání a startování, na to si člověk rychle zvykne. Elektrický kufr, couvací kamera a hlavně sedačky komplet v elektrice. Bezva je taky AFS.
Pokud v tom budeš vozit haranty, tak je dobrý vylepšený ovládání zamykání zadních dveří od řidiče (místo zámku zadních oken jsou tam dvě tlačítka panďuláčků, přes který zamykáš jak okna tak kliky zevnitř pro každý dveře zvlášť).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 427 | Témat: 26

31.08 2020 12:33


tomko222 (31.08 2020 11:00) orig :
Drevo/hlink...
Ten hlinik bude stat 1000kc, byl to zaklad, nic levnejsiho nedavali. Ma ho kazda.... takze toto neni tema.


Hlinik mam jeden doma navíc, s nápisem quattro a s gravírováním, klidně to někomu prodám.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 254 | Témat: 9

31.08 2020 14:24


Bezklic jsem zapomněl, to bych taky docela bral. Máme to ve služebním autě a člověk si hodně rychle zvykne. Tam už ale opravdu koukat na auta po faceliftu. Na predfaceliftu ani nevím jestli jsem to viděl.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4795 | Témat: 33

31.08 2020 14:37


Ma to ja to mel ve 2005 kesy
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22055 | Témat: 582

31.08 2020 16:37


C6 Allroad rozhodne zadna financni sebevrazda neni, mam v rodine 2 a jsou to naprosto nenarocny auta, pokud se k pravidelnymu servisu chovas jako beloch.
Obe maji uz okolo 300k a jsou jako novy, je to pouze o lidech.

Menim longlife po roce nebo 15tis, na prevodovku jsem nesahl, na jednom aute jeden mech, jinak vsechno spotrebak. Na druhym turbo, rezezy nerachtaj, vseho vsudy servis za drobny, zadny statisice.
Ano porizovacka nebyla nejmin, ale historie je dulezitejsi nez cena.

kecy servisaku jsou uplne mimo misu, protoze se potkavaj s vrazdama bez servisu co davaj dokupy idealne po nejakym samodomo pitomcovi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 254 | Témat: 9

31.08 2020 17:48


Hm. Tak teď koukám na toho od Jasona a já jsem se spletl. On má černý interiér. To dřevo bych teda překousnoul a časem třeba přehodil.

Alika jsem se docela bál, ale tenhle by mohl být v pohodě.

Během zítřka se asi svěží s A5 3.0tdi s tiptronicem abych alespoň tušil jak to jede. Pak se rozhodnu.
nahoru

sponzor





31.08 2020 17:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2293 | Témat: 33

31.08 2020 17:56


Jestli si vozíš řiť v S4, tak od toho zázraky nečekej. Odveze tě to z bodu A do bodu B, když přišlápneš, tak to ožije a to je vše.
Toť moje zkušenosti ve srovnání s 4.2. Kdyby byl aspoň trochu výběr, tak bych radši koupil A6/Allroad s V8, bylo by to takový zábavnější...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22055 | Témat: 582

31.08 2020 18:21


to je zase hlaska tyvole..... trilitr v nafte jede bohate, v8cka na normalni auto je ekonomicka picovina, ale bude to "zabavnejsi" ... v kolone

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 254 | Témat: 9

31.08 2020 18:31


Já právě druhé takové auto nechci. Pokud to pojede jako A3, tak budu víc než spokojený. Spiš si od toho představuju pohodové cestování než závoďáka. Jako nechci živit 2 V8. Jedna stačí. Nečekám od 3.0tdi zázrak co se týče spotřeby, ale přeci jen je rozdíl 8 a 13.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8847 | Témat: 85

31.08 2020 19:47


P4d0uch: jestli to nema, tak se s tim rovnou stav u Parika...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1948 | Témat: 25

31.08 2020 21:00


nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8847 | Témat: 85

31.08 2020 21:28


snuff: vydrzal som 2 minuty.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email