Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 361 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 357
Uživatelů: 4
Celkem: 361

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 1.2. 2008
Příspěvků: 104 | Témat: 19

16.02 2020 12:09


Tak má audi "ACE*" nemůže prolíst emisema . Kontroluju co se dá a zarazila mne délka hoření jiskry . Ve volnoběhu je cca 1ms na všech válcích stejně.- je to v normě???
Na emisích je vysoké CO jak ve volno( 0.8) tak ve zvýšených(0.3) a hodně zbytkového kyslíku.Je to špatný jak na benál tak LPG*.
Nikdo (byl jsem s tím na dvou stanicích STK*) mi nedokáže říct z hodnot analizátoru jestli není v háji kat. Prý se to chová divně. Doma jsem namontoval za kat druhou lambdu a měřil. Po zahřáti první LS osciluje a ta za katem je ve volnoběhu na 100mV a při akceleraci okamžitě skočí na cca 700mV po ubrání zase spadne na 100mV.
Co si o tom myslíte??? Dík
nahoru

sponzor





16.02 2020 12:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

16.02 2020 13:19


1ms doba hoření je v normě. Prakticky se bere 300us jako dostatečný (možná moderní motory co pracujou s chudou směsí budou potřebovat víc).
Podle toho popisu bych se přikláněl k tomu že ten kat je hotovej. Zkus změřit teplotu výfuku před katem a za ním. Pokud maká správně tak by teoreticky měla být za ním vyšší než před ním. Jestli ne tak je mrtvej, ono se tak nějak předpokládá že typická životnost katu je 150tkm.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

16.02 2020 13:44


Kyslíku má být tak do 0,5%. Jestli jede nebo nejede kat by ti jasně řekl podle toho, kolik % je tam CO2. Má být okolo 13-15% (podle toho jak účinný je kat). CO samo co nejméně.

Jestli máš v autě ještě kat z roku 95, tak bude jistě dávno mrtvý. Myslím že tam ještě budeš mít IMASAF s kovovou vložkou, v té době se tam dávaly.

Až budeš měnit tak ne JMJ univerzál za pár peněz. Mě vydržel asi tak měsíc, pak zdechnul a vnitřní kovová vložka byla zdeformovaná. To ten můj starý IMASAF s kovovou vložkou je pořád krásný, jen nefunguje. Nadřel sem se na řezání trubek a přivaření nového a hovno z toho.

Dal sem Bosal, kompletní kat i s trubkami. Keramnická vložka. Funguje perfektně, emise bez problému a bez podvádění. Stál 4000, ale výměna byla snadná kus za kus.

PS. u motoru zahřátého po jízdě, když máš samo i zahřátý Katalyzátor* na provozní teplotu, tak na volnoběh u konce výfuku s bídou udržíš ruku. Tak horké ty plyny jdou ven ohřáté od katalyzátoru.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.2. 2008
Příspěvků: 104 | Témat: 19

16.02 2020 14:29


No já to vidím asi na ten kat taky. Zapoměl sem dodat, že ten kat už není origo ale asi čtyři roky tam je uni JMJ s kovovou vložkou (už tenkrát po namontování to prolezlo tak tak). Ten origo byl vyhořelý (asi od LPG*). Takže "Nakadah" jsi se trefil . Jen mě zaráží, že na STK* se oba technici shodly, že když je kat ko, tak se to chová trochu jinak. Zkusím ještě tu teplotu. Jinak sem koukal po novém uni s kovovou vložkou (kvůli LPG*) a všude samý JMJ nebo jsou na velký obsah.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

16.02 2020 20:46


Brát nějaké techniky vždy jako experty je zavádějící přístup.

Keramiku mám rok, funguje v pořádku. Když se nad tím logicky zamyslím, tak keramika má větší tepelnou odolnost než kov.

https://www.youtube.com/watch?v=JK9EBODRwsw

Přesně tohle jsem vybalil z krabice, akorát to už mělo i trubky a příruby. Jenom jsem to vyměnil kus za kus. Kdybys ještě měl původní origo IMASAF měl by sis ho porovnat na váze s JMJ univerzál. I na délku je tam té aktivní ocelové voštiny tak polovic. Nějak to musíš ojebat, aby to bylo levné.

