Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 396 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 396
Uživatelů: 0
Celkem: 396

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

03.09 2020 18:51


nechápem načo to tam perou v tom autorizáku ked je to cele na prd a akurát maju samé reklamácie ze motor alebo prevodovka nejde ako ma ísť
nahoru

sponzor





03.09 2020 18:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

03.09 2020 22:29


Co je to zakladne nastavenie motora? Lebo ja mam stary soft aj prevodovka aj motor a aj plno inych ukonov a sice uz iba zriedka, ale cukne.

Pytam sa, lebo este som nepocul o zakl. nastaveni motora. Ako sa to robi?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

04.09 2020 9:15


asi bylo na mysli smazani vsech naucenych/adaptacnich hodnot.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 0

07.09 2020 8:27


parik (03.09 2020 18:42) orig :
wagoo: tcu 1009 a ECU* 0004?


ano , presne tak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

04.01 2021 19:02


Čaute všetci Audi bitdi,
Tak už žiaľ musím aj ja konštatovať, že problém pošklbávania motora od spodných otáčok spravidla 5st. až 8st., hlavne keď mu cez pádla na volante navolim manuálne, sa začal aj u mňa. Problém s močovinou môžme vypustiť, mám model 2014 tesne pred faceliftom (04/14). Nájazd cca 190tkm, olej plus všetky filtre menené v intervale 10tkm (dvakrát za rok). Naposledy palivový v 11/20 a následne 12/20, dúfal som že bude problém v ňom. Auto mám cca dva roky bez problémov. Problém začal v polovici decembra, na diagnostike žiadne chyby..
Nastala nejaká zmena po zmazaní adaptívnych hodnôt v rj motora?
Alebo nejaké iné odporúčania?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

04.01 2021 19:04


Servus majko111, podarilo sa ti to doriešiť, vyriešil si to cukanie od spodných otáčok?
Ďakujem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

04.01 2021 19:19


a mas novy krouzky pod vstrikama?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

04.01 2021 20:15


Minusho (04.01 2021 19:02) orig :
Čaute všetci Audi bitdi,
Tak už žiaľ musím aj ja konštatovať, že problém pošklbávania motora od spodných otáčok spravidla 5st. až 8st., hlavne keď mu cez pádla na volante navolim manuálne, sa začal aj u mňa. Problém s močovinou môžme vypustiť, mám model 2014 tesne pred faceliftom (04/14). Nájazd cca 190tkm, olej plus všetky filtre menené v intervale 10tkm (dvakrát za rok). Naposledy palivový v 11/20 a následne 12/20, dúfal som že bude problém v ňom. Auto mám cca dva roky bez problémov. Problém začal v polovici decembra, na diagnostike žiadne chyby..
Nastala nejaká zmena po zmazaní adaptívnych hodnôt v rj motora?
Alebo nejaké iné odporúčania?

Ak si menil olej, aký tam dali alebo si dal? Do prevodovky
nahoru

sponzor





04.01 2021 20:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

05.01 2021 12:59


Nie, ja som určite nemenil. Ani som v tejto téme nič také nenašiel, nejaký súvis.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

05.01 2021 13:01


Olej v prevodovke som nemenil, tá šľape ako hodinky, bezchybne. Nechcem chytať @ never change the running system
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

05.01 2021 13:03


Minusho: myslené tie krúžky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

05.01 2021 13:23


Tak vymen. Dozivotny nie je
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

05.01 2021 13:29


To netvrdím, ale ani tento problém tým nevyriešim.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

05.01 2021 14:44


Minusho: tak zrovna lubo ti radi ako predist problemu, a to tych prevodoviek uz urobil dost...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

05.01 2021 15:34


Verím, no touto cestou tu už chalani išli a problém pretrval. Keď som predával predchodcu 4F so 6st. Tiptronic*, mala 293tkm bez jediného zaváhania, plne funkčná. Všetci mi tvrdili, aj v autorizakoch, že sa mi rozsype, a pod. Všetko je to o prístupe a jazdení. Samozrejme česť výnimkám a výrobným vadám.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

