Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 454 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 452
Uživatelů: 2
Celkem: 454

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

21.08 2020 9:12


Zdravím pánové,

prosím o radu. Mám Audi A4 1,9 TDI* 81KW AFN. Strašným způsobem mi vibruje volant, při zvýšení otáček tak na 1200 přestane. Tady tak různě na fóru jsem se dočetl, že to nejspíš dělá čerpadlo. Silentbloky jsem si nechal už vyměnit všechny za nové. Jde to třeba jen poštelovat, nebo se musí udělat repas čerpadla? Po všech opravách co jsem už na audince udělal mi na repas čerpadla nezbyly love . Nemáte tedy někdo nějakou radu prosím?

Ještě přidám dvě chyby které mi řekl automechanik díky kterým mě to dovedlo k čerpadlu.
00550 Regulační otvírací ventil vstřikování
00542 Snímač zdvihu jehly

Díky Sela
nahoru

sponzor





21.08 2020 9:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

21.08 2020 10:00


to muzou byt i vstriky, kolik to ma najeto? Dela to na volnobeh, nebo za jizdy? trepe volantem, nebo celym autem. Muze byt i nejaky problem se servem/rizenim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

21.08 2020 10:34


Najeto má 310tis. Dělá to vždy když otáčky klesnou pod 1200. Při jízdě to nic nedělá , pouze když vyšlápnu spojku a otáčky klesnou tak to zase začne.
Vibruje celé auto, volant ale opravdu nejvíc.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

21.08 2020 10:45


Jaký jsou tlaky motoru??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

21.08 2020 10:57


To mechanik určitě neměřil. On si byl jistý, že je to silentbloky.
Bohužel to nezabralo a já jsem musel odjet autem domů, na další už nezbyl čas. Až teď se to snažím nějak vyřešit. Nejlépe vlastními silami z důvodu menších financí, než se něco našetří a budu to moci nechat pořádně opravit.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

21.08 2020 15:54


kdy byla delana spojka a setrvak?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

21.08 2020 18:32


To bohužel nevím. Žádná historie vozu se nepodařila zjistit. Doposud se spojkou není problém.
Podle mechaniků co to viděli je spojka v dost dobrém stavu, když jsem se jich na to ptal.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

22.08 2020 6:31


Musíš postupovat systematicky, diagnostika a změření tlaků je základ, už z rozdílu vstřikovaných dávek by mohlo být něco vidět, je to staré auto, může to mít najeto jednou tolik. S tou závadou jsi to kupoval, nebo už to dělalo?
nahoru

sponzor





22.08 2020 6:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

22.08 2020 11:06


Dobrá po výplatě koupím nějaký měřák na tlaky a budu měřit . Můžete mi prosím dát někdo nějaký tip jaký koupit?
Když jsem to kupoval, tak to také drnčilo, ovšem né tolik. Mechanik říkal, že to budou silentbloky. Tak jsem si říkal, že po výměně to bude v pohodě a ono se to ještě zhoršilo.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

22.08 2020 11:12


Mám tu jednoho passata který se ke mě dostal kvůli vibracim které neustali po výměně Přední nápravy,řízení,brzd,ložisek,silentbloku motoru a převodovky,potom spojky, (nevím v jakem sledu) a klepal stále Cca do 1500ot/min no pak se udělal test kompresi a výměna mortoru a je po vibracich
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

22.08 2020 12:00


Tak takovou zprávu jsem asi slyšet nechtěl , ale i špatná zpráva je nějaký posun.
Udělal jsem na autě úplně to stejné kromě té spojky. No to mě čeká tedy ještě pěkná investice. Takže musím nejprve změřit tlaky.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

22.08 2020 13:05


Ja trochu zvedl volnobezne otacky, a nasel optimalni hodnotu kde to je temer bez vibraci na volnobeh a mam klid. Ale mam pd. Na tech 860ot cca se mi traslo cele auto. Motoricky je bezproblemu. Vic to resit nebudu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

22.08 2020 13:56


To sela, bože nech si to od někoho změřit, nebo si to půjč, sráč se dá na marketplace koupit za pár set, ale neco, čemu bych věřil bude podstatně dražší.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

23.08 2020 8:57


Bentley (22.08 2020 13:05) orig :
Ja trochu zvedl volnobezne otacky, a nasel optimalni hodnotu kde to je temer bez vibraci na volnobeh a mam klid. Ale mam pd. Na tech 860ot cca se mi traslo cele auto. Motoricky je bezproblemu. Vic to resit nebudu.



To mě také napadlo, ale 1200ot/min mi přijde už hodně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

23.08 2020 9:02


Libor1 (22.08 2020 13:56) orig :
To sela, bože nech si to od někoho změřit, nebo si to půjč, sráč se dá na marketplace koupit za pár set, ale neco, čemu bych věřil bude podstatně dražší.



No našel jsem toto, říkáte teda, že by jste tomu nevěřil?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

23.08 2020 9:15


Jo však to funguje. Mám to stejné od poláků akorát na benzínový motor.
nahoru

sponzor





23.08 2020 9:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 4

14.09 2020 11:33


Jak to dopadlo,mám totiž podobný problém.Po výměně pravého předního silentbloku na motoru celé auto vybruje a hlavně pořádně nejede.Dokud tam byl ten starý prasklý silentblok tak se auto skoro nehlo a hlavně jelo,má někdo nějaký nápad co to je?Mám tam teď silentblok Febi a přemýšlím jestli není nějaký tvrdší.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

14.09 2020 12:03


Kdyby to jen víc vibrovalo, řekl bych OK je na vině SB. Ty náhrady jsou někdy uvnitř jen plná guma, přitom origo AVONy jsou hydroložiska. Uvnitř je labyrint naplněný olejem.

