Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 399 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 393
Uživatelů: 6
Celkem: 399

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

16.07 2020 11:46


mas k nej aj nejaký doklad o funkčnosti alebo nieco ako to testovali? nevieš co ovláda ten solenoid ?
nahoru

sponzor





16.07 2020 11:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

16.07 2020 13:17


Zatial nemam nic, no predpokladam, ze bude prilozene nieco v baliku ked to pride.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

16.07 2020 13:27


Nejaky vypis zo stroja urcite nie, tie masiny su drahe a cena by bola inde. Kazdopadne ak Ti to pomoze, bude to rarita... alebo sli peniaze ako zväcsa pri opravach mechatronik do dymu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

16.07 2020 13:33


To, ze ta masina je draha, neznamena, ze ju ta firma nemoze mat! Ci?

Tu je link, treba si pozriet ako to robia, nejake masiny maju.
https://maktrans.net/index.php?route=product/product/&product_id=18768
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 0

16.07 2020 14:39


Nedá mi to, abych nezareagoval na uživatele lubomt. Osobně mám hodně špatnou zkušenost. Původní problém jsem měl, že mi houpaly otáčky při puštění plynu. Převodovka* řadila hezky. Vyměnil mi hydroměnič, který houpal méně, ale pořád, na což mi řekl, že houpat bude trochu vždycky. Po nějaký době mi začala kopat Převodovka* a vibrovat. Lubomt mi řekl, že je to kvůli tomu, že nový měnič zamyká lépe a proto se projevila Převodovka*. Souhlasil jsem, že přijedu a uděláme repas převodovky. Přijel sem a borec na mě začal zkoušet, že mi musí dát i nový měnič, aby se nedostal bordel do převodovky a nějaký nesmysly, jednoduše, abych si zaplatil znovu nový měnič cca po roce. Při tom mi původně tvrdil, že má s repasovaným dílem dobou zkušenost, že vydrží. Po lehčím konfliktu souhlasil, že mi dá nový zdarma a tvářil se, že mi dělá ohromnou službu. Samozřejmě za ty peníze Převodovka* řadila hůř jak předtím a houpaly otáčky trošku méně, ale pořád. Po opakovaných telefonátech mi tvrdil, že to můžou být vstřiky, motor, Kardan*, ať si zajedu na brzdu a kdoví co, už si to nepamatuju přesně a hlavně, že oprava od něj je provedená dobře. - Přitom servisák mi říkal, že je vše v pořádku - Kardan* jsem jediný neřešil. Je to cca 3/4 roku co jsem zajel do ZF Jihlava, vyměnili mi hydroměnič za repasovaný - nebylo to o tolik dražší než u Luba. Vibrace ustaly, otáčky se při puštění plynu ani nepohnou. Dle ZF byl hydroměnič špatný, nevyvážený a vibroval do středního panelu a do pedálu plynu. Převodovku mám "myslím, že říkali, že dle nějakých pouzder na hraně", že dle jejich názoru, když se k ní budu chovat normálně vydrží ještě klidně 100k - těžko říct. Takže ten repas převodovky stál taky za hovno bohužel (za ty peníze). Jsem laik, tak to taky tak píšu. Hlavní důvod proč to píšu je, aby tady všichni nedali (jak já) jen na "většinou" kladný hodnocení Lubomta, protože si myslím, že ti co s tebou nemají dobrou zkušenost to tady nenapíšou. Mně to za to taky nestálo, byl sem u něj cca před dvěma roky. Vím od místního jednoho uživatele a mimopražskýho servismana, že ty lidi co si jim nepomohl a nasral se najdou. Za mě čím novější auto, tím spíš jet do ZF. Ten třetinový rozdíl v ceně v mém případě se vyplatí (Audi allroad 4f 6st. Tiptronic*). Jestli Vám to nesedí do tématu, můžu to hodit jinam.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