22.01 2021 23:44


Zdravím všetkých,
Len pre úplnosť, môj problém je dnešným dňom vyriešený.
Viem, že väčšina ľudí, ktorá tu hľadá pomoc, či možno hneď riešenie, alebo len podobné symptómy s tými vlastnými, nakoniec skončia na nemeckých fórach, nedalo mi nenapísať aj riešenie samotné.
Uznávam, po dôkladnom prebádaní problémov u kolegov v Nemecku som mal hlavu ako balón, bol som zúfalý, pretože problém nie je úplne jednoznačný či špecifický. Aby som to celé skrátil a nemusel vypisovať detailné informácie zapríčiňujúce problém počnúc tesnením na "malom" turbe, snímača na výfukovej sústave, problémom s prevodovkou o akých sa mi až ťažko čítalo, vysokotlakové čerpadlo atď., alebo tých jednoduchších ako sú váha vzduchu, či palivový filter..
No a potom som našiel jeden, identický s tým mojim. Ako tu už spomínal @parik - krúžky vstrekovacích trysiek (medené vymedzovacie podložky). Náramne som sa potešil, naštudoval ELSU, objednal OE diely a objednal sa na servis k odborníkovi. Žiaľ, nestihol som. Jeden deň cestou domov, ani nie 2km od cieľa pri bežnej rýchlosti mierne prevyšujúcu stovecku na okrske bum, motoru spadol výkon, nie príliš, ale do núdzového režimu a na prístrojovej doske zablikala cievka (žhavenie). Tak pozerám, že čo do.. Keď tu do pár sekúnd ďalšia, no tentokrát vážnejšia výstraha, odstavte motor! To si snáď robíš prdel si vravím. Kde tu ja idem odstaviť auto?? Pozriem do spätného zrkadlá a až ma oblialo. Za mnou sa už hodnú chvíľu valil hustý biely dym, bez srandy, nič som cez nevidel. Pozriem rýchlo pred seba, že tak to musím čím skôr odstaviť a vypnúť. Ale motor už bol dávno vypnutý a ja som išiel na voľnobehu, došlo mi to až keď som ostal stáť, že motor nebeží. A áno, naštartovať sa mi už nepodarilo. Ďalej, keďže auto je zakázané ťahať, volám odborníkovi do servisu, nech si to príde rovno odtiahnuť na plošinu (mohol som to tie dva kilometre pri max 20km/h odtiahnuť na lane za niekym aj domov povedal, no tak či tak to malo ísť do servisu, išlo rovno).
Vstrekovacia tryska č. 2 KO.
Vymenené za novú, vydymené (regenerácia DPF*), nakódované a ide ako hodinky.
Takže borci, držte sa a hlavne sa VŽDY poraďte s odborníkom, nemente hneď olej v prevodovke, či iné ďalšie veci pokiaľ to neprejde rukami človekom z fachu. Ja som mal to šťastie, pán robí pre VW koncern 25 rokov a išiel viacmenej na istotu.
Snáď to niekomu pomôže.
nahoru

sponzor





22.01 2021 23:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

23.01 2021 0:31


No vidis, a ked som povedal, ze musia byt trysky ok, tak aj tak nikto neveril a hladal vsetko ine. Si treti, pri ktorom sa to potvrdilo. Minule jednemu v servise tvrdili, ze trysky ma ok, az sa nastval a pozical si od kamarata trysky, osadil a zrazu bolo po probleme. Gratulujem k vyrieseniu problému, uz budes konecne v pokoji jazdit . Takisto neznasam, ked ma auto problem a nie a nie ho najst
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

23.01 2021 8:38


No jo, máš techt. Trysky sú záludné, aj tie moje mali hodnoty v poriadku a predsa.. BTW, zabudol som dodať, že aj keď tankujem väčšinou 55 cetanovu naftu, nalial som pre zmenu úplne obyčajnú a pridal Aditiva*, klasické zimné VIFko. Potom to už išli rýchlo. Motor sa začal chovať veľmi nekludne hneď po štarte a pri nízkych otáčkach, nízkej rýchlosti s ním neuveriteľne hádzalo. Už som šípil, že budú vstreky v nepohode.
Ďakujem veľmi pekne za rady a pomoc a tiež jazdenie bez problémov, nech všetko poslúcha
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

24.01 2021 15:20


vymen rovno aj zvysnych 5, necakaj pokial ti to znici motor, zial vstreky u biturba nevydrzia ani 200.000 km
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

01.02 2021 4:06


No ja mam na bitdi 2012 ,,, 273xxx vstreky povodne. Tiez som riesil trasenie celeho auta tu na fore a tiez mi bolo poradene vymenit ich. No samozrejme zo som ich nevymenil. Potom som riesil Kardan* no ten som tiez samozrejme zavrhol. Zacat menit drahe komponenty hned na zaciatku mi nepride ako spravny postup. Kedze to nebolo urgentne pockal som do jarnej vymeny kolies. Ale medzi tym som robil hrkajuce rozvody. No a problem sa uz neukazal. Teraz ked som dal naspat zimne kolesa ktore som vobec nedaval prevazit som myslel ze sa problem s trasenim vrati. No nevratil. Bud som mal zle vycentrovane kolesa na skrutkach alebo bol problem v rozvodoch.

