Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 5
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

12.05 2020 22:18


Počkej audi ti neprodá jendotku s chybou checksum...takže s pravdou ven...viz tohle jakpak se tam asi ty data dostali?
Citace:

3. tieto data boli v tej starej ECU** ked soom kupil auto pred remapingom a myslim ze tieto data teraz su momentalne v ECU**
nahoru

sponzor





12.05 2020 22:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

12.05 2020 22:27


Tohle téma je lepší než jakýkoliv seriál v karanténě
Moc se těším, jak to dopadne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 25 | Témat: 1

12.05 2020 23:10


Neviem o akej chybe rozpravas nevyznam sa ja vtom ale nemam problem ti ukazem fakturu s audi za ECU* oni to zrejme objednali s nemecka dosla zalozili neviem ci to upravovali alebo co neslo to stale tak sli dalej virive klapky pytali sialene peniaze .Tak som auto odtiel vzal do mechanika. Ked mechanik pozakladal vsetko co som dokupil DPF* klapky atd. nefungovalo auto stale tak som myslel ze treba tam asi tie data zo starej ECU* . Tak som zavolal jednemu co robi tie mapy dal som mu tie data aby to tam hodil . Nahodil a auto nejde vzdy
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

13.05 2020 4:56


Riadne bomby, uz chapem preco ma satas nocne mory z toho co dokazu narobit niektori ludia

Rozprava o tej chybe checksum error, co znamena ze niekto amatersky bez akychkolvek znalosti upravoval data v ECU*. To dokazu len ti najvacsi kuzelnici upravit data a bez upravenia checksumov ich nahrat do RJ. Co je vlastne elementarna ochrana proti poskodeniu motora aby auto nestartovalo ak sa v pamati zmeni nahodnym prepisanim nejaky bit. S touto chybou to auto nikdy ani startovat nebude.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

13.05 2020 7:13


snuff (13.05 2020 4:56) <a href="/forum/prispevek/1440192-a8-d3-2007-ECU*#1440192">orig</a> :
Riadne bomby, uz chapem preco ma satas nocne mory z toho co dokazu narobit niektori ludia

Rozprava o tej chybe checksum error, co znamena ze niekto amatersky bez akychkolvek znalosti upravoval data v ECU*. To dokazu len ti najvacsi kuzelnici upravit data a bez upravenia checksumov ich nahrat do RJ. Co je vlastne elementarna ochrana proti poskodeniu motora aby auto nestartovalo ak sa v pamati zmeni nahodnym prepisanim nejaky bit. S touto chybou to auto nikdy ani startovat nebude.

Nocni můry..... asi Takhle to napíšu 80% zákazníků(hlavně ti z fantastického sociálního fejsbooku) ze mě tahá info o postupech chce jen rady jak a čím hlavně aby nemuseli vyndat korunu a to je taky nejvíce telefonátů denně rady porady zdarma. 10% dalších jsou sebedestruktivní šílenci který auto vozej po 5-6 servisech a když už to stojí 100 tis a nejede to tak to přivezou ke mě ze jsem prý posl možnost.... no a zbylých 10% jsou naprosto normálně smýšlející zákazníci kteří normálně používají rozum
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

13.05 2020 7:48


Je problém tu ECU* vzít a nasypat do ní origo SW pro ten motor?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

13.05 2020 8:38


Samozrejme origo SW z Audi je základ....Ako som už písal...

Potom prečítaš závady a tie daj sem.

Lebo teraz ECU* nefunguje ako má nakoľko mapy sú poškodené po zásahu toho pseudo tunera...

Potom jednu chybu po druhej odstraňovať.


Otázka? Keď to slo z Audi štartovalo OK?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

13.05 2020 9:14


ty soubory jsou uplne domrdany, nekorektne vypnuty DPF*, chip na picu, atd.. Proc ted mas v jendotce verzi 0030, kdyz na jednotce mas 0040?
nahoru

sponzor





13.05 2020 9:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

13.05 2020 9:34


lebo tam nalial stary flash a eeprom ....

#edit
pozeram ten vypis z 22 Feb 2020

boli tam 4 zavady 3x zhavic a jeden intake manifold - naco si sa do toho aj hrabal...

