Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 180 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 180
Uživatelů: 0
Celkem: 180

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 28.3. 2020
Příspěvků: 1 | Témat: 1

28.03 2020 13:50


Zdravím, mám taký problém. Mám audi a8 6l w12 2007 a vybila sa mi batéria. Batéria je v kufri a nemôžem sa dostať do kufra lebo mi kľúče zaseklo auto v zapalovani. Náhradné kľúče bohužiaľ nemám (neviem kde sú). Kapotu som otvorila a hľadala som vývod z baterie + lenže ho nemôžem nikde nájsť. Vedeli by ste mi prosím nejako poradiť kde mám hľadať alebo ako inak sa dostať do kufra?
nahoru

sponzor





28.03 2020 13:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

28.03 2020 16:05


Na spinacce je dirka dej do ni spendlik a klic vyndas
A8 nema v motoru koliky na nabijeni
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2020
Příspěvků: 6 | Témat: 0

09.06 2020 11:23


Tiež by som sa pridal k téme vybitá bateria.
Mam A8 2006, 4E 3.0tdi 171kW,včera som zistoval príčinu občasného výpadku subwoofera počas zapnuteho rádia a nejde šoferov reproduktor, myslel som si že možno nejak odpojeny kontakt,ale také štastie som nemal . Postupne som skontroloval zané rádio na GPS* (navi dvd) prešiel som kontakty okolo zosilovača poistky, nakoniec som vytiahol predne radio (obyč. Na 1cd) všetko som dal nas5, skontroloval . Aj stav baterie ukazovala 100% .tak som nanič neprišiel , auto vypol .
Ráno som už nenaštartoval, bateria mala snahu pretočit ale hned kleslo napätie a hotovo.
Bateria je rok stará , auto mi stávalo niekedy aj 3tyždne a nemal som problem naštartovat.
Hudba nieje ani boose ani b&o,... Takže asi nejaky uplny základ . Vedel by niekto čo s tym ?
Kódovanie baterie neni treba. Dal som tam nabitu starú bat. Pre istotu teraz nabíjam novú a neviem si stym nejak poradit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2020
Příspěvků: 6 | Témat: 0

09.06 2020 11:29


Ešte len taký dotaz , ked auto zamknem a stojí aj dva tri tyždne tak naštartuje v pohode. Ale ked niečo robim na aute mam ho aj 3-4hodinky odomknute (napr. Vysávam, ošetrujem sedačky atd... ) Tak mi klesne atav baterie aj na 60% ale neriešil som to nejak lebo auto fungovalo inak v pohode.
Myslíte že vo VAGu by sa mala vypísať nejaka chyba co by mohla byť príčinou?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

09.06 2020 14:07


To ti vydrzi jeste dlouho tohle auto zere baterku zavodne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2020
Příspěvků: 6 | Témat: 0

09.06 2020 18:44


A Ešte tam mám aj obrazovky v opierkach hlavy a pod zadnou sedačkou sú tri jednotky k tomu plus nejake frekv. Ovladanie. Už som to také kúpil . Je nato nejaká schéma ? Mozno to tam bude zle zapojene
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

10.10 2020 20:52


Koukni přes VAG na battery management co píše.
Vyndat klíč ze zapalování - pokud jde, tak otočit úplně doleva a pak třeba propiskou zmáčknout čudlítko na tom kolečku zapalování co do něj dáváš klíč
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

10.10 2020 21:05


uvedom si, ze to auto zere 30+/- amper za hodinu s klickem v zapalovani...jen MMI* zere v pohotovostnim stavu 12-14 amper, do toho dalsi jednotky, svetla a si na 30, tzn za hodku klicku v zapalovani si na hrane vybiti, startu....

a8 nema dobijeci terminaly, musi se na baterce primo
nahoru

sponzor





10.10 2020 21:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2018
Příspěvků: 132 | Témat: 24

