Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 324 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 1
Celkem: 324

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

08.04 2020 10:06


Zdravím vás,mohl by mi někdo poradit?Mám Audi 80,2.0e,83kw,model 89,Typ 3A a po zahřátí motoru mi začne kolísat volnoběh(jako bych přidával a ubíral plyn).Co by to mohlo být?Nějaké teplotní čidlo?Děkuji za pomoc a ochotu.
nahoru

sponzor





08.04 2020 10:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

09.04 2020 17:35


Je vždy potřeba si uvědomit, za jakých okolností se závada projevila. Při koupi auta už byla, auto dlouho stálo, po opravě něčeho, náhle bez příčiny apod.
Čidlem teploty to nejspíše nebude, ale nic nelze vyloučit. Jeho kontrolou bych začal, změřil odpor podle teploty.
Motor 3A má myslím stabilizátor volnoběhu, hliníkový váleček, vedou do něj hadice a má štekr. Uvnitř je vzduchová přívěra a ta se občas zanese. Často se stane, že něco gumového praskne a saje vzduch kde nemá.
Další věcí je spínač volnoběhu na klapce.
Zkontroloval bych koncový spínač volnoběhu, po dosednutí klapky musí kontakty sepnout.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

10.04 2020 9:14


Děkuji vám moc za informace a možnosti.Pokusím se to vše projít a uvidíme.Ten stabilizátor volnoběhu je možné vyčistit,nebo ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

11.04 2020 8:27


Stabilizátor jde vyčistit dobře, třeba nějakým sprejem na čištění brzd a pod. Zkontroloval bych, jestli funguje spínač volnoběhu na klapce. Sundat štekr a změřit, jestli skutečně po dosednutí klapky se kontakty propojí. To je základ aby ŘJ věděla, že má udržovat volnoběh.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

13.04 2020 19:29


Tiez si myslim, ze to pojde odtial. Apropos, v linku v mojom podpise je postup na to, ako vyblikat z tohto motora pamat zavad a po dostatocne dlhom case, ked sa toto zacne prejavovat by si RJ toto mala vsimnut a hlasit kod.

Komu sa nechce davat si dokopy blikaci tester, tak v zasade treba overit, ci ten kontakt na skrtiacej klapke spina a ci nie je odidene vinutie na volnobeznom ventile.

Tie kontakty niekedy maju zvyseny odpor aj ked spinac zopne a to je zle, takze nestaci, ze odpor nie je nekonecny.

Ak by to nebol kontakt spinaca volnobehu, tak bude treba vyblikat pamat zavad, pretoze tento poskakujuci volnobeh je signalom toho, ze riadiaca jednotka padla do nudzoveho rezimu a prestala volnobeh regulovat. To moze mat siroku paletu zdrojov od toho snimaca volnobehu, kabelaze az po potenciometer na skrtiacej klapke.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

13.04 2020 20:28


Děkuji,snad si s tím nějak poradím.Musím překontrolovat i těsnost hadic.
Potřebuji na to trochu více času.Každopádně děkuji za ochotu a pomoc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

14.04 2020 9:10


Kontroluj a piš průběžně cos našel
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

04.05 2020 17:37


Zdravím,kontroloval jsem těsnost hadic,ty vypadají těsně,jen ta želva má prasklinu,zalepil jsem ji tmelem,ale volnoběh stále kolísá.Ten koncový spínač klapky je ten vpravo od klapky třípolový s takovým kontaktem nahoře,který sepne při plném plynu?Jak proměřit?které kontakty mají být sepnuty?Jinak si budu muset udělat tu žárovku na vyblikání.Děkuji za rady a pomoc.Vždy najdu jen chvilku,ale snad tento týden bude více času.
nahoru

sponzor





04.05 2020 17:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

04.05 2020 21:47


Zdravím,tak jsem spínač proměřil a na konektoru ukazuje,že spíná.Pokud by nefungovala Lamda sonda,mohlo by to také ovlivnit volnoběh?Děkuji za postřehy.Pokud to spadlo do nouzáku,dá se to nějak resetovat?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

04.05 2020 21:58


Pravděpodobně budu muset tedy vyblikat tu paměť řídíci jednotky.Podle ventYl,to bude potřeba.No,uvidíme.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

06.05 2020 7:30


Zdravím ventYl,nemohu u mého audi najít ty vstupy pro vyblikání paměti závad,je možně,že to mě auto ještě nemá?1989.Děkuji za info
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.05 2020 11:08


Starsie auta s KE-Jetom mavaju v rele cerpadla poziciu na poistku. Rele cerpadla sa da identifikovat podla popisu na dekli poistkovej skrine pod nazvom "Kraftstoffpumpe". Ak ale bude medzi relatkami jedno s poziciou pre poistku, je to zrejme rele palivoveho cerpadla.