Saturday,22,February,2020,12:06:30:39370
VCDS Version: Release 18.9.0 Running on Windows 7 x64
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb
Control Module Part Number: 4E0 910 401 S HW: 4E0 907 401 C
Component and/or Version: 3.0L V6TDI A000AG 0030
Software Coding: 0011973
Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
VCID: 2B553E5C8A9CFA1250-807E
4 Faults Found:

004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 274268 km
Time Indication: 0
Date: 2020.02.22
Time: 13:05:50

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.53 V
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %

005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10)
P161A - 001 - Open Circuit

005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11)
P161B - 001 - Open Circuit

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12)
P161C - 001 - Open Circuit


A dokonca log z vysokotlaskej pumpy... co podporuje muju teoriu preco to nestartuje lebo tlak je tam 56 Bar miesto pozadovanych 227 Bar

Saturday,22,February,2020,12:16:46:39370


Address 01: Engine (4E0 910 401 S)

12:16:26
56.8 bar High Fuel Pressure (actual)
56.8 bar High Fuel Pressure (actual)
227.2 bar High Fuel Pressure (specified)
56.8 bar High Fuel Pressure (actual)
10.7 % High Fuel Pressure Control Valve
227.2 bar High Fuel Pressure (specified)
56.8 bar High Fuel Pressure (actual)
Naposledy upravil urgi dne 13.05 2020 10:33, celkově upraveno 5 krát. (114% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

13.05 2020 9:46


parik (13.05 2020 9:14) <a href="/forum/prispevek/1440231-a8-d3-2007-ECU*#1440231">orig</a> :
ty soubory jsou uplne domrdany, nekorektne vypnuty DPF*, chip na picu, atd.. Proc ted mas v jendotce verzi 0030, kdyz na jednotce mas 0040?
No pač to stah nekde z netu ne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

13.05 2020 11:59


Zlatej Michal Kolesa...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 25 | Témat: 1

13.05 2020 15:19


Chlapy ja netusim o com vypravate niesom mechanik ani nic podobne . Chcem aby mi to niekto vyriesil opravil samozrejme urccite nie zadarmo . Pikam za vlastnu chybu (DPF* off) clovek sa uci z vlastnych chyb . Vie mi to niekto vyriesit ? Prosim
Auto poslem nejako spravi sa a pridem vyzdvihnut a vyrovnat sa .


Este jedna vec Urgi ak ti to v nieco pomoze mam myslim aj video spravene ked v tej ECU* bol original soft ked som auto vzal s audi a mechanik podaval veci spat (DPF* klapky atd) v ECU* bol vtedy ten subor co som uploadol vyssie ako prvy ,tak vo videu je zapojene vcds s chybami mam ho sem hodit ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

13.05 2020 17:28


Daj uvidíme ale zháňaj niekoho kto tam dá origo factory SW späť do ECU* to je základ bez toho to nemá zmysel
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 25 | Témat: 1

13.05 2020 18:32


Ti vravim tie data co som uploadol vysie pod cislo 1 su tie original co prisli aj s ECU* . Ked to auto neslo stale tak som zavolal tomu hantlagerovy co upravuje aby mi tam skusil dat do ECU* tie stare moje data c2 ,dal a vid nefunguje stale .

tu je link video by malo byt ked som auto vzal s audi teraz neviem ci uz bol zalozeny aj DPF* myslim ze ano .

odpove na otazku v audi ked zalozili ECU* auto malo ten sami problem nefungovalo nevem ci su retardi v Audi alebo co proste povedali teraz musime mennit klapky tak pojdeme dalej chapes . Tak mi to povedali ze dojde ECU* s nemecka je objednana s factory nastaveniami . Ja netusim ci to zalozili len alebo nieco nastavovali kazdopadne auto malo ten isty problem .
Ja som pochopil to ze auto musim dat niekomu kto sa vyzna ako vy v softwery aj mechanicky lebo mechanik ten len pozera chyby mechanicke a opravuje neriesi softwerove a Audi from London ,viete aky su retardi duplovany henty ti nezistia uplne nic su vymlety len beru peniaze
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

13.05 2020 22:37


Co to auto dela nebk nedela ted? Rozsviti se aspon kontrolky? Pripichni na diag smaz chyby, vypni zapni zapalovani a znovu vycti chyby. Posli mi komplet vypis chyb vsech jednotek.A koukni se jak si odemne daleko zda jsi schopny to pritahnout. Ty jednotky dokupy DAM* ale cerpadlo ne, nejsem mechanik, pak by to muselo stejne k Satasovi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 25 | Témat: 1

13.05 2020 23:10


Najnovsie to prve video co som poslal link . Tam je vypis aj nastartovane auto + kontrolky ktore svietia .