Ale že to předtím jelo a teď nejede, buď je to špatný subjektivní dojem a nebo pokud je objektivní, tak při opravě došlo někde k chybě. Hadice od turba dál do sání přes IC těsní jak mají? Nesmeklo se někde něco?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 4

14.09 2020 14:13


Vibruje to na volnoběh a to tak že vidím jak vibruje kapota,předtím to bylo krásne klidné.Motor bez problému do 3500-4000 ot.,ale prostě mi tam chybí ten záběr.Na tom s-bloku bylo napsáno že je to hydroložisko,ale asi je to opravdu jen tvrdá guma.Hadici od ic jsem měl sundanou mrknu jestli pořádně těsní.Nějaký typ na ten s- blok aby opravdu fungoval jak má?Díky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

14.09 2020 14:48


Zespodu na hliníkovém obalu toho SB jsou větrací otvory. Vem špejli s tupým koncem a přes ten otvor zkus tu gumu. Pokud je to hydroložisko, je tam dole jen asi 1,5-2mm silná gumová membrána. Jde to zatlačit a cítit že se to hýbe proti nějaké kapalině. Pokud je to tvrdá guma, tak zatlačíš prd.

Jde to i s SB osazeným na autě, jen si to musíš zvednout a dostat se pod auto. Jestli je to tuhá guma tak proto to vibruje. Ohledně výkonu ti víc neporadím.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

14.09 2020 15:58


avanťák: Nakadah:

ja som na oboch B5 AFN Q, menil silenbloky na motore kvoli problemu so strpanim celeho auta pri jazde lavych zakrut:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


1-krat pre 11 rokmi na striebornej B5ke
2-krat pred 4 rokmi na mojej aktualnej modrej B5ke

v oboch pripadoch som tam daval silenbloky od LMO.
Fakt je, ze po vymene na oboch autach zmizol problem so strpanim pri jazde, ale na volnobehu sa prenasali o nieco vacsie vibracie do interieru - ale stale si myslim ze to je resp.bolo v pohode...
ak nahodou budem menit este niekedy tie silenbloky tak tam kupim z origa Audi a zistim ci sa to zmierni.
Spominam si ale este, ze ked som tie stare silenbloky chytil do ruky a pohrkal nimi, tak som pocul (a aj citil) ako sa tam prevaluje, zblnka ta kvapalina...na novych nie
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

14.09 2020 16:22


A myslíš ze v těch novych ta kapalina je?? Myslím že ne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

14.09 2020 16:57


Problém je, že originál už možná ani na B5 nebude a pokud jo, je třeba se připravit na řádnou cenu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2020
Příspěvků: 30 | Témat: 3

14.09 2020 17:44


avanťák (14.09 2020 11:33) orig :
Jak to dopadlo,mám totiž podobný problém.Po výměně pravého předního silentbloku na motoru celé auto vybruje a hlavně pořádně nejede.Dokud tam byl ten starý prasklý silentblok tak se auto skoro nehlo a hlavně jelo,má někdo nějaký nápad co to je?Mám tam teď silentblok Febi a přemýšlím jestli není nějaký tvrdší.


Zatím jsem to neřešil, nemám teď na to vůbec čas. Asi našetřím kačky a nechám to opravit nějakého šikovnějšího mechanika.
nahoru

sponzor





14.09 2020 17:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 4

14.09 2020 17:45


Tak to je skvělý,hlavně že na nich všude píšou HYDROLOŽISKA.Zkusím tu špejli a pak uvidím,zatím všem děkuju.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

14.09 2020 20:04


Tak jsem se jen zběžně mrknul a podle ACI u originálu na 6 válcový diesel u ročníku 1998 je cena 4.377 Kč za kousek.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 4

18.09 2020 8:29


Tak jsem se k tomu konečně včera dostal s-blok je opravdu hydro,zkoušel jsem štourat a ze spodu je opravdu jak membrána měkoučký,jen ty vibrace přetrvávají.I když sedí správně v otvorech nemůźe být třeba ješté otočenÿ o 180°?A výkon jsem taky ještě nenašel☺
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

18.09 2020 11:00


ELSA sice píše že se mají dodržet pozice těch čulínků zespodu SB, ale i když jsem je zkusmo otáčel o 180° nijak se to neprojevilo na zvýšení nebo snížení vibrací. Bylo to pořád stejné.

U tebe bude spíš nějaký jiný technický problém než ty SB motoru. Něco se tam stalo při opravě, protože tomu motoru se musí vepředu oddělat záchyt reakce, odpojit hadice od turba co jdou na tu kovovou trubku v nárazníku a pak teprve jde motor zvednout dost nahoru na to, aby se dal SB vyměnit. Mají dost dlouhé závity šroubů.

Proto sem psal ať si zkontroluješ těsnost potrubí od turba.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

18.09 2020 13:49


Zkus ten motor ještě "usadit". Někdy se stalo, že to někdo narval na těch oválných dírách SB do krajní polohy a pak to nemělo kam tlumit. Jednou jsem to taky dělal, povolit oba SB a pohnout s tím. Práce na chvíli.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 4

18.09 2020 14:20


Motor jsem moc nezvedal sundal jsem ten držák co je na bloku,jedinou hadici co jsem musel sundat,abych se dostal ke šroubům byla od IC.
Sb jsem dal stejně jako ten starý neexperimentoval jsem,ani se moc nedá v držáku jsou dvě drážky a ty zapadají do těch výlisků na sb.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email