Mě v garáži leží v krabici jak ten IMASAF tak i ten JMJ. Rozdíl poznáš hned jak to vezmeš to ruky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

22.02 2020 11:48


S dovolením se přidám ke stejnému tématu, problému. Podobně mi technici na STK* poradili mrtvý kat. Ten jsem vyměnil za jiný, zánovní použitý, který dle poslední (pravdivé) kontroly na STK* byl OK a ležel vymontovaný doma. Byl to JMJ.
Vše se srovnalo až na uhlovodíky (HC), které naopak vyskočily na dvojnásobek (800). Ostatní hodnoty v pořádku. I po opakovaném seřizování vstřikování (KE-J, motor JN) jsou HC pořád téměř dvojnásobné, ostatní hodnoty zcela v normě. Zkusil jsem tedy radu kontroly teploty před a za katem, ale jen příložným teploměrem. Za katem je teplota vyšší. Může být na vině kat?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

22.02 2020 12:09


Inu protože JMJ. Za málo peněz málo muziky.

HC se mají spolu s kyslíkem spálit na CO2 a vodu, pokud se tak neděje tak Katalyzátor* správně nefunguje. Pokud je to kat s kovovou vložkou, tak vložka je z Kanthalu A. Má povlak z keramiky nebo oxidu hlinitého a titaničitého. Ten povlak má má v sobě ty katalytické drahé kovy, Platinu, Rhodium a Paladium. Rhodium je redukční Katalyzátor*, Paladium oxidační a Platina na obojí. A to je jádro pudla. Když to má být levné, musím to někde ojebat. Specielně obsahem těch drahých kovů. U JMJ to tipuju jenom na trochu Platiny a víc nic.

Kup slušný kat renomovaného výrobce a budeš mít pokoj. Ne Polský hnůj.

DPF* od výrobce JMJ s průchozími kanálky skrz celé těleso vložky jsou taky legendární.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

22.02 2020 14:33


Mi trochu není jasný jak by výměnou katu (byť za další nefunkční) došlo k navýšení HC.
Obecně - vyšší HC spíš ukazuje na vynechání zážehu, nedokonalý spalování, buď kvůli teplotě (studený stěny) nebo, nehomogenní rozložení ve válci a nebo je slabá jiskra (špatný svíce nebo něco dalšího v obvodu). Zdravej motor bez katalyzátoru produkuje přes 800 ppm HC v případě že je směs mimo rozsah 0,8-1,2 Lambda* což je těžce mimo rozsah kde by měl motor s katem fungovat.

Roste to s vyššíma otáčkama nebo klesá?
nahoru

sponzor





22.02 2020 14:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

23.02 2020 9:22


Motor je ve velmi dobré kondici, zahřátý byl opravdu dobře. Kompresní tlaky přeměřeny, zapalování také (paltest).
Vstřikování seřízené, motor chytal, šlapal jako hodinky. Před výměnou katu vyšší všechny hodnoty - bez dalšího seřizování doporučena výměna katu.
Po výměně katu prvně analyzátor ukázal HC 820, Lambda* regulace ukazovala 0,7 -0,8.
Technik vyndal 3 imbus a točil šroubkem bohatosti na vstřikování. Hodnota CO klesla na 0. Motor měl tendenci zhasnout. Lambda* regulace se zvyšovala až na 1 - 1,1 a HC klesaly až k 600. Zvyšující otáčky - snižující HC.
Kroutil se šroubkem na vstřikování dlouho a hlavou také. HC pod 600 neklesly. Sotva jsem dojel domů, motor kolem 2.500 ztrácel výkon i na rovině. Chovalo se to jako při hodně chudé směsi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

