Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 271 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 268
Uživatelů: 3
Celkem: 271

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

17.05 2020 0:24


Ahoj Audiňáci,

tak jsem se konečně rozhodl prodat svou BMW Z4 3.0si a koupit si větší auto (čti kombík). Po projetí BMW 5, Superba, Passat atd jsem se rozhodl pro Audi. Navíc jsem dostal tučné odstupy, takže je čas vyměnit stroj.

Parametry:
RV: 2016
Tacho: ideálně do 100tis, max trochu přes při dobré nabídce
Motor: 2.0 TDI 140KW
Sedačky: Alcantra / kůže
Výbava: u A4 nechci ten socka nejlevnější displej mezi budíkama, ale ten lepší (Virtual Cockpit nepotřebuju)

Problém je, že se tak nějak nemůžu rozhodnout mezi A6 C7 a A4 B9. Ono za 10-15min projížďku člověk všechno nepochytí.

Ceny jsou co se týká ročníku a nájezdu podobné.

Moje otázky jsou dvě...

1. Jak se vám jeví automaty A4 B9 a A6 C7? Má cenu shánět manuál? Musím říct, a doufám že nevyvolám hate, že automat BMW 5 se mi zdál lepší / ostřejší. Pádla u A4 B9 by problém mohla trošku vyřešit... (jsem zmlsaný z 265HP a malé váhy)

2. Preferovali byste A4 B9, nebo A6 C7? A hlavně proč.

EDIT: 3. Jaký máte názor na QUATTRO? Ano nebo ne? Jsem zvyklý na zadokolku, tak bych asi čtyřkolku preferoval před předkem...


Předem mockrát díky za věcné rady.
Naposledy upravil Volt dne 17.05 2020 17:46, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





17.05 2020 0:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

17.05 2020 8:15


Padla u 2.0tdi jsou vicemene k prdu, osobne je moc nepouzivam.
Na A6 mi 2.0tdi navic prijde hodne slaby motor, ale to je o vkusu kazdeho soudruha.
Za me pokud trvas na 2.0tdi pak teda A4...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

17.05 2020 13:11


tomko222 (17.05 2020 8:15) orig :
Padla u 2.0tdi jsou vicemene k prdu, osobne je moc nepouzivam.
Na A6 mi 2.0tdi navic prijde hodne slaby motor, ale to je o vkusu kazdeho soudruha.
Za me pokud trvas na 2.0tdi pak teda A4...


Mockrát díky za odpověď. Co se týká 3.0TDI, tak mi přijde spotřeba k nárůstu výkonu skoro zbytečná... Benzín se zas moc nedá sehnat.

Chci se ještě zeptat, četl jsem že A6 C7 měly problém s S-Tronicem. Nevíš jestli se to u A4 B9 nějak zlepšilo, nebo je to pořád stejné...?
Případně jestli u A6 C7 bylo v nějakém ročníku zlepšení?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

17.05 2020 13:22


Volt: s-tronicy odchazeji vsechny, ale nejak jsem z for nezaznamenal, ze by to bylo nejak na 2.0tdi.
To na 3.0tdi je to pravidlem. Rekl bych, ze muzes byt v uplnem klidu.
Zas pro me je a4 hodne mala. A pokud nechces zavodit, pak ber a6, pro me je treba podstatna vybava (softclose, el kufr, bose, nocni videni, adaptivni tempomat), a to naleznes spis v A6.
Navic je podle me A4 vylozene osklive auto, ktere pusobi hodne lacine. Ale to uz si musis opravdu vybrat sam.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

17.05 2020 13:27


2.0tdi 140kw je motor na presuvanie nic viac. Radost z jazdy nula celych nula celych nula. Ak si slusny nenarocny sofer tak je to ok, ale ak mas k soferovaniu aspon trochu vztah a jazdu si chces raz za cas uzit tak z toho motora budes zhrozeny. Uplne vazne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

17.05 2020 13:41


snuff (17.05 2020 13:27) orig :
2.0tdi 140kw je motor na presuvanie nic viac. Radost z jazdy nula celych nula celych nula. Ak si slusny nenarocny sofer tak je to ok, ale ak mas k soferovaniu aspon trochu vztah a jazdu si chces raz za cas uzit tak z toho motora budes zhrozeny. Uplne vazne.


Já v tom jel, a zas tak hrozný to není. Těch 140KW docela jede. Na blbnutí mám teď motorku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

17.05 2020 13:44


tomko222 (17.05 2020 13:22) orig :
Volt: s-tronicy odchazeji vsechny, ale nejak jsem z for nezaznamenal, ze by to bylo nejak na 2.0tdi.
To na 3.0tdi je to pravidlem. Rekl bych, ze muzes byt v uplnem klidu.
Zas pro me je a4 hodne mala. A pokud nechces zavodit, pak ber a6, pro me je treba podstatna vybava (softclose, el kufr, bose, nocni videni, adaptivni tempomat), a to naleznes spis v A6.
Navic je podle me A4 vylozene osklive auto, ktere pusobi hodne lacine. Ale to uz si musis opravdu vybrat sam.


No já zas nejsem na výbavu tak náročný. Měl jsem pocit že ta A4 jela líp a popravdě interiér se mi líbí asi víc u té B9. Z té C7 mi přišlo lepší odhlučnění a podvozek.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email