16.07 2020 16:33


Niekedy po vymene menica prevodovka klakne aj tak. Menic nie je vseliek. Je to len kedna cast. To znamena po roku jazdenia v aute nehadze bordel z prevodovky do menica a opotrebuje ho. Preto sa drzim toho, ze po roku nedam do urobenej prevodovky stary menic a ta zase rupne kvôli menicu. Preto mam takyto postup. Takze kolisanie otacok nemusi robit len menic, ale aj ine komponenty nie len v prevodovke. Ja osobne meniče nerobim, zasielam ich do specializovanej firmy. Aj tam sa mozu kopnut, ale ak ho neurobili dobre, pada to na mna. Do neho nevidim. Takze mrzi ma to, ale mal ste sa ozvat. Casto je problem na motore a potom blbne prevodovka. Toho sa drzim.
K tej prevodovke neviem ako by prisli na to, ze vydrzi 100.000km, nie je na to ziadny pristroj. Jedine co je mozne je rozobrat kose a pomerat hrubku lamiel. Rozni vyrobcovia lamiel maju roznu hrubku lamiel zavislu od pouziteho trecieho materialu. Ale napocitat kilometre, hm, to uz je dost huste...
Samozrejme nie som neomylný, ani spolupracovnici, no musim povedat, zeskor spokojni ludia mlcia a nespokojní kričia do sveta. Takze mrzia ma problemy, no nie som neomylny a ani dodavatelia
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

16.07 2020 19:11


Kazdopadne s tymito repasmi a opravami mechatronik akehokolvek druhu nemam dobre skusenosti. Vela ludi sa popalilo, aj tu na ceskom klube, mojich znamych. Poslali, vo firme opravili, prisla a bolo to o tom istom. Kazdopadne ak pomoze Tebe, bude to fajn.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 0

17.07 2020 14:19


lubomt:

Nemá cenu se rozepisovat, jen lehce. Řešil jsem to s Vámi( ikdyž jsem si potykali) cca rok a půl, vždy jste mi do telefonu tvrdil jak za to může vše ostatní. Já sem říkal, že mám vše zkontrolováno. Pak jste mě dokonce říkal, že to asi nemám zkontrolovaný dobře, ať přijdeu k Vám, že tam máte známýho servisáka, že se na to podíva - Což jsem odmítnul. Výměna hydroměnič - začala se srát Převodovka* - druhý hydroměnič, repas převodovky. Stále to nebylo ok, houpalo to, vibrace, ztráta výkonu, říkal jsem, že to nejede, vyšší spotřeba. Převodovka* na chvilku ztratila otáčky ze 3 na 4ku - podobný jak špatná regulace turba. Pak jste říkal, ať teda přijedu na hydroměnič, že repas převodovky je určitě dobře udělanej, ale že jak to nepomůže, tak si zaplatím sundání/ nandání měniče. Což jsem taky odmítnul - už jsem měl ty měniče od Vás dva. Na co bych jel pro 3-tí? Zajel jsem do ZF - po problému, Převodovka* načnutá, ale Ok - každopádně ne po kvalitním repasu. Nějaký nekonečný výmluvy a neuznání chyby, že to neumíte udělat dobře je neprofesionální. Bohužel draze zaplacená zkušenost, ale tak asi každej někdy musí přijít o nějaký peníze. Vůbec Vás nedoporučuju.
nahoru

sponzor





17.07 2020 14:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2020
Příspěvků: 3 | Témat: 0

05.08 2020 20:17


Zdravim, poriesil si to uz to skubanie?? Ja som dnes auto opat odniesol do servisu a cuduj sa svete dosiel im pripis od sudruhov z Ingolstadt, ze tuto chybu eviduju,ale nevedia ju odstranit. Ja to riesim uz z Porsche Slovakia, ale tam su taktiez taki barani, ktori sa ma snazia presvedcit,ze je to normalne. Takze sa tesim ma zajtrajsi telefonat ako im zdvihnem mandle. Ak by si chcel,poslem ti ten pokec co dostali 3.8.2020 do servisov audi o motoroch BItdi ohladne kolisania otacok a skubania...
Ahoj Lubo
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

08.08 2020 14:04


LUBO 78 (05.08 2020 20:17) orig :
Ak by si chcel,poslem ti ten pokec co dostali 3.8.2020 do servisov audi o motoroch BItdi ohladne kolisania otacok a skubania...
Ahoj Lubo


A nemohl bys to nasdilet tady vsem? Me by to taky docela zajimalo
Diky
AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