23.02 2020 9:43


Technik ti domrdal nastavení motoru a sotva si dojel domů. To je krásné. To bych asi ze šuplete vytáhnul ColorTune a přes tu skleněnou svíčku se podíval, jakou barvu má hořící směs.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

23.02 2020 12:19


Pokles HC při zvyšování otáček by naznačoval že zapalování je co se týče energie jiskry v cajku a problém bude v něčem jiným.
Pokud je předstih ok tak už zbejvá asi jen netěsnost spalovacího prostoru u některýho z válců (ventily, kroužky). Matně si vzpomínám že u kolegova ABK takhle nějak došli k ventilům který měly sice tendenci při testu komprese těsnit ale při zátěži to asi sem tam podfukovalo.

A k těm "jmj katům" - můj motor s tím "ošizeným polským šmejdem" vykazoval na emisích CO pod 0,13, HC do 35 při součiniteli Lambda* 1,00-1,03. Takže nějak to funguje a kdyby ne tak to ukazuje že ty motory nelezou na HC přes 100ppm ani u karburátorů.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

23.02 2020 15:11


Není mi vůbec jasné, jestli mohu předpokládat funkčnost katu. Právě nevím od čeho se odpíchnout.
Seřizoval se motor ( 3 měsíce před první STK*), kontrolovaly trysky, měnilo čerpadlo, filtry, hodnoty tlaků vstřikování, řídící proud, Lambda*, čidla teploty, potenciometr polohy klapky, kontrolovalo zapalování,kabely, svíčky. Používal se i osciloskop se zápisem. Vyměnili jsme jedno čidlo teploty, našla se jedna horší svíčka i probíjející kabel - vyměněny všechny. Mírně doladěn řídící proud do elektroh. regulátoru vstřikování. Lambda* podle osciloskopu 0,2 - 0,8 rychlá reakce. Starty na pomyšlení, volnoběh jak přibitý, výkon bezvadný, olej absolutně nežere.

Poté auto do první STK* málo jezdilo, spíše stálo, tak 3 měsíce. Vyměněn na radu kat, zkontrolovaná Lambda*, doladěn řídící proud a nová STK* a vše se rapidně zhoršilo, hlavně HC.
Moc nechápu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

23.02 2020 16:07


Benzín?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

23.02 2020 18:27


Před prvním seřizováním byla vyměněna zcela rerazavá plechová nádrž za vymytou plastovou, vyměněno všechno potrubí, hadice, repas rozdělovače paliva, nové trysky i hadice, všechny rezavé průtokáče, dva filtry, čerpadlo, tlakový zásobník i regulátor tlaku. Lambda* byla před tím nová, takže zůstala, celý výfuk včetně katu dva roky starý, najeto zhruba 3000 km, takže zůstal. Před výměnou výfuku bylo nové těsnění pod hlavou kvůli mírnému prolínání oleje.

Po výměně nádrže následoval nový benzín a seřizování. Potom auto stálo přes léto zhruba půl roku s 5 l benzínu + VIF. Po létě přilito dalších 10 l a vyjeto. Udělána kontrola všeho před STK* a zůstalo opět 5 l v nádrži zhruba 3 měsíce. Auto chytlo na otočku jako obvykle, ale zpozoroval jsem mírné zakolísání na studený volnoběh zhruba 30 vteřin, což nikdy po čištění a seřízení nebylo.
Do zahřátí motoru byl chod a tah motoru sotva znatelně gumovější, volnoběh malinko několikrát zakolísal (100 ot), ale jinak stabilní. Po 5 km u pumpy 10 l bez VIF. Po zahřátí jsem nic nepozoroval, protože jsem jel dlouho a pomalu přes objížďky až na STK*. Na kontrolu jsem čekal asi hodinu.