Ja ako laik ked pozeram co pisete tak vidim to na to ze tam musi ist spat asi audi orig soft a + nakodovat veci .

nove veci su (ECU*, tlakove cerpadlo , vstreky 6x . 2x senzor tlaku ,DPF* filter , virive klapky . Takze mechanicke chyby to nebudu vsetko je v softwery a uprave .
Ale nepochopim tych ludi v servise ked zalozili ECU* a isli po chybach a chceli vymienat kade co napr klapky za 2000e ,zaplatil by som a auto by stale neslo ja vravim ze tu mi nepomozu lebo to nerozmyslaju ako vy .
Chlapy ja som v Londyne ale som pevne rozhodnuty nalozim aposlem Vam auto do Prahy alebo hoci kde len to chccem aby to dostal nejaky odbornik . Tu som zaplatil ako vravim okolo 6000e zvysok ani nepocitam a nikde som sa nepohol a auto nefunguje rok som max zufaly a ktomu mi tos vzalo pol zivota uz ,jasne sam si za to mozem ale uz by aj bolo dost . Help me
nahoru

sponzor





13.05 2020 23:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

13.05 2020 23:21


Ok kouknu pak na to video a o vikendu se Spojim se Satasem jestli by sel do ty mechaniky. Odtah z Londyna to bude zajimavy
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

13.05 2020 23:27


Urgi je taky z ty gastarbajtsky zeme odvez to k nemu, stejne, kdo tady ve vlakne pise, tak nikdo nevidi do ty jednotky edc16 krome me, a pak to resej se mnou
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 25 | Témat: 1

13.05 2020 23:32


Konecne pocujem dobre slova hned ma zahrialo pri srdci . V pohode odtah az k dveram informoval som sa u nejakych spolocnostiach takze nieje problem , aj tak potrebuje ist auto na slovensko esteka a emisna konci ,takze potom by ho niekto s rodiny alebo mozno ja vyzdvihli
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

14.05 2020 6:16


Nehrabali se ti v tom pakosi? Když to dostaneš do Manchesteru tak bych to asi dostal do Čech
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

14.05 2020 19:51


Tak len update volal som s eerror-om a skusame to riesit na dialku

Zajtra sa vratit factory flash naspat do ECU* a bude 0040

Potom sa idu nakodovat vstreky lebo sa dali nove a tie sa samozrejme nenakodovali

Poslal som mu SSP350 na nastudovanie
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A uvidime co je s vysokotlakym cerpadlom lebo by malo byt nove taktiez ale asi N276 prepusta a nedrzi tlak na raily.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

15.05 2020 8:29


Ok tak ja to poustim z hlavy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

15.05 2020 10:18


Este ma napadlo u tychto starych 2005 4E (4F) ak nebol dobre odvzdusneny palivovy system az k filtru tak moze stale prisavat kdesi vzduch a vysokoltlake cerpadlo sa moze aj posrat a tlak tam pre rail nevytvori vsak ?

Ja si pamatam ze na mojej 2.7TDI som musel povolit na vstrekovacoch aby nafta vyplavila vzduchove bubliny von....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

21.05 2020 16:25


Takže update

Volal som s mechanikom co to opravuje a ze našiel prasknutý rail ma ľavej strane

Ale výsledok ešte nemám ci to konečne štartuje...

A ešte to bude musieť ísť do Audi na zaucenie motorčekov vyrivych klapiek cez VAS6395B
nahoru

sponzor





21.05 2020 16:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

21.05 2020 17:26


Asi se vodstehuju do GB gastlandu a do roka budu miliardář.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

21.05 2020 21:09


Jedu s tebou
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

22.05 2020 6:21


To si piš protože to je národ lemplu a nemakačenku
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

22.05 2020 10:00


BTW ten mechanik je z Madarska

Ale samozrejme Anglicania su lenivy ako kurvy a to nehovorim o ciernych bratoch ty nerobia ani kokot ....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

22.05 2020 10:56


Jojo. Pravda pravda.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 25 | Témat: 1

26.05 2020 16:09


Zdravim

Napisem aby ste boli v obraze .

Takze update ECU* je spet ta original verzia . Urgi alias Vlado je fakt maniak je nadupany informaciami, ochotny proste TOP dokonca myslim ze aj mechanik bol viac vygulany ked snim kecal Urgi .
Mechanik vymenil rail na lavej strane , podla mna mu to bolo jednoduchsie vymenit ako testovat , povedal ze mal nejaku tu prasklinu , to zatial neviem potvrdit nevidel som to . Vymenil a problem je ten sami ,domieva sa ze to bude ten senzor na rail ale kabelaz toho senzora neviem poposielal som mu tie veci co mi poslal urgi komplet elektriku . Necham to este tyzden ale popritom sa informujem o transporte . :/
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email