10.10 2020 21:47


Zdravím chlapci,
chtěl bych se také přidat k této diskuzi.
Vlastním A8 4,2 TDI* r.v.2008 model D3.
Auto je celkem v pohodě ale přece jen jeden problém mám už od začátku co jsem ho koupil....
Chtěl bych se zeptat Lumpiga když se tady teď vyskytuje.Vím,že je to specialista podle toho co jsem tady četl...
Tak bych byl rád ,za jakoukoli pomoc ,radu,případně opravu.
Mám problém s občasným vybíjením baterie.
Vypozoroval jsem,dlouhodobým zkoumáním :
když přijedu odněkud a auto hned zamknu tak většinou auto usne a baterie je v pohodé.
Ale pokud bych třeba šel do auta ještě jednou a odemknul dálkáčem tak už neusne ,nebo jen na chvíli a zase se elektronika probouzí až do rána. Svítí občas symbol trojúhelníku na přístrojovce nebo podsvícení ovládacího panelu řadicí páky.
Ráno pak hlásí při startu vybitou baterii.
Projížděl jsem chyby v jednotkách s VCDS (mám jen Čínu) a občas se mi objevuje hláška chyba spínače od zadních dveří.(posílám výpis chyby z VCDS)
Moc děkuji za odpověď Petr
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.10 2020 19:22


nemyslim, ze na toho existuje odpoved na dalku....a8 d3 je prvni generace full canovych / optickych sbernic a je pomerne neodladena co energy managementu, sw problemu atd..co auto, to unikat, proto bych ho uz nikdy nechtel - za me nejproblemovejsi audi vubec...

je to tak trochu hledani odpovedi 42 (odpověď na základní otázku života, vesmíru a vůbec, viz stoparuv pruvodce galaxii) - muze ti to zabrat spousty casu a energie...nektera z jednotek muze mit problem za studena (nizssi teplote, kdy nenni exponovana teplu z motoru / topeni) s uspanim, taky to muze byt rele spekajici se prutokem vetsiho proudu, cokoliv...

ergo, vyhybej se autu, pokud necestujes, lepe poradit neumim...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2018
Příspěvků: 132 | Témat: 24

12.10 2020 20:44


Lumpiq: rozumím ti,je mi jasný,že je to hledání jehly
v kupce sena....
Když jsem to auto před dvěma roky koupil a asi po týdnu mi začalo hlásit vybitou baterku,myslel jsem si,že je vadná jak to většinou bývá u aut koupených z bazaru. No a nová to začala dělat taky po nějakém čase....
Pak jseem hodně hledal na Netu a zjistil,že spousta lidu má s vybíjením
baterie u těchto aut problémy.
Dnes zase, zapomněl jsem si doklady od včerejška v audině a potřeboval jsem jet z druhým autem.Odemknul jsem dálkáčem ,vzal papíry a zamknul.
Odpojedne jsem přijel domů kouknu oknem jestli bliká alarm(podle toho to většinou poznám ,že došlo k vybití baterie).
Vsadím se,že kdybych pro ty papíry nemusel a auto neodemykal baterka se nevybila.
Skoro bych řekl,že má vliv i jemný pokles napětí na baterii když auto stojí nějakou dobu na uspávání jednotek.
Myslel jsem ,že by třeba na to mohla mít vliv i ta hláška z logu,kterou jsem poslal.
No je to zábava někdy s premiovým autem od AUDI...
Každopádně děkuju za reakci a odpověď.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

12.10 2020 21:08


hoši u A8 D3 a vlstně i ostatních Audi, třeba A6 4F zapomeňte že jako laici odhalíte příčinu vybíjení baterie. to budete extra luckeři teda. já už je ani nechci brát protože je to extra vým*d. jo a A8 D3 se nenabijí přímo na baterii protože by to teklo mimo BEM jednotku. správně se to dělá přes kolíkkterej je 10cm od baterie..... nic co má battery jednotku se nanabijí napřímo na baterii!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.10 2020 21:55


plusovej vodic musis primo na svorku baterie, minusovej na kolik...ale tak to dela vetsina podle, ten kolik si o to primo rika
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

13.10 2020 23:09


Proto jsem to upresnoval, napsal jsi ze nema dobijeci terminal a musí to primo na baterii. Ale terminalal ma a přímo na baterii se to nedava.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.10 2020 23:56


Toho plusoveho koliku jsem si popravde nevsiml, nicmene podstatny je ten zemnici, aby proud sel pres bem..takze oba mluvime o tom samem..

dik za korekci, zavadelo by to davat na oba terminaly..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.10 2020 0:21