Jediny zaujimavy stav je ked regeneruje DPF* ktore uz bolo v Nemecku demontovane a cistene + reset olejoveho popola. Podla zvuku hned viem ze regeneruje. A pri jemnom pridani plynu pocujem ako kolise zvuk vo vyfuku.( DPF* tam mam a nieje ani navrtane kontroloval som ho ked sa menili rozvody) Diferencny tlak na volnobehu 4hPa co je super.

Ako dlho vam trva regeneracia na bitdi na predfacelifte ?

Pouzivam aplikaciu VagDpf s ELM327...A u mna zo 100% zaplnenia na cca 29% - 33% kedy uspesne ukonci regeneraciu a vynuluje pocitadla trva cca 35-40km
Regeneruje kazdych cca 450km ked ma moznost (dialnica + Tempomat*) tak spusta uz pri 80% zaplneni.
Spotreba na jednu regeneraciu mi vychodi 3-4 litre len na samotne uplne vypalenie. Vidiet to je len na ponizenom dojazde o cca 50km. co pri dlbodobej spotrebe 8,1 je tych cca 4 litre. Samozrejme to DPF* uz ma vela za sebou ale chcem pocut aj vase realne neskerslovane skusenosti.

Menil niekto DPF* na tomto afte ? cena... ? 2-4000e aspon predpokladam kedze je dvojnasobne vacsi ako standard ?
Naposledy upravil Agent848 dne 01.02 2021 4:35, celkově upraveno 2 krát. (12% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

01.02 2021 4:18


A este jeden postreh...
Mensie stupanie 5%,,,,do kopca a palivo takmer na rezerve alebo teda dojazd cca 100km. Tak pri lezernej 5ke prevode auto zacalo mat kolysavy vykon.. Stalo sami to za cely rok 3 krat vzdy rovnake miesto s rovnakym malym mnozstvom paliva.

Predpokladam ze to bude len mnozstvom paliva s kombinaciou kopceka.
Snad mi netreba menit vstreky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

01.02 2021 19:22


Minusho (22.01 2021 23:44) orig :

Vstrekovacia tryska č. 2 KO.


Ako si prisiel na to, ze prave druha tryska je zla, ked vsetky boli na stolici OK ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

04.04 2021 10:14


celu jesen/zima vsetko ok, minuly tyzden teplota jeden den 20C a so mnou to rovno trhlo, .ebne ma z toho auta... vcera som znova rozobral sanie a vsetko zasrate...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

04.04 2021 10:35


Co ti poviem. U mna dost podobny scenar. Ako sa vonku otepli na tych 20 tak pevodovka pri podradovani do 2ky vie niekedy pekne trhnut. Pritom celu zimu nic. Uz som to cital aj na nemeckych forach a pride mi to ako standard tiptronicu a vyrobna vada. Len si na to zvyknut. Ten 8st tiptron sa moc nevydaril. Mam tam soft motora aj prevodovky este z roku 2012.
nahoru

sponzor





04.04 2021 10:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

04.04 2021 11:25


bud rad za ten Tiptronic* keby si mal stronic neviem co hovoris:-)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

04.04 2021 11:32


No stronic je bobuzial najkazovejsi, kazovejsi ako prve multitroniky. . Ale ked ide tak radi krajsie ako Tiptronic*.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

04.04 2021 13:44


koukni se na pocet adaptaci u spojky B, je to softwarova chyba
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.6. 2021
Příspěvků: 3 | Témat: 1

25.06 2021 22:35


Parik….poslal bys mi tel.číslo ? Potřeboval bych se na něco zeptat diky moc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.9. 2021
Příspěvků: 2 | Témat: 0

05.11 2021 21:30


Zdravím panové, mám naprosto stejný problem jako psal autor vlákna. Vstřikovače po kontrole OK, ale diag psal špatné hodnoty, tak jsem koupil nové vstřiky, nahrál a zadaptoval a děje se tohle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
kopec, zařazeno, bez plynu. DPF* a EGR* je dle diagu vpohodě. Nějaký tip, na co se zaměřit dál? Motor nebo Převodovka*? 197000km
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

06.11 2021 8:05


kúpil si úplne nové vstreky bosch nebo od nejakého takzvane repasovane jako nové?? delalo ti tohle presne aj pred výmenou vstrekou?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email