Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 336 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 333
Uživatelů: 3
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

17.06 2020 22:39


Ahojte, mame mensi ci vacsi problem s A8 D3, 3.0 TDI* quattro*, motor ASB. Odisiel nam Kompresor* vzduchoveho podvozku. Kupili sme repasovany, k tomu daku jednotku. Byvaly mechanik z Audi to poprehadzoval, nakodoval, nastavil vysku vozidla, spravil geometriu v Audi. Zdalo sa nam, ze auto obcas ako keby mierne chvelo ci vibrovalo. Take zvlastne, tazko sa to opisuje. Bavili sme sa s mechanikom a ze to moze byt tym, ze sme 2 tyzdne jazdili na aute so spadnutym podvozkom, tak trpeli capy, ramena, vsetko na naprave.

Nedavno sme vymenili dolne ramena na oboch stranach, lebo to tam niekde zacalo klepat. Ostatne veci boli okej, ved boli menene na jesen a tak mechanik neodporucal zbytocnu vymenu. Ale auto sa sprava rovnako aj dalej, citit mierne vibracie ci chvenie. Robi to na letnych aj zimnych elektronoch, geometria je spravena priamo v Audi, kotuce a platnicky boli menene nedavno. Mechanik povedal, ze tazko hladat chybu, ze by to mohli byt kludne loziska, nieco na naprave alebo dokonca aj homokineticky klb.

Teraz sme si vsimli, ze ked je rezim podvozku na automatiku, tak to trebars pri tempomate na 50 kmh chveje. Akonahle stlacim gombik na znizenie auta dole, tak ihned o mozno 0,25 sekundy auto stichne. Ide krasne hladko. Rovnako sa to sprava, aj ked je auto nafuknute. Vcera zacalo pri brzdeni auto ako keby vibrovat, ale nie je to brzdami, spravilo to aj zo 3x do zatacky. Ked dobrzdujem na svetelnej krizovatky, tak to chveje, od strany vodica ako keby od svetla alebo tam niekde. Ked rychlost klesne pod 5 kmh, tak to hned prestane a pocut ako keby ofuknutie.

Rozmyslame, ze ci by to cele nemohol sposobovat ten Kompresor*, ze by tlacil vela vzduchu do tej nadobky, kde je ulozeny vzduch. Alebo nieco v tom style. Mechanik je teraz na PN so zlomeninou, takze sa na to nedokaze pozriet.

Napada nieco niekoho, napriklad cez VAG znizit podvozok alebo daky tlak kompresora, ak je to mozne? Ak ano, kde to najst?

Dakujeme!
nahoru

sponzor





17.06 2020 22:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

18.06 2020 14:29


Tak dnes to bolo dokladnejsie odsledovane. Chvenie pri brzdeni je aj v pripade, ak je podvozok dole. Alebo aj ked je hore.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

18.06 2020 16:26


Pokud se to chvěje při brždění tak bude chyba asi v brzdách ne??

Jinak ve vagu v měřených hodnotách najdeš kolik mas v zásobníku tlak.

Nepředpokládám že chvění bude dělat Kompresor*.

Je toho tady o vibracích milion. Vůle,klouby,kardany,uložení,tlumiče,
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

18.06 2020 19:33


Skor sa nieco zle poskladalo...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

18.06 2020 23:06


Nie je to brzdami, nerobi to pri brzdeni vo velkej rychlosti. Nedavno boli menene kotuce a platnicky. Kotuce nemaju drazku, nie su ani zvlnene. Dnes to zacalo robit, ked bola tlacena brzda, ale aj ked sa brzda pustila a auto plynule spomalovalo. Stale mam pocit, ze to ide ako keby od kompresora.

Na internete je daky navod a tam sa udava, ze Kompresor* je zaveseny na takych pruzinkach, ktore to tlmia. Rozmyslam, ze ci tie nemozu byt nejak poskodene, resp. prasknute.

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_292.pdf
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_243.pdf

Hodnoty kompresora pozriem zajtra vo VAGu. Ulozenie je pri vzduchovom tlmici uplne ine ako sa pouziva pri klasickom pruzinovom tlmici. Pri vzduchovom tlmici je taka kovova miska a tam nema co robit problem.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

19.06 2020 11:07


Kompresor* viděl jsi ho?? Vždyť nic pomalu neváží. Jak ten dokáže rozklepat ( rozvibrovat 2tuny auta??) vadné jeho uložení tak drnči a je hlučnej ale nevibruje auto.

Proč by mělo auto klepat při vysokých rychlostech při brždění?? Záleží na tom co se tam stalo. Spousta aut které jsem řešil vibrovalo jen při jemném přibrždění a nebo při dobrždování a ve vyšších rychlostech vše OK. Uložení vím že má vzduchový tlumič jiný ale i to už jsem viděl špatně namontované. ( sice na A6 ale proč by to někdo nedokázal jinde) za další uložení kardanu, silentbloky, špatně namontovane ramena které pnou. Těch možnosti je milion a 100% tohle nikdo neopraví bohužel od klávesnice.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

19.06 2020 23:44


Na VAGu dnes ukazovalo unik ci netesnost v systeme. Pri dvihani podvozku tlak nesiel cez 11,5 bar, pricom na internete sa spomina 15-16bar. Ked sa znizil podvozok a potom sa dal na najvyssiu polohu, tak bolo pocut vrcanie, zrejme Kompresor*. Auto dlho nafukovalo, trvalo to skoro minutu. Takze to nebude v poriadku. Aj po zamknuti auta po case vidiet, ze je mierne spadnute, hoci po nastartovani je to hned ok. Moze byt dieravy vankus? Chyba kompresora je uz viacmenej ista.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

20.06 2020 22:30


11,5 je málo kor v chladu či zimě. A ano někde bude chyba a proto odešel i předchozí Kompresor*. Chyba ze se únik nehledal. No a vibrace tak jako tak ale nebudou kvůli kompresoru. No ale pokud podvozek nefunguje správně muže být chyba tam.
nahoru

sponzor





20.06 2020 22:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

21.06 2020 15:14


2 tyzdne dozadu roztrhlo hadicu s vodou, teda pukla a striekala cez nu voda, predna sahara chladica to pod motorom vsetko ospliechala. Auto bolo pri vymene hadicky umyte dakym prostriedkom a vodou. Je mozne, ze sa voda dostala niekde ku kompresoru (do neho) a kvoli tomu odisiel?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

30.11 2020 17:17


Aj ste to vyriešili?
Kamarat ma to iste auto a na margo toho ako niekto hovoril ze Kompresor* nemoze rozvibrovať auto , tak by ste sa čudovali ako lahko to dokáže.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

30.11 2020 17:20


A na A8 2008 ma byt tiez tlak cez 11barov?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

30.11 2020 21:26


K tejto teme este dodam, ze to bolo uchytom kompresora. Po vymene takej kovovej strany vsetko preslo. Probleom bol, ze Kompresor* sa niekde dotykal o ten ram (uchyt) a tym padom sa to cele prenasalo karoseriou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

01.12 2020 19:32


Dik
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email