Petr: Vyrobil jsem si z arduina, ethernet shieldu a proudove sondy utilitu, ktera me u sporadicky vybijenych aut na dalku informuje, kolik odebira a v pripade ze zacne zrat nad limit, tak me posle zpravu, jinak sporadicke vybijeni se tezko hleda..nejde u auta porad cekat jestli jo nebo ne..:/

Nektera auta, ikdyz se nevybijeji delaji obcas zvlastni veci (nahodile kratke oroudove spicky) podle grafu, napr. Kdyz koriguji vysku pneu podvozku:)
nahoru

sponzor





14.10 2020 0:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.10 2020 0:24


Mozna nekde najdu grafy z osciloscopu (picoscope s prepoctem napeti / amper na y souradnici), tam je krasne videt jak proud pustupne pada jak se jednotky uspavaji..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

14.10 2020 8:24


Plusovy terminal tam neni staci preci ten zemnici pred BEM jak rikas
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2018
Příspěvků: 132 | Témat: 24

14.10 2020 19:56


Lumpiq: tak to máš šikovnou věcičku na měření nahodilého zvýšení odběru protože jinak člověk nezjistí nic.
No fakt by mě zajímalo jestli je tam opravdu nějaká závada nebo něco nevychytanýho od AUDI.
Občas se mi také stane,že přijdu k autu a chytím za kliku zadních dveří
a nic neotevřu.To si ale myslím,že už částečně poklesne vlivem nahodilého odběru napětí na baterce a jednotka ovládání dveří vypne .Přední dveře pak otevřu normálně přes dotykový kapacitní senzor v klice.
Nevím přesně ale kdysi jsem našel nějakou tabulku na Netu jak se odstavují postupně systémy v autě v závislosti na poklesu napětí baterie....
je mi jasný,že na tohle nemám šanci přijít bez vybavení a zkušeností .
Je to holt složitá mašinka...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.10 2020 13:26


Zdarek,

u tych A6 4F a obcasneho "neuspania" MMI* sa neprislo na nic?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2018
Příspěvků: 132 | Témat: 24

25.10 2020 18:51


Milos1:

Ahoj,
ono to je asi tak, těch možností proč auto neusíná je asi mnoho jak píše Lumpiq.Je to běh na dlouhou trať a nikomu se do toho evidentně moc nechce.
Tak to vidím já,hezký večer.
Petr
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2018
Příspěvků: 132 | Témat: 24

03.01 2021 15:01


Zdravím kluci,
stále zápasím s vybíjením baterie u mé Audi A8 4,2 TDI* r.v.2008 po FL.
Teď v zimě jak se ochladilo už to dělá skoro pokaždé po odstavení auta.
Nabiju baterii a za 24 hodin stání už jsem třeba na 60% kapacity baterie.
Po dvou dnech stání problém s nastartováním.Když umyju auto nebo je mlha tak se to ještě zhorší.
Vybíjení způsobuje občasné probouzení z režimu spánku během odstavení. To už jsem vypozoroval.(nebo si to alespoň myslím)
Zkoušel jsem měřit odběr.Když auto přejde do režimu spánku bere asi 0,020 A.
Jak se probudí odběr se zvedne na 8 - 10 A.Pak zase auto za nějakou chvíli usne.
Mám podezření na bezklíčkové odemykání kessy.
Podle manuálu SSP funguje klika tak,že se zasunou prsty zespod kliky změní se kapacita
v senzoru kliky a protékající proud vyhodnotí ŘJ jako požadavek pro přístup a pokud je v blíkosti dosahu antén klíček ,jdou dveře otevřít.....
Vyzkoušel jsem,pokud klíček u sebe nemám a šáhnu na kliku tak se stejně auto probudí z režimu spánku.
Na kliky stačí třeba jen poklepat z vrchu nebo se lehce dotknout a auto se probouzí.
Je to normální ??
Trochu jsem se rozepsal omlovám se...
Mám jen jednu otázku,jestli by byl někdo ochoten poradit než to povezu k Lumpiqovi ??
Dá se nějak deaktivovat na zkoušku bezklíčkové odemykání abych vyzkoušel jestli to tím je ??
Poradí někdo ??
Moc děkuji PS jsem už z toho na prášky ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email