Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 482 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 479
Uživatelů: 3
Celkem: 482

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2020
Příspěvků: 13 | Témat: 2

13.05 2020 18:22


Zdravím,

neměl by prosím Vás někdo na prodej karburátor, nabídněte, nebo celé sání.
Kolísají mi otáčky na volnoběh a popravdě si s tím nevím rady.
Díky předem za nabídku, nebo za jakoukoli radu.

M.
nahoru

sponzor





13.05 2020 18:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

13.05 2020 20:33


B2 z roku 93 s karburátorem s výkonem 52kw? To se v evropě nikdy nevyskytovalo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

13.05 2020 20:42


Obecně - houpání na volnoběh u karburátoru je zpravidla "falešný luft". Typicky děravá některá z hadiček podtlaku nebo je vadná příruba pod karburátorem. Pravidelně odchází gumové kolínko co jde k posilovači brzd.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2020
Příspěvků: 13 | Témat: 2

13.05 2020 22:19


Mnohokrát díky,

podívám se,
a nejsem si jistej, jestli to nebyla přestavba.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2020
Příspěvků: 13 | Témat: 2

13.05 2020 22:24


Tu přírubu pod karburátorem už jsem zkoušel, hadičky prohlédnu.
Podle všeho se v tom vyznáte, díky za radu..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

13.05 2020 22:28


No ono jaksi B2 se vyráběla do 86-týho a od 92 už v audi nebyly karburátory takže něco nesedí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2020
Příspěvků: 13 | Témat: 2

13.05 2020 22:48


Máte pravdu, udělali přestavbu, dovoz z DE na jiný papíry.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

13.05 2020 23:13


To bude chtít zjistit přesnej typ. Jinak těžko radit co s tím.
nahoru

sponzor





13.05 2020 23:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2020
Příspěvků: 13 | Témat: 2

14.05 2020 10:37


Přesně tak,jak pišete,jinak to nepujde.
Mam fotky a uz jsem to vcera hledal..,bude to nejspis r

B3,51kw,ale jinak nez pres cisla to nenajdu. K motoru
Jsem zatim nic nepotreboval a vyšel jsem z toho,co mi
řekli,Ta 80tka vajičko je takova stařenka,ale mam ji
od znameho a rad bych si ji nechal..

Jeste jednou diky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

14.05 2020 12:43


To by sedělo na 1.6 PP s karburátorem 2EE. Má to na výfuku lambdu a vede k tomu karbecu asi pět různejch konektorů?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2020
Příspěvků: 13 | Témat: 2

14.05 2020 13:05


To by odpovidalo:),omlouvam se,ze melu nesmysly,kdyz
podle vseho ani nevim co mam za auto:(Lambda*
je na vyfuku a nevim,jestli to nazvu dobře,ale na
karburatoru je neco,jako "krokovej" moturek,a je na
něm poměrně velká konektorová zásuvka.
Nevim,jestli to funguje jako jednobodové vstřikování?
Ma to obyčejný kruhový vzduchový filtr.
Díky,ze se mnou máte takovou trpělivost...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

14.05 2020 13:53


Ano je to Pierburg "Ecotronic", v podstate nizkotlake (beztlake) jednobodove vstrekovanie v telese karburatora. Ma to skoro vsetko ako karburator, ale davkovanie zmesi koriguje pocitac. Montovalo sa to svojho casu aj do Favoritov na vyvoz. Ma to okrem karburatora aj riadiacu jednotku a nezriedka byva problem s tym, ze ta riadiaca jednotka po rokoch "odide" a potom to robi blbosti. Aspon teda na tych Favoritoch. V zivote som sa ale stretol osobne s jedinym Ecotronikom a s tym za cely cas nebol jediny problem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

14.05 2020 14:43


Tak si to uvedeme na pravou míru.
Je to karburátor jako každej jinej. K tomu aby fungoval potřebuje difusor (což je zůžený místo v sání kde dochází vlivem vyšší rychlosti proudění vzduchu k poklesu tlaku a tím pádem si to přisává benzín skrz příslušný kanálky z plovákový komory kde je normální tlak).
Vstřikováni oproti tomu žádnej difuzor nepotřebuje a vstřikuje palivo pod tlakem který je vyšší než tlak v sání.
To zásadní co to odlišuje od ostatních běžných karburátorů je schopnost regulovat bohatost směsi pomocí předřazené škrtící klapky (což ve své podstatě není nic jiného než precizněji ovládané obohacovací zařízení pro start a studený chod - lidově "sytič").
Ostatní systémy co jsou na tom navěšený jsou v různejch podobách používaný i na dalších karburátorech a v zásadě se moc neliší ( regulace volnoběhu, obohacení směsi při akceleraci, podtlakové otvírání druhé komory, vyhřívání volnoběžného kanálu, odsávání par z filtru atd.).

Zpět k problému- protože je to pořád karbec tak platí to co jsem již psal prve - houpání bývá příznak netěsného sání. Teď jde o to jak to houpe. Jestli to je rychle tak by to měla být ta netěsnost ( bacha na to, díra může být i u posilovače brzd nebo u rozdělovače zapalování).
Jestli se jedná spíš o nahodilé změny otáček nebo tendence skoro chcípat tak to může být způsobený špatnou funkcí nastavovače dorazu škrtící klapky nebo nějakým problémem s předřazenou škrtící klapkou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

14.05 2020 14:58


Zažil sem 2E2 na 1.6EZ. Super dokud mu neprdla membrána baňky regulace volnoběhu. Ale povedlo se sehnat jinou.

Informace k seřizování 2E2 sem čerpadl od Ruddies DE - mají tam ale i hromadu informací k 2EE. Stojí to za přečtení - https://www.ruddies-berlin.de/2eeQuickcheckGB.htm - hned tam vidím pár možností co zkontrolovat při nestabilním/houpavém volnoběhu.

Ještě funkční schéma jak to funguje v 2EE (DE) - http://www.ruddies.business.t-online.de/2EEWirkungsweise.htm
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2020
Příspěvků: 13 | Témat: 2

14.05 2020 22:45


Mockrát Vám všem děkuju, jste machři, klobouk dolu..
Musím se na to kouknout, co by tomu mohlo být.
Mám to v depozitu, dneska jsem to naškubnul po delší době, rád bych si tu starou černou stařenku nechal, a díky Vaší pomoci bude třeba zase v cajku:)



M.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email