Postup potom funguje rovnako ako keby v aute boli konektory, akurat sa namiesto skratovania polov v konektore zaklada poistka do palivoveho cerpadla a namiesto ziarovkovej skusacky sa pouziva kontrolka Check engine v pristrojovke. Predpokladom ale je, ze ta kontrolka je 1) osadena a nakablovana 2) funguje. Ak je funkcna, mala by sa kontrolka so symbolom skrtiacej klapky kratko rozsvietit po zapnuti zapalovania. V Audi 90 2.3E NG1 z roku 1987 osadena bola (tam je rele s poistkou a diagnosticka zasuvka chyba), v 80 2.3E NG2 z roku 1994 uz osadena nie je.

Rozne weby potom este uvadzaju rozne pozicie tych konektorov. Niektore 100vky (hlavne v amerike) v roku 1989 mali tie konektory dole pod pristrojovkou niekde okolo pedalov. Tu ale uz posluzit neviem, pretoze taketo divoke veci som nevidel.

Ja len este dodam, ze tieto motormanagementy nemaju permanentnu pamat zavad ani dlhodobe adaptacie. Nie je teda co resetovat. Pamat zavad sa vymaze pri vypnuti zapalovania. Tiez je dobre s autom pred citanim pamate zavad trocha pohybat - motormanagement je dost tolerantny a aj take veci ako odpojene konektory toleruje radovo desiatky sekund.

Ked bola dole zelva, skontroloval si aj tesnost hadice, ktora dodava vzduch k vstrekom a regulatoru volnobehu? A takisto odvetravanie kartera? Tie zvykli byt u B3 v dost biednom stave po tych rokoch.

edit: Jo a nefunkcna / odpojena Lambda* sonda celkom paradoxne nema ziaden umyselny vplyv na motormanagement (napriklad ze Lambda* je mrtva => motor padne do nudzoveho rezimu). Motormanagement je dokonca tak primitivny, ze si casto ani mrtvu Lambda* sondu nevsimne. Vtedy moze byt nezelany vplyv taky, ze napr. Lambda* hlasi trvale bohatu zmes, tak sa ju motor pokusi ochudobnit. To potom sposobi slaby tah, ale samo o sebe nesposobi kolisanie volnobehu. Na to by na motore musela byt este dalsia ina zavada. Velmi, extremne orientacne sa da stav Lambda* sondy a celkova cinnost motormanagementu zmerat digitalnym multimetrom. Take meranie nepovie, ci je Lambda* dobra, alebo zla. Skor povie, ci je uplne mrtva, alebo este nie.

edit2: Ak by to nefungovalo, treba skontrolovat poistky. Diagnostika ma svoju vlastnu poistku (poziciu z hlavy neviem, ale popis pozicie by mal byt Motordiagnostik) a uz som ju par krat videl vypalenu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

06.05 2020 12:01


Lambda* a její vedení se dá orientačně vyzkoušet takto. Najít spoj (konektor) mezi lambdou a kabeláží. Nastartovat, dobře zahřát motor a rozpojit konektor od lambdy. Motor musí nějak zareagovat, většinou se mu zvýší otáčky, ale není to pravidlem. Stačí několikrát po sobě krátce spojit a rozpojit na pár sekund. Pokud motor nějak reaguje, tak je zřejmé, že kabel je nejspíše OK a Lambda* asi též nějak funguje. Další věcí je na několik sekund přiložit kabel od Lambda* sondy na kostru při běžícím motoru, opět by měl motor nějak zareagovat.

Pokud není konektor dobře přístupný v horkém motoru, tak nejdříve kouskem kabelu prodloužit provizorně vedení a pak teprve ohřát motor a zkoušet.
Lambdou to asi nebude, zatím jsem neměl motor, který by bez lambdy houpal na volnoběh, spíše se vždy stabilizoval, protože pokud je vše dobře nastavené, tak ŘJ při výpadku lambdy přestane regulovat řídící proud a stabilizuje jej na nějaké hodnotě (obvykle kolem 10mA).
Stačí na pár sekund odpojit štekr od regulátoru řídícího proudu (na rozdělovači paliva) a hned musí rovněž nastat změna v chodu motoru a neměl by zhasnout.

Přikláněl bych se k netěsnosti v sání. To dovede neskutečně potrápit a špatně se hledá.
Netěsnost se dá vyzkoušet puštěním dýmu a mírného tlaku přes filtr sání, ale na to je třeba sestrojit nějaký vyvíječ.

Dá se i za běhu motoru postupně hýbat vším gumovým a spoji kolem sání a sledovat, jestli nenastane nějaká změna.
Bylo by dobré popsat, kdy nastal problém s volnoběhem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