08.08 2020 17:10


ak by niekto riesil tento problem, tak toto som absolvoval a gol som nedal

vymena DPF* + snimac dif.tlaku
demontaz vstrekov (test, vsetko OK)
repas mechatroniky (novy olej prevodovka, rozvodovka, diferencial predny, zadny)
downgrade software prevodovky
vymena EGR*
vymena vahy vzduchu
pal.filter som vymenil 2x aby som si bol isty, ze ci nahodou ten prvy nebol vadny od vyroby

este pojdem zmenit software v motore a ked nepomoze, tak potom ho podpalim, lebo uz som zufaly a takto sa mi jazdit nechce... original ked si niekto kupi taketo auto, tak si treba kupit este nejake lacne, aby mal na com jazdit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

08.08 2020 17:26


Vidis Majko111 , som Ti to vravel, ze repas mechatroniky nepomoze. Zbytocne vyhodene peniaze. Ja byt Tebou, neverim moc tomu testu trysiek. Ak mas chut a mas odkial pozicat dobre vyskusane trysky, prehod a uvidis. To trhanie uz bolo viackrat spôsobene nimi. Naposledy som toto siesil s jednym, nechcel si dat povedat, takisto test vstrekov bol ok, pozical si od kamarata z jeho motora vstreky a heureka, trhanie prestalo. Vstreky su u tychto motorov svina
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

08.08 2020 17:54


ale mne repas mechatroniky pomohol, prevodovka teraz radi ovela lepsie, radi hladko, na prvom stupni uz vobec netrhne, ja kazdu jednu vec co som vymenoval okrem tej vahy vzduchu, nelutujem, ze som urobil, vsade to uz bolo tak trochu na hrane. napr. to EGR*, prilozim foto ako bolo vsetko zasra.e hlavne cele sanie, 10 HOD*. ho cistili ultrazvukovom cistickou, v chladici EGR* bolo plno karbonu.

ja neviem no ci by to mohlo byt vstrekmi, ved ani v Audi nevedia cim to je trocha ma tesi, ze ten problem sa uz "riesi" lebo doteraz som mal dojem, ze to riesim sam
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

08.08 2020 17:56


Je Vas dost
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

08.08 2020 17:57


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

08.08 2020 18:13


a este toto, vela som hladal, cital a na nemeckom fore motor-talk.de som nasiel, ze sa to tiez riesi, predsa je tam len viac takychto typov aut. ludia si vsimli, ze to robi iba ak je vonkajsia teplota vyssia ako cca 20C, zevraj to nerobi ak je vonku "zima" tak neviem ci by som isiel po tych vstrekoch, nerobilo by to stale? neviem!

kazdopadne, ak niekto najde riesenie, strelim sampus, toto je iste a konecne sa v pokoji vyspim
nahoru

sponzor





08.08 2020 18:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 65 | Témat: 4

10.08 2020 11:35


Tak to je masakr. Mám ten samý motor a taky mi to cuká oproti předchozí A6 4F si na to nemůžu zvyknout.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2011
Příspěvků: 107 | Témat: 25

12.08 2020 17:41


Přidám se do diskuze.

Motor 3.0TDi 235 kW r.v. 2018 - najeto 50 tis km.

Při velmi mírném plynu většinou na pětku si auto pocukne, poškubne, zachveje - těžké popsat (cukne ale velmi nepatrně, jakoby nebyl plnící tlak) . V mém případě se toto děje pouze pokud jedu ve meste z mírného kopečka, kdy motor točí na pětku asi 1100 otáček - v této době se to vždy stane ( ale neni to pravidelně)
Jakmile přidám více plynu, tak není problem. Volnoběh, start motoru, vše v pořádku.

Nedávno se utrhla kladka napínacího řemene (nepochopitelné při najezdu 50 tis), ale o tom jsem tady už psal - měneno na záruku.

Má někdo nějaký tip jak odstranit? V servise mi nejspíše nepomůžou, jim to holt nikdy necukne.

edit: dle diskuze na motor-talk.de s tímto poškubáváním má problém téměř každý a nikdo neni schopný odstranit.

Nemuže to mít spojitost s vstříkáváním močoviny? Že by to v nižsích otáčkách špatně fungovalo.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

14.08 2020 12:31


Mel jsem tento problem na vsech ctyrech BiTDI co jsem mel. Jak pred face tak facelift, A6, allroad i A7. Kdyz jedu hlavne za studena kolem hranice volnobehu - 1000-1200 otacek lehka rovinka a jen lechtam plyn a auto pohoupava a poskubava.

