Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 30 listopadu 2020
Celkem je zde 17 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinBayer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 46 517
Online návštěvníků
Návštěvníků: 12
Uživatelů: 5
Celkem: 17

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 3

24.08 2020 8:53


Značný únik oleja z motora - príčina prasknutý blok, nárazom do obrubníka.
Oprava: Zvonku zlý prístup, preto - vypustenie oleja, demontáž olejovej vane. V prednej časti duralového bloku sa tiahla nepravidelná vlasová prasklina. Prasklinu som rozšíril a vybrúsil do hĺbky asi 2-3 mm zubárskou frézkou upnutou do vysokootáčkovej frézky Proxxon. Obrúsil som aj jej okraje, približne v šírke okolo 1 cm. Následne som ju vystriekal čističom brzd a potom ešte odmastil acetonom pomocou injekčnej striekačky. Pomocou prípravku - injekčná striekačka + hadička ukončená hrubou infúznou ihlou som natlačil do praskliny špeciálny dvojzložkový epoxidový tmel GALUMIN, vyvinutý práve na tieto účely. Prasklinu som úplne vyplnil a naniesol som tmel aj na jej okraje, tak aby som ich prepojil. Po zaschnutí - na druhý deň som namontoval olejovú vaňu a napustil olej.
Jazdím s vozidlom už dva mesiace a nevytiekla ani kvapka. Galumin vyrába firma DAWEX v Zlíne.

GALUMIN
hliníkový správkový tmel s odolností 250 oC
Galumin je dvousložkový tmel stříbrné barvy na bázi epoxidových pryskyřic s vysokým obsahem hliníkových plniv. Vyznačující se vysokými pevnostmi a vynikající přilnavostí na kov. Je určen na opravy a lepení hliníkových odlitků a výrobků, opravu hliníkových a duralových forem, modelů a jaderníků. Použití nachází také ve slévárnách, kde při odlévání vzniká na výrobcích řADA* vzduchových bublin, porezity a dalších závad, které se snadno opraví hmotou Galumin.
Přípravek se vyznačuje velmi jemnou strukturou, vysokou teplotní odolností, špičkově až 250 oC a značnou chemickou odolností. Vlastnosti tmelu po vytvrzení vyhovují následnému komaxitování.
Doba vytvrzení se liší podle množství zpracovávaného materiálu a teploty prostředí. Při standardních podmínkách má hmota pro běžné aplikace vyhovující vlastnosti za několik hodin. Vlastnosti materiálu po vytvrzení (zejména pro aplikace teplotně velmi namáhané) však můžeme ještě zlepšit temperováním vytvrzeného materiálu při teplotě 50 - 80 oC po dobu cca 2 hodiny. Tím dojde k dokonalému zesíťování a dotvrzení materiálu. Zlepšíme tím výslednou teplotní a chemickou odolnost a tvrdost.
Vlastnosti:
V ytvrzení 120 minut při 23 oC (snížená teplota zpomaluje rychlost vytvrzení)Zpracovatelnost:15 minut při 23 oC Trvale odolává: vodě, olejům a jejich emulzím, benzínu a ropným látkám, saponátům, zředěným minerálním kyselinám (30% sírové, 10% chlorovodíkové, 10% dusičné), a alkalickým roztokům (40 % hydroxid sodný,
10% amoniak).
Neodolává:organickým kyselinám (octová 5%, mléčná 10 %) a je narušována organickými rozpouštědly (etanol, xylen) a zejména acetonem.
Tepelná odolnost:250 oC (špičkově, není určen pro pevnostní lepení při této teplotě)
250 oC (špičkově, není určen pro pevnostní lepení při této teplotě) Barva: Střibrná,
Pevnost ve smyku 5,5 Mpa, Pevnost v tlaku: min 95 MPa Rázová houževnatost:min. 15 kJ/m2 Smrštitelnost:nulová
Mísící poměr složek:2 díly složky A + 1 díl složky B (objemově i váhově)
nahoru

sponzor





24.08 2020 8:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 571 | Témat: 13

24.08 2020 17:59


Dolton: na takéto lokálne opravy to nemusí byť zlé

- na akom motore si to robil?
- máš aj nejakú sprievodnú fotodokumentáciu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 3

24.08 2020 21:33


Žiaľ nenapadlo ma to nafotiť. Robil som to na Audi A6, rok výroby 2006, 2,7 TDI*. S Galuminom sa robí perfektne, má konzistenciu hustého medu a nesteká. Už za 10 minút bol na dotyk polotuhý a len mierne lepivý. Je ho možné pekne dotvarovať, a myslím si, že by mohol kľudne nahradiť aj chýbajúcu odlomenú časť dielu. Po vytvrdnutí je možné ho opracovať bežnými nástrojmi, prípadne aj vrtať a rezať doň závity.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email