07.05 2020 8:25


Zdravím vás,opět moc děkuji za vaše informace,moc si toho vážím,opravdu.Každopádně v relé místo pro pojistku není.Ještě zkusím hledat.Závadu jsem pozoroval v období zimy již minulý rok.Nebylo to pravidelně,ale pokud klesla teplota pod 5-10 stupňů začal kolísat volnoběh.Když bylo tepleji motor běžel poměrně stabilně.Musím tedy říci,že autu nedávám takovou péči,jako za mlada.Spíš jezdím a měním destičky a výfuky od té doby co po 20ti letech odešel originální výfuk.S autem jezdím
spíše delší vzdálenosti,Asi před dvěma měsíci jsem měl prasklý svod výfuku,tak jsem ho vyndal a zavařil.Předtím jsem ještě měnil silentbloky na nápravnici.Kolísaní volnoběhu teď začalo i při teplotě nad 10stupňů.Nevím jestli teplota okolí s tím má něco společného,ale to bylo jediné,čeho jsem si všiml.Auto jinak jezdí bez problémů,staruje studene,teplé,má tah.Takže jsem ten volnoběh dlouho neřešil.Taky pracovní vytíženost.Ale teď v téhle době byla chvilka času se stím zabývat.Děkuji za postřehy a informace.Ať se vám daří.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

07.05 2020 8:27


Jo a ještě měním olej,to jsem zapomněl napsat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

07.05 2020 8:29


Každopádně hýbat se vším možným jsem zkoušel,to je takový zvyk,ale nic moc se neděje.Ještě budu zkoušet.
nahoru

sponzor





07.05 2020 8:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

07.05 2020 9:31


Dala by sa sem postnut fotka poistkovej skrine? Este existuje jeden sposob, ako bola diagnostika vyvedena, ale popisovat to len tak by bolo o drzku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

07.05 2020 10:04


Omlouvám se ventYL,nevím kam jsem koukal ve spěchu.Mám tam relé s místem pro pojistku.Budu si muset udělat více času a v klidu to vše projít.I to sání.Dá se vůbec ještě ta želva někde sehnat, kdyby byla více rozpraskaná?(ale minule jsem našel jen jedno místo)Díky za ochotu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

07.05 2020 11:15


Zdravím.Koukal jsem se jaké relé s místem pro pojistku to je a v popise je K-Jetronic* Saugrohrvorwährmung má č.215.A když zapnu klíček kontrolka check engine se nerozsvítí,na které pozici zhruba je,abych se eventuelně podíval do přístrojovky.Děkuji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

07.05 2020 11:20


Vypadá to,že moje auto má tedy K-Jetronic* a na KE- jetronic.To bude asi rozdíl,že?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

07.05 2020 12:47


Tím popisem bych se neřídil.
Jestli máte skutečně motor 3A, tak je to KE -J. Pro laika jednoduché rozlišení - rozdělovač paliva železo a na jeho boku není přišroubovaná plastová kostka = K-Jetronic*.
Rozdělovač paliva z hliníku a má z boku plastovou kostku s přívodem proudu = KE -Jetronic.
Nebylo by asi na škodu foto jak to vypadá pod kapotou.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

07.05 2020 13:05


Zelva sa teoreticky zohnat da (aspon 5valcova urcite). Problem je v tom, ze to nie je velmi ekonomicke (cena okolo 3000 CZK +-) a kvalita novej gumy aj priamo od OOOO je dost pofiderna. Volil by som to ako iba krajne riesenie pre pripad, ze bude jasne, ze stav zelvy je to, co je rozhodujuce (= nie su tam ziadne dalsie zasadne problemy).

Objavili sa aj na cinskych e-shopoch tieto gumy, ale tam je kvalita este pofidernejsia.

Poziciu v budikoch si z hlavy nepamatam. Mam tu jedny B4rkove budiky a tie maju kontrolku CHECK vpravo dole, ale mam taky tusak, ze B3jkove budiky maju tie kontrolky poprehadzovane inac. Navyse je v nich este kontrolka CAT vlavo dole.

3A/3B by mali urcite by KE-Jety, to oznacenie K tam asi ostalo kvoli tomu, ze niektore ine motory montovane do B3 mohli byt aj K-Jet. Dokonca sa mi zda, ze je to KE3-Jetronic (posledna evolucia s minimom mechanickych komponentov).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

07.05 2020 13:26


Je to ke-jetronic
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

07.05 2020 13:52


Motor 3A je vlastně KE-Motronik, verze 1.1 podobně jako AAD a další. Něco málo vypoví, zda-li je na boku rozdělovače šedivý nebo černý regulátor. U 3A nejde seřizovat volnoběh jako u jiných. Volnoběh udržuje sama ŘJ po sepnutí spínače volnoběhu.
nahoru

sponzor





07.05 2020 13:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

07.05 2020 15:10


U Motroniků v B3 mám dojem, že kabel pro vyblikání poruch je někde u pravého podběhu mezi hadicemi přívodu benzínu do rozdělovače.
Váleček stabilizátoru volnoběhu si pamatuju byl napojen přímo na gumu sání nad motorem vedle škrtící klapky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2020
Příspěvků: 15 | Témat: 1

11.05 2020 7:09


Zdravím,regulátor je černý,volnoběžný váleček přímo na sání.Kabel na viblikáni jsem nenašel,jen je tam nějaký kabel mezi kabely vedoucí od baterie u podběhu.Chci vyndat celou želvu a překontrolovat ji ještě jednou.Děkuji
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

11.05 2020 7:54


Vada nemusí být je na té gumové botě, ale i kdekoli jinde na některé hadičce, jejím spoji.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email