Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 230 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 227
Uživatelů: 3
Celkem: 230

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.2. 2011
Příspěvků: 20 | Témat: 2

17.05 2020 18:48


Zdravim vas. Vyber vozidla trochu stary len sa chcem opytat ludi mali take auto ci sa ho oplati este kupit v dnesnej dobe?
Jedna sa o A6 3,0 TDI* 176 kw. Je tu kopu popisaneho ohladom 3,0 TDI* motorov mam nejake info o rizikach toho motora no aj napriek tomu sa mi to auto paci.
nahoru

sponzor





17.05 2020 18:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11015 | Témat: 89

17.05 2020 19:56


marian477: to auto nabeha s normalnym servisom 500.000km. Takze podla mna oplati.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.2. 2011
Příspěvků: 20 | Témat: 2

17.05 2020 20:48


Mam teraz a4 b7 s line a potrebujem vacsie kedze mam necele 2 metre. Otazka je ci hladat A6 so vzduchacom alebo klasiku. Na tej mojej a4 je to dost tuhe na 18 kach.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11015 | Témat: 89

17.05 2020 21:37


marian477: ja som mal klasiku ale to bolo v roku 2008.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.2. 2011
Příspěvků: 20 | Témat: 2

17.05 2020 21:38


Na com jazdis teraz?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11015 | Témat: 89

17.05 2020 22:32


marian477: je toho vela. Ale aj na octavii
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

17.05 2020 22:47


176kw bol najspolahlivejsi 3,0tdi (zatial) v spojitosti s 3.generaciou 6.st tiptroniku. Do A6 sa daval len od faceliftu cca 10/2008 do leta 2011. Neskutocny drziak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.6. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

17.05 2020 23:40


Mam 176kw 10/2008 od 220tisic. Teraz 340000. Menena druha klapka sania (prvu vymenil niekto predo mnou), podlozky pod vstrekovačmi(motor cvakal),nejake tie zhavice a zamky dveri. Vymena oleja v prevodovke vyplachom teraz druhy krat bezny servisny ukon asi nevyhnutny olej a filtre vzdy po 15 aj ked longlife. Vsetko frči ako ma. Auto mi robi každý deň radosť, aj keď už koroduje. Zatiaľ nemám dôvod upgradovať, počkám kým budu 3,0tdi 240kw za pol mega.
nahoru

sponzor





17.05 2020 23:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

17.05 2020 23:59


Ja ked som ho mal nemenil som ani klapky ani podlozky pod vstrekmi, iba snimac na DPF*
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

18.05 2020 0:50


Byl jsem s generaci 4F vzdycky moc spokojeny. 3.0 TDI* jsem mel 165kW (BMK) i 176 KW a nikdy zadny problem. V obou jsem nalital pres 100tis km.

Pozor na to ze spousta techto aut uz mela minimalne 3 majitele a dobra pece je spis vyjimkou, protoze pozdejsi majitele na slusny servis proste nemaji.

Preju hodne stesti pri vyberu kusu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.2. 2011
Příspěvků: 20 | Témat: 2

18.05 2020 8:08


Dakujem chlapci za cenne info.. Urcite budem hladat model od 2009..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11015 | Témat: 89

18.05 2020 9:19


marian477: no 176kw sa skor nerobil, v zasade ludovo uz hladas model s LED* dennym svietenim v predu a uzkymi zadnymi svetlami
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.2. 2011
Příspěvků: 20 | Témat: 2

18.05 2020 10:09


presne tak a nie s velkym najazdom km ak este take auto vobec existuje
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 498 | Témat: 14

18.05 2020 10:31


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Kdyby jsi chtěl, mám jednu hezkou na prodej (koupeno osobně od prvního majitele). Motorově a podvozkově je při tom nájezdu v neskutečně dobrém stavu. (i když 29tis/rok je podle mě normální nájezd)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

18.05 2020 12:18


Příplatkové brzdy 350/330 mm - brzdy vpredu 347mm su u faceliftu štandard
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 498 | Témat: 14

18.05 2020 12:46


Je to možné Lubo, žádný FL v okolí nebyl a v ND je uvádí jen pro 3.0 TFSI*, tak jsem to bral podle toho.

No i tak brzdí super, u novější Bi-TDI* jsem si na ten pomalejší nástup chvíli zvykal.
nahoru

sponzor





18.05 2020 12:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.6. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

18.05 2020 13:31


Toto je celkom pekne, vyzera, že sa o neho staral.

[/url]
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.6. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

18.05 2020 13:49


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

24.05 2020 14:58


tomko222 (17.05 2020 19:56) orig :
marian477: to auto nabeha s normalnym servisom 500.000km. Takze podla mna oplati.


hele tomko, v inej teme si na 4F napisal, ze tie auta su 10 rokov bez servisu, vymieraju a kupili ich cikani a teraz tu pises, ze sa oplati ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11015 | Témat: 89

24.05 2020 15:03


denial: to stale plati. Otazka je po kom to auto kupis. Ak malo servis, bude jazdit este 10rokov so standardnymi zavadami. Nebude ich mat viac, ani menej.
165kw a 171kw stoja 100.000kc. To je menej ako octavia. Ludia co to kupia nemaju na servis a potom je problem. Ale 176kw a 4F su podla mna jedny z poslednych nepriestrelnych aut...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.2. 2011
Příspěvků: 20 | Témat: 2

24.05 2020 15:07


Vystizne a strucne napisane. Dobra A6 v slusnom stave sa pohybuje cca 9000 e a 2 ku mat na servis.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

24.05 2020 18:09


v com je 180/230 kazivejsia oproti 176 ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11015 | Témat: 89

24.05 2020 18:30


denial: hovoris o 4G, do 4F sa 180/230 nedavali.
Ale aby som odpovedal, minimalne s-tronic pri 180kw a hlavy pri 230kw.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

26.05 2020 22:47


ano, myslel som tie dva novsie v C7.
o tom DSG* som pocul pri tych 180, ze sa kazi.
tento by o tom asi vedel rozpravat
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


tie hlavy pri tom bitdi, co blizsie, praskaju?
oprava je vymena celej hlavy ?
alebo rovno celeho motora ??
nahoru

sponzor





26.05 2020 22:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email