Výsledek - asi nefunkční kat. Měl jsem jiný, z bouraného auta čerstvě po STK*, takže výměna na zánovním výfuku byla hračka, ale na další kontrolu zhruba po 2 měsících. Ještě s horším výsledkem HC a jízdou domů na 1,2,3 z kopce 4, protože motor po zásahu technika na víc neměl sílu. Po dojezdu jsem zase neměl sílu něco seřizovat já. Benzín jsem jiný nedoléval, takže zůstal stále původní. Teď je zima, v garáži mám jiné auto a na tohle se právě chystám.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

24.02 2020 19:39


Fungl novej funkční kat to snad spálí ale i tak jsou ty naměřený hodnoty dost velký. I favorit bez katu měl normu max. 500 ppm.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

25.02 2020 8:01


Motor 1,8 JN má limit podle STK* s katem 400. Mám ještě dva stejné, dost jeté motory v dalších autech a podle protokolů co jsem prohlížel, tak se pohybovaly HC 250 - 300. Poctivě.
Pořád mi vrtá hlavou, kde se bere tolik HC a proč kat je nedokáže zreagovat.
Na posledním měření ukazoval analyzátor spíše přebytek kyslíku, vysoké HC a nízké CO.

U stejného motoru (GX) v golfu 2 jsem měl podobný problém s HC, ale to bylo způsobeno prolínáním oleje kolem ventilů. To byly HC 500. Teď jsem si vzpomněl, když jsem na radu vyměnil olej, tak hned klesly zhruba na 400. Ale to mi před tím netěsnil ventil studeného startu a benzín asi zředil olej. Po opravě hlavy klesly HC na 250 a to byl kat
ještě origo.
nahoru

sponzor





25.02 2020 8:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

25.02 2020 16:59


Jestli je všechno jak popisuješ tak nakonec bych udělal to co radí Nakadah a sehnal colortune a zkoukl jak je to s barvou na jednotlivejch válcích.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

26.02 2020 9:09


Vyndal jsem svíčky a zdá se, že dvě vypadají stejně "normálně", třetí je spíše do běla a čtvrtá do černa. Jsou zánovní. Seženu svíčku a budu koukat. Napadlo mně, jestli ty nové svíčky, anebo nové trysky nebyly nějaký šit.

Dá se vůbec u nás colourtune svíčka koupit? Měl jsem kdysi nějakou sovětskou, ale po zapůjčení se mi nevrátila.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

26.02 2020 10:58


Dá, od Gunsonu na ebayi. Většinou to je UK, takže doba doručení v pohodě.

Podle černé svíčky tipuju na moc paliva. Vstřiky si měl na repasi, zkoušení nebo jsi sehnal nové?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

26.02 2020 11:45


Systémy KE-J se zabývám s přestávkou od devadesátých let. Vše si dělám sám, naučil mne to německý servisman. Repas a čištění vstřikovacích trysek nedává dobré výsledky, nebo jen na chvíli. Vždy jsem se snažil montovat jen nové origo Bosch, i když za ta léta jsem měl vadné 2 kusy. I tentokrát jsem dal nové, nepoužité, ale nebyly v krabičkách, nýbrž jen v igelitovém obalu. Prodal mi je známý, spolu se svíčkami NGK, co mi občas něco z Polska přiveze. Cena poloviční a nabývám dojmu, že možná i kvalita.

Před montáží jsem je samozřejmě vyzkoušel jak na zkoušečce, tak přímo na rozdělovači paliva. Žádné větší vady nevykazovaly, jenom jedna na nejmenší dodávce paliva (volnoběh) měla o 5% menší průtok - dávku. Samozřejmě vyzkoušeno i vzájemným přehozením. Na volnoběhu se nic neprojevuje.

No, pokud by některá tryska měla před montáží začínající korozi na ventilku (obyč. železo), tak by to zkouška ani nemusela odhalit a po dlouhém stání s benzínem s přídavkem lihu by se mohla koroze projevit a to u každé jinak.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

26.02 2020 12:07


Gunson Colortune stojí na ebayi litr. Omkrnout jestli ti to ve válci hoří bohaté (oranžově) nebo chudé (bílé) není špatná možnost. Správně to má hořet modrofialově. Na staré GPz750 jsem si tím seřizoval směsi. Krom toho sem byl schopen určit, že mám moc vysokou hladinu v karbecích (pravidelný problik směsi do oranžova). Možná by tě to někam posunulo. Pátý vstřik je OK?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

26.02 2020 12:57


nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

26.02 2020 14:37


Děkuji za pomoc, hledal jsem po světě a objednal v retroráji. Mám starých benzínů motorek/aut skoro dvě desítky, tak určitě využití najde.

