Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 339
Uživatelů: 1
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.9. 2019
Příspěvků: 2 | Témat: 1

22.06 2020 13:57


Čaute, mám tady otázku za zlatého bludišťáka. Přečetl jsem už desítky vláken ale stále nejsem schopný přijít na příčinu. Mám C5 1.9tdi afn - motor absolutně v pořádku, hlava po GO, vtřiky po zkouškách, startuje na drc, tahá jak má, všechny teplotní čidla vyměněné, předvstřik přesně na středové lajně atd. atd. I přes to všechno je průměrná spotřeba při pohodové jízdě 6,6l/100. Když člověk jede pomaleji jak důchodce v noci na prázdných cestách dá se dostat na 5,7l ale když člověk jede trošku svižneji tak jsme hned za 7l/100. Rozumím tomu že jde o auto co má 1450kg, ale vzhledem k tomu jak důchodcovsky s tím jezdím mi ta spotřeba stále nějak nesedí. Spotřeba měřena tankováním. Poslední můj tip je ucpaný výfuk nebo špatně regulující Turbo* ale pak už je to asi mrtvé čerpadlo. Co nejdříve zkusím udělat LOG z vagu a pověsím ho do tohoto vlákna. Budu velice rád za jakékoliv dílčí poznatky, jelikož mi už dochází nápady. Všem děkuji moc.
nahoru

sponzor





22.06 2020 13:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

23.06 2020 10:24


Spotřeba nesedi???? No není to Octavia aby to jezdilo za 4,8. No jak mas velký kola?? Rozměr pneu? Zimní letní?? Jaký máš kód převodovky?? Je to jen předokolka?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

23.06 2020 11:09


Ja s tim nikdy nejel, ale jel jsem mel jsem ruzny auta vcetne audi a octavky, a spotreba, kterou uvadis, mi na 1,5t dvoulitr prijde adekvatni.
Predpokladam, ze nejezdis s vyplou klimou.
Pokud je to ctyrkolka tim spis.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

23.06 2020 12:17


Gruutchewzski: presne tak ako pisu ostatni. to nieje ako Golf III TDI* co zere 4l. Na mojej B5Q AFN mam od 5,5-7L (presne taku istu spotrebu som mal aj na prvej B5Q AFN ktoru som mal pred 11 rokmi )

pozri tu, original Audi datasheet k tvojmu autu

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Verbrauch städtisch/außerstädt./insgesamt, l/100 km 7,6 / 4,7 / 5,8
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

23.06 2020 12:18


C5 1.9TDI AFN nikdy čtyřkolka nebyla!
Gruutchewzski: Měl jsem A4 81kw AVG*(stejný motor jako AFN) a spotřeba byla vždy kolem 6L/100km - taky jsem měl vše co se týče motoru v top stavu. Již dlouho mám A80 B4 1.9TDI s 1Z a spotřeba je taky kolem 6L/100km. Ale jezdím hodně město a rád na to někdy šlápnu. Ta spotřeba je prostě normální.
Pokud máš vše kolem motoru v pořádku včetně prověření teplotního čidla přes diagnostiku při různých teplotách motoru, ještě se zaměř na brzdy. Pístky zvlášť zadních brzd dokážou pěkně potrápit, když jen třeba trochu váznou. Musí jít opravdu volně zatočit přípravkem bez větší námahy a samozřejmě se musí vracet na 100% klíč ruční brzdy na třmenu až k dorazu ( prověř nastavení lanovodů) k tomu prověřit vodítka zadních třmenů musí chodit volně, být namazaná a neměla by mít větší vůli, kvůli které se při brždění třmen kříží (pak se to blbě vrací i když jinak chodí volně). K tomu přičti třeba lehce orezlé hrany kotoučů, které pak při jízdě skoro neznatelně drhnou a je to klidně 1L/100km na víc. Mám tohle tvrzení dlouhodobě ověřeno. Pro co nejlepší spotřebu prověř i tlak v pneu a rozhodně nedoporučuju obouvat nic většího než 195/65/15.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

23.06 2020 12:22


ale celkom zaujimave, uz dlho sa tu neriesila spotreba na rotacke...uz sme skoro ako na skodaklube
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

23.06 2020 12:23


Mě se to taky zdá adekvátní, kdyby byl ucpaný výfuk, tak to "netahá jak má". Pro zajímavost, kolik je volnoběžná dávka, kolik ti to, nejlépe na 3 v zátěži, ukáže plnící tlak a max hodnotu na váze vzduchu. Já mám 1Z v A80, čerpadlo na vol. dávce těsně pod 3, výstřiky z afn a rozhodně za 5 nejezdím a určitě nelitam jak prase, dělal jsem to proto, aby to šlo pěkně odspodu. Ona i ta 80 má 14 metráků.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

23.06 2020 13:45


Taky bych tu spotrebu videl ok u 1,5t auta, jen bych doplnil, ze predvstrik neni nejidealnejsi na stredovy lajne, ale mezi modrou a zelenou/drivejsi... Jsou lidi, co obhajujou i vrchni/drivejsi/modrou lajnu...
nahoru

sponzor





23.06 2020 13:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.9. 2019
Příspěvků: 2 | Témat: 1

23.06 2020 22:16


Tak tedy všem děkuji za rychlou reakci:D Tak je ta spotřeba 7l asi v pořádku. Jen pro upřesnění dotazů:Je to předokolka, kola mám 205/55 R16, brzdy nepřibržďují (zadní třmeny nové TRW), volnoběžná dávka je 4,2mg, Turbo* tlačí 1bar, váha vzduchu ukazovala hodnoty ok, ale pro jistotu stejně asi půjde vyměnit. Pro upřesnění, 5,7L mám mimo město při klidné jízdě při rychlostech do 80kmh, 6,6-6,9L kombinovaná a město je kolem 8L. Spotřebu už tedy řešit nebudu a jdu sypat penízky do dalších komponent:D Všem přeji hezký den.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

23.06 2020 22:33


Gruutchewzski:
aj tak je AFN najuspornejsi a najtrvacnejsi motor aky sa kedy daval co C5 (resp.do vsetkych VW Group). 2.5TDI v C5 ide na 7-12L, no a benziny R4T V6 a V8 od 10 do nebies...
mas to dobre, neskrab si to
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 3

23.06 2020 22:52


Mám dvě A6 AFN, se sérií jedu trasu za 5, couračky 6,5, druhá je trochu poladěná ale i se sprintama, VB, a 11mm hlavou jedu se sériovou mapou 6,5,ale zase má 6Q, teď budu testovat 2 mapy naladěný.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

24.06 2020 4:51


Mám A5 c5 Avant AVG* což je to samé, spotřeba do 7 max v podstatě furt po městě a to je Turbo* před smrtí,zadrhává se naklápění, žere to olej, jezdí a tím žena... a klima je furt zaplá. Gumy tam ofiko jdou jen 205 55 16, patnáctky tam nešly dát ani z výroby, dodatečně pude asi zapsat kde co za rozměr.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email