Myslel jsem ze je to hydromenicem, jak je na hranici prokluzu a zaberu, ale nevim. Neresil jsem to vic, protoze ocividne to delaji ty auta delaji vsechny. Staci lehce pridat a problem je pryc, volnobeh je ok.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

15.08 2020 7:14


Obecně bych řekl že problém je v emisích a nastavení EGR* apod... Všechny moderní auta jak jedeš na "lehký" plyn mají tendence pocukavat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

15.08 2020 7:25


Moderní auta tvl..... blil bych.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

15.08 2020 11:42


robia to aj ine premiove nemecke znacky ci len audi ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

15.08 2020 16:52


Jde to vyresit upravou tlaku pro nizkou zatez v TCU.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

16.08 2020 15:37


ja by som isiel uz do hocicoho, len aby som to vyriesil, lebo ja si napr. na toto zvyknut neviem! ako alebo kto vie urobit tu upravu tlaku ci co to je?
nahoru

sponzor





16.08 2020 15:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2011
Příspěvků: 107 | Témat: 25

17.08 2020 19:51


majko111 (Ne, 16.08, 2020 15:37) orig :
ja by som isiel uz do hocicoho, len aby som to vyriesil, lebo ja si napr. na toto zvyknut neviem! ako alebo kto vie urobit tu upravu tlaku ci co to je?


Taky si na to nemužu zvyknout, vadi mi to prostě. Děla mi to to stejne, co tobě.
Auto mam v záruce,ale nevím jak to řešit se servisem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

17.08 2020 20:49


vsak treba skočiť k parikovi to je machr na takéto veci a mate po probléme
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 0

31.08 2020 11:37


Pridavam sa k skupine "trhania"

Mam BiTDi MR 2016, CVUB , 110 tkm , samozrejme s aktualnym softom prevodovky a motora , a minuly rok , zaciatkom roka asi 2 mesiace po aktualizacii posledneho softu som si vsimol , ze pri zaradenej dvojke motor ma hlucny chod pri cca 2 tis otackach /dunivy, vyrazne hlucnejsi ako normal/ . Neskor som postrehol, ze ked odchadzam z domu, idem okolo dlhej betonovej steny, a pri prudsom zrychlovani a stiahnutom okne motor vyraznejsie cvrlika (nie stale) . Niekedy je to v pohode, niekedy to cvrlikanie je podobne nefuncnemu hydronapinaku a roztahanej retaze.

Potom pribudlo zimne obdobie, a v nom pri studenom starte kolisanie otacok , ktore sa upravili az po pridani plynu na "N" . Vtedy som si povedal, ze O.K., trochen viac vody v nafte, ale prislo jar, a obcas sa to stalo aj ked uz "voda v nafte nebola "

Co som ale odsledoval, pri studenom motore, von cca 20 st, ked na "N" pridam jedmne plyn na cca 1800 otacok, motorom traseee , ked sa malicko zohreje, je to potom O.K.

Casom sa pridalo sporadicke trhanie na krizovatke pri zaradenej jednotke, tak som v tej veci dal vymenit olej v prevodoke, a az potom som dosiel na toto forum, apozeram ze niesom v tom sam , a v prevodovke to urcite nebude

Podla mna, problem bude niekde okolo mocoviny a DPF* ...

Podarilo sa ted aniekomu vyriesit tento problem s trhanim?
Naposledy upravil wagoo dne 31.08 2020 14:05, celkově upraveno 3 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

31.08 2020 11:46


Stale to vravim. Motor, motor, motor. Ked trasie na N, to nema nic spolocne s prevodovkou ale problem s davkovanim paliva
Naposledy upravil lubomt dne 03.09 2020 17:46, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 0

03.09 2020 17:28


u mna problem vyrieseny.

Naprv som si vratil spat soft motorovky pred DG , soft v prevodvke som nechal , urobene zakladne nastavenie motora , a motor sa celkom spamatal .
Po dvoch dnoch som si vsimol, ze prevodovka pri 55 km/h na tempomate radi hala-bala, takze vrateny aj soft prevodovky , a auto je tip-top .. nateraz ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

03.09 2020 18:42


wagoo: tcu 1009 a ECU* 0004?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email