Pátý vstřik je OK, a ten nás napadl také. Zkusmo jsme při druhé kontrole odpojili benzínovou hadici (připojili na ní jiný vstřik).

Když tak přemýšlím, nějaký analyzátor zplodin by se také hodil, ale ten za litr asi nebude.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

26.02 2020 14:56


nahoru

sponzor





26.02 2020 14:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

26.02 2020 15:09


Jsem ho zkouknul, měří CO. Musela by se přesnost porovnat přímo s kalibrovaným analyzátorem na STK*. Hodnota CO vždy o něčem vypovídá, ale ostatní HC, O2 apod nezměří.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

26.02 2020 20:15


Ten analyzátor je v tomhle případě k prdu. Navíc je přesnost 0,5% v rozsahu 0,5-6,5%CO. To je tak na naladění toho brouka
Tohle vypadá i podle těch svíček že válce nemaj stejnou směs. Buď teda trysky nebo rozdělovač. Barva plamene by to ukázala.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

27.02 2020 8:45


Colourtune je už na cestě. Jen mne teď napadlo, že svíčka má asi klasický krátký závit 14 a na motoru jsou prodloužený. Kdysi jsem ji několikrát použil, ale to byly délky závitů stejné. Snad to nebude až tak vadit.
Viděl jsem, že se vyrábí colourtune i se závity 10 a 12 + nějaké adaptéry. Toto jsem u retroráje nenalezl.

Od kamaráda jsem měl párkrát půjčený analyzátor INFRALYT 4000 měřil celkem shodně s STK*, nabízel mi ho s tím že končí a jede někam mimo, ale já zaváhal, tak ho lacino prodal. Asi škoda.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

27.02 2020 9:00


Jsou adaptéry a nebo jsou colortune svíčky i pro menší závit. Prodloužený/krátký závit nevadí. Trochu to zmenší Kompresní poměr*, protože přibude objem o co je svíčka kratší a má uvnitř i prostor navíc. Na klasických karbech se to projeví mírným poklesem volnoběžných otáček, než co jsou nastavené s normálními svíčkami. U tebe to ale asi nebude mít se stříkačkou vliv.

Podstatné je, nezapomenout dát pod svíčku tu měděnou těsnící podložku (je v sadě) a svíčka se utahuje jenom RUKOU bez klíče! Tj. svíčku do plastové redukce, na to svíčák 21ku, prodloužení a jenom to utáhnout prsty/rukou co jde. Ne klíčem! Ale to všechno se dočteš v manuálu.

Na svíčku našroubuješ flexo prodloužení a na to cvakneš koncovku zap. kabelu. Nejlíp se na to kouká v příšeří garáže. Venku na slunci uvidíš prd.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

27.02 2020 10:47


OK, díky za upozornění.
Jde nějakou "domácí" cestou vyzkoušet alespoň orientačně funkčnost vymontovaného katu?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

27.02 2020 19:02


Pri dizloch s DPF* sa skusaju orientacne katalyzatory na to, ci su uplne mrtve tak, ze sa nahreju teplovzduskou a potom sa na ne frkne nieco lahko horlave - cistic brzd a pod. Vlozka by sa mala rozsvietit. Benzinovy kat by mal byt v prednej casti chemiou zhodny s dizlovym.

Tie vstreky davaju rovnaku davku paliva aj na tom rozdelovaci, co mas v aute?

Po nemilej skusenosti s asi piatimi sadami sviecok NGK by som skusil ich vymontovat a namontovat tam na skusku nejake stare. Sviecky NGK nam posledne 3 roky nefunguju snad v nicom - auta, motorky, pracovne stroje.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email